Alves-flashback.quote:Op woensdag 2 juli 2008 15:25 schreef BliksemSchigt het volgende:
Dat verhaal met Sulejmani is naar het schijnt dat er over alles een akkoord was, totdat de mensen om Sulejmani heen ineens geld willen zien - en dat Ajax vindt dat Heerenveen dat moet betalen, en Heerenveen zegt dat die kosten bovenop de transfersom komen.
Precies hetzelfde dus als met de transfer van Alves naar AZ. Die smerige spelersmakelaars ook..quote:Op woensdag 2 juli 2008 15:25 schreef BliksemSchigt het volgende:
Dat verhaal met Sulejmani is naar het schijnt dat er over alles een akkoord was, totdat de mensen om Sulejmani heen ineens geld willen zien - en dat Ajax vindt dat Heerenveen dat moet betalen, en Heerenveen zegt dat die kosten bovenop de transfersom komen.
En daar word ik nu verdrietig van. Met alle respect voor Celtic, prachtige club, maar zo diep is Ajax dus gezonken in 13 jaar tijd.quote:Op woensdag 2 juli 2008 15:23 schreef DuvelDuvel het volgende:
Celtic loopt zelfs nog voor op Ajax.
Ik zeg nietsquote:Op woensdag 2 juli 2008 15:28 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
En daar word ik nu verdrietig van. Met alle respect voor Celtic, prachtige club, maar zo diep is Ajax dus gezonken in 13 jaar tijd.
Ajax wilde in ieder geval geen Sneijder-achtige bedragen betalen, als ik het goed heb begrepen. Klopt dat, dan ga ik er niet vanuit dat hij bijna twintig miljoen moet kosten.quote:Op woensdag 2 juli 2008 15:32 schreef Blight het volgende:
Sulejmani, tja. Dat hoeft van mij eigenlijk niet zo nodig meer. Als die jongen zoveel geld moet kosten vraag ik me ten zeerste af of we dat er wel uit gaan halen.
Breach iig.quote:Op woensdag 2 juli 2008 15:35 schreef MaxC het volgende:
Gaan er nog meer mensen naar Team Jaap Stam - Ajax?
* Breach meldt zichquote:Op woensdag 2 juli 2008 15:35 schreef MaxC het volgende:
Pfff. 3 miljoen voor zo'n 2e Mariano Juan.quote:Op woensdag 2 juli 2008 15:46 schreef BliksemSchigt het volgende:
En Clarin (google translate) meldt dat Maidana weer naar Ajax zou gaan voor 3 miljoen.
Of 3 miljoen voor de nieuwe Stam/Heitinga.quote:Op woensdag 2 juli 2008 15:48 schreef sjimz het volgende:
[..]
Pfff. 3 miljoen voor zo'n 2e Mariano Juan.
belachelijk dit
3 miljoen dollar is niets hoor.quote:Op woensdag 2 juli 2008 15:48 schreef sjimz het volgende:
[..]
Pfff. 3 miljoen voor zo'n 2e Mariano Juan.
belachelijk dit
Ja, het is wel aardig om tien jaar Ajax te lezen aan de hand van de trainingen en wat anekdotes etc. Is allemaal al eens gepubliceerd, vond 'staanplaats' altijd wel aardig om te lezen.quote:Op woensdag 2 juli 2008 15:11 schreef denthemen het volgende:
[..]
Dat ben ik dan ja
Boek een aanrader? Zat er aan te denken om 'm te kopen
Misschien.quote:Op woensdag 2 juli 2008 15:35 schreef MaxC het volgende:
Idd en een snelle uitspraak van de KNVB word een oneindig langzame van de UEFA...quote:
Ik hoop dat dit een gerucht blijft!quote:Op woensdag 2 juli 2008 15:46 schreef BliksemSchigt het volgende:
En Clarin (google translate) meldt dat Maidana weer naar Ajax zou gaan voor 3 miljoen.
Omdat Huntelaar weg gaat.quote:Op woensdag 2 juli 2008 17:46 schreef MaxC het volgende:
Waarom toch zoveel intresse in aanvallers? Volgens mij hebben we er genoeg
Helaas dat eerste...quote:Op woensdag 2 juli 2008 17:42 schreef DJ_Ryow het volgende:
[..]
omdat hij slecht is of omdat je niet wil dat Boca hem kwijt raakt?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |