Die maar achterwegen houden. Moet nog wel een beetje te vergelijken zijnquote:
Inderdaad.quote:Op vrijdag 4 juli 2008 22:30 schreef Burdie het volgende:
Er staan btw series dubbel in.
Wat ga je doen met die dubbele series? Het is natuurlijk niet eerlijk series dubbel mee te laten doen.quote:
De series die er dubbel stonden zijn verplaatst door andere nominanten die er nog niet in stonden. Excuses daarvoor!quote:Op zaterdag 5 juli 2008 21:41 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Wat ga je doen met die dubbele series? Het is natuurlijk niet eerlijk series dubbel mee te laten doen.
Bonanza is nog dubbel.quote:Op zondag 6 juli 2008 00:12 schreef Wiiperdiipii het volgende:
[..]
De series die er dubbel stonden zijn verplaatst door andere nominanten die er nog niet in stonden. Excuses daarvoor!
valt me nu pas op ook the Shield is er niet doorquote:Op maandag 7 juli 2008 21:39 schreef Wiiperdiipii het volgende:
Valt me op dat Lost er niet is doorgekomen tegen Twin Peaks, dat is nogal kut, dat die 2 zo vroeg tegen elkaar kwamen maar alles willekeurig tegen elkaar gezet..maar blijft weird
Nominatieronde was misschien ook wat kort, veel mensen (inclusief ikquote:Op maandag 7 juli 2008 21:54 schreef TornadoDK het volgende:
en Klassiekers als The A-Team en Married With Children zijn niet eens genomineerd![]()
Flut toernooi wordt dit zo.
Dat ben ik inderdaad wel met je eens. Ik zag hem ook pas toen de eerste ronde al bijna voorbij was. Er zijn nog wel meer goede series die niet eens genomineerd zijn.quote:Op maandag 7 juli 2008 21:55 schreef alwaysthebest het volgende:
Nominatieronde was misschien ook wat kort, veel mensen (inclusief ik) hadden het topic nog niet gezien.
Dit is de volgende rondequote:Op vrijdag 11 juli 2008 20:34 schreef tong80 het volgende:
Is dit nu de volgende ronde ? Ik snap er niks van. Zie nergens de uitslag van de vorige ronde.
Een uitslag zou wel leuk zijn, ja.quote:Op vrijdag 11 juli 2008 20:34 schreef tong80 het volgende:
Is dit nu de volgende ronde ? Ik snap er niks van. Zie nergens de uitslag van de vorige ronde.
Dan stop ik met meedoen.quote:
Er waren 15 tv shows, oneven aantal en aangezien er op The West Wing- OC het meest werd gestemd van de gelijke spelen heb ik ze beiden door laten gaanquote:Op zondag 13 juli 2008 20:53 schreef Asile het volgende:
Huh staan the OC en the West Wing er nu opeens bij
De nominatie ronde is al weer een tijdje voorbijquote:Op dinsdag 22 juli 2008 21:24 schreef Handig_nl het volgende:
Battlestar Galactica V1 en V2.
Morse
Judge John Deed
Yes Minister
en Criminal Minds. Hier heb je een leuke 'aanbieding' = Er wordt een dvd box verloot!
Eigenlijk ben je best een pauper.quote:
Sorry, dacht dat het wel interessant was voor de verzamelaars.quote:Op woensdag 23 juli 2008 01:26 schreef BrainOverfloW het volgende:
[..]
De nominatie ronde is al weer een tijdje voorbijBovendien is het tegen de policy om linkjes naar dit soort 'aanbiedingen' te plaatsen.
Ik wist dat daar een opmerking over zou komen. Ik ben geen South Park fan, maar ik werd moe van het gehuil van Ray Wise en 40 minuten lang hetzelfde achtergrondmuziekje bij Twin Peaks.quote:Op woensdag 23 juli 2008 23:24 schreef Symer het volgende:
[..]
Zegt de man die South Park boven Twin Peaks verkiest![]()
Ik neem het wel over.quote:Op maandag 28 juli 2008 13:14 schreef yvonne het volgende:
Desperadoz aka Wiiperdiipii, weg van FOK!, oplichting in V&A
Exact hoe ik er over denk.quote:Op dinsdag 29 juli 2008 18:51 schreef ranja het volgende:
Lastig.
Fawtly Towers - Twin Peaks
Op basis van seizoen 1 zou Twin Peaks winnen, maar met seizoen 2 erbij ga ik toch voor Basil Fawlty. Die serie wordt nooit minder en is misschien juist wel op tijd gestopt.
wel eerst helemaal afkijken heh!quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 14:18 schreef planethugo het volgende:
half uurtje van de pilot van twin peaks inmiddels gezien, ziet er wel erg oud uit en het acteerwerk is nog waardeloos maar dat zal wel verbeteren neem ik aan?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |