Ze is druk met msn-enquote:Op dinsdag 1 juli 2008 15:21 schreef MarkM het volgende:
Duurt lang..
Duurt lang? Hij stond er binnen 2 secondenquote:Op dinsdag 1 juli 2008 15:21 schreef MarkM het volgende:
Duurt lang..
ff tijdrekkenquote:Op dinsdag 1 juli 2008 15:24 schreef Yesse het volgende:
Jeuj bijna klaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaar met wat ik moest doen dan.. En dan moet ik hier nog 2 uur zitten
"Beftekkels willen happen naar de baas, happen naar de baas, happen naar de baas"quote:
quote:Op dinsdag 1 juli 2008 15:25 schreef Bravebart het volgende:
[..]
"Beftekkels willen happen naar de baas, happen naar de baas, happen naar de baas"
Leuk in deze context btw
Zuchtquote:-Verhaal van 3 kantjes- (...)De conclusie moet zijn dat we met de gegevens die we tot dusverre hebben gezien geen accurate beschrijving van methaan kunnen geven.
vieze furrrrrrrr, viezer dan bejaarde sekssssquote:Op dinsdag 1 juli 2008 15:25 schreef Bravebart het volgende:
[..]
"Beftekkels willen happen naar de baas, happen naar de baas, happen naar de baas"
Leuk in deze context btw
Geen aircoquote:
dat valt hier nog wel meequote:
nee niet waar ik zit... we hebben niet een arkoquote:
quote:Op dinsdag 1 juli 2008 15:29 schreef jna het volgende:
[..]
vieze furrrrrrrr, viezer dan bejaarde sekssss
Nee, daar heb ik ook geen aircoquote:
Oe.quote:Op dinsdag 1 juli 2008 15:32 schreef MarkM het volgende:
[..]
Ik heb er lang over nagedacht, maar ik ga even jouw fobo bekijken!
Oh godver! Ik wilde de fipo posten..quote:Op dinsdag 1 juli 2008 15:33 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Oe.
Goede beslissing, of je er wat aan hebt is een 2e
je kunt echt eindeloos naar die nummers blijven luisteren.quote:
Kadobon ofzo valt altijd wel in de smaakquote:Op dinsdag 1 juli 2008 15:34 schreef PieterBas het volgende:
Iemand een idee wat ik voor cadeautje een afgestudeerde kan geven?
Iddquote:Op dinsdag 1 juli 2008 15:35 schreef jna het volgende:
[..]
je kunt echt eindeloos naar die nummers blijven luisteren.
Ik heb nu nog soms dat ik dingen hoor die ik pas nu snap terwijl ik die nummers al honderden keren heb gehoord
Jammerrrr danquote:Op dinsdag 1 juli 2008 15:34 schreef MarkM het volgende:
[..]
Oh godver! Ik wilde de fipo posten..
Maar dat kan natuurlijk niet.
Ik las pas dat ze de meeste teksten pas een uurtje van te voren in de studio bedenkenquote:Op dinsdag 1 juli 2008 15:35 schreef Bravebart het volgende:
[..]
IddIk blijf ook steeds nieuwe dingen horen
quote:Op dinsdag 1 juli 2008 15:37 schreef jna het volgende:
[..]
Ik las pas dat ze de meeste teksten pas een uurtje van te voren in de studio bedenken
Gezelligquote:Op dinsdag 1 juli 2008 15:37 schreef MarkM het volgende:
[..]
Ik kom volgende week wel een keertje terug.![]()
Inderdaad. Ze zeiden ook dat ze pas later doorhadden dat ze eigenlijk best goede dingen zeidenquote:Op dinsdag 1 juli 2008 15:38 schreef Bravebart het volgende:
[..]daarom zijn het misschien van die (op het oog) nietszeggende onzinteksten
Denk dat ik daar maar voor ga. Zie haar vriendje (een vriend van mij) toch straks, misschien heeft hij wel een ideequote:Op dinsdag 1 juli 2008 15:35 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Kadobon ofzo valt altijd wel in de smaak
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zondag 26 juli 2009 15:19 schreef The_Dean het volgende:
Wat ben je ook een klier :D
It's a dirty job....quote:Op dinsdag 1 juli 2008 15:37 schreef Cuegirllie het volgende:
Zow.. wat dingen aan het afronden en dan over een uur vakantie![]()
![]()
al moet ik als ik thuis ben naar de action om schoonmaakspul te kopen zodat ik morgen met een huisgenoot de keuken kan schoonmaken![]()
Tel de puntjes eens.quote:Op dinsdag 1 juli 2008 15:41 schreef mash_ het volgende:
[..]
ik heb geen webcam hier! en die is op vakantie
Wat heb je gekocht danquote:Op dinsdag 1 juli 2008 15:46 schreef Californium het volgende:
En ik ging naar de winkel voor een broek en eten....
En ik heb weer veuls te veul gekocht
Ik dus ookquote:Op dinsdag 1 juli 2008 15:43 schreef Yesse het volgende:
Oja. Moet ook nog cadeautje hebben voor vriendin van me
Jaa. Leuk he die afstudeer tijd?quote:
Caliquote:Op dinsdag 1 juli 2008 15:46 schreef Californium het volgende:
En ik ging naar de winkel voor een broek en eten....
En ik heb weer veuls te veul gekocht
Een broek, (bijna 3 maar met 2 was een kloein probleem) een shirtje, theedoos, opbergbakje, pannenlappen. en valt mee, maar heb wel echt 5 of 6 keer moeten zeggen tegen mezelf: CALI afblijven je moet naar Schotland toe!quote:
Triquote:
wat een zelfcontrolequote:Op dinsdag 1 juli 2008 15:49 schreef Californium het volgende:
[..]
Een broek, (bijna 3 maar met 2 was een kloein probleem) een shirtje, theedoos, opbergbakje, pannenlappen. en valt mee, maar heb wel echt 5 of 6 keer moeten zeggen tegen mezelf: CALI afblijven je moet naar Schotland toe!
Blijf eens van bezette fobochicks af.quote:Op dinsdag 1 juli 2008 15:50 schreef mash_ het volgende:
[..]
die smst net: uhh niet binnrn met het mooie weer
Jazeker lastig..maar moet wel hequote:
whehehe jah ik ken het gevoelquote:Op dinsdag 1 juli 2008 15:53 schreef Californium het volgende:
[..]
Jazeker lastig..maar moet wel heMij bankrekening strekt niet totaan alles wat ik wil hebben
![]()
laatst ging ik shoppen kwam ik met een fornuis thuisquote:Op dinsdag 1 juli 2008 15:55 schreef Yesse het volgende:
Ik ben gisteren gaan shoppen en kwam thuis met:
Nieuwe passpiegel
Tafellamp + staande lamp
3 rollen behang
Een karpet
Een klok
Een besteld bureau
Bestelde gordijnen
Bijna met een stoel maar die paste niet in de auto en die gaat mijn moeder vrijdag met de gordijnen en het bureau halen
Ik ga zaterdag ook weer en dan zal er nog wel een hoop bijkomen. Heb sowieso nog accessoires nodig en verf.. En ik moet nog even kijken voor een muskietennetquote:Op dinsdag 1 juli 2008 15:59 schreef tripack het volgende:
[..]
laatst ging ik shoppen kwam ik met een fornuis thuisnja besteld dan
![]()
en rolgordijnen
en een broek op kosten van mijn stage![]()
Ja, ik heb ook nog een verjaardag van mijn oma..quote:Op dinsdag 1 juli 2008 15:48 schreef Yesse het volgende:
[..]
Jaa. Leuk he die afstudeer tijd?Toevallig is haar feestje wel op mn vaders verjaardag alleen viert hij het dan niet
Same herequote:
Gristusquote:
Moet dat nouquote:
Kantoortje zonder ramen en 5 computersquote:Op dinsdag 1 juli 2008 16:14 schreef tripack het volgende:
morgen 30 graden![]()
en geen airco hier beneden
Dronken Zweden moet verboden worden... Zich zo nichterig gedragen en kleden en toch met de Zweedse dames weglopenquote:
nee dat gelukkig nog net niet. 2 ramen die op een kiertje kunnenquote:
Vandaar dat ie zo'n homofoob isquote:Op dinsdag 1 juli 2008 16:16 schreef PieterBas het volgende:
(ex-stagiair Kuno kon dit bevestigen)
Jaquote:
?? verbrand je snel? of allergie?quote:
M'n armen zijn al weer verbrand van een half uurtje zon in de pauzequote:
Ik ben vrij bleek en verbrand als een idiootquote:
Mijn kamer staat van 10.30 tot 17.00 ong in de volle zonquote:Op dinsdag 1 juli 2008 16:21 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
M'n armen zijn al weer verbrand van een half uurtje zon in de pauze
Maar morgen lekker vrij en m'n kamer is altijd lekker fris
oei... das minder... heb ik gelukkig nooit last van.quote:Op dinsdag 1 juli 2008 16:26 schreef Californium het volgende:
[..]
Ik ben vrij bleek en verbrand als een idioot
Of ik blijf gewoon lekker binnenquote:Op dinsdag 1 juli 2008 16:27 schreef tripack het volgende:
[..]
oei... das minder... heb ik gelukkig nooit last van.
dat wordt veel smeren morgen dan
hmmm... sjit dat ook nog.... ow wacht morgen ben ik met de auto... zwetende mensen in de trein heb ik donderdag pas weer last vanquote:Op dinsdag 1 juli 2008 16:28 schreef Yesse het volgende:
Morgen binnen met airco en daarna in een wolk van warmte lopen en in de trein met zwetende mensen zitten
jaah goed ideequote:
Donderdag wordt het al weer wat minder warmquote:Op dinsdag 1 juli 2008 16:30 schreef tripack het volgende:
[..]
hmmm... sjit dat ook nog.... ow wacht morgen ben ik met de auto... zwetende mensen in de trein heb ik donderdag pas weer last van
jah ietsjesquote:Op dinsdag 1 juli 2008 16:35 schreef Yesse het volgende:
[..]
Donderdag wordt het al weer wat minder warm
quote:
Oh, schiet lekker opquote:Op dinsdag 1 juli 2008 16:37 schreef tripack het volgende:
jah ietsjesalsof men niet zweet bij 25 graden
quote:
quote:Op dinsdag 1 juli 2008 16:43 schreef Cuegirllie het volgende:
Ik ben ervandoor, spreek jullie vanavond
men mag wel komen met zo'n palmblad om te komen wapperen ckerquote:Op dinsdag 1 juli 2008 16:38 schreef Californium het volgende:
[..]
tis niet cool hier hoor....meer huizen werken goed tegen zon
Als het 30 graden wordt...graagquote:Op dinsdag 1 juli 2008 16:45 schreef tripack het volgende:
[..]
men mag wel komen met zo'n palmblad om te komen wapperen cker
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |