quote:
Ik weet niet ofquote:Op woensdag 2 juli 2008 10:44 schreef DaviniaHR het volgende:
Ik zet het wel ff onder voorbehoud, want ik heb nog niet met mijn levende agenda (lees: mijn man) overlegd
Max waar kom je vandaan?quote:Op woensdag 2 juli 2008 12:54 schreef m@x het volgende:
zat 19 juli - easy, p_iglet
zon 20 juli - easy, p_iglet, Davinia, m@x
zat 26 juli - Reinhilde, easy
zon 27 juli - Reinhilde, easy, p_iglet,Davinia, Chacama
zat 2 aug - BE, easy, p_iglet, m@x
zon 3 aug - BE, easy, p_iglet,Davinia, m@x, chacama
zat 9 aug - easy
zon 10 aug - Reinhilde, easy, p_iglet,Davinia,chacama
zat 16 aug - Reinhilde, easy, m@x
zon 17 aug - BEmss, easy,Davinia, m@x
Moet alleen nog wel even kijken hoe ik het ga doen qua vervoer
hmm bij 300 is m`n tuin wel vol, we moeten even kieskeurig zijn wie er wel en niet toegelaten worden dusquote:Op woensdag 2 juli 2008 12:14 schreef Saffier het volgende:
Dit klinkt gezelligManeki heb je een limiet?
Rijswijkquote:
hij kan weerquote:Op woensdag 2 juli 2008 13:42 schreef k_i_m het volgende:
je zit weer vol
van waar moet jij dan komen?quote:Op woensdag 2 juli 2008 14:41 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Damn waarom is het toch altijd zo ver weg!!
quote:Op woensdag 2 juli 2008 19:01 schreef Vicky het volgende:
zat 19 juli - easy, p_iglet, Yoni, Vicky
zon 20 juli - easy, p_iglet, Davinia, m@x, Memmel, Yoni, Vicky,
zat 26 juli - Reinhilde, easy, Yoni,
zon 27 juli - Reinhilde, easy, p_iglet,Davinia, Yoni, KP
zat 2 aug - BE, easy, p_iglet, m@x, Memmel, Vicky, KP
zon 3 aug - BE, easy, p_iglet,Davinia, m@x, Memmel, Vicky, KP
zat 9 aug - easy, Memmel, Vicky
zon 10 aug - Reinhilde, easy, p_iglet,Davinia, Memmel, Yoni, Vicky
zat 16 aug - Reinhilde, easy, m@x, Memmel, Yoni, Vicky
zon 17 aug - BEmss, easy,Davinia, m@x, Memmel, Yoni, Vicky
M@x, de taxi rijdt wel voor hoor
Zat ik ookal te denken. (Assen hier)quote:Op woensdag 2 juli 2008 14:41 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Damn waarom is het toch altijd zo ver weg!!
quote:Op donderdag 3 juli 2008 13:32 schreef Brighteyes het volgende:
Ik kan je, als ik kan en kom, en afhankelijk van m@x d'r taxiplannen, dan ook evt. wel ergens oppikken Viev.
Ik heb een groot zwembad maar die vind ik te link met al die kleintjes erbijquote:Op donderdag 3 juli 2008 16:00 schreef Ticootje het volgende:
Maneki, bij kans op mooi weer, heb je een zwembad? Of wil je de mijne lenen? (hoeft ook niet perse voor alleen de meet... ik weet niet of je op vakantie gaat? Maar ik heb dus zo'n groot bad met frame, mjisschien ook leuk voor de jongens.. Ik gebruik m toch niet dit jaar en je hebt de ruimte..)
ik vind het prima.quote:Op zondag 13 juli 2008 13:13 schreef Maneki.Neko het volgende:
Zullen we het maar op zondag 10 augustus houden? Dan lijken de meesten te kunnen
kim ik ga ff ruimen voor je
ikkequote:Op zaterdag 2 augustus 2008 18:00 schreef DaviniaHR het volgende:
Wie nemen er eigenlijk foto-camera's mee?
Het wordt weer een tijd voor echt mooie foto's van Eli
jaquote:We hebben er zin in!
slim idee moet ik ook ff doenquote:Maneki, moet ik je ff PM'en voor je adres e.d.?
goede vraagquote:Vanaf hoe laat is het eigenlijk?
ik wil wel wat pakjes drinken meenemen. Appelsapjes??quote:Op zondag 3 augustus 2008 19:34 schreef Maneki.Neko het volgende:
Als er een paar mensen wat pakjes meenemen voor de kinderen, scheelt mij dat weer afwasKoffie en thee kan uit gewone kommen/mokken/bekers wat mij betreft
quote:Op maandag 4 augustus 2008 22:34 schreef Troel het volgende:
Ik ga kijken of het mogelijk is om met Ynske mee te komen (Yns? )
Ja, hoe noem je dat? 't is een Tobiquote:
Nouja, ik kan morgen wel voor je meten hoeveel ruimte er is tussen de zitjes, als jij dan jezelf meetquote:
ik ga morgen wel eventjes op pad voor wat bellenblaasquote:Op dinsdag 5 augustus 2008 20:25 schreef Maneki.Neko het volgende:
10.30 beginnen? is dat goed?
misschien zijn er ook nog mensen die wat bellenblaas ofzo mee willen nemen? dan denk ik dat het meeste zo wel geregeld is![]()
Oh ja, ik heb wel stoelen om op te zitten, maar als mensen op een kleedje willen zitten moeten ze die zelf meenemen, ik heb er geen voorraad van
Wat ben jij lief!quote:Op woensdag 6 augustus 2008 15:30 schreef Ynske het volgende:
K heb cars bellenblaas en speciaal voor eva ook Mickey bellenblaas
quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 16:40 schreef moussy het volgende:
Ik had best wel willen meeten, pisweer, partytent of nietmaar ik weet al dat ik zo labiel als een doperwt ben, dus ik blijf fijn thuis snotteren.
Zit er voor ons helaas niet inquote:Op zaterdag 9 augustus 2008 19:50 schreef Maneki.Neko het volgende:
herkansing 23, 24 of 30 of 31 augustus. Roept u maar
Niet gezien. Herkansingen zijn goed!quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 19:50 schreef Maneki.Neko het volgende:
herkansing 23, 24 of 30 of 31 augustus. Roept u maar
terug is geen probleem maar heen moet ik ff kijken. Amber blijft zaterdag bij mijn ouders slapen omdat we een etentje hebben daar en ik wilde Amber 's ochtends dan in Delft ophalen en meteen door. Kan je eventueel wel ophalen voordat ik naar Delft ga, maar moet ff kijken hoe het allemaal loopt.quote:Op donderdag 28 augustus 2008 12:30 schreef m@x het volgende:
Vicky, ga jij nog? En zo ja, zou ik dan mee kunnen liften?
Heb ikquote:Op donderdag 28 augustus 2008 18:18 schreef Brighteyes het volgende:
Ik zou wel langs je kunnen rijden m@x.Maar heb jij dan een stoeltje?
Is prima, moet alleen zorgen dat ik mijn kind om die tijd terug hebquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 20:55 schreef Brighteyes het volgende:
He wat jammer Easy...
Het is wel een heel klein clubje zo...
Mss dat ik dan eens met 'iedereen die er was' gepraat heb na afloop, dat lukt normaal nooit!![]()
m@x, tussen half 11 en kwart voor 11 bij jou? Zoiets?
Kan je je kind niet bij Maneki af laten leveren?quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 21:08 schreef m@x het volgende:
[..]
Is prima, moet alleen zorgen dat ik mijn kind om die tijd terug heb
ah, morgen onverwachtse gasten, leuk!quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 20:13 schreef easy-going het volgende:
Hier een afmelding.
morgen een onverwachts verjaardagsfeestje
Toch fijn als mensen zo onvoorwaardelijk blij zijn met m'n komstquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 21:56 schreef Brighteyes het volgende:
Hey leuk!
En voor mij wel heel prettig want ik was al bang dat ik tot 21 sept zou moeten wachten voor ik kon leren hoe ik kan rugdragen.Nu kan ik jou kennis nog even 'misbruiken'. Dwz... als je dat zelf geen bezwaar vindt.
![]()
quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 21:51 schreef Macka66 het volgende:
Ik weet dat het gat dat easy laat vallen onmogelijk gedicht kan worden![]()
Maar ik ben van plan om te komen met lief en dochters!
Jullie hebben het wel getroffen met het mooie weer! Veel plezier vandaagquote:Op zondag 31 augustus 2008 09:08 schreef Maneki.Neko het volgende:
Voor wie hier nog nooit is geweest..als je op de betreffende weg zit, en je ziet een knipperlicht, dan ben je heel warm!
Tot straks allemaal
Drie maal raden wat ik gisteren seciaal gekocht heb om mee te nemen... dat wordt dooretenquote:Op zondag 31 augustus 2008 10:00 schreef Brighteyes het volgende:
Same here, gelukkig had ik wel lekker druifjes gehaald gisteren, dus die gaan mee.
Het was behalve een heel mooie ook een heeeeeeel erg lekkere taartquote:Op zondag 31 augustus 2008 21:24 schreef Reinhilde het volgende:
Bedankt voor de complimentjes over de taart.
Sterkte met alle moeie babietjes!
Ik heb er 2, maar even geduld hebben tot vanavond.quote:Op maandag 1 september 2008 09:47 schreef Ticootje het volgende:
geen Jen foto's...
a gossie Kai... wat liefquote:Op dinsdag 2 september 2008 20:49 schreef m@x het volgende:
Je hebt idd een prachtbuik Reinhilde
Kai was er helemaal vol van. Hij heeft het zo naar zijn zin gehad en hij vond dat ie allemaal nieuwe vrienden had gemaakt.
Vooral over het clubje wat op de laatste foto van Maneki staat is hij enthousiast. Hij kan uitgebreid vertellen over de scheetgeluiden die Tom kan maken met zijn skippybal.
Toen Kai 's avonds naar bed ging vroeg hij 'waar is mijn liefje.....ehhhh......Amber" en toen ik hem daarmee ging plagen hield hij opeens stug vol dat Amber niet zijn vriendin was en dat ze soms stoute dingen doet.
Sacha is volgens Kai een hele lieve baby die met hem ging praten achterin de auto.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |