I know, was ook niet te serieus bedoeld hequote:Op dinsdag 1 juli 2008 17:15 schreef lynda het volgende:
[..]
Ja maar ik heb vanochtend 6 uur gewerkt en gister 9 uur
Bier doet wonderen, geloof mequote:Op dinsdag 1 juli 2008 17:20 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
I know, was ook niet te serieus bedoeld he![]()
Maar nu heb ik nog veul veul veul meer zin om te slapen!
kijk dat zijn de vooruitzichtenquote:Op dinsdag 1 juli 2008 17:24 schreef lynda het volgende:
En nog beter.. Vanaf volgende week heb ik gewoon TWEE!!!!!!!!!!!!!!!!! weken vakantie daar
Dat is helemaal niet verkeerd!!!!!!!!!!!!quote:Op dinsdag 1 juli 2008 17:24 schreef lynda het volgende:
En nog beter.. Vanaf volgende week heb ik gewoon TWEE!!!!!!!!!!!!!!!!! weken vakantie daar
Bier is een geweldige uitvinding... voor het weekendquote:Op dinsdag 1 juli 2008 17:24 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
Bier doet wonderen, geloof meik drink er nu eentje , en wordt gelijk weer fitter.
nee, bier is een geweldige uitvinding met warm weer bedoel jequote:Op dinsdag 1 juli 2008 17:27 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Bier is een geweldige uitvinding... voor het weekend
Het gaat echt niet goed als ik door de weeks ga zuipen,
heel af en toe eens een biertje ofzo
wat ga je doen dan ?quote:Op dinsdag 1 juli 2008 17:27 schreef lynda het volgende:
Weer boeit me weinigDe plannen daarentegen wel maar die schieten voor geen fuck op
Werk nog wel bij de turk in weekend
mja das altijd het vervelende als je idd met een groepje gaat. nou hopelijk lost het zichzelf opquote:Op dinsdag 1 juli 2008 17:34 schreef lynda het volgende:
Ja nou we wouden dus ff weg met een groepje.. Maar hoop gezeur ed as usual..
quote:Op dinsdag 1 juli 2008 17:34 schreef Dr.Droxz het volgende:
Ben me trein halen, bedankt voor jullie inzet!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De toon van de muziek bepaalt alles in het leven
Wie faalt die straalt
CWI is niet echt relaxt, weinige "leuke" banen enzo en idd alleen full time baantjesquote:Op dinsdag 1 juli 2008 19:08 schreef diertjuh het volgende:
Zit wat rond te snuffelen op Monsterboard zitten wat leuke vacatures tussen.
Gesprek bij CWI had weer niets uitgehaald. Veel vacatures die ze daar hebben zijn fulltime enzo.
quote:
owh sorry kwas even wat sollicitatiedingen via monsterboard aan het versturen en die waren beetje zakelijkquote:Op dinsdag 1 juli 2008 19:21 schreef DrakenVlieg het volgende:
[..]
![]()
Is dat nou voor keurige begroeting?
Ben er potverdorie een week niet geweest![]()
Maar haaai diertjuhhh!
quote:
uhu inderdaad weinig leuke baantjes. Maarja hij kon verder niets voor me doen want ik wist de lestijden en de lesdagen nog niet. Dus mentor gemaild dat hij me zo snel mogelijk het lesrooster moet sturen.quote:Op dinsdag 1 juli 2008 19:20 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
CWI is niet echt relaxt, weinige "leuke" banen enzo en idd alleen full time baantjes
Hoop dat je er via Monsterboard wel uitkomt en een leuke baan kan vinden!
Daar kan kan ik me wel wat bij voorstellen, als je de tijden niet kan aangevenquote:Op dinsdag 1 juli 2008 19:25 schreef diertjuh het volgende:
[..]
uhu inderdaad weinig leuke baantjes. Maarja hij kon verder niets voor me doen want ik wist de lestijden en de lesdagen nog niet. Dus mentor gemaild dat hij me zo snel mogelijk het lesrooster moet sturen.
Gheheh vermoedde al zoietsquote:Op dinsdag 1 juli 2008 19:24 schreef diertjuh het volgende:
[..]
owh sorry kwas even wat sollicitatiedingen via monsterboard aan het versturen en die waren beetje zakelijk![]()
DRAKENVLIEG!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!![]()
Lang niet gezien, alles goed?
Dit beter?
Drrrrrooooooxxxxxxzzzzzzzquote:Op dinsdag 1 juli 2008 19:24 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
DrakenVliegjuh!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Zo beter?
ej!!!!!quote:
Inderdaad...want het is een mentor van niets. Echt je moet alles er gewoon uit hem trekken. Totaal geen interesse en lult zomaar wat. Volgens weten die leraren van elkaar niet wat ze doen en vertellen.quote:Op dinsdag 1 juli 2008 19:29 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Daar kan kan ik me wel wat bij voorstellen, als je de tijden niet kan aangeven![]()
Die gozer moet maar even wat beter zijn best doen om je tijden te regelen toch
Be-hoor-lijk..quote:
Uhu, was toen vorige week naar school geweest. Ging er met het idee heen om gewoon in te schrijven op de avond. Maar toen bleek dat ik niet alle vakken in de avond kan doen en dus overdag ook lessen moet volgen. Tijden en lesdagen weet ik nog niet..dus werk vinden is ff wat moeilijker. Want je kunt niet aangeven wanneer je kunt werken.quote:Op dinsdag 1 juli 2008 19:29 schreef DrakenVlieg het volgende:
[..]
Gheheh vermoedde al zoiets
Ja hier gaat alles goed! Aan je CWI-postjes te lezen bij jou iets minder..
En Monsterboard heeft er inderdaad wel eens wat leuks opstaan, gewoon door blijven kijken!
Die mensen kom je ook tegen als je fulltime werkt hoorquote:Op dinsdag 1 juli 2008 19:42 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Inderdaad...want het is een mentor van niets. Echt je moet alles er gewoon uit hem trekken. Totaal geen interesse en lult zomaar wat. Volgens weten die leraren van elkaar niet wat ze doen en vertellen.
Hadden we kunnen ruilen, ik had het gewoon te druk... das ook niet alles hoorquote:Op dinsdag 1 juli 2008 19:42 schreef DrakenVlieg het volgende:
[..]
Be-hoor-lijk..
Plus internet stuk.. Dat was wel balen![]()
Weer even van m'n avond genieten!
had het ook niet over fulltime. Het gaat om de leraren van mn school..zij horen toch de goede informatie aan de student te geven..nou daar ontbreekt het heel erg aanquote:Op dinsdag 1 juli 2008 20:08 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Die mensen kom je ook tegen als je fulltime werkt hoor
Mijn fieldmanager b.v, en die sukkel die ik daarvoor had... en die daarvoor,
denken alleen aan zichzelf. Maarja, als je werk zelf leuk is valt het wel mee
quote:Op dinsdag 1 juli 2008 20:08 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Die mensen kom je ook tegen als je fulltime werkt hoor
Mijn fieldmanager b.v, en die sukkel die ik daarvoor had... en die daarvoor,
denken alleen aan zichzelf. Maarja, als je werk zelf leuk is valt het wel mee
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Te Koop: Kekke, kopere armbanden! Met sjiek kleurtje! *O*
Op 22-02-2009 22:26 schreef Bellerophon het volgende:
Sterf een pijnlijke dood, trut :')
quote:Op dinsdag 1 juli 2008 20:21 schreef Sgele het volgende:
[..]Die was wel heul matig jaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Goede avond!
* Bloed, zweet en TOETSAANSLAGEN!
* You're about as useful as a one-legged man at an arse kicking contest
* I can resist everything except temptation.
* If everything seems under control, you're just not going fast enough
* Sgele vind het zo gek wat Crazy doet, dat hij er spontaan recht van gaat kijkenquote:Op dinsdag 1 juli 2008 20:23 schreef Crazy-M het volgende:
* Crazy-M koekeloert om het hoekje en hoort iets van matige begroeting.
Kan geregeld worden !!!
* Crazy-M gooit deur open rent op drakenvlieg af springt boven op haar en schreeuwt: DRAKENVLIEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEG !!!!!!!!!!
welkom terug
* Crazy-M staat op en roept hoi tegen de rest
quote:Op dinsdag 1 juli 2008 20:21 schreef Sgele het volgende:
[..]doe danLSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You don't have to be CRAZY to be my friend............. But it sure helps!
Op donderdag 8 december 2011 10:27 schreef MaleDuck het volgende: Ja, je bent een steunpilaar van GRTD :Y
Ik word altijd dronken van 1 biertje...meestal het 16e
Ik luister NL-Talig
Ik heb een excuus..ik heb al 1 dag niet gerooktquote:Op dinsdag 1 juli 2008 20:24 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Die was wel heul matig ja![]()
Goede avond!
* diertjuh geeft kalmeringspilletjequote:Op dinsdag 1 juli 2008 20:23 schreef Crazy-M het volgende:
* Crazy-M koekeloert om het hoekje en hoort iets van matige begroeting.
Kan geregeld worden !!!
* Crazy-M gooit deur open rent op drakenvlieg af springt boven op haar en schreeuwt: DRAKENVLIEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEG !!!!!!!!!!
welkom terug
* Crazy-M staat op en roept hoi tegen de rest
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |