Is dat nou vloerbedekking?quote:Op woensdag 2 juli 2008 09:03 schreef droomkoningin het volgende:
mooi blauw is niet lelijk... het past ook zo perfect bij de rest van het interieur:
[ afbeelding ]
Dan doe je maar beter je bestquote:Op woensdag 2 juli 2008 09:47 schreef DroogDok het volgende:
Bij gebrek aan tijd om even wat te zoeken dan maar een TVP
die gouden lamp linksachter is anders ook goed fout.....quote:Op woensdag 2 juli 2008 11:31 schreef papegaaiduiker het volgende:
Ehhh, bijzondere koektrommel in de vorm van een mopshondje?
[ afbeelding ]
Wat hangt er rechts nou aan de muur, is dat een waterpijp of een lamp??quote:Op woensdag 2 juli 2008 13:23 schreef papegaaiduiker het volgende:
Hier nemen ze "betrek je tuin bij je woonkamer" wel errug letterlijk...
[ afbeelding ]
LINK
Een waterpomp oid?quote:Op woensdag 2 juli 2008 14:31 schreef Jipje het volgende:
[..]
Wat hangt er rechts nou aan de muur, is dat een waterpijp of een lamp??
Owja, dat zou ook nog kunnen...quote:
Lekker leesbaar ook:quote:Op woensdag 2 juli 2008 11:05 schreef Guard het volgende:
[ afbeelding ]
Mulitfunctionele ruimte, met eettafel, fitnessaparatuur, hangmat en volgens mij achter in de hoek bij die planten nog iets van een bad of zo.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Een (roze!) keuken met uitsteeksel
Dat alles in dit huis
Gezellig als er iemand te slapen isquote:Op woensdag 2 juli 2008 17:58 schreef k_man het volgende:
Vanaf de zolder kjik je zo de badkamer in:
[ afbeelding ]
Kwestie van "oh, shit. We zijn de wasbak vergeten"?!quote:Op woensdag 2 juli 2008 11:05 schreef Guard het volgende:
Een (roze!) keuken met uitsteeksel
Nee, nee. Voor elke douchebeurt haal je netjes alles weg wat nat kan worden. Dan ga je douchen, droog je de douche zelf ook even af en leg je alles weer terug...quote:Op woensdag 2 juli 2008 11:31 schreef papegaaiduiker het volgende:
Ook handig douchen zo, is meteen de rest van je badkamer schoon (en je douchematje nat...)
Wouw! Ik wil ook plakfolie op mijn keukenkastjes!!!!11quote:Op woensdag 2 juli 2008 18:05 schreef k_man het volgende:
Nog een huisje van de beste klant van Histor:
Echtelijke ruzie over de verkoop van het huis, het wapen heeft liggen drogen in de badkamer.quote:Op woensdag 2 juli 2008 11:31 schreef papegaaiduiker het volgende:
Ook handig douchen zo, is meteen de rest van je badkamer schoon (en je douchematje nat...)
[ afbeelding ]
Die vloeren!quote:Op woensdag 2 juli 2008 18:20 schreef Nonneke het volgende:
Hier hebben ze blijkbaar een drukbehangpatroon fetisj
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En de badkamer![]()
[ afbeelding ]
Ik vind het net een bedrijfspand, er zal wel iemand een kapitaal aan een architect hebben gegeven voor dit ontwerp, maar ik vind het werkelijk niets.quote:Op woensdag 2 juli 2008 20:39 schreef droomkoningin het volgende:
even wat blaadjes wegvegen voor de foto was teveel moeite:
[ afbeelding ]
supersonisch kookeiland:
[ afbeelding ]
supersonisch huis ook:
[ afbeelding ]
de rest van het huis is ook et bekijken waard
Een heel erg bijzonder huis, om het zo maar ff te noemen.quote:Op woensdag 2 juli 2008 22:05 schreef Guard het volgende:
Ik vind het net een bedrijfspand, er zal wel iemand een kapitaal aan een architect hebben gegeven voor dit ontwerp, maar ik vind het werkelijk niets.
Uit hetzelfde huis: een wc die niet geschikt is voor mensen met langen benen:
[ afbeelding ]
Valt van haar stoel: topplaatjes dit!quote:erg verslavend ditte.. funda roeleert![]()
nu eerst maar weer eens wat nuttigs doen
Hopenlijk nietquote:Op donderdag 3 juli 2008 00:02 schreef MinderMutsig het volgende:
En waarom staan deze op de foto? Ik neem aan dat die niet bij het huis horen.![]()
[ afbeelding ]
Heftig!quote:
Och, even de deurtjes schilderen en het kan best leuk lijken (nu nog een kleur verzinnen).quote:Op woensdag 2 juli 2008 19:15 schreef Jipje het volgende:Verder in de categorie 'keukens, je moet er van houden':
Oef! Dat is wel erg zwart...quote:Op woensdag 2 juli 2008 20:39 schreef droomkoningin het volgende:hier kan je genoeg potjes en pannetjes kwijt:
Lekker lastig tv kijken lijkt me, met zo'n flakkerend vuur voor je tv...quote:Op woensdag 2 juli 2008 20:39 schreef droomkoningin het volgende:is dat nou een openhaard in t midden?
Die mag wel eens iets aan z'n houding gaan doen... Ik voel mijn rug al als ik naar 'm kijk.quote:Op woensdag 2 juli 2008 20:39 schreef droomkoningin het volgende:vader des huizes?
ik vind die wandschildering wel tofquote:Op woensdag 2 juli 2008 19:20 schreef Jipje het volgende:
Voor de GVR:
[ afbeelding ]
Nu ook een bad!
Deze wilde ik toch nog even met jullie delen
[ afbeelding ]
Die is echt wel heel erg gaaf zegquote:Op woensdag 2 juli 2008 19:20 schreef Jipje het volgende:
Deze wilde ik toch nog even met jullie delen
Ik denk dat het de originele vloer is uit 1921...quote:Op woensdag 2 juli 2008 05:10 schreef m3nster het volgende:
Een echte orginele Tetris vloer:
[ afbeelding ]
We hebben ons al eerder verbaasd over deze 'kunstenaarskeuken' met de bouwlamp en afwas in een emmer op de grond. Gelukkig is er nu een link want...quote:Op donderdag 3 juli 2008 00:02 schreef MinderMutsig het volgende:
En een leuk contrast met de bijbehorende keuken.
[ afbeelding ]
Linkje naar het appartement.
quote:Op donderdag 3 juli 2008 13:39 schreef barman het volgende:
[..]
We hebben ons al eerder verbaasd over deze 'kunstenaarskeuken' met de bouwlamp en afwas in een emmer op de grond. Gelukkig is er nu een link want...
"Info: de woning is gebouwd omstreeks 1926 en geheel gerenoveerd in 2000."
Terwijl de 'omstreeks' toch exact gedateerd staat op het dak. Of meende de makelaar dat 1916 een instructie is aan het vliegverkeer?
[ afbeelding ]
duidelijk, als je niet met het dak begint kan namelijk alles nat regenen, en dat wil je nietquote:Op donderdag 3 juli 2008 14:16 schreef Metro2005 het volgende:
[..]ik denk dat ze in 1916 bij het dak zijn begonnen met bouwen en dat de onderste stenen in 1926 klaar waren
Ideaal voor de treinfapperts onder onsquote:Op woensdag 2 juli 2008 10:29 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Dan doe je maar beter je best
TVP met een apart terras:
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |