Nouja, de prijs die erbij staat is niet helemaal reëel.quote:Op maandag 7 juli 2008 17:19 schreef Guppi het volgende:
Postbus 45
1250 AA Laren Nh
[ afbeelding ]
Ik vind het een vrij grote postbus.![]()
Je hebt al een hypotheek voor maar E 24644,- per maand!
linkje
Misschien heeft dat wel met de akoestiek te maken, want kijkende naar de vorm en materialen van de kamer lijkt het me anders klinken als een badkamer. Daar zijn echter veel betere en mooiere oplossingen voor.quote:Op maandag 7 juli 2008 13:43 schreef Stormqueen het volgende:
[ afbeelding ]
Dat geile verlaagde plafond
Bijzonder gewaagde architectuur... Lijkt het Land van Laaf wel!quote:Deze unieke villa is van een bijzonder gewaagde architectuur en gebouwd met fraaie materialen.
Ik vind het meer The Flintstonesquote:Op dinsdag 8 juli 2008 09:44 schreef papegaaiduiker het volgende:
[..]
Bijzonder gewaagde architectuur... Lijkt het Land van Laaf wel!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
LINK
da's een rolgordijnquote:Op dinsdag 8 juli 2008 11:59 schreef droomkoningin het volgende:
[ afbeelding ]
de kastdeuren waren te klein?
Wel een beetje hoog VT-wonen-gehalte...quote:Op dinsdag 8 juli 2008 11:59 schreef droomkoningin het volgende:
[ afbeelding ]
ik hoop dat onder dat gat een trap zit?
[ afbeelding ]
de kastdeuren waren te klein?
wel een gaaf huis evrder
Vind het wel leuk zo'n openhaard zitje!quote:Op dinsdag 8 juli 2008 17:37 schreef papegaaiduiker het volgende:
[..]
Wel een beetje hoog VT-wonen-gehalte...
OMG! Check dat zigeunerjongetje met de gitaar!quote:Op dinsdag 8 juli 2008 10:31 schreef Cothen het volgende:
met tafeltennis en pool in de kelder:
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |