Ja, ik vind het te grappig.quote:
120%quote:Op donderdag 3 juli 2008 13:01 schreef marcb1974 het volgende:
Alcohol graag
zouden ze echt denken dat t nut heeft?quote:
R&P Singles sluitingquote:
God, is het weer zo laat?quote:
hoewel dat ze op sommige vlakken wel gelijk hebbenquote:Op donderdag 3 juli 2008 13:12 schreef Pheno het volgende:
Oh, wat singles zaten te slowchatten en nu moeten ze in de R&P sc meedoen. De meesten vinden dat geen probleem, maar je hebt van die sociofoben die dat niet durven en stug door blijven zeuren. Wat weer relschoppers in FB trekt.
Verstandig. lurken is beter.quote:Op donderdag 3 juli 2008 13:13 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
God, is het weer zo laat?Ik ga me er niet mee bemoeien ook
En hier is het niet kliekerigquote:Op donderdag 3 juli 2008 13:14 schreef Ynske het volgende:
[..]
hoewel dat ze op sommige vlakken wel gelijk hebben
iets met afdruipen van kliekerigheid binnen sc en het totaal niet gaan over r&p
maar goed ze doen maar
ben blij dat ik daar al lange tijd niet meer kom
niet ontopic hey dit is general dus altijd ontopicquote:Op donderdag 3 juli 2008 13:21 schreef Pheno het volgende:
[..]
En hier is het niet kliekerig
Of in welk andere sc dan ook
Geen enkele sc is ontopic
Iets met een zwaluw en een zomerquote:Op donderdag 3 juli 2008 13:23 schreef Ynske het volgende:
[..]
niet ontopic hey dit is general dus altijd ontopic
enneh kliekerig? nee vind ik niet gister werd toch ook een nieuwe ontvangen?
maar goed, ben nu echt weg
Wat is er mis met die layouts dan?quote:Op donderdag 3 juli 2008 13:35 schreef leonieke het volgende:
heb ik 16 weken vakantie, Marc?![]()
Ik moet dringend bij mijn baas langsgaan
En zo raar, maar geen enkele lay-out werkt hier nog... behalve text-only
Een fokker in huis gehad.quote:Op donderdag 3 juli 2008 16:32 schreef Dr_Flash het volgende:
Wat hebben jullie gedaan??
gesportquote:Op donderdag 3 juli 2008 16:32 schreef Dr_Flash het volgende:
quote:Op donderdag 3 juli 2008 16:32 schreef Dr_Flash het volgende:
quote:Op donderdag 3 juli 2008 16:35 schreef qu63 het volgende:
[..]
Ik heb iig niet veel gedaan
Baaldag vandaag
mjuhquote:
normaliter zou je van het gevoel van het zuigen best moeten kunnen genietenquote:
jij hebt er veel last van de laatste tijd he?quote:
Hoewel "gezogen worden" ook nooit weg is natuurlijkquote:Op donderdag 3 juli 2008 16:40 schreef Ynske het volgende:
normaliter zou je van het gevoel van het zuigen best moeten kunnen genieten
true, maar helaas zit dat er nu dus ff niet inquote:Op donderdag 3 juli 2008 16:40 schreef Ynske het volgende:
[..]
normaliter zou je van het gevoel van het zuigen best moeten kunnen genieten
Daar zal je vloer het mee eens zijnquote:Op donderdag 3 juli 2008 16:43 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hoewel "gezogen worden" ook nooit weg is natuurlijk
Ah, wie weet zijn er vrijwilligers na de BBQ. Er liep een tsjechische rond toch?quote:Op donderdag 3 juli 2008 16:43 schreef qu63 het volgende:
[..]
true, maar helaas zit dat er nu dus ff niet in
Dan krijg ik nog ruzie met Fles ookquote:Op donderdag 3 juli 2008 16:44 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ah, wie weet zijn er vrijwilligers na de BBQ. Er liep een tsjechische rond toch?
vrouwen, gevoelens enzoquote:Op donderdag 3 juli 2008 16:45 schreef Ynske het volgende:
hoe komt t zo qu?
quote:
Nou, sterkte er maar mee danquote:Op donderdag 3 juli 2008 16:50 schreef qu63 het volgende:
zoiets ja
Poeliepoeliepoeliequote:
Zal pinguīn smaken op de BBQquote:
Vast wel.quote:
Als je maar lang genoeg wacht.....quote:Op donderdag 3 juli 2008 17:50 schreef marcb1974 het volgende:
Anders heb ik al een uur lang een bloedneus
ben je leeggebloed en stopt t vanzelfquote:
Wie?!quote:Op donderdag 3 juli 2008 16:32 schreef Pheno het volgende:
Een fokker in huis gehad.
Ze blijven ook bezig, ik vind ze best lievig. Iig is het niet lastig te erkennen waarom die geen relatie kunnen krijgen/onderhoudenquote:
Hij heeft een pc meegepikt. Gratis.quote:
Qu's terug!quote:
Wa'n boefje.quote:
neequote:Op donderdag 3 juli 2008 19:11 schreef Ynske het volgende:
en qu gaat t weer wat beter?
Same here mčhn.quote:
quote:Op donderdag 3 juli 2008 19:12 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
PANIEK
Geen fokkers in mijn huis hoor![]()
ik sport onbeperkt voor ¤56 per maand. En dat is dus inclusief sauna en zonnebankquote:Op donderdag 3 juli 2008 19:12 schreef Ynske het volgende:
trouwens ik vind een sportschool nog best aan prijs
nu onder medische begeleiding dan voor 2 dagen in de week
40 euro per maand en 35 euro inschrijfgeld
uhuh. Daarom mocht ik niet komenquote:
Je woont er met een sámen!quote:
Niets wat een paraplu kan oplossen.quote:Op donderdag 3 juli 2008 19:13 schreef Ynske het volgende:
[..]
t gaat trouwens qua weer niet echt mooi worden volgens de voorspelling zondag
quote:Op donderdag 3 juli 2008 19:12 schreef Kuukske het volgende:
Qu's terug!
vind ik ook nog best aan prijsquote:Op donderdag 3 juli 2008 19:14 schreef qu63 het volgende:
[..]
ik sport onbeperkt voor ¤56 per maand. En dat is dus inclusief sauna en zonnebank
Oja! Dat vergeet ik wel eens. Serieus.quote:Op donderdag 3 juli 2008 19:14 schreef qu63 het volgende:
Je woont er met een sámen!
minimaal 2x in de week. En ik kan ook (medische) begeleiding krijgen en dat zit dan bij de prijs inbegrepenquote:Op donderdag 3 juli 2008 19:15 schreef Ynske het volgende:
[..]
vind ik ook nog best aan prijs
en kijk snap wel dat het hier meer kost ivm die medische begeleiding maar dan nog vind ik t best duur
neem niet aan dat jij iedere dag gaat? om de prijs wat laag te houden?
Dat je met hem samenwoont, of dat hij ook een fokker is?quote:Op donderdag 3 juli 2008 19:16 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Oja! Dat vergeet ik wel eens. Serieus.
Ik betaal 32,50 voor 1x per week, mocht ik onbeperkt willen kost 't me 42,50.quote:Op donderdag 3 juli 2008 19:12 schreef Ynske het volgende:
trouwens ik vind een sportschool nog best aan prijs
nu onder medische begeleiding dan voor 2 dagen in de week
40 euro per maand en 35 euro inschrijfgeld
We moeten buiten blijven zondag?quote:Op donderdag 3 juli 2008 19:12 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
PANIEK
Geen fokkers in mijn huis hoor![]()
Dat we elkaar via Fok! hebben leren kennen.quote:Op donderdag 3 juli 2008 19:16 schreef qu63 het volgende:
Dat je met hem samenwoont, of dat hij ook een fokker is?
DUSquote:Op donderdag 3 juli 2008 19:14 schreef qu63 het volgende:
Je woont er met een sámen!
Van JD en mij.quote:Op donderdag 3 juli 2008 19:18 schreef Dr_Flash het volgende:
DUS
Wiens huis is dat dan, kunnen we concluderen?
Nee, de BBQ brandt op de vuile was van afgelopen maand, nou goed?quote:
de schone stukjes zijn van Ku, de smerige van JDude?quote:Op donderdag 3 juli 2008 19:18 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
DUS
Wiens huis is dat dan, kunnen we concluderen?
JD is geroyeerd van Fok! voordat jij mede-Pwnz0rz van dat honk mmocht worden?quote:Op donderdag 3 juli 2008 19:19 schreef Kuukske het volgende:
Van JD en mij.
Je zou kooltjes kopenquote:Op donderdag 3 juli 2008 19:19 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee, de BBQ brandt op de vuile was van afgelopen maand, nou goed?
Als die putlucht maar niet in het vlees trektquote:Op donderdag 3 juli 2008 19:19 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee, de BBQ brandt op de vuile was van afgelopen maand, nou goed?
Bij mensenvlees helpt shower gelquote:Op donderdag 3 juli 2008 19:21 schreef Pheno het volgende:
Als die putlucht maar niet in het vlees trekt
Hebben ze niet bij die kutneukende kut kut hoere kut sparquote:
Hij post toch nog?quote:Op donderdag 3 juli 2008 19:20 schreef Dr_Flash het volgende:
JD is geroyeerd van Fok! voordat jij mede-Pwnz0rz van dat honk mmocht worden?
Nou, ik ben door je uitvluchten heen. Je hebt je klemgeluld. Sorry. Doei.quote:Op donderdag 3 juli 2008 19:24 schreef Kuukske het volgende:
Hij post toch nog?
Mja. Doeiquote:Op donderdag 3 juli 2008 19:26 schreef Dr_Flash het volgende:
Nou, ik ben door je uitvluchten heen. Je hebt je klemgeluld. Sorry. Doei.
De WAT?quote:Op donderdag 3 juli 2008 20:45 schreef Sjowhan het volgende:
weer verder leren voor de 70-270.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |