Ik zou er patent op zettenquote:Op woensdag 2 juli 2008 15:17 schreef AQuila360 het volgende:
Lol ik heb met Heintje 2 spellen geruild tegen 2 spellen van hem alleen moeten we allebei nog beginnen aan die spellen het is dus een ruil op lange termijn![]()
Misschien kunnen we ook ruilen met spellen die nog niet eens uit zijn
Ik zal er om denken.quote:Op woensdag 2 juli 2008 15:51 schreef Rossdale het volgende:
Edwinuss, koest! En Sackboy, ga er niet op in. Zeurposts verwijderd.
Nu weer braaf zijn en over de 360 lullen
Ik denk en hoop het niet. De PSP is ook geen daverend succes. En Microsoft moet al alle zeilen bijzetten voor de Xbox 360, laat ze zich daar maar vooral op focussen. Als ze nu zouden instappen zijn ze bovendien de enige van de drie die nog geen ervaring heeft met handheld gaming, wat ook weer een nadeel is.quote:Op woensdag 2 juli 2008 16:04 schreef Edwinuss het volgende:
Ik denk dat Microsoft binnenkort wel met een handheld komt, al de concurrenten hebben er 1. Waarom blijft Microsoft achter?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De PSP doet het toch gewoon goed? Tuurlijk doet de DS het stukken beter maar volgens mij de psp ook wel aardig. Maar denk idd ook dat Microsoft niet met een handheld gaat komen.quote:Op woensdag 2 juli 2008 16:19 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Ik denk en hoop het niet. De PSP is ook geen daverend succes. En Microsoft moet al alle zeilen bijzetten voor de Xbox 360, laat ze zich daar maar vooral op focussen. Als ze nu zouden instappen zijn ze bovendien de enige van de drie die nog geen ervaring heeft met handheld gaming, wat ook weer een nadeel is.
Ruim over de 37 miljoen verkochte units. Sackboy praat gewoon poep.quote:Op woensdag 2 juli 2008 17:04 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
De PSP doet het toch gewoon goed? Tuurlijk doet de DS het stukken beter maar volgens mij de psp ook wel aardig.
quote:Op woensdag 2 juli 2008 16:47 schreef Edwinuss het volgende:
Moet zeggen dat ik die stijl wel tof vindt van deze fifa, een beetje cartoon achtig. ik kan er ook naast zitten
Benzema en RiberySPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Fifa![]()
Ik zei niet dat ie het slecht deed, ik dacht alleen dat het geen daverend succes was, aangezien ik laatst weer berichten las dat er nog maar weinig ontwikkeld werd voor de PSP. Maar blijkbaar is het dus wel een daverend succes. Kun je me vergeven?quote:Op woensdag 2 juli 2008 18:09 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Ruim over de 37 miljoen verkochte units. Sackboy praat gewoon poep.
Nu praat jij poepquote:
Vooruit met de geit.quote:Op woensdag 2 juli 2008 18:20 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Ik zei niet dat ie het slecht deed, ik dacht alleen dat het geen daverend succes was, aangezien ik laatst weer berichten las dat er nog maar weinig ontwikkeld werd voor de PSP. Maar blijkbaar is het dus wel een daverend succes. Kun je me vergeven?![]()
Nee. EA = bagger. Slotje.quote:
Geen Mirror's Edge voor jouquote:
Dice = EAquote:
Het team van Dice is niet het team achter standaard meuk als Fifa en NFS.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |