Vooral in de buurt van de RTL-zendmasten.quote:Op woensdag 2 juli 2008 16:43 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Daar kan 't ook behoorlijk te keer gaan.
Ik merk 't jaquote:Op woensdag 2 juli 2008 16:55 schreef Stephan123 het volgende:
Bij maastricht zit een heel zooitje onweer volgens buienradar
Waar zit je in Maastricht? Zit in gebouw naast 't station. Neerslag valt hier wel mee, maar wel behoorlijke onweersklappenquote:Op woensdag 2 juli 2008 16:57 schreef -Peach het volgende:
Poh t gaat goed hier (Maastricht) t regent echt hard. Mn kiepraam (naar binnen) is tot bovenaan ondergespetterd terwijl er nog een overkappig zit van mn rolluik
St Annalaan. T valt nu wel weer mee allemaal, alleen loopt er nu water door mn raam naar binnenquote:Op woensdag 2 juli 2008 16:59 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Waar zit je in Maastricht? Zit in gebouw naast 't station. Neerslag valt hier wel mee, maar wel behoorlijke onweersklappen.
quote:Op woensdag 2 juli 2008 17:03 schreef -Peach het volgende:
[..]
St Annalaan. T valt nu wel weer mee allemaal, alleen loopt er nu water door mn raam naar binnen![]()
Klapte net flink idd, schrok me te pletter haha. Keek net uit t raam en zag 3 fietsers, zeiknat hihihihi
Hoogstends wat motregen.quote:Op woensdag 2 juli 2008 17:08 schreef Stephan123 het volgende:
Oh fijn 19:15 uit huis, hoe is het dan in omgeving rotterdam denken jullie?
Ik weet het niet, maar ik zou er iig niet doorheen gaan als je met de fiets moetquote:Op woensdag 2 juli 2008 17:08 schreef Stephan123 het volgende:
Oh fijn 19:15 uit huis, hoe is het dan in omgeving rotterdam denken jullie?
Ik weet dat veel West-Nederlanders een hekel hebben aan Limbo-land, maar nuken is wel overdreven, vind ik.quote:
Zeker grote kaboem, wie zit er verder in limburg??quote:Op woensdag 2 juli 2008 17:20 schreef ElectricEye het volgende:
[..]
Ik weet dat veel West-Nederlanders een hekel hebben aan Limbo-land, maar nuken is wel overdreven, vind ik.
Oftewel:
quote:Op woensdag 2 juli 2008 17:28 schreef -skippybal- het volgende:
Arnhem ook nog niks. Hopen dat dat het hele zooitje uit Limburg hier intact heen waait... Of nog beter, actiever
Nou, zo leuk zijn die dikke hagelstenen anders nietquote:Op woensdag 2 juli 2008 17:30 schreef Stephan123 het volgende:
[..]
Nee dit moet naar Rotterdam, jullie hebben al grote hagelstenen gehad, wil Rotterdam ook
idd, het is nu echt knallen !quote:Op woensdag 2 juli 2008 17:40 schreef i2Them2 het volgende:
Onstaat er ff een dikke ploffer boven de Veluwe!
ja, is ook mijn ideequote:Op woensdag 2 juli 2008 17:46 schreef Stephan123 het volgende:
nog 1eentje in het westen en ik ben blij
In Eindhoven is het gezellig met al die buien idd, allemaal bij elkaar geclusterd hier.quote:Op woensdag 2 juli 2008 17:45 schreef TommyGun het volgende:
De bui barst los in Eindhoven momenteel
Het zet alleen nog niet echt door he. Maar wat niet is kan nog komenquote:Op woensdag 2 juli 2008 17:52 schreef DemonRage het volgende:
[..]
In Eindhoven is het gezellig met al die buien idd, allemaal bij elkaar geclusterd hier.
Wat er boven België ontstaat zou ook nog Eindhoven aan kunnen doen.
normaal gesproken wel ja. maar dan moet de koele lucht wel even rap doorstoten die kant op.quote:Op woensdag 2 juli 2008 17:59 schreef Radio-silence het volgende:
Is die temperatuur in het Noorden van dik 34 graden gunstig voor de onweer vorming?
lijkt mij geen gekke schatting die 18:30quote:Op woensdag 2 juli 2008 18:01 schreef RemcoW85 het volgende:
18:30 zou het in Nijmegen moeten beginnen. Ben benieuwd.
* srblackbird pakt zijn camera.quote:Op woensdag 2 juli 2008 18:01 schreef RemcoW85 het volgende:
18:30 zou het in Nijmegen moeten beginnen. Ben benieuwd.
Inderdaad, viel mij ook op. We vallen denk ik net in een 'rustig' gaatje DR, hopelijk trekt 't wat samenquote:Op woensdag 2 juli 2008 18:05 schreef DemonRage het volgende:
hmmm... het KNMI meldde om 17:40u hagel in Eindhoven. Zal wel heel plaatselijk zijn.
die satellietbeelden zijn echt top op dit soort dagenquote:
Ik hoor al gerommel in de verte.quote:Op woensdag 2 juli 2008 18:03 schreef Againzender het volgende:
[..]
lijkt mij geen gekke schatting die 18:30
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |