Had ik ook al gevonden via Google, maar dit is 'em niet... Meer rock is het.quote:Op woensdag 16 juli 2008 17:44 schreef Duvel86 het volgende:
[..]
bij toeval ergens gevonden, is het misschien deze?
Help mij, pleasequote:Op dinsdag 15 juli 2008 00:45 schreef Neo-Mullen het volgende:
Ok dit wordt een kut beschrijving, maar ik ga het toch proberen:
Het is een nummer in de jaren 80 of begin jaren 90 (weet niet want ik ben geboren in 1990)
Het is een heel bekend nummer, ook gebruikt in een kauwgom reclame jaren geleden
Je hoort (waarschijnlijk door negerinnen) vrouwen hetvolgende zeggen in het reffrein: tutu-tututuuuututu tutututuuuutu tutututu tututututuuu
Lol ik schaam me bijna dat ik dit doe, maar ik hoop dat iemand het melodietje ineen keer te binnen schiet en mij kan helpen.
-edit: er komt natuurlijk ook text in voor, maar de laatste keer dat ik dat liedje hoorde was ik een soort van unable to understand it. Was nog jong
Heb de reclame opgenomen met me cameraquote:Op woensdag 16 juli 2008 23:29 schreef matthendriks het volgende:
[..]
Had ik ook al gevonden via Google, maar dit is 'em niet... Meer rock is het.
(Kan die reclame ook niet vinden)
quote:Op donderdag 17 juli 2008 12:16 schreef thealterego1 het volgende:
Ik zoek het nummer wat aan het begin gespeeld wordt:
Dankje!quote:Op donderdag 17 juli 2008 14:29 schreef Felixa het volgende:
[..]
Dance of the Knights uit Romeo & Julia
Leaf - Motherfuckerquote:Op donderdag 17 juli 2008 20:04 schreef wobbel het volgende:
Hoe heet dat liedje waarin volgensmij een kerel zingt, en dan in het refrein een vrouw steeds zingt "he's a motherfucker"
Dat meen je toch niet serieus?quote:Op donderdag 17 juli 2008 17:15 schreef hello_moto1992 het volgende:
Ik heb een filmpje opgenomen in de discotheek. Zou wel graag het nummer willen weten.
http://www.filefactory.com/file/f5af28/n/17072008037_mp4
Doralice is die eerstequote:Op woensdag 16 juli 2008 17:38 schreef Charmian het volgende:
[..]
Je hoort in beide gevallen João Gilberto en hoogstwaarschijnlijk Stan Getz op sax.
Het laatste nummer is So Danço Samba eerste nummer weet ik niet.
Youtube comment:quote:Op donderdag 17 juli 2008 21:00 schreef Eric_Cantona het volgende:
Iemand die 't nummer kent van de nieuwe Brand Bier reclame?
Iets met: "welcome to my world" ..
Bedankt
Ja sorry, maar mijn kennis qua muziek is echt dramatisch. Bedanktquote:Op donderdag 17 juli 2008 20:58 schreef donroyco het volgende:
[..]
Dat meen je toch niet serieus?
DJ Jean - The Launch
Begin dit jaar 'opnieuw' uitgebracht onder de naam DJ Jean - The Launch Relaunched.
Hè jammer, klonk als 'n echt nummer en ook niet verkeerd. Bedankt in ieder geval!quote:Op donderdag 17 juli 2008 22:15 schreef -Peach het volgende:
[..]
Youtube comment:
welcome to my world, door thrills
speciaal gemaakt voor de commercial
thrills geluidsstudio
http://www.thrills.nl/tv.html
Geen 'echt' nummer dus...
Dat was wel te merkenquote:Op donderdag 17 juli 2008 22:23 schreef hello_moto1992 het volgende:
[..]
Ja sorry, maar mijn kennis qua muziek is echt dramatisch. Bedankt.
Sia - The Girl You Lost To Cocaine (Stonebridge Edit)quote:Op donderdag 17 juli 2008 23:35 schreef Stimodrol het volgende:
HELP IK ZOEK EEN NUMMER:
Kan het alleen amper uitleggen..
Tis een trance/dance nummer dat redelijk vaak gedraaid word op SlamFM.
Volgens mij zingt men, tussen de trance deuntjes door iets van 'i'm just a girl'. Of iets wat daar op lijkt..
Lastig, maar iemand toch tips?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |