Ze is druk met msn-enquote:Op dinsdag 1 juli 2008 15:21 schreef MarkM het volgende:
Duurt lang..
Duurt lang? Hij stond er binnen 2 secondenquote:Op dinsdag 1 juli 2008 15:21 schreef MarkM het volgende:
Duurt lang..
ff tijdrekkenquote:Op dinsdag 1 juli 2008 15:24 schreef Yesse het volgende:
Jeuj bijna klaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaar met wat ik moest doen dan.. En dan moet ik hier nog 2 uur zitten
"Beftekkels willen happen naar de baas, happen naar de baas, happen naar de baas"quote:
quote:Op dinsdag 1 juli 2008 15:25 schreef Bravebart het volgende:
[..]
"Beftekkels willen happen naar de baas, happen naar de baas, happen naar de baas"
Leuk in deze context btw
Zuchtquote:-Verhaal van 3 kantjes- (...)De conclusie moet zijn dat we met de gegevens die we tot dusverre hebben gezien geen accurate beschrijving van methaan kunnen geven.
vieze furrrrrrrr, viezer dan bejaarde sekssssquote:Op dinsdag 1 juli 2008 15:25 schreef Bravebart het volgende:
[..]
"Beftekkels willen happen naar de baas, happen naar de baas, happen naar de baas"
Leuk in deze context btw
Geen aircoquote:
dat valt hier nog wel meequote:
nee niet waar ik zit... we hebben niet een arkoquote:
quote:Op dinsdag 1 juli 2008 15:29 schreef jna het volgende:
[..]
vieze furrrrrrrr, viezer dan bejaarde sekssss
Nee, daar heb ik ook geen aircoquote:
Oe.quote:Op dinsdag 1 juli 2008 15:32 schreef MarkM het volgende:
[..]
Ik heb er lang over nagedacht, maar ik ga even jouw fobo bekijken!
Oh godver! Ik wilde de fipo posten..quote:Op dinsdag 1 juli 2008 15:33 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Oe.
Goede beslissing, of je er wat aan hebt is een 2e
je kunt echt eindeloos naar die nummers blijven luisteren.quote:
Kadobon ofzo valt altijd wel in de smaakquote:Op dinsdag 1 juli 2008 15:34 schreef PieterBas het volgende:
Iemand een idee wat ik voor cadeautje een afgestudeerde kan geven?
Iddquote:Op dinsdag 1 juli 2008 15:35 schreef jna het volgende:
[..]
je kunt echt eindeloos naar die nummers blijven luisteren.
Ik heb nu nog soms dat ik dingen hoor die ik pas nu snap terwijl ik die nummers al honderden keren heb gehoord
Jammerrrr danquote:Op dinsdag 1 juli 2008 15:34 schreef MarkM het volgende:
[..]
Oh godver! Ik wilde de fipo posten..
Maar dat kan natuurlijk niet.
Ik las pas dat ze de meeste teksten pas een uurtje van te voren in de studio bedenkenquote:Op dinsdag 1 juli 2008 15:35 schreef Bravebart het volgende:
[..]
IddIk blijf ook steeds nieuwe dingen horen
quote:Op dinsdag 1 juli 2008 15:37 schreef jna het volgende:
[..]
Ik las pas dat ze de meeste teksten pas een uurtje van te voren in de studio bedenken
Gezelligquote:Op dinsdag 1 juli 2008 15:37 schreef MarkM het volgende:
[..]
Ik kom volgende week wel een keertje terug.![]()
Inderdaad. Ze zeiden ook dat ze pas later doorhadden dat ze eigenlijk best goede dingen zeidenquote:Op dinsdag 1 juli 2008 15:38 schreef Bravebart het volgende:
[..]daarom zijn het misschien van die (op het oog) nietszeggende onzinteksten
Denk dat ik daar maar voor ga. Zie haar vriendje (een vriend van mij) toch straks, misschien heeft hij wel een ideequote:Op dinsdag 1 juli 2008 15:35 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Kadobon ofzo valt altijd wel in de smaak
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zondag 26 juli 2009 15:19 schreef The_Dean het volgende:
Wat ben je ook een klier :D
It's a dirty job....quote:Op dinsdag 1 juli 2008 15:37 schreef Cuegirllie het volgende:
Zow.. wat dingen aan het afronden en dan over een uur vakantie![]()
![]()
al moet ik als ik thuis ben naar de action om schoonmaakspul te kopen zodat ik morgen met een huisgenoot de keuken kan schoonmaken![]()
Tel de puntjes eens.quote:Op dinsdag 1 juli 2008 15:41 schreef mash_ het volgende:
[..]
ik heb geen webcam hier! en die is op vakantie
Wat heb je gekocht danquote:Op dinsdag 1 juli 2008 15:46 schreef Californium het volgende:
En ik ging naar de winkel voor een broek en eten....
En ik heb weer veuls te veul gekocht
Ik dus ookquote:Op dinsdag 1 juli 2008 15:43 schreef Yesse het volgende:
Oja. Moet ook nog cadeautje hebben voor vriendin van me
Jaa. Leuk he die afstudeer tijd?quote:
Caliquote:Op dinsdag 1 juli 2008 15:46 schreef Californium het volgende:
En ik ging naar de winkel voor een broek en eten....
En ik heb weer veuls te veul gekocht
Een broek, (bijna 3 maar met 2 was een kloein probleem) een shirtje, theedoos, opbergbakje, pannenlappen. en valt mee, maar heb wel echt 5 of 6 keer moeten zeggen tegen mezelf: CALI afblijven je moet naar Schotland toe!quote:
Triquote:
wat een zelfcontrolequote:Op dinsdag 1 juli 2008 15:49 schreef Californium het volgende:
[..]
Een broek, (bijna 3 maar met 2 was een kloein probleem) een shirtje, theedoos, opbergbakje, pannenlappen. en valt mee, maar heb wel echt 5 of 6 keer moeten zeggen tegen mezelf: CALI afblijven je moet naar Schotland toe!
Blijf eens van bezette fobochicks af.quote:Op dinsdag 1 juli 2008 15:50 schreef mash_ het volgende:
[..]
die smst net: uhh niet binnrn met het mooie weer
Jazeker lastig..maar moet wel hequote:
whehehe jah ik ken het gevoelquote:Op dinsdag 1 juli 2008 15:53 schreef Californium het volgende:
[..]
Jazeker lastig..maar moet wel heMij bankrekening strekt niet totaan alles wat ik wil hebben
![]()
laatst ging ik shoppen kwam ik met een fornuis thuisquote:Op dinsdag 1 juli 2008 15:55 schreef Yesse het volgende:
Ik ben gisteren gaan shoppen en kwam thuis met:
Nieuwe passpiegel
Tafellamp + staande lamp
3 rollen behang
Een karpet
Een klok
Een besteld bureau
Bestelde gordijnen
Bijna met een stoel maar die paste niet in de auto en die gaat mijn moeder vrijdag met de gordijnen en het bureau halen
Ik ga zaterdag ook weer en dan zal er nog wel een hoop bijkomen. Heb sowieso nog accessoires nodig en verf.. En ik moet nog even kijken voor een muskietennetquote:Op dinsdag 1 juli 2008 15:59 schreef tripack het volgende:
[..]
laatst ging ik shoppen kwam ik met een fornuis thuisnja besteld dan
![]()
en rolgordijnen
en een broek op kosten van mijn stage![]()
Ja, ik heb ook nog een verjaardag van mijn oma..quote:Op dinsdag 1 juli 2008 15:48 schreef Yesse het volgende:
[..]
Jaa. Leuk he die afstudeer tijd?Toevallig is haar feestje wel op mn vaders verjaardag alleen viert hij het dan niet
Same herequote:
Gristusquote:
Moet dat nouquote:
Kantoortje zonder ramen en 5 computersquote:Op dinsdag 1 juli 2008 16:14 schreef tripack het volgende:
morgen 30 graden![]()
en geen airco hier beneden
Dronken Zweden moet verboden worden... Zich zo nichterig gedragen en kleden en toch met de Zweedse dames weglopenquote:
nee dat gelukkig nog net niet. 2 ramen die op een kiertje kunnenquote:
Vandaar dat ie zo'n homofoob isquote:Op dinsdag 1 juli 2008 16:16 schreef PieterBas het volgende:
(ex-stagiair Kuno kon dit bevestigen)
Jaquote:
?? verbrand je snel? of allergie?quote:
M'n armen zijn al weer verbrand van een half uurtje zon in de pauzequote:
Ik ben vrij bleek en verbrand als een idiootquote:
Mijn kamer staat van 10.30 tot 17.00 ong in de volle zonquote:Op dinsdag 1 juli 2008 16:21 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
M'n armen zijn al weer verbrand van een half uurtje zon in de pauze
Maar morgen lekker vrij en m'n kamer is altijd lekker fris
oei... das minder... heb ik gelukkig nooit last van.quote:Op dinsdag 1 juli 2008 16:26 schreef Californium het volgende:
[..]
Ik ben vrij bleek en verbrand als een idioot
Of ik blijf gewoon lekker binnenquote:Op dinsdag 1 juli 2008 16:27 schreef tripack het volgende:
[..]
oei... das minder... heb ik gelukkig nooit last van.
dat wordt veel smeren morgen dan
hmmm... sjit dat ook nog.... ow wacht morgen ben ik met de auto... zwetende mensen in de trein heb ik donderdag pas weer last vanquote:Op dinsdag 1 juli 2008 16:28 schreef Yesse het volgende:
Morgen binnen met airco en daarna in een wolk van warmte lopen en in de trein met zwetende mensen zitten
jaah goed ideequote:
Donderdag wordt het al weer wat minder warmquote:Op dinsdag 1 juli 2008 16:30 schreef tripack het volgende:
[..]
hmmm... sjit dat ook nog.... ow wacht morgen ben ik met de auto... zwetende mensen in de trein heb ik donderdag pas weer last van
jah ietsjesquote:Op dinsdag 1 juli 2008 16:35 schreef Yesse het volgende:
[..]
Donderdag wordt het al weer wat minder warm
quote:
Oh, schiet lekker opquote:Op dinsdag 1 juli 2008 16:37 schreef tripack het volgende:
jah ietsjesalsof men niet zweet bij 25 graden
quote:
quote:Op dinsdag 1 juli 2008 16:43 schreef Cuegirllie het volgende:
Ik ben ervandoor, spreek jullie vanavond
men mag wel komen met zo'n palmblad om te komen wapperen ckerquote:Op dinsdag 1 juli 2008 16:38 schreef Californium het volgende:
[..]
tis niet cool hier hoor....meer huizen werken goed tegen zon
Als het 30 graden wordt...graagquote:Op dinsdag 1 juli 2008 16:45 schreef tripack het volgende:
[..]
men mag wel komen met zo'n palmblad om te komen wapperen cker
whehehe cker ook nog in zo'n egyptische slaven pakkiejquote:
Zo' wit omslag ding jahquote:Op dinsdag 1 juli 2008 16:48 schreef tripack het volgende:
[..]
whehehe cker ook nog in zo'n egyptische slaven pakkiej
jah is goed... jij had de lakens hequote:Op dinsdag 1 juli 2008 16:50 schreef Californium het volgende:
[..]
Zo' wit omslag ding jahLekker tropische en zo'n ligbed en dan aarbeien gevoerd worden
![]()
dus jij kwam morgen langs![]()
Nieuwe User Icon.quote:
Nicequote:
Nee je praat er zo veel overquote:Op dinsdag 1 juli 2008 17:10 schreef Piles het volgende:
[..]
Het was wel erg dat het opviel eigenlijk
Ik neem er nog eentje
Omschrijving strafbaar feit: Zich bevinden op verboden grond. (dan wel zich niet houden aan de toegangsvoorwaarden van de eigenaar.)quote:
Ik ga nu altijd met de wagen omdat ik vergoeding krijg. Anders moet ik met het OVquote:Op dinsdag 1 juli 2008 17:58 schreef eer-ik het volgende:
[..]
druk
Waarom was je met wagen eigenlijk?
Auto sowieso > OVquote:Op dinsdag 1 juli 2008 18:01 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Ik ga nu altijd met de wagen omdat ik vergoeding krijg. Anders moet ik met het OVen dan zou ik met de bus naar Schiphol gaan en dan met de trein naar Sloterdijk, OV krijg ik geheel vergoed maar die km's naar de bushalte (14 km) niet. Dus dan zou ik mezelf in m'n vingers snijden. En nu lekker bijtijds thuis, zeker als het straks rustiger is
Had je in een dronken bui iets geflikt?quote:Op dinsdag 1 juli 2008 17:39 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Omschrijving strafbaar feit: Zich bevinden op verboden grond. (dan wel zich niet houden aan de toegangsvoorwaarden van de eigenaar.)
Feitcode: D537
Tijdstip: 3:35
Kost 60 euro.
Kan dat nog wel leien, had eigenlijk gegokt op 180 euro.
Het 'valt nog wel mee' dus maar fijn is anders.
Misschienquote:Op dinsdag 1 juli 2008 18:14 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Had je in een dronken bui iets geflikt?
Volgens mij is het morgen de laatste goede dag, maar dat weet ik niet zeker ouwe.quote:Op dinsdag 1 juli 2008 18:29 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Als het vrijdag lekker weer is ga ik dat ook doen
Ja, het wordt... heetquote:
Je was dus ergens waar je niet mocht zijn...quote:Op dinsdag 1 juli 2008 17:39 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Omschrijving strafbaar feit: Zich bevinden op verboden grond. (dan wel zich niet houden aan de toegangsvoorwaarden van de eigenaar.)
Kost 60 euro.
En wat had je dan misschien geflikt?quote:
skins.bequote:Op dinsdag 1 juli 2008 18:42 schreef eer-ik het volgende:
Houniet, wat is die belgische site ook alweer met die wallpapers?
allez-ik-moest-kloppen-want-de-bel-doet-het-niet.bequote:Op dinsdag 1 juli 2008 18:42 schreef eer-ik het volgende:
Houniet, wat is die belgische site ook alweer met die wallpapers?
Jwt.quote:
Ik krijg alweer hongerquote:Op dinsdag 1 juli 2008 19:36 schreef eer-ik het volgende:
Zo, wederom een magnifique maaltijd op tafel gezet
Ik schuif net nog lasagna naar binnen!quote:Op dinsdag 1 juli 2008 19:49 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Haha, ik heb nog wat over, als je trek hebt
Morgen ben ik in Zeist en Doornquote:Op dinsdag 1 juli 2008 19:49 schreef eer-ik het volgende:
Haha, ik heb nog wat over, als je trek hebt
Ook erg lekkerquote:
Ik laat de bbq toch altijd maar staan...quote:Op dinsdag 1 juli 2008 19:52 schreef Piles het volgende:
En de BBQ is weer op
En hoe is het hier, stil zeker
Vegetarischquote:Op dinsdag 1 juli 2008 19:52 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ook erg lekker
Ik heb mezelf net een vegetarische (nooit eerder vegetarisch gekookt) pasta gemaakt.
Was voortreffelijk, al zeg ik het zelf.
Primaquote:
Niet zo gek als je de jaarlijks aanbevolen hoeveelheid aan ijzer binnenkrijgtquote:Op dinsdag 1 juli 2008 19:57 schreef Piles het volgende:
[..]
Vandaar dat het zo zwaar op de maag ligt![]()
Ja, ik verwachtte die opmerking al
vegetarischquote:Op dinsdag 1 juli 2008 19:52 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ook erg lekker
Ik heb mezelf net een vegetarische (nooit eerder vegetarisch gekookt) pasta gemaakt.
Was voortreffelijk, al zeg ik het zelf.
Tofuquote:Op dinsdag 1 juli 2008 19:57 schreef OA het volgende:
[..]
Vegetarisch![]()
Alleen het vlees mist maar, dus waarom zou het niet lekker zijn? Of heb je er tofushit ingegooid?
Niiiiicequote:Op dinsdag 1 juli 2008 19:57 schreef Californium het volgende:
[..]
PrimaVandaag nieuwe spijkerbroek en een shirtje gekoopt en ze staan goeoeddddd
jij? lekker gewerkt?
Ik hou érg veel van vlees maar mistte het niet nu.quote:
Wat zit er allemaal in dan?quote:Op dinsdag 1 juli 2008 20:00 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Tofu
Maar het is een goed recept, kan het iedereen aanraden.
Gezond, slank, goedkoop en bovenal erg lekker
Ik denk het wel want hij zit ook nog eensquote:Op dinsdag 1 juli 2008 20:00 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Tofu
Maar het is een goed recept, kan het iedereen aanraden.
Gezond, slank, goedkoop en bovenal erg lekker
[..]
Niiiiice
Nieuwe favoriete spijkerbroek nu?
Ik moet ook eigenlijk nog e.e.a. kopen maar kan niet echt wat vinden
Nou haat ik winkelen en kijk nooit echt goed maar goed
Werk was wel goed tot 16:00, vanaf toen chagrijnig maar nu weer goed
Broccoliquote:Op dinsdag 1 juli 2008 20:01 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ik hou érg veel van vlees maar mistte het niet nu.
http://www.ah.nl/recepten/recipe.jsp?id=390242 dit recept is het
ziet er lekker uitquote:Op dinsdag 1 juli 2008 20:01 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ik hou érg veel van vlees maar mistte het niet nu.
http://www.ah.nl/recepten/recipe.jsp?id=390242 dit recept is het
Uiteraard...Tenminste denk het welquote:
Vooral het probleem dat nu alles te groot is wat ik nu hebquote:Op dinsdag 1 juli 2008 20:03 schreef Californium het volgende:
[..]
Ik denk het wel want hij zit ook nog eensWat zoek je dan dat je het niet kan vinden
Ik ben ook moeilijk hoor....Weet welke maat ik heb en als ik iets leuks vind dan die maat eruit en passen...Had er vandaag 1 die Veuls te langs was en 1 die te laag was
en shirtjes is helemaal een ramp....
Mja.....
Als je nu maar weer blij bent is alles goed
Ik hou ook niet echt van olijven, die heb ik ook geskipt.quote:Op dinsdag 1 juli 2008 20:04 schreef Californium het volgende:
[..]
ziet er lekker uitalleen de olijven ga ik dan even eruit laten
Ik hou echt van broccoliquote:
Die maat is echt dramatisch...quote:Op dinsdag 1 juli 2008 20:08 schreef eer-ik het volgende:
[..]
heb 32/33 of 32/32 maar ik kan nooit echt veel fatsoenlijks vinden voor die maat.
Wel paar leuke broeken gezien maar die hadden ze alleen nog in 34+ en 30 ongeveer
Je hebt dezelfde maat?quote:Op dinsdag 1 juli 2008 20:10 schreef OA het volgende:
[..]
Die maat is echt dramatisch...
Heel veel merken hebben alle breedtematen, maar dan wel vanaf lengtemaat 36...
Ik ken het probleem van vorig jaar....alleen toen weer aangekomen en nu er weer af gewerktquote:Op dinsdag 1 juli 2008 20:08 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Vooral het probleem dat nu alles te groot is wat ik nu heb
Afvallen is niet goedkoop
Shirts en broeken zijn nu echt te groot allemaal.
Maar goed, ik heb vaak nog dat broeken niet echt in mijn maat zijn, het is vaak uitverkocht
heb 32/33 of 32/32 maar ik kan nooit echt veel fatsoenlijks vinden voor die maat.
Wel paar leuke broeken gezien maar die hadden ze alleen nog in 34+ en 30 ongeveer
Dat eraf werken bevalt me primaquote:Op dinsdag 1 juli 2008 20:13 schreef Californium het volgende:
[..]
Ik ken het probleem van vorig jaar....alleen toen weer aangekomen en nu er weer af gewerkt![]()
En ik heb een 30 / 30 of een 31 / 30 nodig en die hebben ze ook niet vaak.... Volgens mij is het voor mannen nog moeilijker als voor ons...Wij hebben Zoooooooooooooooooooooveel keus....Niet dat ik alleen mooi vind maar toch
moeilijk winkelen dusquote:Op dinsdag 1 juli 2008 20:10 schreef OA het volgende:
[..]
Die maat is echt dramatisch...
Heel veel merken hebben alle breedtematen, maar dan wel vanaf lengtemaat 36...
quote:
Heb ik zeker lange pootjes, want ben 1,79quote:
20 eraf...quote:Op dinsdag 1 juli 2008 20:15 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Dat eraf werken bevalt me prima
Zit nu op 20 minder dan met oud en nieuw
Maar je hebt wel een punt, er zijn imo veeeeel meer vrouwenzaken dan mannenwinkels.
En ik wil wel graag mooie broeken, dan ben je al gauw aangewezen op een merkbroek.
Die dingen van de H&M vind ik vaak niet mooi, net als die van de WE.
Er zíjn uitzonderingen uiteraard, af en toe is er wel wat leuks
quote:Op dinsdag 1 juli 2008 20:18 schreef Milou__ het volgende:
Gaat het over lastige broek maten![]()
Meldt zich
Ik denk een kilo of 8 a 10 ofzo vergeleken met 3 maanden....? Ach genoeg iigquote:Op dinsdag 1 juli 2008 20:15 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Dat eraf werken bevalt me prima
Zit nu op 20 minder dan met oud en nieuw
Maar je hebt wel een punt, er zijn imo veeeeel meer vrouwenzaken dan mannenwinkels.
En ik wil wel graag mooie broeken, dan ben je al gauw aangewezen op een merkbroek.
Die dingen van de H&M vind ik vaak niet mooi, net als die van de WE.
Er zíjn uitzonderingen uiteraard, af en toe is er wel wat leuks
Met de huidige mode heb ik vaak dat het bij mijn enorm gespierde bovenbenen niet goed zit, gewoon echt strak.quote:Op dinsdag 1 juli 2008 20:19 schreef Californium het volgende:
[..]
Ik denk een kilo of 8 a 10 ofzo vergeleken met 3 maanden....? Ach genoeg iigHoeft niet zoveel af....20 kilo si wel netjes hoor
en klopt...Mijn nieuwe broek komt van de H&M en deze is perfect...Maar grotendeels is daar met die smalle( of enorm wijde pijpen) of ze zijn heeel laag en dat vind ik niet fijn zitten
Als je echt iets goeds zoekt moet je als man denk ik wel naar een dure zaak denk ik
Nicequote:
vind ik ook lelijk bij mannen....beetje mag maar niet te veelquote:Op dinsdag 1 juli 2008 20:21 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Met de huidige mode heb ik vaak dat het bij mijn enorm gespierde bovenbenen niet goed zit, gewoon echt strak.
Daar hou ik niet van.
Het mag wel een beetje maar ik moet 't niet te hebben
Ja, dat dusquote:Op dinsdag 1 juli 2008 20:18 schreef Milou__ het volgende:
Gaat het over lastige broek maten![]()
Meldt zich
Haha, ik wil nog zeker 5 kwijt.quote:Op dinsdag 1 juli 2008 20:22 schreef Californium het volgende:
[..]
NiceNiet te veel afvallen anders ga je onder mijn gewicht door
Iddquote:Op dinsdag 1 juli 2008 20:23 schreef Californium het volgende:
[..]
vind ik ook lelijk bij mannen....beetje mag maar niet te veel
En ik ken het probleem met de mode van tegenwoordig![]()
![]()
waar was je dan? en wat doenquote:Op dinsdag 1 juli 2008 17:39 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Kost 60 euro.
Bedank Yesse maarquote:Op dinsdag 1 juli 2008 20:25 schreef Milou__ het volgende:
Piles je advater is tof![]()
123513425 keer leuker dan de vorige
Niet onder de 70 gaan nee....De 65 of daaronder is mijn doel maar heb nogal ronddingen en heb nogal zware botten....dus of ik dat ooit ga reddenquote:Op dinsdag 1 juli 2008 20:25 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Haha, ik wil nog zeker 5 kwijt.
Onder de 70 moet ik zeker niet gaan wegen want dan gaat het niet goed denk ik
Kan me de laatste keer niet herinneren dat ik zo licht was als nu.
[..]
Idd
Maar ik zie overal broeken tegenwoordig (vooral die skinny's) waarbij het allemaal nogal strakkig zit.
Ik word dan altijd moe van het passen (mentaal lmfd) en kap er dan weer mee
Yesse bij dezequote:Op dinsdag 1 juli 2008 20:27 schreef Piles het volgende:
[..]
Bedank Yesse maar
Die vond die ouwe ook niet kunnen, en heeft deze gemaakt
Ik was bij m'n ouders in de kroeg geweest.quote:
Denk het ook niet.quote:Op dinsdag 1 juli 2008 20:28 schreef Californium het volgende:
[..]
Niet onder de 70 gaan nee....De 65 of daaronder is mijn doel maar heb nogal ronddingen en heb nogal zware botten....dus of ik dat ooit ga reddenEn ik denk niet dat 70 of lichter gezond is
![]()
Skinny's
dat punt jahquote:Op dinsdag 1 juli 2008 20:31 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Denk het ook niet.
Ik denk dat het voor mij ook fysiek onmogelijk is om dat te halen.
Tenzij ik echt vel over been raak, maar dat hoeft van mij nou ook weer niet
Ik val nu ook niet zo hard meer af omdat ik ook m'n spieren train over m'n hele lichaam, zit tegen zwaarder worden aan denk ik weer
Hè, en bedanktquote:
dat is wat anders als vel over been hoorquote:Op dinsdag 1 juli 2008 20:35 schreef Piles het volgende:
[..]
Hè, en bedankt
Maar het valt eigenlijk best mee bij mij, vind ik zelf. Ik ben gewoon fijn gebouwd
Uiterlijk is niet eens het belangrijkste..quote:Op dinsdag 1 juli 2008 20:35 schreef Piles het volgende:
[..]
Hè, en bedankt
Maar het valt eigenlijk best mee bij mij, vind ik zelf. Ik ben gewoon fijn gebouwd
Zou me ook totaal niet staan denk ikquote:
Sommige mensen zijn van zichzelf al erg dun ja.quote:Op dinsdag 1 juli 2008 20:35 schreef Piles het volgende:
[..]
Hè, en bedankt
* eens isquote:Op dinsdag 1 juli 2008 20:37 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Uiterlijk is niet eens het belangrijkste..
Uitstraling is veel belangrijker
Als ik mn buik inhoud kun je best goed ribben tellenquote:Op dinsdag 1 juli 2008 20:36 schreef Californium het volgende:
dat is wat anders als vel over been hoor
Dat zekerquote:Op dinsdag 1 juli 2008 20:37 schreef Milou__ het volgende:
Ga trainen...gewichtheffen ofzo...En veel pasta en shit etenquote:Op dinsdag 1 juli 2008 20:38 schreef Piles het volgende:
[..]
Als ik mn buik inhoud kun je best goed ribben tellen![]()
[..]
Dat zeker
Maar een paar kilo erbij zou ik niet heel erg vinden
En ik maak me verder echt noooooit druk over m'n uiterlijk, soms iets te weinig
True that.quote:Op dinsdag 1 juli 2008 20:37 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Spieren kweken dan 14.gifquote:Op dinsdag 1 juli 2008 20:38 schreef Piles het volgende:
[..]
Als ik mn buik inhoud kun je best goed ribben tellen![]()
[..]
Dat zeker
Maar een paar kilo erbij zou ik niet heel erg vinden
En ik maak me verder echt noooooit druk over m'n uiterlijk, soms iets te weinig
quote:
Mwa ligt er ook aan hoe je jezelf preseteert.quote:Op dinsdag 1 juli 2008 20:41 schreef eer-ik het volgende:
[..]
True that.
Maar een leuk uiterlijk daarbij helpt wel mee
Ik ben er nog niet helemaal uit eigenlijk. Hangt er vanaf of ik naar huis kan of bij iemand kan blijven slapen.quote:Op dinsdag 1 juli 2008 20:40 schreef Bravebart het volgende:
Gaan we nou maandag meeten? X Yes
Met een leuke uiterlijk voel je je goed En je goed voelen, laat zich weer zien in de uitstralingquote:Op dinsdag 1 juli 2008 20:41 schreef eer-ik het volgende:
[..]
True that.
Maar een leuk uiterlijk daarbij helpt wel mee
Ja, ik was wel goed zwaarquote:Op dinsdag 1 juli 2008 20:41 schreef OA het volgende:
[..]
![]()
En dan wil ik ook nog wel wat kilootjes kwijt met 74 kg...
Uhuh.quote:Op dinsdag 1 juli 2008 20:42 schreef Californium het volgende:
[..]
Met een leuke uiterlijk voel je je goed En je goed voelen, laat zich weer zien in de uitstraling
Ja, je leefde als een bourgondiër.quote:Op dinsdag 1 juli 2008 20:43 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ja, ik was wel goed zwaar
Had er daarvoor nogal een rustige lifestyle op nagehouden
Veel feesten, veel zuipen, veel eten, niet bewegen
Helpt niet mee zal k je vertellen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zaterdag 15 augustus 2009 23:05 schreef eer-ik het volgende:
Ik vind je sig nogal denigrerend.
quote:
Maar een leuk uiterlijk helpt wel met jezelf 'goed voelen' wat weer resulteert in een leuke uitstraling imo.quote:Op dinsdag 1 juli 2008 20:42 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Mwa ligt er ook aan hoe je jezelf preseteert.
Dus ook je doen en laten en karakter
Mooiquote:Op dinsdag 1 juli 2008 20:45 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Uhuh.
Duidelijk
Maar dat goed voelen zit wel goed bij mij de laatste tijd![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op donderdag 4 juni 2009 15:52 schreef Disorder het volgende:
Mannen van Nederland: Neuk niet met Californium.
quote:Op dinsdag 1 juli 2008 20:46 schreef OA het volgende:
[..]
Ja, je leefde als een bourgondiër.
KloptSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
en daar wordt je niet dunner op
Signature.
quote:Op dinsdag 1 juli 2008 20:48 schreef Californium het volgende:
[..]
Mooi
Misschien dat ik het soms ietwat overdrijf maar dat gebeurt geheel bewust hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar zeker mooi
Ben wel weer gelukkig de laatste tijd
Signature.
geluk is waar het om gaat in het leven hequote:Op dinsdag 1 juli 2008 20:50 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Misschien dat ik het soms ietwat overdrijf maar dat gebeurt geheel bewust hoor
Maar zeker mooi
Ben wel weer gelukkig de laatste tijd
Iddquote:Op dinsdag 1 juli 2008 20:51 schreef Californium het volgende:
[..]
geluk is waar het om gaat in het leven he
Ik ben echt de enige die reageert hequote:Op dinsdag 1 juli 2008 20:40 schreef Bravebart het volgende:
quote:
Maar het is gewoon luiheidquote:
ik wil wel, maar moet om 17.00 weer weg.. dus alleen als er redelijk optijd wordt afgesprokenquote:Op dinsdag 1 juli 2008 20:40 schreef Bravebart het volgende:
quote:Op dinsdag 1 juli 2008 21:18 schreef eer-ik het volgende:
zomg ik kan het echt niet bijhouden nu!!!111!11
Relaxedquote:Op dinsdag 1 juli 2008 21:19 schreef Californium het volgende:
[..]
Ik ben er wel zo vandoor
eindfeest van school
Oh relaxquote:Op dinsdag 1 juli 2008 21:26 schreef Cuegirllie het volgende:
`Ja wel goed
Misschien heb ik voor morgen (of binnekort) een huishoudster![]()
quote:
echt welquote:
Volgens mij wordt het maandag echt niksquote:Op dinsdag 1 juli 2008 21:18 schreef Cuegirllie het volgende:
ik wil wel, maar moet om 17.00 weer weg.. dus alleen als er redelijk optijd wordt afgesproken
Het wordt echt een stille zomerquote:Op dinsdag 1 juli 2008 21:18 schreef eer-ik het volgende:
zomg ik kan het echt niet bijhouden nu!!!111!11
quote:Op dinsdag 1 juli 2008 21:26 schreef Cuegirllie het volgende:
Misschien heb ik voor morgen (of binnekort) een schoonmaakster![]()
Natuurlijk wel!! alleen zullen wij elkaar niet zienquote:
oh ideaaaaal! wil ik ook hahaquote:Op dinsdag 1 juli 2008 21:29 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
echt wel
Vriendin ruimde haar huis op ivm een date..
en toen zei ze zo van: he weet neit wat je morgen doet en of je het erg vind, maar ik wil best wel jou kamer opruimen, terwijl jij hier met m'n zoontje film kijkt
quote:
Denk het ook idd.quote:Op dinsdag 1 juli 2008 21:29 schreef Piles het volgende:
[..]
Volgens mij wordt het maandag echt niks![]()
[..]
Het wordt echt een stille zomer
[..]![]()
Jaquote:Op dinsdag 1 juli 2008 21:30 schreef Cuegirllie het volgende:
Natuurlijk wel!! alleen zullen wij elkaar niet zien
Mis je me al?
quote:Op dinsdag 1 juli 2008 21:35 schreef Piles het volgende:
[..]
Ja
En ik weet nog niet eens of ik er wel ben maandag
Denk het welquote:Op dinsdag 1 juli 2008 21:36 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Misschien is dat minder erg voor ons gevoel dan elkaar mislopen
en die zijn belangrijker?quote:Op dinsdag 1 juli 2008 21:42 schreef Piles het volgende:
[..]
Denk het wel![]()
Maar ja, er zijn nog meer mensen die ik wil ontmoeten
Ik herhaal alleen wat jij zei!quote:
dan begrijpen we elkaarquote:
quote:Op dinsdag 1 juli 2008 21:48 schreef Milou__ het volgende:
Cue heb je me al toegevoegd op hyves![]()
kwil je hyves zien
Nou enquote:Op dinsdag 1 juli 2008 21:49 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]goed dat je het zegt..
ga ik nu doen
mijn hyves stelt niks voorMijn fobo is interessanter
![]()
Niks.. waarschuw alleenquote:
Je hebt er niks aanquote:
Milou en ikquote:
quote:Op dinsdag 1 juli 2008 22:03 schreef Cuegirllie het volgende:![]()
luctor
![]()
![]()
sorry, moest je ngo even verwelkomen
Werd even bang hoor.. maar:quote:
goed hoor, lekker van het weer genoten vanavond. en tussen de middag. Overdag in de hitte moeten werkenquote:
Tot aan het gaaaaaaaaaatje ben jij mn maaaaaaaaaaaaaaaaatjequote:Op dinsdag 1 juli 2008 22:06 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Werd even bang hoor.. maar:
Wij zijn vriendjes.. jij en ik
twee dikke vriendjess... jij en ik
wij blijven altijd bij elkaar..
al worden we meer dan 100 jaar..
wij zijn twee vriendjess ... jij en ik!!![]()
![]()
![]()
dat overleven we wel weer jaquote:Op dinsdag 1 juli 2008 22:07 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
goed hoor, lekker van het weer genoten vanavond. en tussen de middag. Overdag in de hitte moeten werkenWas blij dat het half vijf was, zodat ik weg kon
[/quote[
altijd goed.. ja dat werken niet natuurlijk
[quote]Morgen nog een dagje extreme hitte en dan is dat ook weer voorbij en hebben we het weer overleefd.![]()
Ja wel goed..quote:En hoe is het met jou?![]()
tot aan het gaaaaatje.. ben ik jouw renaaaatjequote:Op dinsdag 1 juli 2008 22:09 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Tot aan het gaaaaaaaaaatje ben jij mn maaaaaaaaaaaaaaaaatje
hwahahahaa die houden we erin!quote:Op dinsdag 1 juli 2008 22:10 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
tot aan het gaaaaatje.. ben ik jouw renaaaatje![]()
uitslapen zit er voor mij niet in. Morgen gaat de wekker gewoon weer om 6:00 uurquote:Op dinsdag 1 juli 2008 22:10 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
dat overleven we wel weer jadat mag geen problemen zijn
[..]
Ja wel goed..Net bij vriendin geweest, weer leuke verhalen gehoord
En morgen lekker genieten van het zonnetje
savonds keuken schoonmaken
en niet te vergeten uitslapen
quote:
quote:Op dinsdag 1 juli 2008 22:13 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
uitslapen zit er voor mij niet in. Morgen gaat de wekker gewoon weer om 6:00 uur
Wat is je hyves danquote:Op dinsdag 1 juli 2008 22:14 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Milou, hoe kan ik jou toevoegen? Of voeg mij ff toe
van maandag t/m vrijdag wel. op zaterdag en zondag slaap ik uit tot een uur of 10/11quote:Op dinsdag 1 juli 2008 22:15 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]dat is wel erg vroeg.. altijd zo vroeg?
pff.. zwaar!quote:Op dinsdag 1 juli 2008 22:16 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
van maandag t/m vrijdag wel. op zaterdag en zondag slaap ik uit tot een uur of 10/11
Hey Luctorquote:
Ik heb al geaccepteerdquote:Op dinsdag 1 juli 2008 22:17 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
ik heb je al een uitnodiging gestuurd Milou
Hallo Cuequote:
gelukkig kan ik onderweg in de bus nog slapenquote:Op dinsdag 1 juli 2008 22:17 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
pff.. zwaar!
Maar mooi dat je kunt uitslapen in het weekend
Hoe is het met ons PB'tje dan?quote:Op dinsdag 1 juli 2008 22:20 schreef PieterBas het volgende:
Worden er weer hyves profielen uitgewisseld
Alleen die van mijquote:Op dinsdag 1 juli 2008 22:20 schreef PieterBas het volgende:
Blijkbaarquote:Op dinsdag 1 juli 2008 22:20 schreef PieterBas het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |