Ja, ik vind het te grappig.quote:
120%quote:Op donderdag 3 juli 2008 13:01 schreef marcb1974 het volgende:
Alcohol graag
zouden ze echt denken dat t nut heeft?quote:
R&P Singles sluitingquote:
God, is het weer zo laat?quote:
hoewel dat ze op sommige vlakken wel gelijk hebbenquote:Op donderdag 3 juli 2008 13:12 schreef Pheno het volgende:
Oh, wat singles zaten te slowchatten en nu moeten ze in de R&P sc meedoen. De meesten vinden dat geen probleem, maar je hebt van die sociofoben die dat niet durven en stug door blijven zeuren. Wat weer relschoppers in FB trekt.
Verstandig. lurken is beter.quote:Op donderdag 3 juli 2008 13:13 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
God, is het weer zo laat?Ik ga me er niet mee bemoeien ook
En hier is het niet kliekerigquote:Op donderdag 3 juli 2008 13:14 schreef Ynske het volgende:
[..]
hoewel dat ze op sommige vlakken wel gelijk hebben
iets met afdruipen van kliekerigheid binnen sc en het totaal niet gaan over r&p
maar goed ze doen maar
ben blij dat ik daar al lange tijd niet meer kom
niet ontopic hey dit is general dus altijd ontopicquote:Op donderdag 3 juli 2008 13:21 schreef Pheno het volgende:
[..]
En hier is het niet kliekerig
Of in welk andere sc dan ook
Geen enkele sc is ontopic
Iets met een zwaluw en een zomerquote:Op donderdag 3 juli 2008 13:23 schreef Ynske het volgende:
[..]
niet ontopic hey dit is general dus altijd ontopic
enneh kliekerig? nee vind ik niet gister werd toch ook een nieuwe ontvangen?
maar goed, ben nu echt weg
Wat is er mis met die layouts dan?quote:Op donderdag 3 juli 2008 13:35 schreef leonieke het volgende:
heb ik 16 weken vakantie, Marc?![]()
Ik moet dringend bij mijn baas langsgaan
En zo raar, maar geen enkele lay-out werkt hier nog... behalve text-only
Een fokker in huis gehad.quote:Op donderdag 3 juli 2008 16:32 schreef Dr_Flash het volgende:
Wat hebben jullie gedaan??
gesportquote:Op donderdag 3 juli 2008 16:32 schreef Dr_Flash het volgende:
quote:Op donderdag 3 juli 2008 16:32 schreef Dr_Flash het volgende:
quote:Op donderdag 3 juli 2008 16:35 schreef qu63 het volgende:
[..]
Ik heb iig niet veel gedaan
Baaldag vandaag
mjuhquote:
normaliter zou je van het gevoel van het zuigen best moeten kunnen genietenquote:
jij hebt er veel last van de laatste tijd he?quote:
Hoewel "gezogen worden" ook nooit weg is natuurlijkquote:Op donderdag 3 juli 2008 16:40 schreef Ynske het volgende:
normaliter zou je van het gevoel van het zuigen best moeten kunnen genieten
true, maar helaas zit dat er nu dus ff niet inquote:Op donderdag 3 juli 2008 16:40 schreef Ynske het volgende:
[..]
normaliter zou je van het gevoel van het zuigen best moeten kunnen genieten
Daar zal je vloer het mee eens zijnquote:Op donderdag 3 juli 2008 16:43 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hoewel "gezogen worden" ook nooit weg is natuurlijk
Ah, wie weet zijn er vrijwilligers na de BBQ. Er liep een tsjechische rond toch?quote:Op donderdag 3 juli 2008 16:43 schreef qu63 het volgende:
[..]
true, maar helaas zit dat er nu dus ff niet in
Dan krijg ik nog ruzie met Fles ookquote:Op donderdag 3 juli 2008 16:44 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ah, wie weet zijn er vrijwilligers na de BBQ. Er liep een tsjechische rond toch?
vrouwen, gevoelens enzoquote:Op donderdag 3 juli 2008 16:45 schreef Ynske het volgende:
hoe komt t zo qu?
quote:
Nou, sterkte er maar mee danquote:Op donderdag 3 juli 2008 16:50 schreef qu63 het volgende:
zoiets ja
Poeliepoeliepoeliequote:
Zal pinguīn smaken op de BBQquote:
Vast wel.quote:
Als je maar lang genoeg wacht.....quote:Op donderdag 3 juli 2008 17:50 schreef marcb1974 het volgende:
Anders heb ik al een uur lang een bloedneus
ben je leeggebloed en stopt t vanzelfquote:
Wie?!quote:Op donderdag 3 juli 2008 16:32 schreef Pheno het volgende:
Een fokker in huis gehad.
Ze blijven ook bezig, ik vind ze best lievig. Iig is het niet lastig te erkennen waarom die geen relatie kunnen krijgen/onderhoudenquote:
Hij heeft een pc meegepikt. Gratis.quote:
Qu's terug!quote:
Wa'n boefje.quote:
neequote:Op donderdag 3 juli 2008 19:11 schreef Ynske het volgende:
en qu gaat t weer wat beter?
Same here mčhn.quote:
quote:Op donderdag 3 juli 2008 19:12 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
PANIEK
Geen fokkers in mijn huis hoor![]()
ik sport onbeperkt voor ¤56 per maand. En dat is dus inclusief sauna en zonnebankquote:Op donderdag 3 juli 2008 19:12 schreef Ynske het volgende:
trouwens ik vind een sportschool nog best aan prijs
nu onder medische begeleiding dan voor 2 dagen in de week
40 euro per maand en 35 euro inschrijfgeld
uhuh. Daarom mocht ik niet komenquote:
Je woont er met een sámen!quote:
Niets wat een paraplu kan oplossen.quote:Op donderdag 3 juli 2008 19:13 schreef Ynske het volgende:
[..]
t gaat trouwens qua weer niet echt mooi worden volgens de voorspelling zondag
quote:Op donderdag 3 juli 2008 19:12 schreef Kuukske het volgende:
Qu's terug!
vind ik ook nog best aan prijsquote:Op donderdag 3 juli 2008 19:14 schreef qu63 het volgende:
[..]
ik sport onbeperkt voor ¤56 per maand. En dat is dus inclusief sauna en zonnebank
Oja! Dat vergeet ik wel eens. Serieus.quote:Op donderdag 3 juli 2008 19:14 schreef qu63 het volgende:
Je woont er met een sámen!
minimaal 2x in de week. En ik kan ook (medische) begeleiding krijgen en dat zit dan bij de prijs inbegrepenquote:Op donderdag 3 juli 2008 19:15 schreef Ynske het volgende:
[..]
vind ik ook nog best aan prijs
en kijk snap wel dat het hier meer kost ivm die medische begeleiding maar dan nog vind ik t best duur
neem niet aan dat jij iedere dag gaat? om de prijs wat laag te houden?
Dat je met hem samenwoont, of dat hij ook een fokker is?quote:Op donderdag 3 juli 2008 19:16 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Oja! Dat vergeet ik wel eens. Serieus.
Ik betaal 32,50 voor 1x per week, mocht ik onbeperkt willen kost 't me 42,50.quote:Op donderdag 3 juli 2008 19:12 schreef Ynske het volgende:
trouwens ik vind een sportschool nog best aan prijs
nu onder medische begeleiding dan voor 2 dagen in de week
40 euro per maand en 35 euro inschrijfgeld
We moeten buiten blijven zondag?quote:Op donderdag 3 juli 2008 19:12 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
PANIEK
Geen fokkers in mijn huis hoor![]()
Dat we elkaar via Fok! hebben leren kennen.quote:Op donderdag 3 juli 2008 19:16 schreef qu63 het volgende:
Dat je met hem samenwoont, of dat hij ook een fokker is?
DUSquote:Op donderdag 3 juli 2008 19:14 schreef qu63 het volgende:
Je woont er met een sámen!
Van JD en mij.quote:Op donderdag 3 juli 2008 19:18 schreef Dr_Flash het volgende:
DUS
Wiens huis is dat dan, kunnen we concluderen?
Nee, de BBQ brandt op de vuile was van afgelopen maand, nou goed?quote:
de schone stukjes zijn van Ku, de smerige van JDude?quote:Op donderdag 3 juli 2008 19:18 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
DUS
Wiens huis is dat dan, kunnen we concluderen?
JD is geroyeerd van Fok! voordat jij mede-Pwnz0rz van dat honk mmocht worden?quote:Op donderdag 3 juli 2008 19:19 schreef Kuukske het volgende:
Van JD en mij.
Je zou kooltjes kopenquote:Op donderdag 3 juli 2008 19:19 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee, de BBQ brandt op de vuile was van afgelopen maand, nou goed?
Als die putlucht maar niet in het vlees trektquote:Op donderdag 3 juli 2008 19:19 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee, de BBQ brandt op de vuile was van afgelopen maand, nou goed?
Bij mensenvlees helpt shower gelquote:Op donderdag 3 juli 2008 19:21 schreef Pheno het volgende:
Als die putlucht maar niet in het vlees trekt
Hebben ze niet bij die kutneukende kut kut hoere kut sparquote:
Hij post toch nog?quote:Op donderdag 3 juli 2008 19:20 schreef Dr_Flash het volgende:
JD is geroyeerd van Fok! voordat jij mede-Pwnz0rz van dat honk mmocht worden?
Nou, ik ben door je uitvluchten heen. Je hebt je klemgeluld. Sorry. Doei.quote:Op donderdag 3 juli 2008 19:24 schreef Kuukske het volgende:
Hij post toch nog?
Mja. Doeiquote:Op donderdag 3 juli 2008 19:26 schreef Dr_Flash het volgende:
Nou, ik ben door je uitvluchten heen. Je hebt je klemgeluld. Sorry. Doei.
De WAT?quote:Op donderdag 3 juli 2008 20:45 schreef Sjowhan het volgende:
weer verder leren voor de 70-270.
quote:
zoiets jaquote:
MAAR..quote:Op donderdag 3 juli 2008 20:56 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Altijd is kortjakje ziek, midden in de week
Zal ik je naar bedje brengen popje liefje hartje duifje van me?quote:
Ik heb vanmiddag al 2 uur liggen knorrenquote:Op donderdag 3 juli 2008 21:02 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Zal ik je naar bedje brengen popje liefje hartje duifje van me?
quote:Op donderdag 3 juli 2008 21:13 schreef qu63 het volgende:
LOL
Ik post em in een ander topic ook, en dezelfde reactie![]()
Eigenlijk moet je dat dan doe met het standaard Windows Movie Maker witte letters op blauwe achtergrondquote:Op donderdag 3 juli 2008 21:13 schreef qu63 het volgende:
LOL
Ik post em in een ander topic ook, en dezelfde reactie![]()
Die volg ik dan ff nietquote:Op donderdag 3 juli 2008 21:23 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Eigenlijk moet je dat dan doe met het standaard Windows Movie Maker witte letters op blauwe achtergrond
Jongste 2 bij mijn moeder en de oudsten bij mijn schoonouders logerenquote:
Weekje alleen met Pat?quote:Op donderdag 3 juli 2008 21:45 schreef es70 het volgende:
[..]
Jongste 2 bij mijn moeder en de oudsten bij mijn schoonouders logeren. Al vanaf maandag...
Niet helemaalquote:
Ja. En nueckenquote:Op donderdag 3 juli 2008 21:54 schreef es70 het volgende:
[..]
Niet helemaal. We moeten ook gewoon werken enzo he...
Lekker in de druktequote:Op donderdag 3 juli 2008 22:49 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik ga mezelf morgen maar eens trakteren op een ritje naar ZandvoortStukje wandelen aan de zee, tentje pakken, ja, leuk
portie gefrituurde mossels
zulk soort dingen
132 ja. Nou ja, t is ietsquote:Op donderdag 3 juli 2008 23:15 schreef marcb1974 het volgende:
Toch weer een stuk of 100?
Ben vorig jaar het hele jaar druk geweest om 50.000 te halen, dat is uiteindelijk gelukt. Maar dit jaar ga ik niet meer hele zaterdagen 600 km in de trein zitten om een cijfertje. Het moet wel een DOEL dienen deze keer. En halverweg het jaar sta ik op 12.2 k km ongeveer, lousy dus. 30 k is toch wel het minste wat ik wil halen eigenlijk.quote:
Hier ook nog nietquote:Op vrijdag 4 juli 2008 07:08 schreef Pheno het volgende:
Oi, hier op het werk zijn er nog niet veel mensen
quote:Op vrijdag 4 juli 2008 08:34 schreef marcb1974 het volgende:
Ik zit alleen. Kunnen ze me goed inwerken zo
Doe het dan ook goedquote:Op vrijdag 4 juli 2008 09:07 schreef Dr_Flash het volgende:
Jongens, echt. Ik vind het prima als jullie oer mijn schouder meekijken wat ik aan het doen ben. Maar ik hoef er geen opmerkingen over. Bedankt.
Laten we dat voorstel in de groep gooienquote:Op vrijdag 4 juli 2008 09:41 schreef Kuukske het volgende:
Dit wordt een lange dag. Ik overweeg het opnemen van wat uurtjes.
Neuh.quote:
Oh, het is alvast besloten?quote:
Ik moet nog een hoop mails beantwoorden, maar voor de rest idd dingen aan het opruimenquote:
Ambtenaren heh.quote:Op vrijdag 4 juli 2008 10:26 schreef Dr_Flash het volgende:
Oh, het is alvast besloten?Tssssk, dat kan zomaar of wat
Wat zeg je? Sorry, je maakte me wakkerquote:Op vrijdag 4 juli 2008 10:53 schreef Kuukske het volgende:
Ambtenaren heh.
Ja, hé? Ik ben al bijna blij dat ik me overslapen had vandaagquote:Op vrijdag 4 juli 2008 11:00 schreef marcb1974 het volgende:
T is pas 11 uur
Gaat echt super langzaam vandaag
Je hebt al een demo-versie van Diablo?quote:Op vrijdag 4 juli 2008 11:09 schreef Pheno het volgende:
van de drie cursisten nog 1 over...
Nee, ik heb last van mijn darmen. Wederom.quote:
Dus je richt je frustraties nu mar op je studenten?quote:Op vrijdag 4 juli 2008 11:13 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nee, ik heb last van mijn darmen. Wederom.
Goedemorgen.quote:Op vrijdag 4 juli 2008 11:10 schreef Ynske het volgende:
Moggeh
heerlijk geslapen en spierpijn van gister
Bengels!quote:Op vrijdag 4 juli 2008 11:38 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Goedemorgen.![]()
kl*te geslapen en weer ziekgemeld.![]()
Hoiquote:Op vrijdag 4 juli 2008 11:38 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Goedemorgen.![]()
kl*te geslapen en weer ziekgemeld.![]()
Daarom gaan ze weg.quote:
3 dagenquote:Op vrijdag 4 juli 2008 11:42 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Dankje Qutie.![]()
Hoe bevalt je baan.Nu 2 dagen? 3 dagen gewerkt?
Soort van ja. Zit te lezen voor mijn afstuderen. En val daarbij bijna in slaapquote:
Oh dat heb ik ook heel vaak gehad jaquote:Op vrijdag 4 juli 2008 11:46 schreef marcb1974 het volgende:
Zit te lezen voor mijn afstuderen. En val daarbij bijna in slaap
Fijn is dat he. En ze hebben hier bijna weekend ofzo, blijven lullen. Had dus beter thuis kunnen gaan zitten ipv op mijn werk dit gaan doenquote:
Ik wil ook!quote:
Ik heb geen abbo.quote:
Dankje, hoe gaat het met jou?quote:Op vrijdag 4 juli 2008 11:43 schreef Ynske het volgende:
beterschap bengels
Dat is fijn om te horen, moet je vaker of altijd de zelfde routes rijden?quote:
Wil je wel even wakker maken hoor.quote:Op vrijdag 4 juli 2008 11:46 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Soort van ja. Zit te lezen voor mijn afstuderen. En val daarbij bijna in slaap
diep inademen doet pijnquote:
Je gaat een voetenbad nemenquote:Op vrijdag 4 juli 2008 12:12 schreef Bengeltje het volgende:
Wil je wel even wakker maken hoor.![]()
* Bengeltje emmer water klaar zet.
Whz.quote:
Je blijft dus ook nog even bezig. Echter een klik met je psych is erg belangrijk.quote:Op vrijdag 4 juli 2008 12:16 schreef Ynske het volgende:
[..]
diep inademen doet pijn
en uitstrekken ook
verder gaat t wel
net een heel gesprek aan de foon gehad met een nieuwe psych
geloof dat het wel klikt
maandag een afspraak
en ga mezelf verwennen met een speeltje voor op mijn camera
Nee, jou natmaken.quote:
En HOP en 1 en 2 en 3!!quote:Op vrijdag 4 juli 2008 12:05 schreef Kuukske het volgende:
Ik wil ook!
Pas jij nou maar op dat ik jou niet nat maakquote:
sopsopsopquote:Op vrijdag 4 juli 2008 12:23 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Pas jij nou maar op dat ik jou niet nat maak
Klinkt niet als Fitness.quote:Op vrijdag 4 juli 2008 12:22 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
En HOP en 1 en 2 en 3!!
Armen boven je hoofd, grote cirkels maken!
En HOP en 1 en 2 en 3!!
Ja goed zo, springen erbij!!
Ikdenk niet dat fles zoiets heeft gedaan.quote:Op vrijdag 4 juli 2008 12:28 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Klinkt niet als Fitness.Maar als ochtend gym.
dit is spierpijn van gister, krijg je he na lang niet veel inspanningquote:Op vrijdag 4 juli 2008 12:22 schreef Bengeltje het volgende:
Je blijft dus ook nog even bezig.
yepzquote:Echter een klik met je psych is erg belangrijk.
neh, t was dit of helemaal nietquote:Vond je het niet moeilijk om een andere te nemen?
dr staat nu een lensbaby hier in de buurt nieuw te koop voor een scheintjequote:Wat voor speeltje?![]()
quote:Op vrijdag 4 juli 2008 12:23 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Pas jij nou maar op dat ik jou niet nat maak
Najah geen sopje hoor.quote:
Bedoel je soms dat ik er geen verstand van heb?quote:Op vrijdag 4 juli 2008 12:28 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Klinkt niet als Fitness.Maar als ochtend gym.
jaquote:Op vrijdag 4 juli 2008 12:32 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Bedoel je soms dat ik er geen verstand van heb?![]()
Vermoed ik ook niet.quote:Op vrijdag 4 juli 2008 12:29 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ikdenk niet dat fles zoiets heeft gedaan.
True. Toch maar weer wat meer bewegen.quote:Op vrijdag 4 juli 2008 12:29 schreef Ynske het volgende:
[..]
dit is spierpijn van gister, krijg je he na lang niet veel inspanning
Fijn dat je het nu dan beter hebt getroffen.quote:neh, t was dit of helemaal niet
had de beslissing al genomen dat ik niet meer naar altrecht zou gaan, en als ik de verhalen nu hoor... niet vreemd
heb die doos van altrecht t alleen nog niet verteld
weet ook niet of ik daar nog zin in heb
kom zij zijn degene die nu alweer 5 weken de tijd gehad hebben om een psychtest te laten starten en nog altijd geen actie ondernomen hebben.
Hey, gaaf.quote:dr staat nu een lensbaby hier in de buurt nieuw te koop voor een scheintje
[ afbeelding ]
dit soort fotos kun je daarmee maken
Uhhh.quote:Op vrijdag 4 juli 2008 12:32 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Bedoel je soms dat ik er geen verstand van heb?![]()
geloof me t loopt hier al veel te langquote:Op vrijdag 4 juli 2008 12:34 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Vermoed ik ook niet.![]()
[..]
True. Toch maar weer wat meer bewegen.
En ik krijg juist bij minder beweging steeds meer pijn.![]()
Staan hupsen achter de service balie is niet leuk.![]()
[..]
Fijn dat je het nu dan beter hebt getroffen.
Ik kan niet zomakkelijk iets aanpassen, laat vaker iets te lang op zijn beloop.
[..]
hierbij is maar een klein stuk scherp en de rest geblurred, daarnaast kun je zelf de plek van scherpte bepalen adhv welke kant je de lens tov de body beweegtquote:Hey, gaaf.Is eigenlijk het tegenovergestelde van een fish of zie ik dat verkeerd?
Duidelijk.quote:Op vrijdag 4 juli 2008 12:37 schreef Ynske het volgende:
[..]
geloof me t loopt hier al veel te lang
en het besluit om niet meer te gaan was ook al genomen
tis alleen dat ik daar niet verder mee kom
dus t nu een allerlaatste kans bij iemand anders geef
Gaaf.quote:hierbij is maar een klein stuk scherp en de rest geblurred, daarnaast kun je zelf de plek van scherpte bepalen adhv welke kant je de lens tov de body beweegt
quote:Op vrijdag 4 juli 2008 12:42 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Duidelijk.Maar waarom laatste kans? Er zijn toch altijd betere?
weet niet denk t nietquote:[..]
Gaaf.En die wil je voornamelijk bij de kinderfoto's gaan gebruiken?
Keep on dreaming honey.quote:
quote:Op vrijdag 4 juli 2008 12:44 schreef Ynske het volgende:
[..]blijf niet bezig
[..]
weet niet denk t niet
die blijven niet lang genoeg stilzitten
meer voor de fun denk ik
iets wat me nu bezig kan houden
Wel orgineelquote:Op vrijdag 4 juli 2008 13:03 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Tiener laat baby vliegen door middel van kussen
Iedereen moet een hobby hebben, maar...........quote:Op vrijdag 4 juli 2008 13:03 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Tiener laat baby vliegen door middel van kussen
3 routes op een dagquote:Op vrijdag 4 juli 2008 12:12 schreef Bengeltje het volgende:
Dat is fijn om te horen, moet je vaker of altijd de zelfde routes rijden?
Ik zou zoiets nooit doen neequote:Op vrijdag 4 juli 2008 13:12 schreef Bengeltje het volgende:
Zelfs voor jou gaat dit toch te ver he Marc?
iets meer dan een half uur gesportquote:
Met een volk bedoel jequote:
Sollyquote:Op vrijdag 4 juli 2008 14:02 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Jij buitellander.Leer Nederlands.
Shopse Yns.![]()
Have fun he.
Is je fiets nog niet gemaaktquote:Op vrijdag 4 juli 2008 15:37 schreef marcb1974 het volgende:
Nog 68 minuten. En dan maken dat ik bij de fietsenmaker kom
Ik welquote:
quote:
Op mijn bureau is alleen nog wat plek voor mn toetsenbordquote:Op vrijdag 4 juli 2008 15:57 schreef leonieke het volgende:
Mijn bureau begint er eindelijk steeds meer en meer opgeruimd uit te zien
Bureaublad van mijn pc is toch al helemaal opgekuist, net zoals mijn mailboxNu nog de rest
Ik spreek dan ook over mijn bureau op het werkquote:Op vrijdag 4 juli 2008 16:07 schreef qu63 het volgende:
[..]
Op mijn bureau is alleen nog wat plek voor mn toetsenbord
En mn bureaublad op mn pc is altijd schoon, alleen icoontjes viirde prullenbak, deze computer en mijn documenten
Ga toch naar huis jij, je vakantie is begonnenquote:Op vrijdag 4 juli 2008 15:57 schreef leonieke het volgende:
Mijn bureau begint er eindelijk steeds meer en meer opgeruimd uit te zien
Bureaublad van mijn pc is toch al helemaal opgekuist, net zoals mijn mailboxNu nog de rest
Zou eigenlijk wel moeten jaquote:Op vrijdag 4 juli 2008 16:09 schreef marcb1974 het volgende:
Zou je je bureau niet eens opruimen dan qu
foto'squote:Op vrijdag 4 juli 2008 16:10 schreef Ynske het volgende:
acculader en lensje rijker
wat een snoeperige lens is dat
eens mee gaan klooien
Ik kan echt pas in verlof gaan als alles afgerond is.quote:Op vrijdag 4 juli 2008 16:09 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ga toch naar huis jij, je vakantie is begonnen
Gewoon de vuilnisbak in en je kan op verlofquote:Op vrijdag 4 juli 2008 16:14 schreef leonieke het volgende:
[..]
Ik kan echt pas in verlof gaan als alles afgerond is.
Zo ziet mijn vuilnisbak er nu eigenlijk wel uit jaquote:Op vrijdag 4 juli 2008 16:14 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Gewoon de vuilnisbak in en je kan op verlof
quote:Op vrijdag 4 juli 2008 16:14 schreef leonieke het volgende:
[..]
Ik kan echt pas in verlof gaan als alles afgerond is.
tis een test he, niet helemaal scherpquote:
dat ie niet scherp was was toch juist de lol van dat dingquote:Op vrijdag 4 juli 2008 16:21 schreef Ynske het volgende:
[..]
tis een test he, niet helemaal scherpmaar dat komt nog wel
t geeft iig t idee weer
[ afbeelding ]
Dadaquote:Op vrijdag 4 juli 2008 16:25 schreef leonieke het volgende:
[..]
Oké! Doei
(nee, ik ben nog niet helemaal in verlof, maar ga hier toch al afsluiten. Dada)
dr moet natuurlijk wel een scherp iets inzitten hequote:Op vrijdag 4 juli 2008 16:24 schreef qu63 het volgende:
[..]
dat ie niet scherp was was toch juist de lol van dat ding
ahquote:Op vrijdag 4 juli 2008 16:27 schreef Ynske het volgende:
[..]
dr moet natuurlijk wel een scherp iets inzitten he
en daar zat ik nu net precies naast
was staat er op het menu?quote:Op vrijdag 4 juli 2008 17:28 schreef Sjowhan het volgende:
Thuis
Zo heerlijk sporten in de sportschool, maar eerst ff wat eten
iddquote:Op vrijdag 4 juli 2008 17:10 schreef Bengeltje het volgende:
Heel ver weg.
gewoon de single versie?quote:Op vrijdag 4 juli 2008 17:41 schreef Ynske het volgende:
heren die goed aan muziek kunnen komen
weet een van jullie te komen aan Rood van Marco Borsato
en dan niet de live versie van het album Symphonica in Rosso
een Marco Borsato - Rood, komt er aan!quote:
Nu maar hopen dat niemand me voor isquote:
Wees niet bang, Marco heb ik echt nietquote:
quote:Op vrijdag 4 juli 2008 00:20 schreef qu63 het volgende:
Fles, voor als je weer eens mot hebt met je collega's
http://zensiert.to/index.php?itemid=4922#more
Toch gauw een 3000 kmquote:Op vrijdag 4 juli 2008 17:10 schreef Bengeltje het volgende:
Heel ver weg.
Delen?quote:Op vrijdag 4 juli 2008 17:30 schreef Ynske het volgende:
[..]
was staat er op het menu?
en toe heerlijke cookiedough ijs
Miss flirt.quote:
Zo nu en dan.quote:
Ik heb zelf al wat op zaterdagquote:Op vrijdag 4 juli 2008 19:58 schreef Dr_Flash het volgende:
Knaters. Zondag wordt het kutweer om te barbie-knoeien. Morgen doen?
Balenquote:
Kun je daar binnenshuis wat mee?quote:Op vrijdag 4 juli 2008 20:25 schreef Pheno het volgende:
Ik zou een electrische bbq kunnen regelen.
Parapluutje erbovenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |