droxz tochquote:Op dinsdag 1 juli 2008 14:48 schreef Dr.Droxz het volgende:
"Kut"... ik zeg nooit meer kan ik kan jemoederen...
Vanochtend al weer een stuk of 20 gedaan (WL zn moeder in een kut patchkast)..
Mag er nu nog 30 doen
Was wel een arvaring hoor!quote:
Wat een [plaats naar woord hier] werk is dat jaquote:Op dinsdag 1 juli 2008 14:48 schreef Dr.Droxz het volgende:
"Kut"... ik zeg nooit meer kan ik kan patchen...
Vanochtend al weer een stuk of 20 gedaan (kut werk in een kut patchkast)..
Mag er nu nog 30 doen
vandaar dat je zo lang weg bleefquote:
daskutzeg.....ik kan niksquote:Op dinsdag 1 juli 2008 14:48 schreef Dr.Droxz het volgende:
"Kut"... ik zeg nooit meer kan ik kan patchen...
Vanochtend al weer een stuk of 20 gedaan (kut werk in een kut patchkast)..
Mag er nu nog 30 doen
quote:Op dinsdag 1 juli 2008 15:00 schreef tripack het volgende:
[..]
daskutzeg.....ik kan nikshoef ik nooit wa te doen
tjah ik moet toch hier komen postenquote:Op dinsdag 1 juli 2008 15:04 schreef Sgele het volgende:
[..]Dat noemen we 'er makkelijk vanaf komen'
ik wil niets doen, telt dat ook ?quote:Op dinsdag 1 juli 2008 15:04 schreef Sgele het volgende:
[..]Dat noemen we 'er makkelijk vanaf komen'
quote:Op dinsdag 1 juli 2008 15:08 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ik wil niets doen, telt dat ook ?
Hahaha ja ik hoorde 'm net ook langskomenquote:Op dinsdag 1 juli 2008 15:16 schreef tripack het volgende:
alle dames staan in de rij voor de wc!![]()
![]()
![]()
![]()
menn wie bedenkt zoo'n nummer?
ik ben helderhorend... je luistert nu naar aerosmith - pinkquote:Op dinsdag 1 juli 2008 15:17 schreef Sgele het volgende:
[..]
Hahaha ja ik hoorde 'm net ook langskomen
Raar nummer idd
quote:Op dinsdag 1 juli 2008 15:20 schreef tripack het volgende:
[..]
ik ben helderhorend... je luistert nu naar aerosmith - pink
3FMquote:
Jawohl!quote:
Da's ook nie gezelligquote:Op dinsdag 1 juli 2008 15:27 schreef WhiteLightning het volgende:
nog maar een blokje gelopen. ******zucht********
andere collega is ddus nu ook pleite, zit nu moederziel alleen
[ afbeelding ]
nee idd, gvd zeg.... aarghquote:
aahw remiquote:Op dinsdag 1 juli 2008 15:27 schreef WhiteLightning het volgende:
nog maar een blokje gelopen. ******zucht********
andere collega is ddus nu ook pleite, zit nu moederziel alleen
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 1 juli 2008 15:30 schreef tripack het volgende:
[..]
aahw remi
ik had eerst een collega die noemde zichzelf zo( jah wederom op scheveningen) en hij was een mega player ook nog erbij... zijn namen: Ali, Kishif, Remi
kwam er weer een meisje die vroeg naar Remi... ow wacht die is achter.... roept naar achter: Aliii!! een chick van je!
elk weekend was een van zijn eerste vragen: nog geneukt?quote:
Naki nakiquote:Op dinsdag 1 juli 2008 15:39 schreef tripack het volgende:
[..]
elk weekend was een van zijn eerste vragen: nog geneukt?
ik: watte?
hij: je weet wel, naki naki
verder aardige negert (pakistan, achjah)
naki naki hahahahaquote:Op dinsdag 1 juli 2008 15:39 schreef tripack het volgende:
[..]
elk weekend was een van zijn eerste vragen: nog geneukt?
ik: watte?
hij: je weet wel, naki naki
verder aardige negert (pakistan, achjah)
veel verhalen moeten aanhoren van die heb ik geneukt en die en diequote:Op dinsdag 1 juli 2008 15:41 schreef Sgele het volgende:
[..]
Naki naki
En aardige negerts zijn er best hoor
godverdomme ben je nog eerder weg dan mij (als?quote:Op dinsdag 1 juli 2008 15:44 schreef WhiteLightning het volgende:
ik heb net democratisch in mn eentje besloten dat ik vandaag om 16:30 uur naar huis ga.
quote:Op dinsdag 1 juli 2008 15:45 schreef tripack het volgende:
[..]
veel verhalen moeten aanhoren van die heb ik geneukt en die en dieen een keer kwam er zo'n neukertje van em... en zij zo tegen mij ik ken je ergens van
ik zo jaah we hebben in dezelfde klas gezeten
![]()
en die collega natuurlijk zacht tegen mij zeggen.... wil je d'r anders een keerof een trio....
ik: erhm dude... nee!
Tot hoelaat dan?quote:
daar doe ik het voor hahaquote:Op dinsdag 1 juli 2008 15:45 schreef Sgele het volgende:
[..]
godverdomme ben je nog eerder weg dan mij (als?)
5 uurquote:
Da's gewoon heul heul slim gedaanquote:Op dinsdag 1 juli 2008 15:47 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
daar doe ik het voor hahageintje hoor, maar er is hier geen ruk te doen, iedereen is zowat al weg, ik heb gebeld om te vragen of er nog wat aankwam. oftewel ik heb mezelf ingedekt
uhmmm wat voor trio, met een vriendin, of die collega ?quote:Op dinsdag 1 juli 2008 15:45 schreef tripack het volgende:
[..]
veel verhalen moeten aanhoren van die heb ik geneukt en die en dieen een keer kwam er zo'n neukertje van em... en zij zo tegen mij ik ken je ergens van
ik zo jaah we hebben in dezelfde klas gezeten
![]()
en die collega natuurlijk zacht tegen mij zeggen.... wil je d'r anders een keerof een trio....
ik: erhm dude... nee!
met die collega... al moet ik er ook niet aan denken om met die schollekop en een vriendin van d'r te moeten doenquote:Op dinsdag 1 juli 2008 15:48 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
uhmmm wat voor trio, met een vriendin, of die collega ?
ja dan was het zeep oprapen Tripack , dat weet je wel hehquote:Op dinsdag 1 juli 2008 15:49 schreef tripack het volgende:
[..]
met die collega... al moet ik er ook niet aan denken om met die schollekop en een vriendin van d'r te moeten doen
hmmm nja of het had een hele lekkere vriendin moeten wezequote:Op dinsdag 1 juli 2008 15:51 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ja dan was het zeep oprapen Tripack , dat weet je wel heh![]()
was zijj zo erg dan ?
Je zou je hond er nog vanaf trappenquote:Op dinsdag 1 juli 2008 15:52 schreef tripack het volgende:
[..]
hmmm nja of het had een hele lekkere vriendin moeten wezemaar ze was wel erg hoor
ik zou d'r zelfs niet naar jouw sturen
whaha, dat zegt wat hoor!quote:Op dinsdag 1 juli 2008 15:52 schreef tripack het volgende:
[..]
hmmm nja of het had een hele lekkere vriendin moeten wezemaar ze was wel erg hoor
ik zou d'r zelfs niet naar jouw sturen
you know it! volgens mij hebben ze er nog es een heel fout nummer van gemaakt...quote:
Hahahahaquote:Op dinsdag 1 juli 2008 15:56 schreef tripack het volgende:
[..]
you know it! volgens mij hebben ze er nog es een heel fout nummer van gemaakt...
owjah die wigger met "meisje (je bent zo lelijk als de nacht)"
whehehe nee man je bent echt niet de enigequote:Op dinsdag 1 juli 2008 15:55 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
whaha, dat zegt wat hoor!
dat zou ik wel eens willen sex met 2 vrouwen, lijkt me geweldig! maja , ik ben vast niet de enige die dat denkt
jaah diee... die heb ik volgens mij nog ergens in mijn kamer liggenquote:
Dude ga je schamenquote:Op dinsdag 1 juli 2008 15:58 schreef tripack het volgende:
[..]
jaah diee... die heb ik volgens mij nog ergens in mijn kamer liggenmega humor
ik was nog jongquote:
Jong en onbezonnenquote:
jaahquote:
zeg dat wel, ik was vroeger gabber hahaquote:Op dinsdag 1 juli 2008 16:05 schreef tripack het volgende:
[..]
jaahwie is dat niet... je muzieksmaak ontwikkel je pas later
krijg je wel weer energie vanquote:
Ja echt niet normaalquote:Op dinsdag 1 juli 2008 16:11 schreef WhiteLightning het volgende:
kutzooi, morgen wordt het gewoon 30 graden aargh
wel lekkerquote:Op dinsdag 1 juli 2008 16:11 schreef WhiteLightning het volgende:
kutzooi, morgen wordt het gewoon 30 graden aargh
LOL, ben daar nooit zo mee bezig, denk ik kijk ff. 12000 wtf hahaquote:
das wel mooi als je wat uitzicht hebtquote:Op dinsdag 1 juli 2008 16:15 schreef WhiteLightning het volgende:
ik hoop wel dat we een bliksem show morgen krijgen , zou toch geweldig zijn.
quote:Op dinsdag 1 juli 2008 16:15 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
LOL, ben daar nooit zo mee bezig, denk ik kijk ff. 12000 wtf haha
ja wat dat betreft een super uitzicht. ik zie hem zo inslaan in de boot vd stena line, of de stormvloedkeringquote:
ik heb het laatste jaar misscien 10.000 posts gedaanquote:
aaaiight!!quote:Op dinsdag 1 juli 2008 16:18 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ja wat dat betreft een super uitzicht. ik zie hem zo inslaan in de boot vd stena line, of de stormvloedkering
Dat ben je toch ookquote:
dat wist je tog alquote:Op dinsdag 1 juli 2008 16:21 schreef WhiteLightning het volgende:
ik voel me ineens de spamhoer hier
whehehequote:Op dinsdag 1 juli 2008 16:23 schreef WhiteLightning het volgende:
haha , bedankt
op IRC was ik dat vroeger ook altijd, van die maffe dingen spammen. leuke is dat het kanaal gelijk lagg heeft dan
nou de mazzel het WLquote:Op dinsdag 1 juli 2008 16:24 schreef WhiteLightning het volgende:
mensen ik ga afsluiten, fijne avond. geniet ervan! en tot morgen
nu alquote:
Moet goedkomen Tripackquote:Op dinsdag 1 juli 2008 16:29 schreef tripack het volgende:
[..]
nu aldan ben ik heulmaal alleeen
nja jij ook fijne avond he Sgeledoe geen gekke dingen
diertjuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuhquote:
je 'zware' werkdag zit er dan weer opquote:Op dinsdag 1 juli 2008 16:51 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
diertjuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuh![]()
nog even net voor ik ga hoi zeggen
zo maar is naar huis in elk geval
zeg dat wel, mn duim doet zeerquote:Op dinsdag 1 juli 2008 16:53 schreef diertjuh het volgende:
[..]
je 'zware' werkdag zit er dan weer op
jah en volgens mij met beginnende RSIquote:
waar heb je die nou weer zeer mee gedaanquote:
quote:
te hard op gezogen om werk uit mn duim te krijgenquote:Op dinsdag 1 juli 2008 16:55 schreef tripack het volgende:
[..]
waar heb je die nou weer zeer mee gedaan
fijne avond Tripackquote:Op dinsdag 1 juli 2008 16:57 schreef tripack het volgende:
[..]das niet fijn.
weet je wat wel fijn isopruimen en naar huis gaan
fijne avond Diertje en Crazytot morgen
Dank u! Dank u!quote:Op dinsdag 1 juli 2008 17:00 schreef diertjuh het volgende:
[..]
* diertjuh geeft Droxz een biertje
heb je wel verdiend
* Dr.Droxz zet het vat op zijn buro en begint te zuipen...quote:Op dinsdag 1 juli 2008 17:12 schreef WhiteLightning het volgende:
* WhiteLightning zet gelijk een vat bier neer voor droxz.
zuipen kreng!
Zeg je tegen mensen die nog aan het werk zijnquote:Op dinsdag 1 juli 2008 17:13 schreef lynda het volgende:
Ik hou van me zonnenscreen! En van me bed.. En van slapen..
Ja maar ik heb vanochtend 6 uur gewerkt en gister 9 uurquote:Op dinsdag 1 juli 2008 17:14 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Zeg je tegen mensen die nog aan het werk zijn![]()
Ik wil ook slapennnnnnnnnn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |