abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_59860307
quote:
Op donderdag 3 juli 2008 10:39 schreef Inverted_World het volgende:
Floris.exe weet altijd van die geweldige discussie topic's te maken whehe
Dank je voor dit mooie compliment .
pi_59860562
Ts heeft geen eigen persoonlijkheid, zit onder de plak bij zijn stomme familie en is onzeker over zijn bedprestaties. Een gelovig dom schaap lijkt me wel wat voor hem.

[ Bericht 9% gewijzigd door Manono op 03-07-2008 11:01:02 ]
Jusqu'ici tout va bien...
  donderdag 3 juli 2008 @ 10:57:35 #53
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_59860608
quote:
Op donderdag 3 juli 2008 10:55 schreef Manono het volgende:
Ts heeft geen eigen persoonlijkheid, zit onder de plak bij zijn stomme familie en is onzeker over zijn bedprestaties. Een gelovig dom schaap lijkt me wel wat voor hem.
Heeft Fuifduif annex floris.exe inmiddels al seks gehad?
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_59860698
!
De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.
pi_59861151
quote:
Op donderdag 3 juli 2008 10:57 schreef Copycat het volgende:

[..]

Aan zijn topic te zien niet. Volgens mij elke keer als hij op het punt staat te beginnen, zijn slachtoffer duidelijk maakt wat ze lekker vind (met woorden dus) en hij van schrik poedeltjesnaakt het huis uit rent..
You can't convince a believer of anything; for their belief is not based on evidence, it's based on a deep seated need to believe
C. Sagan
  donderdag 3 juli 2008 @ 11:28:30 #57
128976 dubidub
Fritür ist krieg!
pi_59861282
quote:
Op donderdag 3 juli 2008 09:24 schreef MikeyMo het volgende:
[ afbeelding ]

[Richard Richard modus]

Ik vind het heerlijck dat ze er over praten, maar zo benijdenswaardig dat ze mij dan niet, direct na het praten erover, even neuken

[/Richard Richard modus]
Jij begrijpt 'm.

Bottom

Eddie Hitler
pi_59861435
quote:
Op donderdag 3 juli 2008 11:28 schreef dubidub het volgende:

[..]

Jij begrijpt 'm.

Bottom

Eddie Hitler
Edward Elizabeth Hitler
pi_59861644
quote:
Op donderdag 3 juli 2008 10:00 schreef Kreator het volgende:

[..]

Ik doelde meer op het feit dat de gemiddelde vrouw in 2008 een alles-eisende hoer is, die als puntje bij paaltje komt nog steeds een labiele muts is zonder mening, maar dat pas uitdraagt als het echt niet anders meer kan.
"Social order at the expense of liberty is hardly a bargain."
  donderdag 3 juli 2008 @ 12:08:40 #60
181362 Paramnesia
f.k.a. Razzberry
pi_59862572
quote:
Op donderdag 3 juli 2008 09:16 schreef floris.exe het volgende:
Kijk, ik gun iedereen zijn en haar verzetje, maar dat wil niet zeggen dat ik overal blij mee ben. Ik kan bijvoorbeeld niet goed tegen vrouwen die luchthartig en vrijzinnig over seks praten. Natuurlijk is het goed en mooi voor hen dat ze zijn geëmancipeerd en dat ze nu ook mogen stemmen, werken en kiezen om geen kinderen te baren enzo, maar de meter hoeft nu ook weer niet de andere kant op te slaan.
Welkom in 2008
quote:
Het lijkt er op dat ze nu ook meer eisen beginnen te stellen aan hun mannelijke bedpartners
Verkapt ik-bak-er-niks-van-in-bed-en-wil-ook-niet-dat-mijn-toekomistige-vriendin-er-commentaar-op-heeft post.

Kom op man. Ik stel ook eisen aan mijn vrouwelijk bedpartners, ik denk dat het omgekeerd ook mag.
quote:
en hoe moet een de partner zich tegenover zijn eigen familie voelen wanneer hij een vrouw meeneemt die zich op een seksueel vrijzinnige manier in het leven staat?
Ik kom uit een familie die concervatief is qua dit soort dingen. Toch exen gehad die open waren. Heel simpel, dat onderwerp wordt dan gewoon netjes vermeden.
quote:
Je ziet het hier op Fok! ook heel veel en dan denk ik .
Tja.
Op al deze posts is de no-homo clausule van toepassing.
The beaver is still fucked up, but fucked up with a yellow-black kind of feeling to it.
Omcircel koosnaam naar keuze: Razzy, Razz, Para, Kaizer Soze, Pablo.
pi_59863036
Even heel snel een oordeel maken: TS stemt SGP of CU of CDA ofzo ?
We are living in a material world, and I am a material girl
  donderdag 3 juli 2008 @ 12:29:40 #62
182728 honda1990
Laat gaan joh is toch heerlijk
pi_59863121
TS is geïsoleerd van elk soort vrouwen Als ze dan een keer praten weet hij waar hij moet kijken

typo
Yes, London. You know: fish, chips, cup 'o tea, bad food, worse weather, Mary fucking Poppins... LONDON.
pi_59863175
quote:
Op donderdag 3 juli 2008 09:16 schreef floris.exe het volgende:
Kijk, ik gun iedereen zijn en haar verzetje, maar dat wil niet zeggen dat ik overal blij mee ben. Ik kan bijvoorbeeld niet goed tegen vrouwen die luchthartig en vrijzinnig over seks praten. Natuurlijk is het goed en mooi voor hen dat ze zijn geëmancipeerd en dat ze nu ook mogen stemmen, werken en kiezen om geen kinderen te baren enzo, maar de meter hoeft nu ook weer niet de andere kant op te slaan. Het lijkt er op dat ze nu ook meer eisen beginnen te stellen aan hun mannelijke bedpartners en hoe moet een de partner zich tegenover zijn eigen familie voelen wanneer hij een vrouw meeneemt die zich op een seksueel vrijzinnige manier in het leven staat?

Je ziet het hier op Fok! ook heel veel en dan denk ik .
Ze moeten je niet hè.
pi_59863247
quote:
Op donderdag 3 juli 2008 10:57 schreef Copycat het volgende:

vast wel. een keer. tandjes gepoetst, bijbel en glaasje water ernaast, sokken aan, licht uit.
Jusqu'ici tout va bien...
  donderdag 3 juli 2008 @ 12:39:13 #65
182728 honda1990
Laat gaan joh is toch heerlijk
pi_59863328
quote:
Op donderdag 3 juli 2008 12:29 schreef honda1990 het volgende:
TS is geïsoleerd van elk soort vrouwen Als ze dan een keer praten weet hij niet waar hij moet kijken

typo
Yes, London. You know: fish, chips, cup 'o tea, bad food, worse weather, Mary fucking Poppins... LONDON.
pi_59863641
Een duidelijk WTF topic.

Vrouwen kunnen mij niet genoeg over sex praten. Zolang bevallingen en ongesteldheid er maar buiten blijven.
"We are all atheists about most of the gods that humanity has ever believed in. Some of us just go one god further." - Richard Dawkins
pi_59864035
Typerende reacties ook weer in dit topic . Het is weer helemaal zoals vroeger op de middelbare school. Toen was het stoer doen over seks geblazen. Sommige mensen worden volwassen en ontwikkelen moraal, anderen kennelijk niet.
  Official ESF Kreviewer donderdag 3 juli 2008 @ 13:13:23 #68
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_59864061
quote:
Op donderdag 3 juli 2008 12:55 schreef DroogDok het volgende:
Een duidelijk WTF topic.

Vrouwen kunnen mij niet genoeg over sex praten. Zolang bevallingen en ongesteldheid er maar buiten blijven.
Wist jij eigenlijk al dat zo'n 80% vd vrouwen tijdens een bevalling ook moet poepen? Dit kunnen ze niet onder controle houden, omdat ze moeten persen enzo.
pi_59864122
Niets mis met praten over seks!
Tegenover je schoonfamilie hoef je natuurlijk niet elle langenverhalen te houden over je huidige en vorige bedpartners..
Maargoed met vriendinnen of je partner moet je r gewoon openlijk en vrij over kunnen praten.
Voices tell me I'm the shit.
pi_59864136
quote:
Op donderdag 3 juli 2008 12:35 schreef Manono het volgende:

[..]

vast wel. een keer. tandjes gepoetst, bijbel en glaasje water ernaast, sokken aan, licht uit.
You couldn't be more wrong.
pi_59864169
quote:
Op donderdag 3 juli 2008 13:15 schreef melanie_the_miss het volgende:
Niets mis met praten over seks!
Tegenover je schoonfamilie hoef je natuurlijk niet elle langenverhalen te houden over je huidige en vorige bedpartners..
Maargoed met vriendinnen of je partner moet je r gewoon openlijk en vrij over kunnen praten.
Met je partner no problemo, maar met je vriendinnetjes? En dan zeker de bedpartners achter hun rug om uitlachen en bespotten?
pi_59864189
quote:
Op donderdag 3 juli 2008 13:12 schreef floris.exe het volgende:
Typerende reacties ook weer in dit topic . Het is weer helemaal zoals vroeger op de middelbare school. Toen was het stoer doen over seks geblazen. Sommige mensen worden volwassen en ontwikkelen moraal, anderen kennelijk niet.
Je zoekt gewoon laffe excuusjes voor het feit dat je geen kut kan krijgen terwijl al die chicks botergeil zijn.
pi_59864247
Oude wijven a la Sex & The City
pi_59864261
quote:
Op donderdag 3 juli 2008 13:16 schreef floris.exe het volgende:

[..]

Met je partner no problemo, maar met je vriendinnetjes? En dan zeker de bedpartners achter hun rug om uitlachen en bespotten?
Nee, enkel als het verschrikkelijk was.
Maar goed dat hoort de betrokken persoon ook wel eerst persoonlijk.
Met vriendinnen erover praten is meer hun ervaringen en de jouwe, daaruit ideeën opdoen, elkaar tips geven etc. En natuurlijk mag er ook eens over gelachen worden!
Voices tell me I'm the shit.
  donderdag 3 juli 2008 @ 13:22:05 #75
17137 Sander
Nerds do it rarely
pi_59864302
quote:
Op donderdag 3 juli 2008 13:12 schreef floris.exe het volgende:
Kortom, je zit weer lekker te trollen .
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')