quote:
Ik weet niet ofquote:Op woensdag 2 juli 2008 10:44 schreef DaviniaHR het volgende:
Ik zet het wel ff onder voorbehoud, want ik heb nog niet met mijn levende agenda (lees: mijn man) overlegd
Max waar kom je vandaan?quote:Op woensdag 2 juli 2008 12:54 schreef m@x het volgende:
zat 19 juli - easy, p_iglet
zon 20 juli - easy, p_iglet, Davinia, m@x
zat 26 juli - Reinhilde, easy
zon 27 juli - Reinhilde, easy, p_iglet,Davinia, Chacama
zat 2 aug - BE, easy, p_iglet, m@x
zon 3 aug - BE, easy, p_iglet,Davinia, m@x, chacama
zat 9 aug - easy
zon 10 aug - Reinhilde, easy, p_iglet,Davinia,chacama
zat 16 aug - Reinhilde, easy, m@x
zon 17 aug - BEmss, easy,Davinia, m@x
Moet alleen nog wel even kijken hoe ik het ga doen qua vervoer
hmm bij 300 is m`n tuin wel vol, we moeten even kieskeurig zijn wie er wel en niet toegelaten worden dusquote:Op woensdag 2 juli 2008 12:14 schreef Saffier het volgende:
Dit klinkt gezelligManeki heb je een limiet?
Rijswijkquote:
hij kan weerquote:Op woensdag 2 juli 2008 13:42 schreef k_i_m het volgende:
je zit weer vol
van waar moet jij dan komen?quote:Op woensdag 2 juli 2008 14:41 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Damn waarom is het toch altijd zo ver weg!!
quote:Op woensdag 2 juli 2008 19:01 schreef Vicky het volgende:
zat 19 juli - easy, p_iglet, Yoni, Vicky
zon 20 juli - easy, p_iglet, Davinia, m@x, Memmel, Yoni, Vicky,
zat 26 juli - Reinhilde, easy, Yoni,
zon 27 juli - Reinhilde, easy, p_iglet,Davinia, Yoni, KP
zat 2 aug - BE, easy, p_iglet, m@x, Memmel, Vicky, KP
zon 3 aug - BE, easy, p_iglet,Davinia, m@x, Memmel, Vicky, KP
zat 9 aug - easy, Memmel, Vicky
zon 10 aug - Reinhilde, easy, p_iglet,Davinia, Memmel, Yoni, Vicky
zat 16 aug - Reinhilde, easy, m@x, Memmel, Yoni, Vicky
zon 17 aug - BEmss, easy,Davinia, m@x, Memmel, Yoni, Vicky
M@x, de taxi rijdt wel voor hoor
Zat ik ookal te denken. (Assen hier)quote:Op woensdag 2 juli 2008 14:41 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Damn waarom is het toch altijd zo ver weg!!
quote:Op donderdag 3 juli 2008 13:32 schreef Brighteyes het volgende:
Ik kan je, als ik kan en kom, en afhankelijk van m@x d'r taxiplannen, dan ook evt. wel ergens oppikken Viev.
Ik heb een groot zwembad maar die vind ik te link met al die kleintjes erbijquote:Op donderdag 3 juli 2008 16:00 schreef Ticootje het volgende:
Maneki, bij kans op mooi weer, heb je een zwembad? Of wil je de mijne lenen? (hoeft ook niet perse voor alleen de meet... ik weet niet of je op vakantie gaat? Maar ik heb dus zo'n groot bad met frame, mjisschien ook leuk voor de jongens.. Ik gebruik m toch niet dit jaar en je hebt de ruimte..)
ik vind het prima.quote:Op zondag 13 juli 2008 13:13 schreef Maneki.Neko het volgende:
Zullen we het maar op zondag 10 augustus houden? Dan lijken de meesten te kunnen
kim ik ga ff ruimen voor je
ikkequote:Op zaterdag 2 augustus 2008 18:00 schreef DaviniaHR het volgende:
Wie nemen er eigenlijk foto-camera's mee?
Het wordt weer een tijd voor echt mooie foto's van Eli
jaquote:We hebben er zin in!
slim idee moet ik ook ff doenquote:Maneki, moet ik je ff PM'en voor je adres e.d.?
goede vraagquote:Vanaf hoe laat is het eigenlijk?
ik wil wel wat pakjes drinken meenemen. Appelsapjes??quote:Op zondag 3 augustus 2008 19:34 schreef Maneki.Neko het volgende:
Als er een paar mensen wat pakjes meenemen voor de kinderen, scheelt mij dat weer afwasKoffie en thee kan uit gewone kommen/mokken/bekers wat mij betreft
quote:Op maandag 4 augustus 2008 22:34 schreef Troel het volgende:
Ik ga kijken of het mogelijk is om met Ynske mee te komen (Yns? )
Ja, hoe noem je dat? 't is een Tobiquote:
Nouja, ik kan morgen wel voor je meten hoeveel ruimte er is tussen de zitjes, als jij dan jezelf meetquote:
ik ga morgen wel eventjes op pad voor wat bellenblaasquote:Op dinsdag 5 augustus 2008 20:25 schreef Maneki.Neko het volgende:
10.30 beginnen? is dat goed?
misschien zijn er ook nog mensen die wat bellenblaas ofzo mee willen nemen? dan denk ik dat het meeste zo wel geregeld is![]()
Oh ja, ik heb wel stoelen om op te zitten, maar als mensen op een kleedje willen zitten moeten ze die zelf meenemen, ik heb er geen voorraad van
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |