Ik kom uit Scheveningen.quote:Op vrijdag 11 juli 2008 13:46 schreef Atreidez het volgende:
Logeer je in Scheveningen dan ofzo, op vakantie? We hebben er ook gewoon supermarkten enzo he
tja ach, dat heen en weer gesleep met spullen is ook niet goed voor je humeur, daar waren we snel achter. ieder zijn ding hoor, tot nu toe heb ik er in ieders geval nog geen spijt van......en we hebben er de leeftijd voor hequote:Op vrijdag 11 juli 2008 13:12 schreef ook_gek het volgende:
samen wonen na iets meer dan 2 maanden the horror
Nou nog kidsquote:Op vrijdag 11 juli 2008 14:38 schreef becky27 het volgende:
[..]
tja ach, dat heen en weer gesleep met spullen is ook niet goed voor je humeur, daar waren we snel achter. ieder zijn ding hoor, tot nu toe heb ik er in ieders geval nog geen spijt van......en we hebben er de leeftijd voor he
Eerst het nestje op orde maken he, voor het vrouwtje eitjes gaat leggen!quote:Op vrijdag 11 juli 2008 15:27 schreef Elegy het volgende:
Nou nog kids
Enne, ben je dan al klaar met je woning dan? Of helpt hij mee?
natuurlijk helpt hij mee, hij moet!quote:Op vrijdag 11 juli 2008 15:27 schreef Elegy het volgende:
[..]
Nou nog kids
Enne, ben je dan al klaar met je woning dan? Of helpt hij mee?
Je kan het natuurlijk ook opvatten als in: Jij bent inmiddels al een kalende, Volvo station rijdende bijna-veertiger dus je past prima met je saaie leven in het saaie bestaan van de burgerlul.quote:Op vrijdag 11 juli 2008 17:35 schreef zeemonster het volgende:
Maar het vleid natuurlijk wel als dat tegen je wordt gezegd
Wat klink jij toch altijd heerlijk verbitterdquote:Op vrijdag 11 juli 2008 18:01 schreef Elegy het volgende:
[..]
Je kan het natuurlijk ook opvatten als in: Jij bent inmiddels al een kalende, Volvo station rijdende bijna-veertiger dus je past prima met je saaie leven in het saaie bestaan van de burgerlul.
Maargoed, misschien ben ik te paranoia. En ik vraag me ook niet af waarom ik nog steeds single ben, trouwens
Ik ben cynisch, sarcastisch, sardonisch, waanzinnig paranoïde mbt vrouwen en heb chronische bindingsangst.quote:Op vrijdag 11 juli 2008 22:16 schreef m@x het volgende:
[..]
Wat klink jij toch altijd heerlijk verbitterd
trouwenquote:Op vrijdag 11 juli 2008 22:49 schreef Elegy het volgende:
[..]
Ik ben cynisch, sarcastisch, sardonisch, waanzinnig paranoïde mbt vrouwen en heb chronische bindingsangst.
Maar ik ben niet verbitterd.
...niet heel erg tenminste
Trouwenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |