zeg dat wel, ik was vroeger gabber hahaquote:Op dinsdag 1 juli 2008 16:05 schreef tripack het volgende:
[..]
jaahwie is dat niet... je muzieksmaak ontwikkel je pas later
krijg je wel weer energie vanquote:
Ja echt niet normaalquote:Op dinsdag 1 juli 2008 16:11 schreef WhiteLightning het volgende:
kutzooi, morgen wordt het gewoon 30 graden aargh
wel lekkerquote:Op dinsdag 1 juli 2008 16:11 schreef WhiteLightning het volgende:
kutzooi, morgen wordt het gewoon 30 graden aargh
LOL, ben daar nooit zo mee bezig, denk ik kijk ff. 12000 wtf hahaquote:
das wel mooi als je wat uitzicht hebtquote:Op dinsdag 1 juli 2008 16:15 schreef WhiteLightning het volgende:
ik hoop wel dat we een bliksem show morgen krijgen , zou toch geweldig zijn.
quote:Op dinsdag 1 juli 2008 16:15 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
LOL, ben daar nooit zo mee bezig, denk ik kijk ff. 12000 wtf haha
ja wat dat betreft een super uitzicht. ik zie hem zo inslaan in de boot vd stena line, of de stormvloedkeringquote:
ik heb het laatste jaar misscien 10.000 posts gedaanquote:
aaaiight!!quote:Op dinsdag 1 juli 2008 16:18 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ja wat dat betreft een super uitzicht. ik zie hem zo inslaan in de boot vd stena line, of de stormvloedkering
Dat ben je toch ookquote:
dat wist je tog alquote:Op dinsdag 1 juli 2008 16:21 schreef WhiteLightning het volgende:
ik voel me ineens de spamhoer hier
whehehequote:Op dinsdag 1 juli 2008 16:23 schreef WhiteLightning het volgende:
haha , bedankt
op IRC was ik dat vroeger ook altijd, van die maffe dingen spammen. leuke is dat het kanaal gelijk lagg heeft dan
nou de mazzel het WLquote:Op dinsdag 1 juli 2008 16:24 schreef WhiteLightning het volgende:
mensen ik ga afsluiten, fijne avond. geniet ervan! en tot morgen
nu alquote:
Moet goedkomen Tripackquote:Op dinsdag 1 juli 2008 16:29 schreef tripack het volgende:
[..]
nu aldan ben ik heulmaal alleeen
nja jij ook fijne avond he Sgeledoe geen gekke dingen
diertjuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuhquote:
je 'zware' werkdag zit er dan weer opquote:Op dinsdag 1 juli 2008 16:51 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
diertjuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuh![]()
nog even net voor ik ga hoi zeggen
zo maar is naar huis in elk geval
zeg dat wel, mn duim doet zeerquote:Op dinsdag 1 juli 2008 16:53 schreef diertjuh het volgende:
[..]
je 'zware' werkdag zit er dan weer op
jah en volgens mij met beginnende RSIquote:
waar heb je die nou weer zeer mee gedaanquote:
quote:
te hard op gezogen om werk uit mn duim te krijgenquote:Op dinsdag 1 juli 2008 16:55 schreef tripack het volgende:
[..]
waar heb je die nou weer zeer mee gedaan
fijne avond Tripackquote:Op dinsdag 1 juli 2008 16:57 schreef tripack het volgende:
[..]das niet fijn.
weet je wat wel fijn isopruimen en naar huis gaan
fijne avond Diertje en Crazytot morgen
Dank u! Dank u!quote:Op dinsdag 1 juli 2008 17:00 schreef diertjuh het volgende:
[..]
* diertjuh geeft Droxz een biertje
heb je wel verdiend
* Dr.Droxz zet het vat op zijn buro en begint te zuipen...quote:Op dinsdag 1 juli 2008 17:12 schreef WhiteLightning het volgende:
* WhiteLightning zet gelijk een vat bier neer voor droxz.
zuipen kreng!
Zeg je tegen mensen die nog aan het werk zijnquote:Op dinsdag 1 juli 2008 17:13 schreef lynda het volgende:
Ik hou van me zonnenscreen! En van me bed.. En van slapen..
Ja maar ik heb vanochtend 6 uur gewerkt en gister 9 uurquote:Op dinsdag 1 juli 2008 17:14 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Zeg je tegen mensen die nog aan het werk zijn![]()
Ik wil ook slapennnnnnnnnn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |