I have it..quote:Op donderdag 3 juli 2008 11:02 schreef Rebubbled het volgende:
I has it.
Jup, relatie. En hij is dan ook mijn grote steun en toeverlaat. Maar hij kan onmogelijk opboksen tegen het gezeik van mijn perfectionisme. En ik vraag dit ook niet van hem. Want het is mijn issue, mijn verantwoordelijkheid en ik moet het oplossen.quote:Op donderdag 3 juli 2008 11:12 schreef Oldenzaal het volgende:
Heb je een relatie?
Een vriend die je zelfvertrouwen geeft?
Iemand die zegt: Het is goed zo?
Goed gedaan?
quote:Op donderdag 3 juli 2008 11:16 schreef The_stranger het volgende:
[..]
I have it..
Weer een stukje perfecter...
Niets te danken...
Ik heb al jaar behandeling achter de rug. 1 psychiater, 2 psychologen, 2 verschillende soort therapie en medicatie. Ik had nog veel meer issues.quote:Op donderdag 3 juli 2008 11:23 schreef The_stranger het volgende:
al eens een psycholoog gesproken? (of zelfs een psychiater?)
Of je post voor de verandering eens wat interessants.quote:
EPIC FAILUREquote:Op donderdag 3 juli 2008 11:29 schreef Misstique het volgende:
Stel je niet zo aan, serieus. Zet het eens in perspectief, er zijn mensen met veel meer leed dan jij en die gaan ook gewoon door. Je leeft maar 1 keer, maak er wat van ipv jezelf gek te maken om niks.
Noh! Zo, in 1 keer het probleem opgelost. Nou, laat dat slotje maar komen. Ik ben genezen. Kids in Afrika hebben het pas zwaar, what was I thinking.quote:Op donderdag 3 juli 2008 11:29 schreef Misstique het volgende:
Stel je niet zo aan, serieus. Zet het eens in perspectief, er zijn mensen met veel meer leed dan jij en die gaan ook gewoon door. Je leeft maar 1 keer, maak er wat van ipv jezelf gek te maken om niks.
Mooi zo, ik mail je mijn uurtarief wel.quote:Op donderdag 3 juli 2008 11:31 schreef Rebubbled het volgende:
[..]
Noh! Zo, in 1 keer het probleem opgelost. Nou, laat dat slotje maar komen. Ik ben genezen. Kids in Afrika hebben het pas zwaar, what was I thinking.
Oh, valt dat niet onder mijn zorgverzekering?quote:Op donderdag 3 juli 2008 11:31 schreef Misstique het volgende:
[..]
Mooi zo, ik mail je mijn uurtarief wel.
Ik snap het wel, maar als je werkelijk zo perfectionistisch bent als je doet voorkomen, dan verwacht ik niet dat soort taal. Mijns inziens is dat vals perfectionisme. Of je schrijft fatsoenlijk Engels, of niet.quote:Op donderdag 3 juli 2008 11:24 schreef Rebubbled het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Lolcat taal. Ik had niet anders verwacht dan dat velen het niet zouden begrijpen.
Dat verwacht je niet, maar je verwacht wel dat ik zo'n fout maak.quote:Op donderdag 3 juli 2008 11:37 schreef The_stranger het volgende:
[..]
Ik snap het wel, maar als je werkelijk zo perfectionistisch bent als je doet voorkomen, dan verwacht ik niet dat soort taal. Mijns inziens is dat vals perfectionisme. Of je schrijft fatsoenlijk Engels, of niet.
Voor mij val je nu door de mand...
Perfectionisme [is-niet-gelijk-teken] alles perfect doenquote:Op donderdag 3 juli 2008 11:37 schreef The_stranger het volgende:
Ik snap het wel, maar als je werkelijk zo perfectionistisch bent als je doet voorkomen, dan verwacht ik niet dat soort taal. Mijns inziens is dat vals perfectionisme.
En dat bevestigt maar weer eens hoe speciaal je wel niet bent hequote:Op donderdag 3 juli 2008 11:24 schreef Rebubbled het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Lolcat taal. Ik had niet anders verwacht dan dat velen het niet zouden begrijpen.
Dan is het niets meer dan pretentieus bezig zijn. Echte perfectionisten bestaan en die doen meer dan slechts "streven naar".quote:Op donderdag 3 juli 2008 11:49 schreef sungaMsunitraM het volgende:
[..]
Perfectionisme [is-niet-gelijk-teken] alles perfect doen
Het gaat niet om (naar buiten toe) pretentieus zijn, het gaat om het uitermate vervelende gevoel (voor jezelf) dat het nóóit goed genoeg is wat je doetquote:Op donderdag 3 juli 2008 11:56 schreef Flashwin het volgende:
Dan is het niets meer dan pretentieus bezig zijn.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |