Mja, dat staat er toch..quote:
Hij was mij ook eerst niet opgevallen, tot iemand tegen me zei dat ik eens op het middenveld van twente moest gaan letten.quote:Op maandag 7 juli 2008 12:08 schreef ursel het volgende:
[..]
Mja, dat staat er toch..
Maar ja, ik vond hem niet zo geweldig dat ik hem 5 mln waard vond nee. Maar zal waarschijnlijk wel wat gemist hebben..![]()
Yup, dat is inderdaad waar. De subtops weten tegenwoordig ook steeds beter de waarde in te schatten / op te drijven.quote:Op maandag 7 juli 2008 12:23 schreef Juk het volgende:
[..]
Hij was mij ook eerst niet opgevallen, tot iemand tegen me zei dat ik eens op het middenveld van twente moest gaan letten.
Hij speelt voornamelijk een Cocu rol, die miste je ook pas als hij er niet was.
Daarbij worden spelers steeds duurder. Kijk naar Sulejmani, 2 jaar geleden moest az niks van hem hebben en nu verkoopt heerenveen hem na een half goed seizoen voor 16 miljoen. Hetzelfde gold voor Drenthe.
Hehequote:Op maandag 7 juli 2008 11:45 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Blijkbaar niet zo.
Was hem alweer vergeten
Aissati gaat naar Utrecht.quote:Op maandag 7 juli 2008 13:15 schreef Tomasso het volgende:
Het schijnt trouwens dat Feyenoord ook een optie tot koop voor Hofs heeft aangeboden bij Twente, welke over enkele dagen afloopt. Misschien dat het daarom nog ff duurt voordat Arnautovic helemaal rond is, aangezien Twente eerst Aissati probeert vast te leggen. Denk ik.
Even geplukt van een inside persoonquote:Op maandag 7 juli 2008 13:15 schreef Tomasso het volgende:
Het schijnt trouwens dat Feyenoord ook een optie tot koop voor Hofs heeft aangeboden bij Twente, welke over enkele dagen afloopt. Misschien dat het daarom nog ff duurt voordat Arnautovic helemaal rond is, aangezien Twente eerst Aissati probeert vast te leggen. Denk ik.
quote:De situatie is dat Feyenoord afgelopen vrijdag rond was met FC Twente. Ik herhaal mijn woorden van zaterdag nog een keer. Er is een akkoord over de transfersom welke nog kan fluctueren als FC Twente van de optie gebruik maakt dat Nicky Hofs voor zevenhonderduizend euro komt.
Het probleem in deze transfer is dat Joop Munsterman een trotse man is en dit maal de plank volledig mis heeft geslagen. Hij heeft een prijs genoemd voor Arnautovic en Feyenoord heeft toegehapt waarbij de speler ook heeft uitgesproken naar Feyenoord te willen. Nu begint het gênant te worden omdat Munsterman de achterban niet wil afvallen. Zijn hart van het middenveld is al weg, Ajax zal deze maand ook nog wel op de deur kloppen voor Franco Douglas en dan krijg je tot overmaat van ramp nu ook nog dat de topspits uit de jeugd wordt weggekocht.
Ben natuurlijk niet op de hoogte van de financiële situatie bij FC Twente, doch blijkt het niet florissant te zijn omdat de gemeente er met geld in zit en er een terugbetaalregeling is waarbij op verkoopwinsten boven een bepaald bedrag een substantieel deel op de lening van FC Twente bij de gemeente wordt ingelost. Is helemaal niets mis mee, zal bij vele clubs zijn alleen past dit even niet in het straatje van de bombarie welke Munsterman verkondigd. FC Twente zal pas met het nieuwe stadion en een succes op het veld echt kunnen oogsten. Momenteel zijn er twee clubs in Nederland die bulken van het geld, AFC Ajax en SC Heerenveen.
Kan niet onderkennen dat FC Twente een voor hen fantastisch seizoen heeft gedraaid, maar het brengt momenteel weinig. Nogmaals, mogelijk vier toppers weg, de trainer is al weg en wat heb je terug. Twee voor FC Twente doen aardige voetballers zoals Janssen en Tioté, tevens wellicht Hofs en een trainer wie een groot vraagteken is. Het is de vraag of FC Twente daadwerkelijk Aissati en Samaras kan halen. Het zijn namen die bij mij niet bekend zijn, maar ben ook niet bekend wat er bij FC Twente speelt. Ik kan me voorstellen dat de optie van Hofs welke eind deze week afloopt momenteel wel een twistpunt is. Als ik moet kiezen tussen Hofs en Aissati, dan weet ik het ook wel.
Ik ben geen Nostradamus maar waarom zou FC Twente niet ver terugvallen als AZ het vorig jaar wel overkwam?
Hij wordt gebruikt als ruilmiddel. Hofs is eigenlijk net een inruil auto. Daar krijg je ook minder voor terug als je hem inruilt op een nieuwe auto, dan dat je er voor zou krijgen als je hem particulier op marktplaats verkoopt.quote:Op maandag 7 juli 2008 14:15 schreef MarkNMGN het volgende:
Nikcy Hofs maar 7 ton waard? Zat meer te denken aan een miljoentje of 2,3.
Je vergeet de garantieregeling gemakshalve?quote:Op maandag 7 juli 2008 14:21 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Hij wordt gebruikt als ruilmiddel. Hofs is eigenlijk net een inruil auto. Daar krijg je ook minder voor terug als je hem inruilt op een nieuwe auto, dan dat je er voor zou krijgen als je hem particulier op marktplaats verkoopt.
Aissati, en dat is nog lang niet rond. Utrecht zou hem alleen kunnen huren.quote:Op maandag 7 juli 2008 14:30 schreef Luni het volgende:
Vaag dat Aisatti genoemd wordt, die wordt toch geruild voor Pieters met P$V?
Dat is ook heel goed mogelijk. Munsterman hoeft Arnautovic niet perse aan Feijenoord te verkopen...quote:Op maandag 7 juli 2008 16:28 schreef Tomatenboer het volgende:
Op een Fc Twente forum gaat het gerucht dat Arnautovic inderdaad bij Fc Twente vertrekt........... naar Psv.![]()
Hij zou geruild worden met Aissati.
Voor wat het waard is.
Dat zou nog eens een verrassende wending zijn.quote:Op maandag 7 juli 2008 16:28 schreef Tomatenboer het volgende:
Op een Fc Twente forum gaat het gerucht dat Arnautovic inderdaad bij Fc Twente vertrekt........... naar Psv.![]()
Voor wat het waard is.
Lazovicquote:Op maandag 7 juli 2008 16:48 schreef ursel het volgende:
En dan koopt Feyenoord uiteindelijk Koevermans weer ofzo??
Wehe zou wat zijn.quote:Op maandag 7 juli 2008 16:28 schreef Tomatenboer het volgende:
Voor wat het waard is.
Lijkt me sterk, Bosz roept het niet zomaar.quote:Op maandag 7 juli 2008 17:33 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Wehe zou wat zijn.
Arnautovic zou ik de eerste topaankoop van Bosz vinden, zul je dadelijk zien dat Ajax of PSV er mee vandoor gaan.
En Bosz maar roepen: "We hebben hem bijna binnen"
Wehe
quote:Bij Feyenoord is een grote schoonmaak gaande. Sommige spelers (Tiendalli, Biseswar) hoefden zich zaterdag niet eens te melden voor de eerste training, een aantal anderen (Hofs, Buijs) mogen bij een goed bod vertrekken en weer een ander groepje mag weg, als een club bereid is om de juiste prijs op tafel te leggen. Tot die laatste categorie behoort Jonathan De Guzman.
De 20-jarige middenvelder wordt al enkele maanden in verband gebracht met een transfer, maar is voorlopig nog 'gewoon' Feyenoorder. En wat hem betreft, kan dat best zo blijven.
"Ik heb de verhalen ook gelezen, dat de club bereid zou zijn om me te verkopen. Maar die verhalen waren er vorig jaar ook", zegt de aanvallende middenvelder, die vorig seizoen negen competitiegoals maakte, tegen FCUpdate.nl. "Ik heb zelf niet met de technische staf gesproken over een transfer. Sterker nog, ik heb niets gehoord over interesse van andere clubs. Voor mij telt voorlopig alleen Feyenoord", stelt hij.
De Guzman heeft nog een contract tot 2010 bij Feyenoord. Voor de club zou het dus interessant kunnen zijn om de jeugdinternational te verkopen, omdat het nu nog een forse transfersom kan vragen. En ook De Guzman zelf lijkt, na drie seizoenen in het eerste elftal van de Rotterdamse club, klaar voor een nieuwe stap. De middenvelder zelf is het daar gedeeltelijk mee eens. "Als er een mooie club komt, wijs ik dat niet bij voorbaat af. Waarom zou ik? Luisteren naar wat zo'n club te melden heeft, kan altijd."
"Een bepaalde deadline, waarvoor ik wil beslissen waar ik komend seizoen speel, heb ik niet. Het kan namelijk snel gaan. Misschien krijg ik morgen wel een telefoontje, of één dag voor het verstrijken van de transferperiode. En zo niet, dan blijf ik gewoon bij Feyenoord. Ik heb hier niets te klagen. Nog een jaar bij Feyenoord zou heel mooi zijn, ik heb het hier goed naar mijn zin. Bovendien komt de nieuwe trainer, Gertjan Verbeek, heel professioneel over. Bij iedereen leeft het gevoel, dat we prijzen willen winnen. Dat voelt goed aan", vertelt de geboren Canadees.
Prijzen winnen, dat lukte vorig seizoen op de valreep. Feyenoord won ten koste van Roda Jc de KNVB beker, waardoor een mager seizoen toch nog gered werd. "De eerste seizoenshelft was best aardig, maar na de winterstop was het een stuk minder", weet De Guzman. "Dit seizoen moeten we gedisciplineerder blijven spelen, om zo'n terugval te voorkomen. We zijn als team in elk geval één jaar verder, we kennen elkaar nu een stukje langer. We moeten er een mooi seizoen van maken."
Hij noemt gedisciplineerder spelen en dat gaat onder Verbeek wel lukken denk ik.quote:
Landzaat moet zich misschien nog aanpassen? Buiten dat is het een controlerende middenvelder, die vallen soieso zelden op.quote:Op maandag 7 juli 2008 19:08 schreef EnactedChaos het volgende:
En toch blijf ik hopen dat ie weggaat, of hij moet z'n contract verlengen.
Denk trouwens dat Landzaat het nog moeilijk gaat krijgen zich in de basis te spelen. Beetje nutteloze aankoop achteraf. Heb niet het gevoel dat hij vorig jaar veel heeft toegevoegd.
Dat valt me reuze mee.quote:Dwight Tiendalli zal ongetwijfeld met vervelende gevoelens vertrekken bij Feyenoord. De verdediger moet weg bij de Rotterdamse club, maar dat betekent niet dat Feyenoord van plan is om Tiendalli voor een habbekrats te laten verkassen. "Ze vragen de hoofdprijs", zegt broer én zaakwaarnemer Wensley Tiendalli in het Algemeen Dagblad. Klik hier! Tiendalli staat sinds 2006 onder contract bij Feyenoord, maar in De Kuip kon hij nimmer overtuigen. De 22-jarige Surinamer mag ondanks een doorlopend contract alweer vertrekken, maar volgens Wensley Tiendalli is dat zou eenvoudig nog niet. "Ze willen de 1,75 miljoen euro die ze destijds voor hem betaald hebben terug verdienen. Dat maakt het voor mij niet makkelijker om een nieuwe club te zoeken."
"Er is bij ons sprake van een panieksituatie", vervolgt de belangenbehartiger. "Het contract van Dwight loopt nog twee jaar door, hij zit dus vast aan Feyenoord. Ik heb hem voorgehouden dat hij zich alleen met voetballen moet bezig houden. Nieuwe ronde, nieuwe kansen. Als hij op de trainingen de sterren van de hemel speelt dan zal de trainer hem gerust wel bij de selectie houden."
Denk dat De Guzman onder Verbeek echt een topper wordenquote:Op maandag 7 juli 2008 19:04 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Hij noemt gedisciplineerder spelen en dat gaat onder Verbeek wel lukken denk ik.
Bij Spartaquote:Op maandag 7 juli 2008 23:15 schreef Merkie het volgende:
Heeft Tiendalli überhuapt wel eens een volledige wedstrijd gespeel? Kan het me niet herinneren.
Het is wel te hopen natuurlijk maar dan ben ik benieuwd naar wat het middenveld wordtquote:Op maandag 7 juli 2008 23:16 schreef Merkie het volgende:
[..]
Denk dat De Guzman onder Verbeek echt een topper worden.
quote:McClaren wil Arnautovic niet laten gaan
Geschreven op dinsdag, 8 juli om 10:44
FC Twente-trainer Steve McClaren heeft nadrukkelijk aangegeven dat hij Marko Arnautovic voor de club wil behouden, zo meldt TC Tubantia. Feyenoord wil de getalenteerde Oostenrijker zo snel mogelijk naar Rotterdam halen, maar de nieuwe trainer ziet te veel potentie in de speler om hem te laten vertrekken uit Enschede.
Peter Bosz, technisch directeur van Feyenoord, gaf de afgelopen dagen in diverse media aan rond te zijn met de negentienjarige spits. Twente ontkende de berichtgeving en voorzitter Joop Munsterman gaf aan Arnautovic onder geen beding te willen laten vertrekken.
De geruchten over de op handen zijnde transfer zijn op zijn zachtst gezegd opmerkelijk. Arnautovic stond pas één keer in de basis van FC Twente en heeft op het hoogste niveau nog niets bewezen. Toch wil Feyenoord de speler koste wat kost aan de selectie toevoegen. De club gaf eerder aan dat het talent zelf ook naar Rotterdam wil.
Was wel het beste geweest, ja. Nu komt er alleen maar gezeik van.quote:Op dinsdag 8 juli 2008 11:40 schreef EnactedChaos het volgende:
Waarom moet Bosz eigenlijk met z'n grote bek zeggen dat ze op een haar na rond zijn?
Wacht gewoon tot ie z'n handtekening heeft gezet. Of ie nou gelijk heeft of niet.
Misschien was de houding van Munsterman al bekend voordat het in de media uitlekte en wou Bosz het gewoon op een vieze manier uitvechten.quote:Op dinsdag 8 juli 2008 11:47 schreef Happel het volgende:
[..]
Was wel het beste geweest, ja. Nu komt er alleen maar gezeik van.
Tymoshuk revisited
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |