Damn wat een kuthumeur heb jijquote:Op donderdag 3 juli 2008 10:56 schreef Yashaaaaa het volgende:
13.05 stond al de hele week groot in zijn msn.. dus ik denk.. dat ie om half 2 examen heeft..
We zijn geen sarcasme gewend van jou, dus dan wordt gedacht dat je een pesthumeur hebtquote:Op donderdag 3 juli 2008 11:05 schreef Yashaaaaa het volgende:
Dan doe ik eens sarcastisch en heb ik meteen een kuthumeur
Mannen
Dat gaan we tijdens de centre-parcs-meet volgend jaar uitproberenquote:Op donderdag 3 juli 2008 11:28 schreef Yashaaaaa het volgende:
Maar je moet als ik 's ochtends net wakker ben niet blij om me heen gaan springen en zulks..
Want dan hoek ik je neer![]()
Goh, je weet wel echt een positief beeld over jezelf te creëren. Je maakt je zo ook heel gewild bij mannen.quote:Op donderdag 3 juli 2008 11:28 schreef Yashaaaaa het volgende:
Maar je moet als ik 's ochtends net wakker ben niet blij om me heen gaan springen en zulks..
Want dan hoek ik je neer![]()
Dat lijkt me echt geniaalquote:Op donderdag 3 juli 2008 11:32 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Dat gaan we tijdens de centre-parcs-meet volgend jaar uitproberen.
Nope: http://www.centerparcs.nl/NL/NL/homequote:Op donderdag 3 juli 2008 11:34 schreef swarmahoer het volgende:
en tegenwoordig is alles landal greenparcs toch?
Ik weet al niet eens meer bij welke meet we erover gehad hebbenquote:Op donderdag 3 juli 2008 11:33 schreef swarmahoer het volgende:
hadden we er eentje afgesproken dan?
Zie het als een hintquote:Op donderdag 3 juli 2008 11:41 schreef Yashaaaaa het volgende:
Niet een meet waar ik bij wasanders had ik het wel onthouden
Of het moet niet tegen mij gezegd zijndat is ook heel goed mogelijk
Maw: je gaat uit verveling naar de stad en dan lunchen bij VBquote:Op donderdag 3 juli 2008 11:58 schreef swarmahoer het volgende:
ik ga zo ook nog ff rondkijken.. geen idee wat ik ook al weer nodig had
Oh noesquote:
Kun je morgenmiddag de herhaling kijkenquote:Op donderdag 3 juli 2008 13:50 schreef swarmahoer het volgende:
ik moet werken dus zal niks zien vanavond maarja.. boeie
Als je mams je toch meeneemt kun je beter naar 'In de Blauwe Hand' gaan voor een kopje warme chocolademelkquote:Op donderdag 3 juli 2008 15:31 schreef Yashaaaaa het volgende:
Zo de helft van de buit is al binnen.. Nu even koffiedrinken hierboven en dan weer verders shoppen
Die hebben dikkere bandjes.quote:Op donderdag 3 juli 2008 15:46 schreef swarmahoer het volgende:
cup dd?
Ik? Ik heb het wel laat gemaakt maar niks bijzonders gedaan ofzo haha.. ik kan gewoon niet meer vroeg slapenquote:Op donderdag 3 juli 2008 15:27 schreef swarmahoer het volgende:
late reactieheb je t laat gemaakt gister?
Even bijpraten met je homiesquote:Op donderdag 3 juli 2008 15:51 schreef -J-D- het volgende:
Wat doe ik trouwens in dit topic?
Ben helegaar niet zo goed in slowsjetten
quote:
Jepp die heeft ontbijt gemaaktquote:Op donderdag 3 juli 2008 15:52 schreef Yashaaaaa het volgende:
Was je lover lover nog langsgeweest dan LR
En Pietje zij zit tennis te kijken..
Of nou jah nu zit ze mn truitje te strijken
Oh ja, en om een JDdansje te makenquote:
In editten daarentegen.....quote:Op donderdag 3 juli 2008 15:51 schreef -J-D- het volgende:
Wat doe ik trouwens in dit topic?
Ben helegaar niet zo goed in slowsjetten
quote:
Gast, hoeveel fouten wil je maken in één zin?quote:Op donderdag 3 juli 2008 16:13 schreef swarmahoer het volgende:
yasha geeft t goede voorbeelt en tracteerd ma op en frietje
1. Geen hoofdletterquote:Op donderdag 3 juli 2008 18:22 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Gast, hoeveel fouten wil je maken in één zin?
Pic's or it didn't happen toch?quote:Op donderdag 3 juli 2008 15:46 schreef Yashaaaaa het volgende:
Truitje en een rokje en een BH
En nu zo nog even verder kijken of we nog iets zien..
Dus dan ga je zaterdag allebei de dingen showen? Misschien moet ik toch nog eens heroverwegen of ik nog kom...quote:Op donderdag 3 juli 2008 19:50 schreef Yashaaaaa het volgende:
Nou dan didn't it happen.. Die BH heb ik speciaal voor een truitje gekocht wat ik misschien zaterdag aan doe dus
Dat dus over me rbwquote:Op donderdag 3 juli 2008 19:50 schreef Yashaaaaa het volgende:
It didn't it happen..
Nou een van de misschien truitjes is niet nieuw, maarja dat weten jullie niet want jullie hebben het toch nooit gezien.. De rokjes zijn echt te leuk maar ik heb een hekel aan rokjes dragen met feest/uitgaan dus die zijn echt voor op vakantiequote:Op donderdag 3 juli 2008 19:52 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Dus dan ga je zaterdag allebei de dingen showen? Misschien moet ik toch nog eens heroverwegen of ik nog kom...
Nop... Ik was er totaal niet bij met men kop, de meest kutte dag qua rijden ooit, was helaas vandaagquote:
Blijft er nog steeds een kledingstuk overquote:Op donderdag 3 juli 2008 20:25 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Nou een van de misschien truitjes is niet nieuw, maarja dat weten jullie niet want jullie hebben het toch nooit gezien.. De rokjes zijn echt te leuk maar ik heb een hekel aan rokjes dragen met feest/uitgaan dus die zijn echt voor op vakantie
Ah, da's heel zuur!quote:Op donderdag 3 juli 2008 20:29 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
Nop... Ik was er totaal niet bij met men kop, de meest kutte dag qua rijden ooit, was helaas vandaagEind augustus heeft et CBR pas weer plek
quote:Op donderdag 3 juli 2008 20:45 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Blijft er nog steeds een kledingstuk over
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |