Wat ben jij lief!quote:Op woensdag 6 augustus 2008 15:30 schreef Ynske het volgende:
K heb cars bellenblaas en speciaal voor eva ook Mickey bellenblaas
quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 16:40 schreef moussy het volgende:
Ik had best wel willen meeten, pisweer, partytent of nietmaar ik weet al dat ik zo labiel als een doperwt ben, dus ik blijf fijn thuis snotteren.
Zit er voor ons helaas niet inquote:Op zaterdag 9 augustus 2008 19:50 schreef Maneki.Neko het volgende:
herkansing 23, 24 of 30 of 31 augustus. Roept u maar
Niet gezien. Herkansingen zijn goed!quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 19:50 schreef Maneki.Neko het volgende:
herkansing 23, 24 of 30 of 31 augustus. Roept u maar
terug is geen probleem maar heen moet ik ff kijken. Amber blijft zaterdag bij mijn ouders slapen omdat we een etentje hebben daar en ik wilde Amber 's ochtends dan in Delft ophalen en meteen door. Kan je eventueel wel ophalen voordat ik naar Delft ga, maar moet ff kijken hoe het allemaal loopt.quote:Op donderdag 28 augustus 2008 12:30 schreef m@x het volgende:
Vicky, ga jij nog? En zo ja, zou ik dan mee kunnen liften?
Heb ikquote:Op donderdag 28 augustus 2008 18:18 schreef Brighteyes het volgende:
Ik zou wel langs je kunnen rijden m@x.Maar heb jij dan een stoeltje?
Is prima, moet alleen zorgen dat ik mijn kind om die tijd terug hebquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 20:55 schreef Brighteyes het volgende:
He wat jammer Easy...
Het is wel een heel klein clubje zo...
Mss dat ik dan eens met 'iedereen die er was' gepraat heb na afloop, dat lukt normaal nooit!![]()
m@x, tussen half 11 en kwart voor 11 bij jou? Zoiets?
Kan je je kind niet bij Maneki af laten leveren?quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 21:08 schreef m@x het volgende:
[..]
Is prima, moet alleen zorgen dat ik mijn kind om die tijd terug heb
ah, morgen onverwachtse gasten, leuk!quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 20:13 schreef easy-going het volgende:
Hier een afmelding.
morgen een onverwachts verjaardagsfeestje
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |