We hebben laatst de makelaar gebeld voor een bezichtiging op dit huis, maar het was al verkocht onder voorbehoud...quote:Op donderdag 19 juni 2008 16:46 schreef PimpofPersia het volgende:
Het zal je badkamer maar zijn/worden![]()
Je kan een badkamer vervangen?quote:Op vrijdag 4 juli 2008 09:38 schreef silverchairy het volgende:
Even een hele late quote, uit #16 en #17, ik realiseer me (herken?) het nu pas:
[..]
We hebben laatst de makelaar gebeld voor een bezichtiging op dit huis, maar het was al verkocht onder voorbehoud...
2 gedachten:
"Waarom wilden wij in vredesnaam een huis met zo'n badkamer?"![]()
en "Waarom wilden andere mensen ook dit huis met zo'n badkamer?" (en waren zij net even eerder)
Ik vind het wel mooi hoorquote:Op vrijdag 4 juli 2008 08:40 schreef Dwyrin het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Handig zo'n ding midden in je huiskamer....
Ruime badkamer, maar al die gordijnen die je elke keer dicht moet doenquote:Op vrijdag 4 juli 2008 10:03 schreef Guard het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
badkamer in dit huis . Tis weer is wat anders dan die standaard kleine witte badkamertjes....
Sjeez, 8,5ton voor een huis in Helmond zonder tuinquote:Op vrijdag 4 juli 2008 10:03 schreef Guard het volgende:
[ afbeelding ]
Hee dit kastje kan niet meer open, nu de afwasmachine er staat.. nou dan zetten we het deurtje er los voor
[ afbeelding ]
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
badkamer in dit huis . Tis weer is wat anders dan die standaard kleine witte badkamertjes....
Heb je de video gekeken?quote:Op vrijdag 4 juli 2008 10:17 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Sjeez, 8,5ton voor een huis in Helmond zonder tuin.
Hoezo, Brandevoort overrated.
Ja, bij IKEA willen ze stug blijven volhouden dat je met een gezin met 2 kinderen best heel comfortabel kan wonen op 24m2quote:Op vrijdag 4 juli 2008 17:13 schreef Isabeau het volgende:
Bij de IKEA hadden ze trouwens een showbadkamerruimte waarbij de wc praktisch onder de douche stond
dat lukt je met moeite op 100m2quote:Op vrijdag 4 juli 2008 17:19 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ja, bij IKEA willen ze stug blijven volhouden dat je met een gezin met 2 kinderen best heel comfortabel kan wonen op 24m2
Leuk als je groen vingers hebtquote:
Zoiets?:quote:Op vrijdag 4 juli 2008 17:13 schreef Isabeau het volgende:
Bij de IKEA hadden ze trouwens een showbadkamerruimte waarbij de wc praktisch onder de douche stond
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik zal weer eens op huizenjacht op Funda.
Niet storen, ik ben al gestoord genoeg!
lijkt wel of er een of ander louche bedrijfje hier heeft gezeten, failliet gegaan en nu moet het flatje verkocht worden om de schuldeisers te betalen...quote:Op vrijdag 4 juli 2008 21:53 schreef maok het volgende:
Kantoor in je huis? En waarom zou je opruimen?
Te beginnen met de keuken en de sanitaire voorzieningen ja...quote:"het appartement dient op een aantal punten opgeknapt te worden"
ALS het moet kan het toch?quote:Op vrijdag 4 juli 2008 17:19 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ja, bij IKEA willen ze stug blijven volhouden dat je met een gezin met 2 kinderen best heel comfortabel kan wonen op 24m2
same herequote:Op zaterdag 5 juli 2008 14:53 schreef Aoraki het volgende:
Jeez, die badkamer is net zo groot als onze woonkamer
quote:Op vrijdag 4 juli 2008 21:53 schreef maok het volgende:
Ik hoop dat hier geen echtpaar woont, de man heeft dan wel erg weinig te zeggen thuis:
Die maquette geeft wel een goed beeld van hoe het huis eruit ziet. Beter dan de exterieurfoto's.quote:Op zondag 6 juli 2008 00:21 schreef _Ophelia_ het volgende:
Te koop voor slechts 695.000 euro:
[ afbeelding ]
Snap ik schatquote:Op zondag 6 juli 2008 00:52 schreef k_man het volgende:
[..]
Die maquette geeft wel een goed beeld van hoe het huis eruit ziet. Beter dan de exterieurfoto's.
Wat een vreselijk onpractisch huis, en dan overal die tuinstoelen.....quote:Op zondag 6 juli 2008 00:21 schreef _Ophelia_ het volgende:
Te koop voor slechts 695.000 euro:
[ afbeelding ]
is...quote:momenteel niet in gebruik en geen toegangs trap aanwezig
quote:Op zondag 6 juli 2008 04:25 schreef Morwen het volgende:
[..]
Wat een vreselijk onpractisch huis, en dan overal die tuinstoelen.....
Tuinstoelen bij de eethoek:
[ afbeelding ]
Tuinstoelen in de woonkamer:
[ afbeelding ]
Tuinstoelen in de tuin...........wat dan wel weer logisch is
[ afbeelding ]
Gevalletje volkwakken idd en doorverkopen, ik ben benieuwd wie hierin tuinstoelt.
Ik denk eerder dat ze ietwat overdreven reageren op de stijgende voedselprijzenquote:Op woensdag 2 juli 2008 20:39 schreef droomkoningin het volgende:
euh.. de hele familie op sterk water?
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 6 juli 2008 12:36 schreef Volpez het volgende:
Iemand interesse in een videotheek? (3 huizen groot)
[ afbeelding ]
Hij heeft een meterkast!
[ afbeelding ]
Tja en daarom staat het al een jaartje of DRIE te koop. De eerste foto op funda (huis in zijn geheel) klopt ook al lang niet meer, er ligt nu een compleet station voor de deur...quote:Sjeez, 8,5ton voor een huis in Helmond zonder tuin.
Hoezo, Brandevoort overrated.
Handig met de ruimte omgegaan juistquote:Op zondag 6 juli 2008 02:39 schreef hierissieweer het volgende:
Een voorbeeld van een bijzondere keuken indeling :S
[ afbeelding ]
link
Niet alleen een cafe in je huis, maar ook een auto die je huis uitsteektquote:
net wat je geil vindt... ik vind het eerder geelquote:Op maandag 7 juli 2008 13:43 schreef Stormqueen het volgende:
[ afbeelding ]
Dat geile verlaagde plafond
Joh, dat was ook helemaal niet toevallig de grap achter de opmerking.quote:Op maandag 7 juli 2008 13:55 schreef zoeperzazke het volgende:
[..]
net wat je geil vindt... ik vind het eerder geel
aleen daarom al, kost wat maar dan ben je ook gelijk Baron von Landenberg.quote:De naam Baron von Landenberg is gepatenteerd en met een familiewapen beschermd, en wordt ook overgenomen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |