Wat had je in gedachten?quote:
Ik kan me daar echt niet druk om maken. Ik zeg soms ook lompe dingen op Msn, maar zolang je alleen met mensen praat met een beetje intelligentie is er niets aan de hand.quote:Op dinsdag 1 juli 2008 14:18 schreef heksehiel het volgende:
Ok, ik gooi er ff een 'wat-vind-je-dr-van' vraag in:
Mannen/jongens/kerels die "hihi" typen op MSN?
Om zelf te beginnen: turn off!
Hehe en haha zeg ik wel vaker maar hihi, nee sorryquote:Op dinsdag 1 juli 2008 14:18 schreef heksehiel het volgende:
Ok, ik gooi er ff een 'wat-vind-je-dr-van' vraag in:
Mannen/jongens/kerels die "hihi" typen op MSN?
Om zelf te beginnen: turn off!
Dat doe ik natuurlijk om een opmerking extra kracht bij te zetten. Op msn heb ik daar een lieve smiley voor incl. homo-handje.quote:Op dinsdag 1 juli 2008 14:22 schreef Tegan het volgende:
[..]
Wat had je in gedachten?
[..]
Ik kan me daar echt niet druk om maken. Ik zeg soms ook lompe dingen op Msn, maar zolang je alleen met mensen praat met een beetje intelligentie is er niets aan de hand.
Jij hebt gewoon nog nooit lekker gegetenquote:Op dinsdag 1 juli 2008 14:24 schreef Tegan het volgende:
Ik kan imho goed koken maar seks > eten hoor!
quote:Op dinsdag 1 juli 2008 14:18 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Ik zeg altijd "hehe", mag dat dan weer wel?
Nou, jij in mijn keuken terwijl je allemaal lekkere dingen voor me bereidtquote:
Dat vond ik te lang. En deze is pakkenderquote:Op dinsdag 1 juli 2008 14:24 schreef Ludootje het volgende:
Ik had eigenlijk als TT "Hey, hey, good lookin', whatcha got cookin'?" willen zien [ afbeelding ]
Thanks maar wtf doe jij hier eigenlijk nogquote:Op dinsdag 1 juli 2008 14:16 schreef Liquidootje het volgende:
[..]
Afmelden is voor mietjes.
Maar wel gefeli
Inderdaad, goed gedaan Elegyquote:
't Is inderdaad weer eens tijd voor een boude stelling.quote:Op dinsdag 1 juli 2008 14:50 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Beetje jammer dat het topic verder niet echt loopt
Volgens mij ben jij aan de beurt danquote:Op dinsdag 1 juli 2008 14:53 schreef Ludootje het volgende:
[..]
't Is inderdaad weer eens tijd voor een boude stelling.
Ehm... poeh zeg.quote:Op dinsdag 1 juli 2008 14:54 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Volgens mij ben jij aan de beurt dan
quote:Op dinsdag 1 juli 2008 14:59 schreef Ludootje het volgende:
Bleh, laat ook maar
Maar het niet roken gaat me goed af zo ver... Nog geen enkele behoefte aan een sigaret gehad vandaag!
Aan het neuken?quote:Op dinsdag 1 juli 2008 14:28 schreef heksehiel het volgende:
Waar zijn Kwaak, Abbadon, Kasta, Niki-M, MLI en die anderen eigenlijk gebleven?
quote:Op dinsdag 1 juli 2008 15:08 schreef Ludootje het volgende:
Niki heeft geloof ik een heel leuke date waar het goed mee klikt en die ze vaak ziet, dus dat zou haar afwezigheid kunnen verklaren. Dat, of hij is een bijlmoordenaar en het is nu te laat
Is werken een leven hebben dan? Ga je werken nu het eindelijk super mooi weer isquote:Op dinsdag 1 juli 2008 15:11 schreef Tegan het volgende:
Ik was zeven hele dagen vrij, belt mijn werk me op, en nu ga ik maar weer twee dagen werken, aangezien ik toch geen leven heb.
Had je trouwens als een antwoord gegeven op mijn Nexie vraag?quote:Op dinsdag 1 juli 2008 15:11 schreef Tegan het volgende:
Ik was zeven hele dagen vrij, belt mijn werk me op, en nu ga ik maar weer twee dagen werken, aangezien ik toch geen leven heb.
Of ze een PM van hem had gekregen? Volgens mij was het antwoord 'nee'.quote:Op dinsdag 1 juli 2008 15:12 schreef Liquidootje het volgende:
[..]
Had je trouwens als een antwoord gegeven op mijn Nexie vraag?
Ik ben bezig met een sociaal experimentje.quote:Op dinsdag 1 juli 2008 14:35 schreef Just_Shut_Up het volgende:
[..]
Thanks maar wtf doe jij hier eigenlijk nog?
Waarom zit je slowchat uit te lokken?quote:Op dinsdag 1 juli 2008 15:13 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Of ze een PM van hem had gekregen? Volgens mij was het antwoord 'nee'.
Jij maakt het helemaal spannend!quote:
Lok niets uitquote:Op dinsdag 1 juli 2008 15:14 schreef Liquidootje het volgende:
[..]
Waarom zit je slowchat uit te lokken?
Nouja, ik was dus zeven dagen vrij, heerlijk, alleen iedereen om mij heen moet gewoon werken, dus kan ik toch niet echt iets gaan doen, dus ga ik maar weer werken. Ga misschien van het weekend wel naar het strandquote:Op dinsdag 1 juli 2008 15:12 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Is werken een leven hebben dan? Ga je werken nu het eindelijk super mooi weer is
First things first, had jij het gister niet over een geweldige OP die jij in elkaar zou draaien?quote:Op dinsdag 1 juli 2008 15:13 schreef Liquidootje het volgende:
[..]
Ik ben bezig met een sociaal experimentje.
Ik heb al antwoord gegeven. Als je een vraag stelt moet je wel op het antwoord wachten en niet tien keer vragen totdat het antwoord komt wanneer jij tijd hebt het te horenquote:Op dinsdag 1 juli 2008 15:12 schreef Liquidootje het volgende:
[..]
Had je trouwens als een antwoord gegeven op mijn Nexie vraag?
Strand... dat is nog eens een goed idee!quote:Op dinsdag 1 juli 2008 15:23 schreef Tegan het volgende:
[..]
Nouja, ik was dus zeven dagen vrij, heerlijk, alleen iedereen om mij heen moet gewoon werken, dus kan ik toch niet echt iets gaan doen, dus ga ik maar weer werken. Ga misschien van het weekend wel naar het strand.
Thnx, graag gedaanquote:
Dat is echt klote ja, wel vrij zijn, maar vervolgens in je up thuis hangen.quote:Op dinsdag 1 juli 2008 15:23 schreef Tegan het volgende:
[..]
Nouja, ik was dus zeven dagen vrij, heerlijk, alleen iedereen om mij heen moet gewoon werken, dus kan ik toch niet echt iets gaan doen, dus ga ik maar weer werken. Ga misschien van het weekend wel naar het strand.
Is het strand nu ook een goed jachtterrein voor singles? Of is het vooral een beetje zien en gezien worden? Aangezien de meeste mensen met een groepje naar het strand gaan en dan is het wat lastiger om mensen aan te spreken.quote:Op dinsdag 1 juli 2008 15:28 schreef Kluts het volgende:
[..]
Dat is echt klote ja, wel vrij zijn, maar vervolgens in je up thuis hangen.
Strand
Jij laat er ook geen gras over groeien he, laat die jongen toch.quote:Op dinsdag 1 juli 2008 15:26 schreef Kluts het volgende:
[..]
First things first, had jij het gister niet over een geweldige OP die jij in elkaar zou draaien?
Heb je die al af?
Strand is inderdaad moeilijk denk ik, nooit echt geprobeerd eigenlijk. Of je moet op groepjes dames afgaan samen met een aantal vrienden, dan is het wat makkelijker. Tenzij er ruzie is om wie wie krijgt natuurlijkquote:Op dinsdag 1 juli 2008 15:35 schreef Elegy het volgende:
[..]
Is het strand nu ook een goed jachtterrein voor singles? Of is het vooral een beetje zien en gezien worden? Aangezien de meeste mensen met een groepje naar het strand gaan en dan is het wat lastiger om mensen aan te spreken.
Ja een date is dan wel weer super. Zeer goed plan!quote:Op dinsdag 1 juli 2008 15:42 schreef Tegan het volgende:
Een strand-date is perfect. Kun je elkaar alvast semi-naakt bewonderen, en in het water op elkaar springen, elkaar zien liggen slapen, hoe het is om naast diegene wakker te worden ondervinden, elkaar insmeren, ideaal.
Dat misschien wel. Maar is het ook de ideale plek om nieuwe mensen te ontmoeten? Zoals Elegy al zei, veel groepjes. En in je uppie op het stand liggen komt nou ook niet je van het overquote:Op dinsdag 1 juli 2008 15:42 schreef Tegan het volgende:
Een strand-date is perfect. Kun je elkaar alvast semi-naakt bewonderen, en in het water op elkaar springen, elkaar zien liggen slapen, hoe het is om naast diegene wakker te worden ondervinden, elkaar insmeren, ideaal.
Je vergeet sportvereniging en werk. Je bent tenslotte de meeste tijd van je leven op je werk. Triest eigenlijk als je er een beetje over nadenkt...quote:Op dinsdag 1 juli 2008 15:45 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Dat misschien wel. Maar is het ook de ideale plek om nieuwe mensen te ontmoeten? Zoals Elegy al zei, veel groepjes. En in je uppie op het stand liggen komt nou ook niet je van het over
Maar dat zal ook wel heel erg aan de persoon liggen.
Ik denk dat school of kroeg vooralsnog de beste plek zijn
Nee, het strand is slechts terrein om je frustraties te vergroten. Wel kijken, niet aankomen...quote:Op dinsdag 1 juli 2008 15:35 schreef Elegy het volgende:
[..]
Is het strand nu ook een goed jachtterrein voor singles? Of is het vooral een beetje zien en gezien worden? Aangezien de meeste mensen met een groepje naar het strand gaan en dan is het wat lastiger om mensen aan te spreken.
Ervaring mee?quote:Op dinsdag 1 juli 2008 15:47 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Nee, het strand is slechts terrein om je frustraties te vergroten.
hiehie dan?quote:Op dinsdag 1 juli 2008 14:24 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Hehe en haha zeg ik wel vaker maar hihi, nee sorry
Daten op werk, klinkt heel leuk, en ik weet dat het merendeel van de relaties op het werk ontstaat, maar toch lijkt me dat echt niets. Alleen in het begin is het lekker spannend, maar verder. Ik moet toch ook kunnen werken zonder dat mijn partner alles al weet, dan heb je helemaal niets meer te vertellen als oud getrouwd koppel.quote:Op dinsdag 1 juli 2008 15:47 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Je vergeet sportvereniging en werk. Je bent tenslotte de meeste tijd van je leven op je werk. Triest eigenlijk als je er een beetje over nadenkt...
Maar daten op het werk is zwaar irritant. Genoeg stof voor geroddel onder collega's en als het niet goed loopt, word je nog continu met hem/haar geconfronteerd!quote:Op dinsdag 1 juli 2008 15:47 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Je vergeet sportvereniging en werk. Je bent tenslotte de meeste tijd van je leven op je werk. Triest eigenlijk als je er een beetje over nadenkt...
We hebben hier geen strand in het oosten, dus niet veel ervaring mee. Maar kan niet ontkennen dat ik wel eens op het stand heb gelegen en dacht "jummie" maar daar blijft het dan ook bij. Maar goed dat kan in de kroeg net zo goed. De hele avond flirten met iemand (lees: oogcontact hebben) maar uiteindelijk allebei niet de moed hebben om op elkaar af te stappen.quote:
Nee ik hoe het wel bij hehe en hahaquote:
quote:Op dinsdag 1 juli 2008 15:50 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Maar daten op het werk is zwaar irritant. Genoeg stof voor geroddel onder collega's en als het niet goed loopt, word je nog continu met hem/haar geconfronteerd!
Daarom lijkt het mij dus ook niks. Mocht ik ooit een relatie binnen mijn werkomgeving krijgen zal 1 van de 2 toch echt naar een bedrijf moeten gaan. Lijkt me echt 10x niks...quote:Op dinsdag 1 juli 2008 15:50 schreef Tegan het volgende:
[..]
Daten op werk, klinkt heel leuk, en ik weet dat het merendeel van de relaties op het werk ontstaat, maar toch lijkt me dat echt niets. Alleen in het begin is het lekker spannend, maar verder. Ik moet toch ook kunnen werken zonder dat mijn partner alles al weet, dan heb je helemaal niets meer te vertellen als oud getrouwd koppel.
Haha, vroegah..quote:Op dinsdag 1 juli 2008 15:47 schreef Tegan het volgende:
Nee het strand is geen goede ontmoetingsplek, wel een goede date-plek. Of je moet met een paar meiden zijn en sjansen met een groepje jongens dat 'toevallig' voor jullie ligt.
quote:Op dinsdag 1 juli 2008 15:52 schreef heksehiel het volgende:
[..]
We hebben hier geen strand in het oosten, dus niet veel ervaring mee. Maar kan niet ontkennen dat ik wel eens op het stand heb gelegen en dacht "jummie" maar daar blijft het dan ook bij. Maar goed dat kan in de kroeg net zo goed. De hele avond flirten met iemand (lees: oogcontact hebben) maar uiteindelijk allebei niet de moed hebben om op elkaar af te stappen.
Nee, zeg ik irl ook niet hoorquote:Op dinsdag 1 juli 2008 15:54 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Nee ook verboden. Je zegt IRL toch ook geen hiehie mag ik hopen voor je
Dat is inderdaad minder zeg. Gelukkig hebben we hier in almere strandjes zat. Zo uit mijn hoofd een stuk of 5, weliswaar niet aan de echte zee maar toch goed toeven. We hebben alleen geen enkele strandtent maar daar is een coolbox natuurlijk voorquote:Op dinsdag 1 juli 2008 15:56 schreef Kluts het volgende:
[..]
Haha, vroegah..![]()
Maar idd, date plek is het zeker, drankje erbij, zon, lekker kletsen, moet goedkomen.
Alleen een beetje jammer dat het strand hier zo godvergeten ver vanaf ligt.
Vorig jaar besloot ik om half 2 's middags naar Zandvoort te gaan met de trein. Na veel te lang in een veel te hete trein gezeten te hebben, waren we er om half 5. Het was nog steeds bloedheet, en het waaide. Dus na een uur waren we zat van het in ons gezicht waaiende zand, zijn we ergens in een strandtentje wat gaan eten, en weer naar huis gegaan. Kortom, 6 uur in de trein gezeten voor 3 uurtjes strand.
Wel een heel leuke dag gehad verder, maar toch.
Waar maak je je zo druk om? Wat maakt het uit? Het maakt mij echt niet uit wat iemand zegt, het is gewoon de manier waarop mensen iets zeggen waar ik juist helemaal gek van kan worden.quote:Op dinsdag 1 juli 2008 15:54 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Nee ook verboden. Je zegt IRL toch ook geen hiehie mag ik hopen voor je
Ey... ben je ongesteld ofzo?quote:Op dinsdag 1 juli 2008 15:26 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ik heb al antwoord gegeven. Als je een vraag stelt moet je wel op het antwoord wachten en niet tien keer vragen totdat het antwoord komt wanneer jij tijd hebt het te horen![]()
.
Dat is waar, alhoewel je hiehie eigenlijk alleen nichterig kan uitspreken omdat het gewoon niet lekker bekt.quote:Op dinsdag 1 juli 2008 16:02 schreef Tegan het volgende:
[..]
Waar maak je je zo druk om? Wat maakt het uit? Het maakt mij echt niet uit wat iemand zegt, het is gewoon de manier waarop mensen iets zeggen waar ik juist helemaal gek van kan worden.
Het is blijkbaar een afknapper als een man bepaalde woorden gebruikt.quote:Op dinsdag 1 juli 2008 16:03 schreef The-Hcs het volgende:
[..]
Dat is waar, alhoewel je hiehie eigenlijk alleen nichterig kan uitspreken omdat het gewoon niet lekker bekt.
Vraag me ineens ook af wat dit te maken heeft met Single zijn.
Maar dat zal de hitte zijn
Ey hamlap, da,s mijn tekst.quote:
Het was dus echt de hitte. Zo makkelijk ook..quote:Op dinsdag 1 juli 2008 16:06 schreef Tegan het volgende:
[..]
Het is blijkbaar een afknapper als een man bepaalde woorden gebruikt.
Vandaag is het zo warm. Morgen ook. Ik wacht totdat het gaat regenen. En op het moment dat ik mijn liquidootje-account op wil gevenquote:Op dinsdag 1 juli 2008 15:26 schreef Kluts het volgende:
[..]
First things first, had jij het gister niet over een geweldige OP die jij in elkaar zou draaien?
Heb je die al af?
Aambeiencreme, zwemmerseczeem , impotentie.... om maar enkele voorbeelden te noemenquote:Op dinsdag 1 juli 2008 16:06 schreef Tegan het volgende:
[..]
Het is blijkbaar een afknapper als een man bepaalde woorden gebruikt.
quote:Op dinsdag 1 juli 2008 16:09 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Aambeiencreme, zwemmerseczeem , impotentie.... om maar enkele voorbeelden te noemen
Keer getest bij m'n toenmalige nieuwe vriendin. Werkt inderdaad avenrechtsquote:Op dinsdag 1 juli 2008 16:09 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Aambeiencreme, zwemmerseczeem , impotentie.... om maar enkele voorbeelden te noemen
Wat??quote:Op dinsdag 1 juli 2008 16:09 schreef Liquidootje het volgende:
[..]
Vandaag is het zo warm. Morgen ook. Ik wacht totdat het gaat regenen. En op het moment dat ik mijn liquidootje-account op wil geven
Eerlijk gezegt heb ik dat niet, als het er humoristisch uitkomt ben ik tevreden!quote:Op dinsdag 1 juli 2008 16:11 schreef Tegan het volgende:
[..]
. Wat is bij een vrouw een afknapper dan?
Ik heb hoofdpijn, verkeerde gat, wat issie klein.......quote:Op dinsdag 1 juli 2008 16:11 schreef Tegan het volgende:
[..]
. Wat is bij een vrouw een afknapper dan?
Hoi. Neuken?quote:Op dinsdag 1 juli 2008 16:09 schreef Tegan het volgende:
Ik denk eraan om met mijn scharrel te breken, omdat hij de laatste tijd echt te weinig tijd voor me heeft (lijkt het).
Ahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhquote:Op dinsdag 1 juli 2008 15:11 schreef Tegan het volgende:
Psst, snel, Tegan gaat met d'r scharrel breken, grijp je kans!quote:Op dinsdag 1 juli 2008 16:16 schreef Den_Haag het volgende:
Goede TT
Net weer ff 3 uur vergaderd. Over een uurtje weer eens weg uit Antwerpen.
[..]
Ahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh
Of hij is de scharrel...quote:Op dinsdag 1 juli 2008 16:17 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Psst, snel, Tegan gaat met d'r scharrel breken, grijp je kans!
Edit: Oh je zag het al![]()
Scharrel krijgt eerst nog wel de kans om de relatie te verbeteren hoor.quote:Op dinsdag 1 juli 2008 16:17 schreef Belsezar het volgende:
Je kunt natuurlijk ook gewoon niets meer van je laten horen. Breken is zo definitief gelijk.quote:Op dinsdag 1 juli 2008 16:09 schreef Tegan het volgende:
Ik denk eraan om met mijn scharrel te breken, omdat hij de laatste tijd echt te weinig tijd voor me heeft (lijkt het).
Oeh, dan mag ik ook vast.. Ik maak het vanavond ook uitquote:Op dinsdag 1 juli 2008 16:17 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Edit: Oh je zag het al![]()
Dan mag je nog niet postenquote:Op dinsdag 1 juli 2008 16:21 schreef The-Hcs het volgende:
[..]
Oeh, dan mag ik ook vast.. Ik maak het vanavond ook uit![]()
*zucht*
Wel eerlijk dat je met ons deelt dat je dat wel eens hebt gehoordquote:Op dinsdag 1 juli 2008 16:13 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Ik heb hoofdpijn, verkeerde gat, wat issie klein.......
Ik ben benieuwd hoe je dat gaat brengen...quote:Op dinsdag 1 juli 2008 16:20 schreef Tegan het volgende:
[..]
Scharrel krijgt eerst nog wel de kans om de relatie te verbeteren hoor.
Laat hem maar actie ondernemen iddquote:Op dinsdag 1 juli 2008 16:20 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Je kunt natuurlijk ook gewoon niets meer van je laten horen. Breken is zo definitief gelijk.
Damn viel D_H zo tegan?quote:Op dinsdag 1 juli 2008 16:20 schreef Tegan het volgende:
[..]
Scharrel krijgt eerst nog wel de kans om de relatie te verbeteren hoor.
Scherpquote:Op dinsdag 1 juli 2008 16:22 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Wel eerlijk dat je met ons deelt dat je dat wel eens hebt gehoord
Eigenlijk niet he, nah.. Ben even klaar met het vrouwlijke "vastheid"quote:
Story of my life...quote:Op dinsdag 1 juli 2008 16:22 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Wel eerlijk dat je met ons deelt dat je dat wel eens hebt gehoord
Alleen dan in RVSquote:Op dinsdag 1 juli 2008 13:49 schreef Elegy het volgende:
[..]
Da's ook wel zo. Als je een normaal (in elk geval vier pits) fornuis hebt kan je veel meer.
Ik wil later ook zo'n mooi Boretti fornuis
[ afbeelding ]
Maar dan wel in stylisch matzwart natuurlijk
Proof itquote:
Het klinkt idd ook een beetje of je hem liever als je vriendje zou zien...quote:Op dinsdag 1 juli 2008 16:23 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd hoe je dat gaat brengen...
T: ik wil meer tijd en aandacht van je
S: maar je bent mijn scharrel, niet mijn vriendin
Ja, maar dan verandert er niets. Hij moet iig weten dat ik hem vaker wil zien, is toch ook leuker voor hem lijkt me dan.quote:Op dinsdag 1 juli 2008 16:20 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Je kunt natuurlijk ook gewoon niets meer van je laten horen. Breken is zo definitief gelijk.
Elke keer als ik jou zie posten denk ik dat het D_H is... je bent toch geen kloon van hem, he?quote:Op dinsdag 1 juli 2008 16:24 schreef The-Hcs het volgende:
[..]
Eigenlijk niet he, nah.. Ben even klaar met het vrouwlijke "vastheid"
Vanaf morgen ben ik dan ook een vaste poster in dit topic
Hoezo? Zei Logi dat ook dan?quote:
Over je of in je?quote:Op dinsdag 1 juli 2008 16:27 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Jij wil het ook delen. Ach kom maar jochie
Ja maar dat is ook zo, en dat weet hij ook, en dus ga ik dat niet ontkennen hoor. Maar dat staat nu los ervan (omdat dat niet gaat gebeuren), maar ik wil niet dat hij mij wel altijd kan bellen en andersom niet.quote:Op dinsdag 1 juli 2008 16:26 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Het klinkt idd ook een beetje of je hem liever als je vriendje zou zien...
Nee, dat ben ik nietquote:Op dinsdag 1 juli 2008 16:27 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Elke keer als ik jou zie posten denk ik dat het D_H is... je bent toch geen kloon van hem, he?
Nope, zo'n kapsel heb ik niequote:Op dinsdag 1 juli 2008 16:27 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Elke keer als ik jou zie posten denk ik dat het D_H is... je bent toch geen kloon van hem, he?
Die is daar niet eens bij in de buurt geweestquote:
Ik heb geen haarquote:
Maar blijkbaar vindt hij het wel prima zo, anders zou hij zijn prioriteiten toch wel verleggen? Door niets te laten horen, heb je kans dat je 'm triggerd... I dunno, maar ik zou het een kansje geven. Of je kunt eerlijk zijn en kans lopen op het antwoord van Belsezar...quote:Op dinsdag 1 juli 2008 16:27 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ja, maar dan verandert er niets. Hij moet iig weten dat ik hem vaker wil zien, is toch ook leuker voor hem lijkt me dan.
Je wil dus zeg maar niet alleen gebruikt worden, maar hem ook terug gebruiken? Een gelijkwaardige scharrelrelatiequote:Op dinsdag 1 juli 2008 16:28 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ja maar dat is ook zo, en dat weet hij ook, en dus ga ik dat niet ontkennen hoor. Maar dat staat nu los ervan (omdat dat niet gaat gebeuren), maar ik wil niet dat hij mij wel altijd kan bellen en andersom niet.
Beetje meer gelijkheid?quote:Op dinsdag 1 juli 2008 16:28 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ja maar dat is ook zo, en dat weet hij ook, en dus ga ik dat niet ontkennen hoor. Maar dat staat nu los ervan (omdat dat niet gaat gebeuren), maar ik wil niet dat hij mij wel altijd kan bellen en andersom niet.
Die immense straal van 50cm niet gehaald?quote:Op dinsdag 1 juli 2008 16:29 schreef Elegy het volgende:
[..]
Die is daar niet eens bij in de buurt geweest![]()
Ja hoor, de temperatuur is hoog, en het niveau daalt..quote:
Gastquote:Op dinsdag 1 juli 2008 15:13 schreef Liquidootje het volgende:
[..]
Ik ben bezig met een sociaal experimentje.
't Was meer de kleuren van de avatar en de namen hebben wat van elkaar weg. En dat "Ga es deaud?!" klinkt nogal haags in mijn orenquote:
Jup. En dat was het ook altijd. Maar afgelopen paar weken merk ik dat het toch een beetje minder wordt, dus daar wil ik iets aan doen.quote:Op dinsdag 1 juli 2008 16:30 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Je wil dus zeg maar niet alleen gebruikt worden, maar hem ook terug gebruiken? Een gelijkwaardige scharrelrelatie
GTMAquote:Op dinsdag 1 juli 2008 16:30 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Je wil dus zeg maar niet alleen gebruikt worden, maar hem ook terug gebruiken? Een gelijkwaardige scharrelrelatie
Ik sliep op de bank in het tuinhuisje hè...quote:Op dinsdag 1 juli 2008 16:30 schreef Liquidootje het volgende:
[..]
Die immense straal van 50cm niet gehaald?
Dat niets laten horen doe ik al de afgelopen weken, en dat heeft niet het gewenste effect.quote:Op dinsdag 1 juli 2008 16:30 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Maar blijkbaar vindt hij het wel prima zo, anders zou hij zijn prioriteiten toch wel verleggen? Door niets te laten horen, heb je kans dat je 'm triggerd... I dunno, maar ik zou het een kansje geven. Of je kunt eerlijk zijn en kans lopen op het antwoord van Belsezar...
Maar is het niet stiekum dat je van de scharrel iets vasts wil maken?quote:Op dinsdag 1 juli 2008 16:33 schreef Tegan het volgende:
[..]
Dat niets laten horen doe ik al de afgelopen weken, en dat heeft niet het gewenste effect.
Hij heeft de touwtjes in handen omdat jij gevoelens voor hem hebt. En het staat er juist niet los van... Je vindt hem meer dan gewoon scharrel-leuk, dus wil je hem vaker zien...quote:Op dinsdag 1 juli 2008 16:28 schreef Tegan het volgende:
[..]
Hai. Jou moest ik hebben. Je hebt hier al zolang niet gepost, dus vertel. Wat heb je allemaal gedaan/gedate in de tussentijd?quote:
Wees blij. De laatste keer werd ik samen met de fret vastgebonden. Elke keer als ik bewoog begon dat ding te piepen. "Zelfbescherming" noemde ze het.quote:Op dinsdag 1 juli 2008 16:32 schreef Elegy het volgende:
[..]
Ik sliep op de bank in het tuinhuisje hè...
Dan weet je denk ik al min of meer hoe hij erover denkt toch?quote:Op dinsdag 1 juli 2008 16:33 schreef Tegan het volgende:
[..]
Dat niets laten horen doe ik al de afgelopen weken, en dat heeft niet het gewenste effect.
Tja, waarschijnlijk ben je voor hem gewoon niet meer interessant genoeg op dit moment. Zorg dat je hem heel duidelijk maakt wat je van hem verwacht en wat niet, en laat je niet aan het lijntje houdenquote:Op dinsdag 1 juli 2008 16:31 schreef Tegan het volgende:
[..]
Jup. En dat was het ook altijd. Maar afgelopen paar weken merk ik dat het toch een beetje minder wordt, dus daar wil ik iets aan doen.
Toch wel grappig dat 4 mensen dat zeggenquote:Op dinsdag 1 juli 2008 16:34 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Hij heeft de touwtjes in handen omdat jij gevoelens voor hem hebt. En het staat er juist niet los van... Je vindt hem meer dan gewoon scharrel-leuk, dus wil je hem vaker zien...
Ik zeg kappuh! En nieuw vleesch zoeken! Die gelijkwaardigheid ga je niet krijgen.
Dat great minds zinnetje ja...quote:Op dinsdag 1 juli 2008 16:36 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
Toch wel grappig dat 4 mensen dat zeggen
Maar denk wel een beetje dat ze gelijk hebben. Hij heeft een beetje de machtspositie
Ja maar, vroeger was het juist wel gelijkwaardig, dat wil ik terug. Ik snap dat ik eigenlijk gewoon een nieuw iemand moet zoeken, maar dat laat ik nu even buiten beschouwing (om andere redenen).quote:Op dinsdag 1 juli 2008 16:34 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Hij heeft de touwtjes in handen omdat jij gevoelens voor hem hebt. En het staat er juist niet los van... Je vindt hem meer dan gewoon scharrel-leuk, dus wil je hem vaker zien...
Ik zeg kappuh! En nieuw vleesch zoeken! Die gelijkwaardigheid ga je niet krijgen.
Nee, want ik weet dat dat toch niet gaat gebeuren, anders was dat al wel anderhalf jaar geleden gebeurd.quote:Op dinsdag 1 juli 2008 16:33 schreef The-Hcs het volgende:
[..]
Maar is het niet stiekum dat je van de scharrel iets vasts wil maken?
Of concludeer ik dit verkeerd.
Sowieso, je spreekt van een scharrel-relatie, en dat is het niet. Het is óf een scharrel, óf een relatie, en inmiddels is het voor jou meer het laatste dan en voor hem nog steeds die scharrel.quote:Op dinsdag 1 juli 2008 16:36 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
Toch wel grappig dat 4 mensen dat zeggen
Maar denk wel een beetje dat ze gelijk hebben. Hij heeft een beetje de machtspositie
Thanks, dat ben ik idd van plan.quote:Op dinsdag 1 juli 2008 16:35 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Tja, waarschijnlijk ben je voor hem gewoon niet meer interessant genoeg op dit moment. Zorg dat je hem heel duidelijk maakt wat je van hem verwacht en wat niet, en laat je niet aan het lijntje houden
kan in 1 keer oslaan, je weet maar nooitquote:Op dinsdag 1 juli 2008 16:39 schreef Tegan het volgende:
[..]
Nee, want ik weet dat dat toch niet gaat gebeuren, anders was dat al wel anderhalf jaar geleden gebeurd.
Hij heeft wellicht sinds een paar weken de macht, maar ik ga hem nu weer terug in het midden eisen, en anders is het over.quote:Op dinsdag 1 juli 2008 16:37 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Dat great minds zinnetje ja...
Maar goed inderdaad hij heeft de macht in de relatie. En stel nou dat het wel wat wordt die relatie, dan is dit zeker geen goed begin lijkt me. Dus afkappen en nieuwe zoeken
Ik spreek helemaal niet van een scharrel-relatie. Ik weet (te) goed dat het alleen een scharrel is en blijft. Maar dan mag ik hem er toch op wijzen dat het gelijkwaardig scharrelen is (en zo was het ook eerder).quote:Op dinsdag 1 juli 2008 16:39 schreef Kluts het volgende:
[..]
Sowieso, je spreekt van een scharrel-relatie, en dat is het niet. Het is óf een scharrel, óf een relatie, en inmiddels is het voor jou meer het laatste dan en voor hem nog steeds die scharrel.
Ik zeg: Afkappen, en een nieuwe scharrel zoeken.
Dat is echt het laatste wat je tegen me moet zeggen. Het is en blijft een scharrel en het wordt nooit meer, want dat zit er gewoon niet in. En mocht hij zeggen van goh, laten we een relatie proberen, mag hij ff snel oprotten omdat hij me dan anderhalf jaar gezeik had kunnen besparen. Dus, gebeurt niet.quote:Op dinsdag 1 juli 2008 16:42 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
kan in 1 keer oslaan, je weet maar nooit
en (in mijn ogen) blijf je anders niet vasthouden aan een scharrel
nu ook doorzetten. dacht dat je dit enkele weken geleden ook zeiquote:Op dinsdag 1 juli 2008 16:42 schreef Tegan het volgende:
[..]
Hij heeft wellicht sinds een paar weken de macht, maar ik ga hem nu weer terug in het midden eisen, en anders is het over.
[..]
Ik spreek helemaal niet van een scharrel-relatie. Ik weet (te) goed dat het alleen een scharrel is en blijft. Maar dan mag ik hem er toch op wijzen dat het gelijkwaardig scharrelen is (en zo was het ook eerder).
Klopt, maar nu wil ik er iets aan gaan doen, en toen was het alleen bashen.quote:Op dinsdag 1 juli 2008 16:45 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
nu ook doorzetten. dacht dat je dit enkele weken geleden ook zei
Jullie zijn gewoon geen gelijke scharrels, aangezien jij blijkbaar net wat meer voor hem voelt dan hij voor jou. Dan kan je wel van hem eisen dat hij meer moeite voor je moet doen maar dat is juist het hele punt van een scharrel hebben: Weinig moeite hoeven doen voor je dagelijkse dosis vleselijke geneugten.quote:Op dinsdag 1 juli 2008 16:42 schreef Tegan het volgende:
[..]
Hij heeft wellicht sinds een paar weken de macht, maar ik ga hem nu weer terug in het midden eisen, en anders is het over.
[..]
Ik spreek helemaal niet van een scharrel-relatie. Ik weet (te) goed dat het alleen een scharrel is en blijft. Maar dan mag ik hem er toch op wijzen dat het gelijkwaardig scharrelen is (en zo was het ook eerder).
quote:Op dinsdag 1 juli 2008 16:48 schreef Tegan het volgende:
[..]
Klope, maar nu wil ik er iets aan gaan doen, en toen was het alleen bashen.
zie deze pas netquote:Op dinsdag 1 juli 2008 16:34 schreef Tegan het volgende:
[..]
Hai. Jou moest ik hebben. Je hebt hier al zolang niet gepost, dus vertel. Wat heb je allemaal gedaan/gedate in de tussentijd?
Dat ben ik idd van plan. Ik heb hem net een smsje gestuurd over dit weekend, als hij me weer afblaast, dan gaan we even praten, en anders is t over. Hij krijgt tot maandag. Jullie horen het wel.quote:Op dinsdag 1 juli 2008 16:47 schreef Kluts het volgende:
OT:
Idd, Tegan, wees idd duidelijk tegen hem, beste dat je kunt doen!
Exactly!quote:Op dinsdag 1 juli 2008 16:49 schreef Elegy het volgende:
[..]
Jullie zijn gewoon geen gelijke scharrels, aangezien jij blijkbaar net wat meer voor hem voelt dan hij voor jou. Dan kan je wel van hem eisen dat hij meer moeite voor je moet doen maar dat is juist het hele punt van een scharrel hebben: Weinig moeite hoeven doen voor je dagelijkse dosis vleselijke geneugten.
Gewoon met elkaar afspreken, wilde/lieve/kleffe/kinky sex hebben en dan weer met de trein naar huis. Dát is een scharrel (in mijn definitie) Op het moment dat een scharrel van mij zou eisen dat ik meer aandacht aan haar moet besteden kan ik niets anders concluderen dan dat ik geen scharrel voor haar meer ben. En dat is het punt dat ik er mee stop.
Want A) ik zit niet te wachten op een relatie en B) sinds wanneer hebben scharrels wat te eisen?
Ok iemand met een fantastisch onderwerp?quote:Op dinsdag 1 juli 2008 16:50 schreef Tegan het volgende:
[..]
Dat ben ik idd van plan. Ik heb hem net een smsje gestuurd over dit weekend, als hij me weer afblaast, dan gaan we even praten, en anders is t over. Hij krijgt tot maandag. Jullie horen het wel.
Nu, volgend ongerwerp.
quote:Op dinsdag 1 juli 2008 16:50 schreef Tegan het volgende:
[..]
Dat ben ik idd van plan. Ik heb hem net een smsje gestuurd over dit weekend, als hij me weer afblaast, dan gaan we even praten, en anders is t over. Hij krijgt tot maandag. Jullie horen het wel.
Nu, volgend ongerwerp.
Het is meer zo. Eerst zagen we elkaar gewoon als een van de twee zin had. Nu lijkt het wel alsof het alleen ervan komt als hij zin heeft, en dat pik ik niet. Dan heeft een scharrel wel degelijk iets te eisen. Ik eis niet van hem dat hij monogaam is, dat hij van me houdt, dat hij ga maar zo door. Dit is wel iets wat ik vind dat ik kan eisen als scharrel.quote:Op dinsdag 1 juli 2008 16:49 schreef Elegy het volgende:
[..]
Jullie zijn gewoon geen gelijke scharrels, aangezien jij blijkbaar net wat meer voor hem voelt dan hij voor jou. Dan kan je wel van hem eisen dat hij meer moeite voor je moet doen maar dat is juist het hele punt van een scharrel hebben: Weinig moeite hoeven doen voor je dagelijkse dosis vleselijke geneugten.
Gewoon met elkaar afspreken, wilde/lieve/kleffe/kinky sex hebben en dan weer met de trein naar huis. Dát is een scharrel (in mijn definitie) Op het moment dat een scharrel van mij zou eisen dat ik meer aandacht aan haar moet besteden kan ik niets anders concluderen dan dat ik geen scharrel voor haar meer ben. En dat is het punt dat ik er mee stop.
Want A) ik zit niet te wachten op een relatie en B) sinds wanneer hebben scharrels wat te eisen?
Kunnen die meets ook wat centraler, of is dat geen optie?quote:Op dinsdag 1 juli 2008 16:52 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
ZON!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Zaterdag strandmeet Scheveningen?
Ah, okee, dat is wat duidelijker voor me. Maar waarom zoek je er dan niet een scharrel bij? Of heb je daar geen zin in/tijd voor?quote:Op dinsdag 1 juli 2008 16:53 schreef Tegan het volgende:
[..]
Het is meer zo. Eerst zagen we elkaar gewoon als een van de twee zin had. Nu lijkt het wel alsof het alleen ervan komt als hij zin heeft, en dat pik ik niet. Dan heeft een scharrel wel degelijk iets te eisen. Ik eis niet van hem dat hij monogaam is, dat hij van me houdt, dat hij ga maar zo door. Dit is wel iets wat ik vind dat ik kan eisen als scharrel.
Strand in Utrecht is zo lastig.quote:Op dinsdag 1 juli 2008 16:55 schreef Kluts het volgende:
[..]
Kunnen die meets ook wat centraler, of is dat geen optie?
Goed plan, jammer dat het zo ver weg isquote:Op dinsdag 1 juli 2008 16:52 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
ZON!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Zaterdag strandmeet Scheveningen?
Nee, maar een scharrel tegelijk. Meer tijd heb ik niet, en ook geen behoefte aan twee tegelijk.quote:Op dinsdag 1 juli 2008 16:56 schreef Elegy het volgende:
[..]
Ah, okee, dat is wat duidelijker voor me. Maar waarom zoek je er dan niet een scharrel bij? Of heb je daar geen zin in/tijd voor?
Strand Emmen misschien?quote:
True, maar we hebben natuurlijk niet persé strand nodig.quote:
Das waar, vondelpark is ook super bijvoorbeeld maar dan zit zwemmen er niet in denk ik.quote:Op dinsdag 1 juli 2008 16:58 schreef Kluts het volgende:
[..]
True, maar we hebben natuurlijk niet persé strand nodig.
Wat stel je voor dan?quote:Op dinsdag 1 juli 2008 16:58 schreef Kluts het volgende:
[..]
True, maar we hebben natuurlijk niet persé strand nodig.
Strand Oog in Al!quote:
Ik weet niet hoe we allemaal verspreid over het land zitten, maar Utrecht is misschien een handig uitgangspunt.quote:
Ik kan a.s. za. ook niet, maar ik zal vanavond eens even rondzoeken wat er aan leuke dingen te doen isquote:Op dinsdag 1 juli 2008 17:03 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe we allemaal verspreid over het land zitten, maar Utrecht is misschien een handig uitgangspunt.
Ludootje, jij woont toch in Utrecht? Misschien heb jij een idee over wat we kunnen doen?
Terrasje pakken is leuk, maar misschien een festival-achtig iets, zoals Parkpop lijkt me ook wel relaxed.
nb. Ik kan aanstaande zaterdag niet.
Ziet er op zich best leuk uit, maar zal dat niet propvol zitten met de lokale mensen?quote:Op dinsdag 1 juli 2008 17:01 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Strand Oog in Al!
Ik weet niet of ze die weer hebben dit jaar tbh :/ Maar anders is dat best gezellig
Edit: http://www.experienz.nl/strandooginal/
Ik ga ook, afsluiten hier en naar huis. Tot later op de avond!quote:Op dinsdag 1 juli 2008 17:10 schreef Kluts het volgende:
Ik zal er eens over nadenken wat we kunnen doen. Is deze maand niet de Parade in Utrecht? Ben er nooit geweest, maar is dat leuk?
Ik ga er vandoor, eet ze allemaal!
gheghe ik voel me redelijk gestressed momenteelquote:Op dinsdag 1 juli 2008 17:30 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Yep
Hoe gaat het stoppen bij jou eigenlijk?
Heh, dat is naarquote:Op dinsdag 1 juli 2008 17:33 schreef Logician het volgende:
[..]
gheghe ik voel me redelijk gestressed momenteel
Ikke ook, pakje van 30 danquote:
Ben jij nu ook aan het stoppen dan?quote:Op dinsdag 1 juli 2008 17:42 schreef Feitosa het volgende:
Bij mij gaat het vrij makkelijk af met stoppen. Dat is ook wel eens anders geweest, vreemd eigenlijk.
Was ff weer begonnen omdat ik op graspop enkel kon roken en niet blowen of drinken ivm auto en drugstests....quote:
quote:Op dinsdag 1 juli 2008 17:52 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Was ff weer begonnen omdat ik op graspop enkel kon roken en niet blowen of drinken ivm auto en drugstests....
tja, en je wilt toch iets...
Hoe laat moet ik er zijn voor het eten?quote:Op dinsdag 1 juli 2008 18:00 schreef Logician het volgende:
tijd voor pasta met rode pesto/verse basilicum + knoflook, gepelde tomaten en mozzarela![]()
Ik wacht daar nog even mee, wie weet heb ik 't niet eens nodigquote:Op dinsdag 1 juli 2008 17:59 schreef Logician het volgende:
ik ben weer thuis en heeeeeel trots op mezelf dat ik ipv sigaretten een pakje nicotinell kauwgum heb gekocht
Klinkt goed! Zal ik ook een poging doen om zelf te koken of maar gewoon lekker naar de snackbar gaanquote:Op dinsdag 1 juli 2008 18:00 schreef Logician het volgende:
tijd voor pasta met rode pesto/verse basilicum + knoflook, gepelde tomaten en mozzarela![]()
haal je 19:30?quote:Op dinsdag 1 juli 2008 18:07 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
Hoe laat moet ik er zijn voor het eten?
Niet met dat auto'tje van mijquote:
Ga ik niet reddenquote:Op dinsdag 1 juli 2008 18:36 schreef Logician het volgende:naja 19:30 staat het eten klaar, wie dan langskomt mag meeeten okay?
![]()
andere keer. ga nu weg. doeiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiquote:Op dinsdag 1 juli 2008 18:36 schreef Logician het volgende:naja 19:30 staat het eten klaar, wie dan langskomt mag meeeten okay?
![]()
sgoedquote:Op dinsdag 1 juli 2008 18:37 schreef Elegy het volgende:
[..]
Ga ik niet redden
Ga je nog een andere keer voor me koken?Dan kan ik met het fretje spelen
Oh, jij was degene met twee definities voor hetzelfdequote:Op dinsdag 1 juli 2008 19:01 schreef mrbox het volgende:
fucking internet lag er uit ..... helemaal het Tegan met scharrel (eigenlijk fuckbuddy) klets het uit elkaar moment gemist
Tis niet het zelfdequote:Op dinsdag 1 juli 2008 19:13 schreef Tegan het volgende:
[..]
Oh, jij was degene met twee definities voor hetzelfde.
fuck budyquote:Op dinsdag 1 juli 2008 19:34 schreef Tegan het volgende:
Ja, en waar is de definitie van de fuckbuddy?
Dat bij scharrel sprake is van "losse verkering"?quote:Op dinsdag 1 juli 2008 19:36 schreef Tegan het volgende:
En wat is het verschil?
Wow Kasta dat is wel heel stoerquote:Op dinsdag 1 juli 2008 19:30 schreef kastanova het volgende:
Zo, dat was nog eens een avond.
Met collega's zitten zuipen en blowen en nogal uit de hand gelopen.
De "collega in kwestie" heb ik het gehele huis doorgeneukt terwijl een andere collega een kamer verder lag te slapen.
Vervolgens maar even naar op het balkon verder gegaan aangezien het daar toch wat minder luidruchtig is.
Zie ik op een gegeven moment gordijnen bewegen.
Blijkt dus dat de slaapkamer uitkeek op het balkon en de "slapende" collega al een tijdje naar m'n bolle reet zat te kijken.
Daarna maar weer even verder in de trappenhal en tot 7:00 nog even liggen loungen.
En vandaag gewoon weer fris en fruitig aan het werk.
En dat was dan weer een episode uit Kasta en de toverfluit.
het is een miniem verschil, vooral op het relatieaspect. wil vooral eigenlijk jou nu niet meer gelijk gevenquote:
Ja, ik heb hetzelfdequote:Op dinsdag 1 juli 2008 19:45 schreef mrbox het volgende:
[..]
het is een miniem verschil, vooral op het relatieaspect. wil vooral eigenlijk jou nu niet meer gelijk geven![]()
ondanks het verschil eigenlijk kleiner is dan ik eerst dacht ...
En dan had ik nog niet eens gemeld dat ik haar vanmorgen ook nog 2 keer geneukt heb.quote:
quote:Op dinsdag 1 juli 2008 19:47 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ja, ik heb hetzelfde. Even goede vrienden? En het maakt niet uit, we hebben allebei gewoon gelijk dan
.
Ik dacht dat je het niet meer zag zitten met haar?quote:Op dinsdag 1 juli 2008 19:47 schreef kastanova het volgende:
[..]
En dan had ik nog niet eens gemeld dat ik haar vanmorgen ook nog 2 keer geneukt heb.
Waar blijft in godsnaam dat standbeeld?
Twee keer maar? Twijfel je aan je seksuele voorkeur Kasta?quote:Op dinsdag 1 juli 2008 19:47 schreef kastanova het volgende:
[..]
En dan had ik nog niet eens gemeld dat ik haar vanmorgen ook nog 2 keer geneukt heb.
Waar blijft in godsnaam dat standbeeld?
Beetje mijn recept jattenquote:Op dinsdag 1 juli 2008 18:00 schreef Logician het volgende:
Eenmaal stronken kregen we behoorlijk prettige en stevige gesprekken waardoor de interesse toch wel weer verhevigd werd.quote:Op dinsdag 1 juli 2008 19:49 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ik dacht dat je het niet meer zag zitten met haar?
En nu niet weer er tussen uitquote:Op dinsdag 1 juli 2008 20:00 schreef kastanova het volgende:
[..]
Eenmaal stronken kregen we behoorlijk prettige en stevige gesprekken waardoor de interesse toch wel weer verhevigd werd.
En eenmaal nuchter vanmorgen bleek dat dus ook nog steeds het geval te zijn (. ), dus ik denk dat ik haar vandaag maar weer mee naar Almelo neem.
Dan kijk je niet goedquote:Op dinsdag 1 juli 2008 11:42 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
weet niet, lange vrouwen kan ik nooit echt mooi vinden.
Sommige zijn wel leuk, maar mooi ...
Lol ik lees mee.. Ik dacht eigenlijk dat jij kleiner was dan ik (ben 1,75) maar jij bent dus groter..quote:Op dinsdag 1 juli 2008 11:38 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Klein is goedMaar goed ik kan ook lange vrouwen mooi vinden
Yes ik ben goedgekeurd door L!quote:Op dinsdag 1 juli 2008 11:56 schreef Liquidootje het volgende:
Klein. Vrouwelijk compact. Prima.
Lang. Vrouwelijk lang met prachtige benen. Prima.
Uiteindelijk gaat het toch om het totaal beeldje. Punt. punt.
Je woont op jezelf? Dan heb je toch ondertussen wel leren kokenquote:Op dinsdag 1 juli 2008 13:32 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Ik probeer het wel eens, hoor.
Dan haal ik pasta, pesto en spekjes enzo, of aardappeltjes, schnitzel en boontjes. Maar zoals je zelf al zei, in je eentje koken is het hem nou net niet
En dan sta ik daar weer een half uur in die keuken te klungelen en dingen aan te laten branden... Ik ben niet echt een keukenprins
Er is wel een strandtent! Port Dock!! Met lounge bankenquote:Op dinsdag 1 juli 2008 16:00 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Dat is inderdaad minder zeg. Gelukkig hebben we hier in almere strandjes zat. Zo uit mijn hoofd een stuk of 5, weliswaar niet aan de echte zee maar toch goed toeven. We hebben alleen geen enkele strandtent maar daar is een coolbox natuurlijk voor
Jaja almere heeft zijn pluspuntjes zo af en toe
Bloemendaal?quote:Op dinsdag 1 juli 2008 16:55 schreef Kluts het volgende:
[..]
Kunnen die meets ook wat centraler, of is dat geen optie?
Ik kan het wel een beetje, hoor! Ik vind het alleen zoveel gedoequote:Op dinsdag 1 juli 2008 20:39 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Je woont op jezelf? Dan heb je toch ondertussen wel leren koken?
Dus het ging niet om haar maar om het niet alleen zijn. Ik ken friends wel maar ik snap niet helemaal wat je bedoelt.quote:Op dinsdag 1 juli 2008 20:54 schreef The-Hcs het volgende:
Hmm, ken je Chandler uit Friends?
Ik denk dat ik het daar het beste mee kan vergelijken, krijg het benauwd de laatste tijd als ik aan iemand "vastzit" Ookal werd ik totaal niet geclaimed..![]()
Maar je houdt het eerst jaren vol voor die benauwdheid komt?quote:Op dinsdag 1 juli 2008 20:54 schreef The-Hcs het volgende:
Hmm, ken je Chandler uit Friends?
Ik denk dat ik het daar het beste mee kan vergelijken, krijg het benauwd de laatste tijd als ik aan iemand "vastzit" Ookal werd ik totaal niet geclaimed..![]()
Het personage Chandler kreeg het ook benauwd als het op relaties aankwam. Was even ter ilustratie.quote:Op dinsdag 1 juli 2008 20:56 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Dus het ging niet om haar maar om het niet alleen zijn. Ik ken friends wel maar ik snap niet helemaal wat je bedoelt.
Nee, met dit meisje ging ik pas 3 maanden. Daarvoor was ik een half jaar alleen (na die andere 2 relaties) En dacht dat ik er wel al weer aan toe was.quote:Op dinsdag 1 juli 2008 20:56 schreef Tegan het volgende:
[..]
Maar je houdt het eerst jaren vol voor die benauwdheid komt?
Ik moet nu eigenlijk ook koken maar ik heb geen zinquote:Op dinsdag 1 juli 2008 20:55 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Ik kan het wel een beetje, hoor! Ik vind het alleen zoveel gedoe
Er aan toe zijn? Het gaat toch om de persoon en niet om het hebben van een relatie? Of leef ik nu in een ander universum?quote:Op dinsdag 1 juli 2008 20:59 schreef The-Hcs het volgende:
[..]
Nee, met dit meisje ging ik pas 3 maanden. Daarvoor was ik een half jaar alleen (na die andere 2 relaties) En dacht dat ik er wel al weer aan toe was.
Niet dus..
ben trouwens erg slecht in dingen op een forum uit te leggen
Ik ga meestal met vrienden die weer vrienden meenemen,quote:Op dinsdag 1 juli 2008 15:35 schreef Elegy het volgende:
[..]
Als het zo warm is heb je ook heel weinig honger, ik ben nu aan het kokenquote:Op dinsdag 1 juli 2008 21:00 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Ik moet nu eigenlijk ook koken maar ik heb geen zin
De persoon is ook niets mis mee. Is een topwijf..quote:Op dinsdag 1 juli 2008 21:01 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Er aan toe zijn? Het gaat toch om de persoon en niet om het hebben van een relatie? Of leef ik nu in een ander universum?
Waar zit die dan?quote:quote:
Op dinsdag 1 juli 2008 16:00 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Dat is inderdaad minder zeg. Gelukkig hebben we hier in almere strandjes zat. Zo uit mijn hoofd een stuk of 5, weliswaar niet aan de echte zee maar toch goed toeven. We hebben alleen geen enkele strandtent maar daar is een coolbox natuurlijk voor
Jaja almere heeft zijn pluspuntjes zo af en toe
Er is wel een strandtent! Port Dock!! Met lounge banken
Verloren dus?quote:Op dinsdag 1 juli 2008 21:07 schreef Belsezar het volgende:
Zo net terug van voetballen, waren me toch een aantal mooie dames op een balkon aan het zonnen. Onze keeper had het zwaar op een gegeven momentDe tegenstander lachte zich kapot...
Als je daar behoefte aan hebt, doe dat dan eerst..quote:Op dinsdag 1 juli 2008 21:04 schreef The-Hcs het volgende:
[..]
De persoon is ook niets mis mee. Is een topwijf..
Wat het precies is weet ik eigenlijk zelf ook niet. Denk dat het iets te maken heeft dat ik eigenlijk nooit echt normaal single ben geweest. Stappen doe ik ook weinig, maar dat is omdat ik zelf achter de bar sta.
Echt lekker de beest uithangen heb ik dus ook nooit echt gedaan![]()
Ach, ik moet nog wat dingen op een rij zetten. Misschien snap ik er over een paar weken meer van!
Ja 5-2, maar goed het zijn allemaal vrienden. Dus we hebben gewoon samen een biertje gepakt...quote:
Ok eens gaan kijken danquote:
En zo hoort het!quote:Op dinsdag 1 juli 2008 21:12 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ja 5-2, maar goed het zijn allemaal vrienden. Dus we hebben gewoon samen een biertje gepakt...
[..]
Ok eens gaan kijken dan![]()
Die is inderdaad al een tijdje weg... En M-niki en haar date natuurlijkquote:Op dinsdag 1 juli 2008 21:16 schreef mrbox het volgende:
Hoe zou het met MLI en haar collega zijn ?
Bedoel je aan de beest uithangen? Ik denk dat iedereen dat wel nodig heeft op z'n tijd. En als dat niet gaat binnen je relatie is er iets structureel mis.quote:Op dinsdag 1 juli 2008 21:11 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Als je daar behoefte aan hebt, doe dat dan eerst..
Tssss, nepsinglequote:Op dinsdag 1 juli 2008 21:01 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Het gaat toch om de persoon en niet om het hebben van een relatie? Of leef ik nu in een ander universum?
Precies, dat word spierpijn morgen. En de zonnende dames waren ook al weg toen we klaar warenquote:
Nee, voor suggereren dat het hebben van een relatie, welke relatie dan ook, niet belangrijk is.quote:Op dinsdag 1 juli 2008 21:47 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Omdat ik nu zelfs een date met Belsezar heb?
Breed en lang dan?quote:Op dinsdag 1 juli 2008 20:39 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Persoonlijk ben ik fan van lang, omdat ik dat zelf ook ben. Zolang je niet heel breed en klein bent of heel dun en lang is het sowieso wel mooi
Lang vind ik sowieso meestal wel mooi. Breed en lang kan als enorm overkomen, bij jou viel het wel meequote:
quote:Op dinsdag 1 juli 2008 21:56 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Lang vind ik sowieso meestal wel mooi. Breed en lang kan als enorm overkomen, bij jou viel het wel mee![]()
Stiekem heb ik ergens nog een voorkeur voor scharminkeltjes met spillepootjes![]()
die waar ik nu mee scharrel is de eerste met borsthaar
Is er van het weekend wel strandweer? Het zou toch weer minder worden?quote:Op dinsdag 1 juli 2008 21:57 schreef Den_Haag het volgende:
Zolang een eventuele strandmeet wel met het OV bereikbaar is, of iemand moet een slaapplaats over hebben, of iemand moet willen rijden
Nee gewoon precies goed! Een heel klein beetje. Alleen is hij asociaal bruin (zonnebank) gaat hij naar de masseuse, pedicure etc. Uren bezig met z'n haar, fohn, haarlak, alles.quote:
Heeft hij wel al de baard in de keel gehad?quote:Op dinsdag 1 juli 2008 22:01 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
ik geloof ook 1 van de weinige met baardgroei
* Belsezar valt van zijn stoelquote:Op dinsdag 1 juli 2008 22:07 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Nee gewoon precies goed! Een heel klein beetje. Alleen is hij asociaal bruin (zonnebank) gaat hij naar de masseuse, pedicure etc. Uren bezig met z'n haar, fohn, haarlak, alles.
Ik ben zelf helemaal niet zoNou ja niet zo erg
Ik vind het stiekem wel schattig maar eigenlijk is het vreselijk
en hij heeft een homo vriend tochquote:Op dinsdag 1 juli 2008 22:07 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Nee gewoon precies goed! Een heel klein beetje. Alleen is hij asociaal bruin (zonnebank) gaat hij naar de masseuse, pedicure etc. Uren bezig met z'n haar, fohn, haarlak, alles.
Ik ben zelf helemaal niet zoNou ja niet zo erg
Ik vind het stiekem wel schattig maar eigenlijk is het vreselijk
Ik voorspel zeker commentaarquote:Op dinsdag 1 juli 2008 22:07 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Alleen is hij asociaal bruin (zonnebank) gaat hij naar de masseuse, pedicure etc. Uren bezig met z'n haar, fohn, haarlak, alles.
De ene laatste was 19 en die daarvoor ook 19 (nu 20) en deze is 22.quote:Op dinsdag 1 juli 2008 22:08 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Heeft hij wel al de baard in de keel gehad?Hoe jong zoek jij ze uit PF?
Nee, morgen toch?quote:Op dinsdag 1 juli 2008 22:08 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
vandaag was de beste dag van de week..
Ik noem het aandoenlijk. (quote:
En jij bent?quote:Op dinsdag 1 juli 2008 22:09 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
De ene laatste was 19 en die daarvoor ook 19 (nu 20) en deze is 22.
Denk jij nou ook meteen guido?quote:
Ik kijk ook verder dan uiterlijk, maar iemand die het belangrijk vind om al zijn vrije tijd aan zijn uiterlijk te besteden is echt niet mijn type.quote:Op dinsdag 1 juli 2008 22:11 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Ik noem het aandoenlijk. (![]()
)
Zucht. Ooit gehoord van verder kijken dan het uiterlijkIk lees ook boeken en zo. Zou je ook niet denken op het eerste gezicht.
Ow wacht hij is toch niet zo "mooiboy" ....quote:Op dinsdag 1 juli 2008 22:11 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Ik noem het aandoenlijk. (![]()
)
Zucht. Ooit gehoord van verder kijken dan het uiterlijkIk lees ook boeken en zo. Zou je ook niet denken op het eerste gezicht.
Gui, Geer en Goorquote:Op dinsdag 1 juli 2008 22:12 schreef Belsezar het volgende:
[..]
En jij bent?
[..]
Denk jij nou ook meteen guido?
gok eensquote:Op dinsdag 1 juli 2008 22:12 schreef Belsezar het volgende:
[..]
En jij bent?
[..]
Denk jij nou ook meteen guido?
En iedereen kan bij jou blijven slapen?quote:Op dinsdag 1 juli 2008 22:00 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Almerderstrand is superleuk echt waar ()
en dan kan ik met de fiets
23 denk ik, klopt het een beetje of beledig ik je nou? Zo ja, is niet de bedoeling natuurlijkquote:
jurkjesquote:Op dinsdag 1 juli 2008 22:18 schreef Tegan het volgende:
Een paar keer per jaar maak ik me helemaal op enzo, en de rest van de tijd ben ik echt een makkelijk/zo snel mogelijk-type. Maar ik wil me wat vrouwelijker gaan kleden, dus ik heb een jurkje gekocht
.
Dat moet ik even aan papa en mama vragen (quote:Op dinsdag 1 juli 2008 22:18 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
En iedereen kan bij jou blijven slapen?
Twintig! Nee een complimentje want ik werd de laatste tijd zeventien/achttien geschat..quote:Op dinsdag 1 juli 2008 22:20 schreef Belsezar het volgende:
[..]
23 denk ik, klopt het een beetje of beledig ik je nou? Zo ja, is niet de bedoeling natuurlijk
Nieuwe keding kopen is altijd goed! Zeker als ´t een jurkje is. Ik heb een Elvis Jesus shirt gekocht dit weekendquote:Op dinsdag 1 juli 2008 22:18 schreef Tegan het volgende:
Een paar keer per jaar maak ik me helemaal op enzo, en de rest van de tijd ben ik echt een makkelijk/zo snel mogelijk-type. Maar ik wil me wat vrouwelijker gaan kleden, dus ik heb een jurkje gekocht
.
Foto's?quote:Op dinsdag 1 juli 2008 22:18 schreef Tegan het volgende:
.
Gezellie. maak jij ook het ontbijt?quote:Op dinsdag 1 juli 2008 22:21 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Dat moet ik even aan papa en mama vragen ()
Ok mooi zo, ik werd/word ook altijd jonger geschat. Geen problemen meequote:Op dinsdag 1 juli 2008 22:22 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Twintig! Nee een complimentje want ik werd de laatste tijd zeventien/achttien geschat..
Binnenkort ook maar weereens gaan shoppen, nieuwe broeken, shirtjes en schoenen nodigquote:Op dinsdag 1 juli 2008 22:22 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Nieuwe keding kopen is altijd goed! Zeker als ´t een jurkje is. Ik heb een Elvis Jesus shirt gekocht dit weekend
Ik koop teveel kleren, waarvan ik de helft nooit draag. Alleen jurken en rokken heb ik niet in overvloed.quote:Op dinsdag 1 juli 2008 22:22 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Nieuwe keding kopen is altijd goed! Zeker als ´t een jurkje is. Ik heb een Elvis Jesus shirt gekocht dit weekend
Je hebt haar toch gezien, als ze het iets wat beschrijft dan kan jij je toch wel een voorstelling er bij makenquote:
Zowel positief als negatiefquote:Op dinsdag 1 juli 2008 22:31 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Met rokjes en jurkjes heb je gegarandeerd veel mannelijke aandacht
Oh vandaarquote:Op dinsdag 1 juli 2008 22:31 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Met rokjes en jurkjes heb je gegarandeerd veel mannelijke aandacht
Je moet het dragen ervan dan ook aan de dames overlaten, box.quote:
Ja maar ze zitten zo luchtig met dit weerquote:Op dinsdag 1 juli 2008 22:36 schreef Litpho het volgende:
[..]
Je moet het dragen ervan dan ook aan de dames overlaten, box.
Fotos.. oh shit doe toch maar nietquote:Op dinsdag 1 juli 2008 22:44 schreef mrbox het volgende:
[..]
Ja maar ze zitten zo luchtig met dit weer![]()
![]()
Hmm ik kom niet verder dan wat is de ultieme afknapper, maar dat zal wel vaker langs zijn gekomen...quote:
Uhh werken morgenquote:Op dinsdag 1 juli 2008 23:07 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Waarom zitten jullie achter je computer te nerden ipv op stap te gaan etc?!
Slechte stelling, ik weet het..
Ze ligt inmiddels liefjes op m'n bank te slapenquote:Op dinsdag 1 juli 2008 20:00 schreef kastanova het volgende:
dus ik denk dat ik haar vandaag maar weer mee naar Almelo neem.
hehehe ik vind roken echt een ultieme afknapperquote:Op dinsdag 1 juli 2008 23:03 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Hmm ik kom niet verder dan wat is de ultieme afknapper, maar dat zal wel vaker langs zijn gekomen...
Ja ik weet het fantasieloos
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |