whehehequote:Op dinsdag 1 juli 2008 16:23 schreef WhiteLightning het volgende:
haha , bedankt
op IRC was ik dat vroeger ook altijd, van die maffe dingen spammen. leuke is dat het kanaal gelijk lagg heeft dan
nou de mazzel het WLquote:Op dinsdag 1 juli 2008 16:24 schreef WhiteLightning het volgende:
mensen ik ga afsluiten, fijne avond. geniet ervan! en tot morgen
nu alquote:
Moet goedkomen Tripackquote:Op dinsdag 1 juli 2008 16:29 schreef tripack het volgende:
[..]
nu aldan ben ik heulmaal alleeen
nja jij ook fijne avond he Sgeledoe geen gekke dingen
diertjuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuhquote:
je 'zware' werkdag zit er dan weer opquote:Op dinsdag 1 juli 2008 16:51 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
diertjuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuh![]()
nog even net voor ik ga hoi zeggen
zo maar is naar huis in elk geval
zeg dat wel, mn duim doet zeerquote:Op dinsdag 1 juli 2008 16:53 schreef diertjuh het volgende:
[..]
je 'zware' werkdag zit er dan weer op
jah en volgens mij met beginnende RSIquote:
waar heb je die nou weer zeer mee gedaanquote:
quote:
te hard op gezogen om werk uit mn duim te krijgenquote:Op dinsdag 1 juli 2008 16:55 schreef tripack het volgende:
[..]
waar heb je die nou weer zeer mee gedaan
fijne avond Tripackquote:Op dinsdag 1 juli 2008 16:57 schreef tripack het volgende:
[..]das niet fijn.
weet je wat wel fijn isopruimen en naar huis gaan
fijne avond Diertje en Crazytot morgen
Dank u! Dank u!quote:Op dinsdag 1 juli 2008 17:00 schreef diertjuh het volgende:
[..]
* diertjuh geeft Droxz een biertje
heb je wel verdiend
* Dr.Droxz zet het vat op zijn buro en begint te zuipen...quote:Op dinsdag 1 juli 2008 17:12 schreef WhiteLightning het volgende:
* WhiteLightning zet gelijk een vat bier neer voor droxz.
zuipen kreng!
Zeg je tegen mensen die nog aan het werk zijnquote:Op dinsdag 1 juli 2008 17:13 schreef lynda het volgende:
Ik hou van me zonnenscreen! En van me bed.. En van slapen..
Ja maar ik heb vanochtend 6 uur gewerkt en gister 9 uurquote:Op dinsdag 1 juli 2008 17:14 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Zeg je tegen mensen die nog aan het werk zijn![]()
Ik wil ook slapennnnnnnnnn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |