abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_60574207
quote:
Op dinsdag 5 augustus 2008 13:26 schreef Alexxxxx het volgende:
Doutze is geen naam Doutzen is een vrij reguliere Fryske meisjesnaam... En je zou haar kunnen kennen van haar promotie voor het gebruik van de Fryske taal

pi_60574604
Je zou toch verwachten dat ze bij een krant als Het Parool wel op spelling letten:
quote:
Tornado teitsert Frankrijk

LILLE - Een minitornado heeft gisteravond laat door het Noord-Franse dorp Hautmont en andere plaatsen geraasd. Drie personen kwamen om het leven en negen mensen raakten gewond. Meer dan veertig huizen zijn ingestort.

Aanvankelijk repten de Franse autoriteiten van één dode, een vrouw die in haar huis werd gevonden. Hulpverleners vonden vanmorgen nog twee lichamen in een huis dat in puin lag. Het ging om één van de plaatsvervangende burgemeesters van Haumont en zijn vrouw.

Ongeveer tweehonderd reddingswerkers zoeken nog naar overlevenden onder het puin. Reddingswerkers uit de regio rond Lille zijn naar Hautmont en de andere getroffen plaatsjes gesneld.

De tornado ging gepaard met hevige regenval. Eén van de zwaar beschadigde gebouwen is een bejaardenhuis in Hautmont. Alle bewoners zijn naar een ziekenhuis in Lille overgebracht, al is geen van hen gewond geraakt.

In Hautmont wonen ongeveer 16.000 mensen. De twee hoofdstraten en de huizen en winkels daar zijn volledig verwoest. Hier en daar liggen auto's op hun dak. De schade was ook aanzienlijk in de plaatsen Maubeuge en Neuf-Mesnil. (HET PAROOL)
"teitsert"?
pi_60575147
Vorige week gespot op zo'n groot blauw ANWB-bord in Apeldoorn: Amerfoort 36 km, helaas geen foto kunnen maken...
pi_60576897
Niet echt fout, wel fout lettertype:

http://images.google.nl/images?q=megaflicks
  dinsdag 5 augustus 2008 @ 22:11:19 #280
83885 Weirdow
Floating in hyperspace
pi_60586269

Lijkt me ook niet echt correct.
En als je er ook nog eens een komma/punt bij zou denken....

[ Bericht 0% gewijzigd door Weirdow op 05-08-2008 22:22:39 ]
Foar de kofje net eamelje en dernei ek net...
pi_60586558

Op een boot op het eiland Kos (vorige week tijdens de vakantie)
I asked God for a bike, but I know God doesn't work that way.
So I stole a bike and asked for forgiveness.
pi_60591364
quote:
Op maandag 4 augustus 2008 17:22 schreef Lovechild het volgende:
Onderschrift in het programma "Babyboom Het vervolg":
"Volg de laatste lootjes van Jeroen en Diane..."
Daar had ik laatst nog een discussie over met een vriendin. Of het nou "laatste loodjes" of "laatste lootjes"was. Ik was er zeker van dat het "laatste loodjes" was.

Heb ik gelijk of zij?
pi_60591752
quote:
Op woensdag 6 augustus 2008 01:49 schreef Minnie_ het volgende:

[..]

Daar had ik laatst nog een discussie over met een vriendin. Of het nou "laatste loodjes" of "laatste lootjes"was. Ik was er zeker van dat het "laatste loodjes" was.

Heb ik gelijk of zij?
Jij.

Loodjes dus.
pi_60592678
Tenzij het paar in kwestie lootjes aan het trekken was voor Sinterklaas.
  woensdag 6 augustus 2008 @ 08:24:41 #285
46794 Berkery
Fat bastard
pi_60593206
No Dukes of Hazzard in the classroom
  woensdag 6 augustus 2008 @ 08:27:11 #286
15967 Frollo
You know I am a righteous man
pi_60593221
quote:
Op dinsdag 5 augustus 2008 22:21 schreef -J-D- het volgende:
[ afbeelding ]

Kos
pi_60619197

Bij de Mediamarkt verkopen ze lensen.
  donderdag 7 augustus 2008 @ 09:05:16 #288
86072 thatsme
and That's you!
pi_60619344
uit een folder
Geopend maandag t/m vrijdag van maart t/m september
van 9:00 tot 16:00

Die is lang geopend zeg! Ze proppen in 1 dag vele maanden!
I never joke about my work!
1: Ik heb altijd gelijk
2: Zo niet dan treedt regel 1 vanzelf in werking.
pi_60620776
Gistermiddag rond 17:45 op de A9, vlak voor het DSB stadion (Almaar dus) op het matrixbord boven de weg:

Doorstroming
Ring noord: Goed
Ring west: Slegt

Nou en of dat slegt is

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 07-08-2008 10:22:11 ]
  donderdag 7 augustus 2008 @ 15:23:09 #290
24533 ACT-F
Onmeunige gaspedoal emmer
pi_60629134
quote:
Op dinsdag 5 augustus 2008 22:21 schreef -J-D- het volgende:
[ afbeelding ]

Ik haat mensen die hun zinnen niet.
Bekijk de webcam via UStream. Luister naar Gutter FM
pi_60646876
I asked God for a bike, but I know God doesn't work that way.
So I stole a bike and asked for forgiveness.
  vrijdag 8 augustus 2008 @ 10:07:38 #292
11577 lizardtattoo
consecotaleofoob
pi_60647392
Da's waarschijnlijk een opzettelijke, om te proberen een claim vanwege schending van merkenrechten te ontlopen. Zie je wel vaker bij die goedkope Chinese neprommel, zoals dit
Liefhebber, verzamelaar en beta-tester van adventuregames.
Op woensdag 19 januari 2011 09:49 schreef Rossdale het volgende: Liz is gewoon een wandelende gamesencyclopedie :P
pi_60647543
quote:
Op vrijdag 8 augustus 2008 10:07 schreef lizardtattoo het volgende:
Da's waarschijnlijk een opzettelijke, om te proberen een claim vanwege schending van merkenrechten te ontlopen. Zie je wel vaker bij die goedkope Chinese neprommel, zoals dit
[ afbeelding ]
Net zoals dat je in Turkije, aan de Spaanse Costa's en op braderieën voor een tientje een echte Dolce & Cabbana, Tommy Hilfigger of Loui Vuitton kunt kopen.

Blijft grappig en vaak ook goed gedaan - als in dat je het vaak pas ziet als je echt goed kijkt omdat de mens leest wat hij/zij denkt dat er staat.
pi_60652918
Zojuist teruggekomen van Bulgarije, en daar zag ik ook overal Phone Boots, Cocktail's, BB'Q, Freezed Food, en zulk soort Oostblokfouten.
pi_60653205
quote:
Op woensdag 6 augustus 2008 02:30 schreef Omniej het volgende:

[..]

Jij.

Loodjes dus.
Van "De laatste loodjes wegen het zwaarst."
Loodjes zijn gemaakt van lood. Met een d dus
pi_60663623
quote:
Op vrijdag 8 augustus 2008 10:16 schreef SummerBreeze het volgende:
Blijft grappig en vaak ook goed gedaan - als in dat je het vaak pas ziet als je echt goed kijkt omdat de mens leest wat hij/zij denkt dat er staat.
Komt omdat eigenlijk alleen de eerste en laatste letter van een woord belangrijk zijn. Zolang de eerste en laatste letter maar kloppen, kan alles daar tussenin in feite in willekeurige volgorde worden gezet, zonder dat de tekst onleesbaar wordt. Opzettelijke typfouten als in "Mc Doanlds" worden daardoor niet zo snel opgemerkt... Wel in een topic als dit natuurlijk omdat je er nu op let, maar normaal gesproken niet.

En nou ja, bij dingen als 'Dolce & Cabbana' wordt meestal gewoon slim gebruik gemaakt van het lettertype natuurlijk.
quote:
Op vrijdag 8 augustus 2008 13:49 schreef Cruise.Elroy het volgende:

[..]

Van "De laatste loodjes wegen het zwaarst."
Loodjes zijn gemaakt van lood. Met een d dus
Precies.
  zaterdag 9 augustus 2008 @ 17:33:37 #297
115121 Arizona
Zeg maar Arißona
pi_60686387
Niet echt tenenkrommend, maar eerder lachwekkend gezien de context .
quote:
Amazone onwel tijdens dressuur

zaterdag 09 augustus 2008 | 06:05
Tekstgrootte tekst verkleinentekst vergroten

LONNEKER - Een deelneemster aan de Lonneker Paardendagen is donderdagavond tijdens het onderdeel dressuur onwel geworden en van haar paard gevallen.
Hulpverleners waren snel aanwezig om met succes hartmassage toe te passen bij de vrouw.

De onforuinlijke amazone is vervolgens per ambulance naar het Medisch Spectrum Twente overgebracht. Volgens een woordvoerder van de organisatie maakt de vrouw het inmiddels naar omstandigheden goed.
You won't be lost, hurt, tired or lonely - Something beautiful will come your way
pi_60687419
Die is wel mooi inderdaad!

Bij C1000 paddepoel was het ook weer raak! [b]Biba Boederij pakjeshouders[/] in de aanbieding. Ik heb er nog even wat van gezegd en toen moest de kassa-mevrouw lachen en zei dat ze vorige week ook al wijn per kilo in de aanbieding hadden
  zaterdag 9 augustus 2008 @ 18:30:01 #299
74976 JDude
groetjes, veldmuis
pi_60687476
quote:
Op dinsdag 5 augustus 2008 11:46 schreef Metalfreak het volgende:

En hoe vaak ik wel niet Nürnbergring, Nürnburgring of allerhande varianten zie staan als ze het over racecircuit de Nürburgring hebben, vind ik ook altijd een beetje triest. Het circuit ligt bij het plaatsje Nürburg en daar komt in het midden geen n in voor, maar zelfs formule 1 presentatoren spreken het verkeerd uit.
Münchengladbach, nog zoeen .
  Redactie Frontpage zondag 10 augustus 2008 @ 13:49:59 #300
3926 crew  Djeez
Orde van de Paarsgepunte Lans
pi_60704060
Ik filter ze er altijd uit op mijn werk. Website, catalogi e.d. Eerst ook van de reclame- en verkeersborden die we op mijn werk maken. Zo zag ik eens dat de jongens een bord hadden gemaakt met de tekst: De gemeente Assen verwijderd hier fietsen die hier langer dan 4 weken staan
Had ik gemeld, maar omdat de jongens al klaar waren, hebben ze de borden meegegeven. Domme gemeentelui zetten die borden bij het station, maar nog dezelfde week moesten mijn collega's erheen. Een wat slimmere opzichter had mijn fout ook ontdekt, en de jongens moesten deze 'd' gelijk vervangen door een 't'...
Op woensdag 10 juli 2013 01:46 schreef Littlerabbit het volgende:
Djeez is een literaire grootheid. Hij weet op een poëtische wijze zelfs de schoonheid in een kinderverkrachting bloot te leggen. Tuinbeeld kopen?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')