Booooooring.quote:Op woensdag 2 juli 2008 17:50 schreef RainbowRoadkill het volgende:
Het was net als in een film, alleen werd er niemand in elkaar geslagen.
quote:Op woensdag 2 juli 2008 17:50 schreef RainbowRoadkill het volgende:
Ik hou nog steeds van hem
Soow heej, jij bent stoer!quote:Op woensdag 2 juli 2008 17:50 schreef RainbowRoadkill het volgende:
Een maand geleden begon ik met roken (jaja)
Jamaar...die internetdate was toch hįįr tweede keus?quote:Op woensdag 2 juli 2008 18:22 schreef emileuitapeldoorn het volgende:
die internetdate, die andere wilde jou niet.
Wees nooit 2e keus
quote:Op woensdag 2 juli 2008 17:50 schreef RainbowRoadkill het volgende:
Een maand geleden (knip)we daarvoor zo gelukkig waren (knip) hij van me hield en (knip) Ik hou nog steeds van hem (knip)
Godverdomme, wat moet ik doen?
Dat dus.quote:Op woensdag 2 juli 2008 18:41 schreef MAY-be het volgende:
Ga voor je internet date, die ander klinkt als een botte lul die doorheeft dat je op de 1e avond zoent en dat ook wel even bij je wil doen (anders had ie je niet afgewezen voor die andere troela)
Yep, maar dat is niet haar probleemquote:Op woensdag 2 juli 2008 18:38 schreef Molluck het volgende:
[..]
Jamaar...die internetdate was toch hįįr tweede keus?
geboortedatum: 14-09-1993quote:Op woensdag 2 juli 2008 17:50 schreef RainbowRoadkill het volgende:
Een maand geleden begon ik met roken (jaja)
1. Open een topic op FOK!quote:Op woensdag 2 juli 2008 17:50 schreef RainbowRoadkill het volgende:
...
Ze kennen elkaar een maand.....quote:Op donderdag 3 juli 2008 07:51 schreef avotar het volgende:
De jongen die van je houdt natuurlijk...
quote:Op woensdag 2 juli 2008 23:09 schreef DroogDok het volgende:
[..]
1. Open een topic op FOK!
2. Stop met roken
3. Neuk ze alletwee en neem die met de grootste schlong, en misschien heb je geluk en zijn ze in voor een trio.
nou en...:quote:
dit is echte liefde joh.. snap je dat dan niet..quote:Op woensdag 2 juli 2008 17:50 schreef RainbowRoadkill het volgende:
Na het schoolfeest had ik die andere niet meer gezien. Hij sms'te me dat het hem speet en dat hij van me hield en hij dom was geweest enzo. Hij zei ook dat zijn ouders gingen scheiden omdat zijn vader zoveel dronk en dat hij daarom opeens zo raar deed. Ik wil hem vergeven, maar ik weet niet of ik hem terugwil. Ik hou nog steeds van hem, maar ik ben namelijk ook verliefd op die andere jongen (we chatten elke dag tot laat in de nacht) maar die woont ook nog in Nijmegen.
als dit waar isquote:Op donderdag 3 juli 2008 13:08 schreef Xith het volgende:
Blanche, ben jij dat?! 14 jaar ?
WTF ik bel je zo op - moet nu ff denken.....
oh jaquote:Op donderdag 3 juli 2008 13:21 schreef zquing het volgende:
[..]
als dit waar is
daar hebben ze klonen voor bedacht
quote:Op donderdag 3 juli 2008 13:08 schreef Xith het volgende:
Je bent dude A echt geen verantwoording schuldig hoorquote:Op donderdag 3 juli 2008 13:27 schreef RainbowRoadkill het volgende:
Maar even serieus, de internet date zei net dat hij dit weekend naar Amsterdam wil komen om af te spreken. Ik wil best, maar stel dat ik die andere jongen tegenkom
tuurlijk wel.. ze houden toch van elkaarquote:Op donderdag 3 juli 2008 14:05 schreef sungaMsunitraM het volgende:
[..]
Je bent dude A echt geen verantwoording schuldig hoor
Dude A:quote:
Haha, ga je serieus met m'n broertje?quote:Op donderdag 3 juli 2008 14:46 schreef RainbowRoadkill het volgende:
[..]
Dude A:
[ afbeelding ]
Dude B:
[ afbeelding ]
Ik denk dat ik even moet snijden![]()
Welke?quote:Op donderdag 3 juli 2008 14:50 schreef VlaDje het volgende:
[..]
Haha, ga je serieus met m'n broertje?
Kaaaanker
ik kom uit nijmegen!quote:Op donderdag 3 juli 2008 18:37 schreef xalo het volgende:
Mensen uit Nijmegen 14.gif
Geen van beide? De ene negeerde je na een tijdje en de ander woont veel te ver weg, bij beide zal het na een tijdje wel fout lopen.
A heeft echt zo'n ongeļnteresseerde wannabe-interessante kutpubersmoelquote:Op vrijdag 4 juli 2008 10:52 schreef GoodGawd het volgende:
Ze lijken op elkaar....
Nijmegen is geweldigquote:
quote:Op vrijdag 4 juli 2008 18:32 schreef EliseZwart het volgende:
Kies snel, anders kiezen die jongens wel voor elkaar![]()
wordt weer een week vol plezier feesten en zat wordenquote:Op vrijdag 4 juli 2008 15:33 schreef xalo het volgende:
[..]
Nijmegen is geweldigBijna Zomerfeesten
Ontopic: En, heb je al een beslissing gemaakt?
Oftewel, een hele gave weekquote:Op zaterdag 5 juli 2008 18:41 schreef sexxi het volgende:
[..]
wordt weer een week vol plezier feesten en zat wordengeweldig
Ja, nog steedsquote:Op zondag 6 juli 2008 13:31 schreef xalo het volgende:
[..]
Oftewel, een hele gave weekMag jammer genoeg niet elke dag
Ontopic: Ik las in een ander topic dat je verkering hebt met nummer 1? ("ik heb m'n vriendje leren kennen door het roken")
ik zou van GTST afzappenquote:Godverdomme, wat moet ik doen?
Gast, denk je nou echt dat we dat geloven?quote:
Hij had haar toch gesms't dat het hem speet en dat hij nog van haar houdt en dat hij stom was geweest en nu wil ze hem eigenlijk wel terug, maar ze heeft al met die andere knaap getongd en Emo A denkt dat het nog steeds aan is en dat het nooit uit is geweest enzo?quote:Op dinsdag 8 juli 2008 14:54 schreef Eemnesdegekste het volgende:
[..]
Lekker duidelijk, het is je vriendje maar hij praat niet meer tegen jeHow stupid can you be
Dan ben je nog steeds stomquote:Op dinsdag 8 juli 2008 14:58 schreef Q_Orianka het volgende:
[..]
Hij had haar toch gesms't dat het hem speet en dat hij nog van haar houdt en dat hij stom was geweest en nu wil ze hem eigenlijk wel terug, maar ze heeft al met die andere knaap getongd en Emo A denkt dat het nog steeds aan is en dat het nooit uit is geweest enzo?
Am liebsten werde ich ihn allezwei nehmen
Niet waar! Hij heeft een (zover ik kan zienquote:Op dinsdag 8 juli 2008 15:07 schreef Eemnesdegekste het volgende:
[..]
Dan ben je nog steeds stomDan zou hij het zomaar weer kunnen doen
En dat is alleen maar meer liefdesverdriet
![]()
EN emo A is gewoon lelijk
Kaaaaaankah dan..quote:Op dinsdag 8 juli 2008 13:08 schreef Q_Orianka het volgende:
[..]
Gast, denk je nou echt dat we dat geloven?
Anders: kaaaaankah
het tweede, bitches love the drama.quote:Op dinsdag 8 juli 2008 17:36 schreef Q_Orianka het volgende:
Zeg eens: moet ze voor jouw lieve kleine schattige broertje kiezen of die enge fucked up, geweldadige emo die kampt met problemen?
Dit dus.quote:Op woensdag 2 juli 2008 18:13 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Neem die gozer met die rozen, die andere gozer heeft toch alleen maar problemen. Maar daar kan je ook voor kiezen, mocht je bij maatschappelijkwerk willen gaan werken.
quote:Op donderdag 3 juli 2008 13:08 schreef Xith het volgende:
Jij ook, want jij hebt ook lang haar!quote:Op woensdag 9 juli 2008 00:01 schreef Q_Orianka het volgende:
Vieze, ouwe lelijke pedo die jij bentEn je broertje en die andere homo mogen zeker meedoen?
Inderdaad. Shit, wat een hoer.quote:Op woensdag 9 juli 2008 00:03 schreef Strani het volgende:
Wat maakt het allemaal uit TS, over drie maanden weet je amper nog hoe ze heten. Met jouw huidige levensstijl (van wat ik opmaak uit andere topics) misschien nog sneller.
quote:Heyy!!! I'm Sam Cuppen ^^.. I'm 15 years oldI'm a boy that lives in the Netherlands hehe.. I'm in the 4th of school=D I <3 a lot of things =) Mostly Music... I love to go to school, than I can see my friends yeey XD And I love 'Kronenburgerpark' and 'goffert' =) that's the place where a lot of my friends gather =)... I can't go there often because of my homework Etc... I played in a band.. 13th Star... We played twice for 1000 people
And Now We gathered a new band, it's really great to play in a band.. I play guitar ofcourse
I HAVE A PIERCING
Lip/labret
but It keeps falling off! It's so annoying :|
Want jij valt alleen op skinny?quote:Op woensdag 9 juli 2008 20:23 schreef Huppelei het volgende:
Neem nummer 1, want nummer 2 heeft een lelijke broek
Alle emo's vallen op jongensquote:Op donderdag 10 juli 2008 13:22 schreef Huppelei het volgende:
[..]
Nouja eigenlijk val ik niet op jongens
Dus zou ze niemand kunnen kiezen. Want potentiele slachtoffers #1 en #2 zijn allebei overduidelijk emo.quote:
quote:Op donderdag 10 juli 2008 12:54 schreef Rhythm het volgende:
http://viva-la-sam.hyves.nl/
In ONZ had nu iemand hem toegevoegd en op het topic gewezen.
quote:Maarten (142)
vandaag, 14:15
oh god
ik kom bij jou in de klas 0.0
Dude Bquote:Op donderdag 3 juli 2008 14:46 schreef RainbowRoadkill het volgende:
[..]
Dude A:
[ afbeelding ]
Dude B:
[ afbeelding ]
Ik denk dat ik even moet snijden![]()
Niet spotten met kalverliefde.quote:
Die eerste ziet eruit alsof hij morgen 'per ongeluk' zijn polsen door kan snijden of onder de trein kan lopen.quote:Op maandag 21 juli 2008 01:39 schreef wheh het volgende:
vinden de meeste meiden hier dude B het knapst??
ik vind hem nou echt een beetje een.......kneusje:P
en dat is ook niet zo gek aangezien ze hem via internet kent...
(maargoed ik ben zelf een jongen dus kan daar niet echt over oordelen)
Goudenquote:Op woensdag 2 juli 2008 18:07 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
Neem de gulden middenweg en kies niemand.
Nee, gelukkig niet!quote:Op maandag 21 juli 2008 07:11 schreef Aldus.Sprak.God het volgende:
[..]
Duh, maar je snapt hopelijk wel waarom ik ''gouden'' noem.
Senk joe, door een topic van meer dan een maand geleden te kicken heb je zojuist de discussie weer lekker aangezwengeld.quote:
Hey dombo, er was geen haan die nog kraaide naar dit topic. Maar dankzij jouw topickick worden we er allemaal weer fijn op gewezen.quote:Op zondag 31 augustus 2008 11:39 schreef Samsamsam het volgende:
Wtf
het is toch logisch...
dat ik er iets over zeg,
omdat het over mij gaat
Dude B ben ik
snap....
Harde harde PWN voor TSquote:Op zondag 31 augustus 2008 11:46 schreef Samsamsam het volgende:
ER IS NIKS AFELOPEN
Ze kletst uit haar nek..
ik ben nooit met haar uitgeweest
wie is ze :S
en ik ben niet naar een eindejaarsfeest geweest de vorige 6 maanden
Idd, hij weet de PM al snel te vinden.quote:Op zondag 31 augustus 2008 11:48 schreef Rhythm het volgende:
Maar ik blijf attent op de mogelijkheid van relkloon.
Dus als je contact wil met andere mensen, kun je het beste gaan roken?quote:Op woensdag 2 juli 2008 17:50 schreef RainbowRoadkill het volgende:
Een maand geleden begon ik met roken (jaja) en op school kom je op deze manier ook eens in aanraking met andere mensen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |