Nouja, de prijs die erbij staat is niet helemaal reëel.quote:Op maandag 7 juli 2008 17:19 schreef Guppi het volgende:
Postbus 45
1250 AA Laren Nh
[ afbeelding ]
Ik vind het een vrij grote postbus.![]()
Je hebt al een hypotheek voor maar E 24644,- per maand!
linkje
Misschien heeft dat wel met de akoestiek te maken, want kijkende naar de vorm en materialen van de kamer lijkt het me anders klinken als een badkamer. Daar zijn echter veel betere en mooiere oplossingen voor.quote:Op maandag 7 juli 2008 13:43 schreef Stormqueen het volgende:
[ afbeelding ]
Dat geile verlaagde plafond
Bijzonder gewaagde architectuur... Lijkt het Land van Laaf wel!quote:Deze unieke villa is van een bijzonder gewaagde architectuur en gebouwd met fraaie materialen.
Ik vind het meer The Flintstonesquote:Op dinsdag 8 juli 2008 09:44 schreef papegaaiduiker het volgende:
[..]
Bijzonder gewaagde architectuur... Lijkt het Land van Laaf wel!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
LINK
da's een rolgordijnquote:Op dinsdag 8 juli 2008 11:59 schreef droomkoningin het volgende:
[ afbeelding ]
de kastdeuren waren te klein?
Wel een beetje hoog VT-wonen-gehalte...quote:Op dinsdag 8 juli 2008 11:59 schreef droomkoningin het volgende:
[ afbeelding ]
ik hoop dat onder dat gat een trap zit?
[ afbeelding ]
de kastdeuren waren te klein?
wel een gaaf huis evrder
Vind het wel leuk zo'n openhaard zitje!quote:Op dinsdag 8 juli 2008 17:37 schreef papegaaiduiker het volgende:
[..]
Wel een beetje hoog VT-wonen-gehalte...
OMG! Check dat zigeunerjongetje met de gitaar!quote:Op dinsdag 8 juli 2008 10:31 schreef Cothen het volgende:
met tafeltennis en pool in de kelder:
[ afbeelding ]
Iemand die niet van rooklucht in huis houdt en dus maar zijn sigaretje in die stoel onder de schouw rookt?quote:
Nieuwsgierig?quote:Heren opgelet. Uw partner is gek van paarden. En dus altijd weg naar de manege, want dat paard moet elke dag verzorgd worden. En uw dochter krijgt het met de paplepel ingegoten dus die is straks ook dag en nacht van huis. Er is maar één manier om ze weer terug te krijgen: haal de paarden naar huis. U zult zien dat de dames spoorslags volgen.
Zeker een niet getrouwde man, een vrouw weet toch altijd alles beterquote:Op woensdag 9 juli 2008 11:34 schreef bleiblei het volgende:
Zou dit nu gewoon 1 encyclopedie-serie zijn, of spaart deze man/vrouw encyclopedieen
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 9 juli 2008 11:34 schreef bleiblei het volgende:
Zou dit nu gewoon 1 encyclopedie-serie zijn, of spaart deze man/vrouw encyclopedieen
[ afbeelding ]
Die zijn wel een beetje doorgeschoten met de spachtelputzquote:Op dinsdag 8 juli 2008 09:44 schreef papegaaiduiker het volgende:
[..]
Bijzonder gewaagde architectuur... Lijkt het Land van Laaf wel!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
LINK
Dat komt doordat er geen CV in zit, lijkt me...quote:Op dinsdag 8 juli 2008 18:28 schreef Guard het volgende:
[ afbeelding ]
lekker klein en dan nog niets erin hebben staan
Koopje overigens, voor nog geen ton:
link
Je kan ook gewoon op Wikipedia kijken. Scheelt veel stof en ruimte!quote:
Ik vind het anders een hele leuke starterswoning.quote:Op dinsdag 8 juli 2008 18:28 schreef Guard het volgende:
[ afbeelding ]
lekker klein en dan nog niets erin hebben staan
Koopje overigens, voor nog geen ton:
link
Sorry, ik ben inderdaad niet op de hoogte van de huizenprijzen daar.quote:Op woensdag 9 juli 2008 20:26 schreef Stormqueen het volgende:
Maar in Den Helder krijg je een huis dan ook gratis bij 4 flessen cola
quote:Op woensdag 9 juli 2008 20:14 schreef Cyan het volgende:
[..]
Je kan ook gewoon op Wikipedia kijken. Scheelt veel stof en ruimte!
das wel mooiquote:Op maandag 7 juli 2008 18:12 schreef Volpez het volgende:
Weer een bijzondere detailfoto
[ afbeelding ]
Mijn overbuurman, die zo tegen de 40 loopt heeft zijn hele huis vol PSV spullen en zelfs in de woonkamer PSVgordijnen.quote:Op woensdag 9 juli 2008 21:00 schreef hierissieweer het volgende:
[ afbeelding ]
vitesse behang
in Arnhem natuurlijk
Oeh. Enge schaduwquote:Op zondag 6 juli 2008 13:53 schreef Cylvia het volgende:
Altijd handig. zo'n duidelijke foto van de trap...
[ afbeelding ]
Met een doorgang naar de zolder, die overigens:
[..]
is...
[ afbeelding ]
Wel leuk dat ze dan iig de lamp bij de rest van het mintgroene interieur hebben proberen te betrekken...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |