Ik zie mijn familie niet 8 uur op een dag (of langer).quote:
Non argument gevolgd door verdachtmaking.quote:Op woensdag 2 juli 2008 15:11 schreef Ringo het volgende:
[..]
Onzin. Al zou de SP daar wel blij mee zijn, die zijn dan immers van stemmen verzekerd.
Dan heb je nog veel te leren, succes ermee. Op een goede dag zul je ontdekken dat de collega's je laten vallen als een baksteen.quote:Op woensdag 2 juli 2008 15:14 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ik zie mijn familie niet 8 uur op een dag (of langer).
Ook heb ik geen familie van 100 man of groter.
Verder kan ik lang niet zo goed opschieten met mijn familie als met mijn collega`s
Nou, ik zou niet weten waarmee ze me moeten laten vallen, want ik maak niet de domme fout mij afhankelijk te maken van collega`s. Mensen die dat wel doen zijn naief imo.quote:Op woensdag 2 juli 2008 15:16 schreef kraakvandaal het volgende:
[..]
Dan heb je nog veel te leren, succes ermee. Op een goede dag zul je ontdekken dat de collega's je laten vallen als een baksteen.
Oh, als het zo gaat speel ik natuurlijk ook dat politieke spel mee, in dat geval ben ik dus voor deze regeling.quote:Op woensdag 2 juli 2008 15:05 schreef EchtGaaf het volgende:
Het maakt tenslotte niet uit of de kat of hond bijt in deze. De regeling moet gewoon van tafel.
* Scorpie sluit zich bij Bolkesteijn aan.quote:Op woensdag 2 juli 2008 15:19 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Oh, als het zo gaat speel ik natuurlijk ook dat politieke spel mee, in dat geval ben ik dus voor deze regeling.
In de strijd tegen communisten en ander werkloos tuig is alles geoorloofd.quote:Op woensdag 2 juli 2008 15:14 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Non argument gevolgd door verdachtmaking.
Je brengt meer dan 8 uur per dag met ze door en kunt beter opschieten met hun?quote:Op woensdag 2 juli 2008 15:18 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Nou, ik zou niet weten waarmee ze me moeten laten vallen, want ik maak niet de domme fout mij afhankelijk te maken van collega`s. Mensen die dat wel doen zijn naief imo.
Dan doe je inderdaad goed iets fout of je hebt de sociale vaardigheden van stukje somspige aardappel die al 4 weken aan iemand z´n schoenzool vast zit.quote:Op woensdag 2 juli 2008 15:13 schreef Ringo het volgende:
Overigens. Hoogopgeleiden die in deze tijd niet aan de slag kunnen komen:.
Wat heeft sociale omgang te maken met afhankelijkheid in werkgerelateerd opzicht?quote:Op woensdag 2 juli 2008 15:28 schreef kraakvandaal het volgende:
[..]
Je brengt meer dan 8 uur per dag met ze door en kunt beter opschieten met hun?
Nee je bent niet afhankelijk.
En maar kankeren op die kut overheid en die kut werkgevers, zij zijn de schuld van al het kwaad, zelf doen ze natuurlijk niks verkeerds.quote:Op woensdag 2 juli 2008 15:30 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Dan doe je inderdaad goed iets fout of je hebt de sociale vaardigheden van stukje somspige aardappel die al 4 weken aan iemand z´n schoenzool vast zit.
Je hebt een eigen bedrijf of afdeling met werknemers onder je?quote:Op woensdag 2 juli 2008 15:33 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Wat heeft sociale omgang te maken met afhankelijkheid in werkgerelateerd opzicht?
Moet je me toch eens uitleggen, want ik snap niet wat je bedoelt.
Nee, ik werk met +- 50 man op kantoor, waarbij de gezelligheid en de teamspirit sterk is.quote:Op woensdag 2 juli 2008 15:42 schreef kraakvandaal het volgende:
[..]
Je hebt een eigen bedrijf of afdeling met werknemers onder je?
Zelfs dan ben je nog afhankelijk in werkgerelateerd opzicht.
Grootste deel van de dag ga je met die mensen om en raak je verstrikt in zo'n organisatie.
Bellen ze op om te komen terwijl het eigenlijk niet uitkomt dan ga jij erheen.
Gelukkig (nog) nietquote:Op woensdag 2 juli 2008 16:00 schreef kraakvandaal het volgende:
Ah ok en ook geen vervelende chefs en managers verder die de teamspirit gaan sturen?
Mijn opleiding is werktuigbouwkunde en heb eigen bedrijf gehad.quote:Op woensdag 2 juli 2008 16:01 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Gelukkig (nog) nietKan altijd veranderen natuurlijk. Maar we gaan offtopic
wat voor werk zoek je eigenlijk? ICT?
Ja, daar ben ik het mee eens. Het product WW-verzekering wordt uitgekleed, je hebt minder lang de tijd om een passende baan te vinden (en daar is de WW in essentie voor bedoeld), dus daar hoor ook een lagere prijs bij.quote:Op woensdag 2 juli 2008 17:12 schreef CANARIS het volgende:
Wanneer deze maatregel verbonden zou zijn met een drastische verlaging van de sociale verzekeringskosten , dan zou ik dit toejuigen.
Dat men aan de ene kant echter de uitgaven drastisch verlaagd ( waarop het neerkomt) aan de andere kant echter niets terug geeft ist absoluut niet in orde . Dat men dat in een tijd doet in welke de staat ook nog milliarden extra uitgegeeft maakt het helemaal indiskutabel.
Verwaande rijkeluiskindjes die zich te goed voelen voor vies werk.quote:Op woensdag 2 juli 2008 15:30 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Dan doe je inderdaad goed iets fout of je hebt de sociale vaardigheden van stukje somspige aardappel die al 4 weken aan iemand z´n schoenzool vast zit.
Het feit dat je sowieso geen uitkering gekregen had omdat je verwijtbaar werkloos was door zelf ontslag te nemen, is natuurlijk een futiel detail, he?quote:Op woensdag 2 juli 2008 14:17 schreef Ringo het volgende:
Ik had zelf ontslag genomen in mijn oude functie en weigerde een uitkering te ontvangen.
Nee smart ass, mijn werkgever heeft zich in allerlei bochten gedwongen gewrongen om mij WEL die uitkering te gunnen. Ik heb hem gewoon geweigerd. Punt.quote:Op woensdag 2 juli 2008 19:43 schreef Lord_Vetinari het volgende:[..]Het feit dat je sowieso geen uitkering gekregen had omdat je verwijtbaar werkloos was door zelf ontslag te nemen, is natuurlijk een futiel detail, he?
Daarmee geef je de verrotheid van het systeem aan.quote:Nee smart ass, mijn werkgever heeft zich in allerlei bochten gedwongen om mij WEL die uitkering te gunnen. Ik heb hem gewoon geweigerd. Punt.
Het is een met geweld afgedwongen monopolie. Elke prijs tegenover elke service die ze maar verzinnen hoort er bij.quote:Op woensdag 2 juli 2008 18:26 schreef Bolkesteijn het volgende:
Ja, daar ben ik het mee eens. Het product WW-verzekering wordt uitgekleed, je hebt minder lang de tijd om een passende baan te vinden (en daar is de WW in essentie voor bedoeld), dus daar hoor ook een lagere prijs bij.
Je werkgever heeft die mogelijkheid helemaal niet, dus je kletst.quote:Op woensdag 2 juli 2008 23:50 schreef Ringo het volgende:
[..]
Nee smart ass, mijn werkgever heeft zich in allerlei bochten gedwongen gewrongen om mij WEL die uitkering te gunnen. Ik heb hem gewoon geweigerd. Punt.
Het enige wat ik zou kunnen bedenken om het wel te laten werken is dat zijn werkgever het ingediende ontslag niet zou accepteren en vervolgens zelf de werknemer ontslaat, waarop die weer protest zou moeten aantekenen.quote:Op donderdag 3 juli 2008 11:02 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Je werkgever heeft die mogelijkheid helemaal niet, dus je kletst.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |