Zat Haagse FOK!ers die met je mee willen, schat ik zo inquote:
ben er dinsdag geweest, frikkandellen gebeuren geweest. Dat was echt super!!!quote:Op vrijdag 4 juli 2008 11:33 schreef becky27 het volgende:
ben al op de Parade geweest afgelopen maandag, Ellen ten Damme, Bob Fosko en consorten en het Frikandellenfestival gezien. Vooral die laatste was erg goed! En daarnaast natuurlijk loaded bekende Hollanders in het wild.
Ik ben verleden week ook naar Kinderparkpop geweest, ben je daar ook geweest M@x ? was ook wel leuk .quote:Op vrijdag 4 juli 2008 15:30 schreef m@x het volgende:
Ik ga morgen naar de kinderparade. Lijkt me op zich ook wel lollig
mag ik meeee mag ik meeee!!!!quote:Op vrijdag 4 juli 2008 17:06 schreef zeemonster het volgende:
[..]
Ik ben verleden week ook naar Kinderparkpop geweest, ben je daar ook geweest M@x ? was ook wel leuk .
maar morgen kinderparade? Dan ga ik daar ook heen![]()
.
Vanavond even langs een vriendin en dan een uurtje of wat meer weg.
ik betaal me eigen kaartjequote:Op vrijdag 4 juli 2008 17:38 schreef zeemonster het volgende:
[..]
Vraag dat maar aan de kostwinner hier in huis
Ik ren achter een hoogblond langharig meisje van vier jaar oud aan en ikzelf heb donkerbruin/rood haar en superveel sproeten dat is niet te missenquote:Op vrijdag 4 juli 2008 17:44 schreef m@x het volgende:
Ik wilde wel graag naar Kinderparkpop maar het was niet mijn weekendVolgend jaar beter. Hoe herken ik je morgen? Kan ik even naar je zwaaien.
je vergeet te zeggen dat jij ook de mooiste vrouw bent daarquote:Op zaterdag 5 juli 2008 01:25 schreef zeemonster het volgende:
[..]
Ik ren achter een hoogblond langharig meisje van vier jaar oud aan en ikzelf heb donkerbruin/rood haar en superveel sproeten dat is niet te missen
Parade, dat is lang geleden dat ik daar geweest ben.... Maar gaat m dit jaar ook niet worden ben ik bang.quote:Op vrijdag 4 juli 2008 11:20 schreef Atreidez het volgende:
Bijna weekendNog mensen naar de Parade t weekend?
De mooi-igheid sloeg niet op het weer, maar op mooie dingenquote:Op zondag 6 juli 2008 10:36 schreef zeemonster het volgende:
Het weer is anders behoorlijk somber op het moment... Goedemorgen!
Maar geen klagen , wij gaan leuke dingen doen vandaag
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |