Toch fijn als mensen zo onvoorwaardelijk blij zijn met m'n komstquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 21:56 schreef Brighteyes het volgende:
Hey leuk!
En voor mij wel heel prettig want ik was al bang dat ik tot 21 sept zou moeten wachten voor ik kon leren hoe ik kan rugdragen.Nu kan ik jou kennis nog even 'misbruiken'. Dwz... als je dat zelf geen bezwaar vindt.
![]()
quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 21:51 schreef Macka66 het volgende:
Ik weet dat het gat dat easy laat vallen onmogelijk gedicht kan worden![]()
Maar ik ben van plan om te komen met lief en dochters!
Jullie hebben het wel getroffen met het mooie weer! Veel plezier vandaagquote:Op zondag 31 augustus 2008 09:08 schreef Maneki.Neko het volgende:
Voor wie hier nog nooit is geweest..als je op de betreffende weg zit, en je ziet een knipperlicht, dan ben je heel warm!
Tot straks allemaal
Drie maal raden wat ik gisteren seciaal gekocht heb om mee te nemen... dat wordt dooretenquote:Op zondag 31 augustus 2008 10:00 schreef Brighteyes het volgende:
Same here, gelukkig had ik wel lekker druifjes gehaald gisteren, dus die gaan mee.
Het was behalve een heel mooie ook een heeeeeeel erg lekkere taartquote:Op zondag 31 augustus 2008 21:24 schreef Reinhilde het volgende:
Bedankt voor de complimentjes over de taart.
Sterkte met alle moeie babietjes!
Ik heb er 2, maar even geduld hebben tot vanavond.quote:Op maandag 1 september 2008 09:47 schreef Ticootje het volgende:
geen Jen foto's...
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |