I know, was ook niet te serieus bedoeld hequote:Op dinsdag 1 juli 2008 17:15 schreef lynda het volgende:
[..]
Ja maar ik heb vanochtend 6 uur gewerkt en gister 9 uur
Bier doet wonderen, geloof mequote:Op dinsdag 1 juli 2008 17:20 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
I know, was ook niet te serieus bedoeld he![]()
Maar nu heb ik nog veul veul veul meer zin om te slapen!
kijk dat zijn de vooruitzichtenquote:Op dinsdag 1 juli 2008 17:24 schreef lynda het volgende:
En nog beter.. Vanaf volgende week heb ik gewoon TWEE!!!!!!!!!!!!!!!!! weken vakantie daar
Dat is helemaal niet verkeerd!!!!!!!!!!!!quote:Op dinsdag 1 juli 2008 17:24 schreef lynda het volgende:
En nog beter.. Vanaf volgende week heb ik gewoon TWEE!!!!!!!!!!!!!!!!! weken vakantie daar
Bier is een geweldige uitvinding... voor het weekendquote:Op dinsdag 1 juli 2008 17:24 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
Bier doet wonderen, geloof meik drink er nu eentje , en wordt gelijk weer fitter.
nee, bier is een geweldige uitvinding met warm weer bedoel jequote:Op dinsdag 1 juli 2008 17:27 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Bier is een geweldige uitvinding... voor het weekend
Het gaat echt niet goed als ik door de weeks ga zuipen,
heel af en toe eens een biertje ofzo
wat ga je doen dan ?quote:Op dinsdag 1 juli 2008 17:27 schreef lynda het volgende:
Weer boeit me weinigDe plannen daarentegen wel maar die schieten voor geen fuck op
Werk nog wel bij de turk in weekend
mja das altijd het vervelende als je idd met een groepje gaat. nou hopelijk lost het zichzelf opquote:Op dinsdag 1 juli 2008 17:34 schreef lynda het volgende:
Ja nou we wouden dus ff weg met een groepje.. Maar hoop gezeur ed as usual..
quote:Op dinsdag 1 juli 2008 17:34 schreef Dr.Droxz het volgende:
Ben me trein halen, bedankt voor jullie inzet!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De toon van de muziek bepaalt alles in het leven
Wie faalt die straalt
CWI is niet echt relaxt, weinige "leuke" banen enzo en idd alleen full time baantjesquote:Op dinsdag 1 juli 2008 19:08 schreef diertjuh het volgende:
Zit wat rond te snuffelen op Monsterboard zitten wat leuke vacatures tussen.
Gesprek bij CWI had weer niets uitgehaald. Veel vacatures die ze daar hebben zijn fulltime enzo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |