Wat is er mis met roze?quote:Op dinsdag 1 juli 2008 12:08 schreef Bravebart het volgende: [..] Daarom, hij is rozeBrrrr
Als je nou 15 was ok, of een 21 jarige barbiepop, maar roze auto's kunnen eeecht niet
![]()
Uhm.. zo'n beetje heel veel. voor een tshirt is het nog eens leuk, maar meer ook nietquote:Op dinsdag 1 juli 2008 12:12 schreef Yesse het volgende:
Wat is er mis met roze?
quote:Op dinsdag 1 juli 2008 12:10 schreef Yesse het volgende:
[..]
Haal jij maar niet je rijbewijs. Ik rijd wel
Voor de downforce.. anders ga je met +300km/u tegen de eerste de beste boom aanquote:
Markquote:
Dat leg ik net uitquote:Op dinsdag 1 juli 2008 12:12 schreef Yesse het volgende:
Hier is het bericht dat je wilde plaatsen:
[..]
Wat is er mis met roze?
Ik snap echt niet waarom roze stereotype is voor barbiepoppen en jonge meisjes. Roze is gewoon een lichtere kleur rood...quote:Op dinsdag 1 juli 2008 12:13 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Uhm.. zo'n beetje heel veel. voor een tshirt is het nog eens leuk, maar meer ook niet
Roze is voor beschuit met muisjes als het een meisje is geworden.. niet voor auto'squote:Op dinsdag 1 juli 2008 12:14 schreef Yesse het volgende:
[..]
Ik snap echt niet waarom roze stereotype is voor barbiepoppen en jonge meisjes. Roze is gewoon een lichtere kleur rood...
quote:Op dinsdag 1 juli 2008 12:15 schreef Cuegirllie het volgende:
KUT!!! Er is een kamerzoekavond gepland op maandag![]()
Ja maar ik ga niet naast iemand zitten die scheurt. Paar keer gedaan en mezelf ook een paar keer zo rot geschrokken dat ik niet mn hele leven naast zo iemand ga zittenquote:Op dinsdag 1 juli 2008 12:13 schreef Bravebart het volgende:
[..]Ik heb al een keer in een 1-serie gereden en daar is niks mee gebeurd
Dus men mag ook niet in een blauwe auto rijden. Mooi dan weet ik dat ook weerquote:Op dinsdag 1 juli 2008 12:15 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Roze is voor beschuit met muisjes als het een meisje is geworden.. niet voor auto's
Lichtblauw dan hèquote:Op dinsdag 1 juli 2008 12:16 schreef Yesse het volgende:
Dus men mag ook niet in een blauwe auto rijden. Mooi dan weet ik dat ook weer
blauw is nog een normale kleurquote:Op dinsdag 1 juli 2008 12:16 schreef Yesse het volgende:
[..]
Lichtblauwe auto's zijn ook geen porumquote:Op dinsdag 1 juli 2008 12:16 schreef Yesse het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 1 juli 2008 12:16 schreef Yesse het volgende:
[..]
Ja maar ik ga niet naast iemand zitten die scheurt. Paar keer gedaan en mezelf ook een paar keer zo rot geschrokken dat ik niet mn hele leven naast zo iemand ga zittenDat is slecht voor mijn hart.
vanaf 7 uur pas, maar toch...quote:
Eensquote:Op dinsdag 1 juli 2008 12:15 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Roze is voor beschuit met muisjes als het een meisje is geworden.. niet voor auto's
Alles goed ?quote:
Nogal kut weer dus... grrr, waarom overkomt mij dit dan haha.. en dit is weer zoiets wat niet af te zeggen valt, omdat 1 huisgenote al ziek is en er niet bij kan zijnquote:
Met 120+ door de bocht.quote:Op dinsdag 1 juli 2008 12:18 schreef Bravebart het volgende:
[..]Ik vind het altijd wel mooi, met 80+ een hoek om kunnen
Welke trouwens wel superdik isquote:Op dinsdag 1 juli 2008 12:18 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Eens
Ooit iemand eens in een roze Rolls Royce zien rijden en dan heb ik niet over Miss Lady Penelope van de Thunderbirds in haar Fab1
Ja maar dat is dan weer een pure scheurautoquote:
Thunderbirds FTWquote:
De oude versie dan hequote:
Ja, ik heb nog ergens het International Rescue Island met alle Thunderbirds voertuigen.quote:Op dinsdag 1 juli 2008 12:24 schreef Bravebart het volgende:
[..]
De oude versie dan heDie new-school Thunderbirds is zoooooooo debiel
![]()
![]()
Ja, je zit in het verkeerde subforum.quote:Op dinsdag 1 juli 2008 12:25 schreef jna het volgende:
Zit ik in het autotopic?
quote:Op dinsdag 1 juli 2008 12:25 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Ja, ik heb nog ergens het International Rescue Island met alle Thunderbirds voertuigen.
Blijkbaarquote:Op dinsdag 1 juli 2008 12:25 schreef jna het volgende:
Zit ik in het autotopic?
erg hequote:Op dinsdag 1 juli 2008 12:25 schreef jna het volgende:
Zit ik in het autotopic?
Ik ookquote:Op dinsdag 1 juli 2008 12:25 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Ja, ik heb nog ergens het International Rescue Island met alle Thunderbirds voertuigen.
ja en met geluiden...quote:Op dinsdag 1 juli 2008 12:27 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ik ookMet die opzij klappende palmbomen als de grot open ging
Die had ik ookquote:Op dinsdag 1 juli 2008 12:25 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Ja tot je op 2 millimeter ven een busje zit met 200 op de snelweg.quote:Op dinsdag 1 juli 2008 12:18 schreef Bravebart het volgende:
[..]Ik vind het altijd wel mooi, met 80+ een hoek om kunnen
Gaat lekkerquote:Op dinsdag 1 juli 2008 12:22 schreef MarkM het volgende:
[..]
Ja chill, met jou dan?
Ik mis het kijken in je fotoboek..
Die groene was echt meesterlijk omdat dat middelste gedeeltje eruit kon vallen waarna daar ook weer dat gele ding uit kwamquote:
Het gaat mij niet om snelheidquote:Op dinsdag 1 juli 2008 12:28 schreef Yesse het volgende:
[..]
Ja tot je op 2 millimeter ven een busje zit met 200 op de snelweg.
Wat vindt je van het nieuwe shirt dan?quote:Op dinsdag 1 juli 2008 12:25 schreef jna het volgende:
Zit ik in het autotopic?
Mij om de audioquote:Op dinsdag 1 juli 2008 12:30 schreef Bravebart het volgende:
Het gaat mij niet om snelheidHet gaat mij om acceleratie en wegligging
Jaquote:Op dinsdag 1 juli 2008 12:30 schreef jna het volgende:
[..]
Die groene was echt meesterlijk omdat dat middelste gedeeltje eruit kon vallen waarna daar ook weer dat gele ding uit kwam
Mwah valt me best mee. Die pasvorm is volgens mij wel goed.quote:Op dinsdag 1 juli 2008 12:30 schreef Houniet het volgende:
[..]
Wat vindt je van het nieuwe shirt dan?
Ja ok, maar dat kan je in elke auto proppenquote:
Vind hem ook niet lelijk, al is het wel even wennen.quote:Op dinsdag 1 juli 2008 12:31 schreef jna het volgende:
Mwah valt me best mee. Die pasvorm is volgens mij wel goed.
Eerst vond ik hem echt lelijk maar als ze hem aanhebben is ie best wel oke![]()
En jij?
quote:Op dinsdag 1 juli 2008 12:33 schreef jna het volgende:
Hoe zag die boormachine er ook alweer uit dan? Die kan ik ff niet voor me halen.
Ga je nou eindelijk eens pics maken je kapster?quote:Op dinsdag 1 juli 2008 12:33 schreef Houniet het volgende:
Zo even naar de kapper en daarna in mijn zwembroek de wagen wassen.
bruin worden
Misschien is ze der welquote:Op dinsdag 1 juli 2008 12:34 schreef eer-ik het volgende:
Ga je nou eindelijk eens pics maken je kapster?
Hier.quote:
wss door het onderwerp allemaal aan de lunch begnonen.. ga ik dat ook maar eens doenquote:
In de thunderbirds zat ook een vrouwquote:Op dinsdag 1 juli 2008 12:35 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Hier.
Maar het ging over auto's en daarna over thunderbirds.
Allebei de onderwerpen intresseren mij nog minder dan niks
Ik ga straks shoppenquote:Op dinsdag 1 juli 2008 12:35 schreef Milou__ het volgende:
Hier.
Maar het ging over auto's en daarna over thunderbirds.
Allebei de onderwerpen intresseren mij nog minder dan niks
Van allesquote:
quote:
quote:Op dinsdag 1 juli 2008 12:39 schreef eer-ik het volgende:
Ik heb die brillen besteld gast!
Ik koop ook altijd alles, anders krijg ik ook spijtquote:Op dinsdag 1 juli 2008 12:40 schreef Houniet het volgende:
[..]
Van alles. Ik plan nooit wat anders gaat het fout. Alles wat ik leuk vind koop ik, anders krijg ik achter af spijt.
JIj dan?
dat is alleen interessant als de ik-persoon, ikzelf benquote:
Welkequote:Op dinsdag 1 juli 2008 12:42 schreef Milou__ het volgende:
Ik koop ook altijd alles, anders krijg ik ook spijt![]()
Kga dalijk een nieuw geurtje halen
Helemaal niet meer aan gedachtquote:Op dinsdag 1 juli 2008 13:07 schreef ReMcOrE het volgende:
ik had een naamtopic verwacht voor mijn jubileum
Is dat nu alquote:Op dinsdag 1 juli 2008 13:07 schreef ReMcOrE het volgende:
Je staat er toch ook inquote:Op dinsdag 1 juli 2008 13:07 schreef ReMcOrE het volgende:
Je zou mij nog dat logboek doorsturenquote:
Oh jaquote:Op dinsdag 1 juli 2008 13:26 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Je zou mij nog dat logboek doorsturen
Ik ook in september pas weer (en maandagquote:Op dinsdag 1 juli 2008 13:28 schreef Yesse het volgende:
Ik heb eventjes geen school.. In midden juli / augustus maar weer eens mee beginnen
Ik zal m'n best doenquote:
Foei foei foei Pilliiiiquote:Op dinsdag 1 juli 2008 13:29 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik ook in september pas weer (en maandag), maar het verslag moet nog wel af
quote:Op dinsdag 1 juli 2008 13:35 schreef Yesse het volgende:
Foei foei foei Pilliiii
quote:Op dinsdag 1 juli 2008 13:38 schreef Milou__ het volgende:
was ik weer
Wat denk je zelfquote:Op dinsdag 1 juli 2008 13:42 schreef MarkM het volgende:
Ik wil ook zo'n warm welkom voortaan!
Of is dat alleen als je tieten hebt?
gefeliciteerdquote:Op dinsdag 1 juli 2008 13:12 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
[..]
thnx!
jaja, nummertje 500 voor mij
Milou is een schatquote:Op dinsdag 1 juli 2008 13:42 schreef MarkM het volgende:
Ik wil ook zo'n warm welkom voortaan!
Of is dat alleen als je tieten hebt?
quote:Op dinsdag 1 juli 2008 13:42 schreef Milou__ het volgende:
Er waren allemaal Duitsers in de stad![]()
Kon niet eens rustig een broodje halen bij de hema!
Lekkere pauze gehad?quote:
quote:
Ga dat niet een beetje verquote:
Jaquote:Op dinsdag 1 juli 2008 13:46 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Lekkere pauze gehad?
of was je niet met pauze
Ik ben een schatje, echt!quote:Op dinsdag 1 juli 2008 13:44 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Milou is een schatDie verdient niet minder
En jij.. ja daar moet ik ngo achterkomen
quote:Op dinsdag 1 juli 2008 13:47 schreef mash_ het volgende:
[..]
Jaik was wel met pauze
nu soort van weer werken
quote:Op dinsdag 1 juli 2008 13:44 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Milou is een schatDie verdient niet minder
En jij.. ja daar moet ik ngo achterkomen
nee johquote:
ik vraag niks.. wil het ervarenquote:
nee je bent een mafkees_O-quote:Op dinsdag 1 juli 2008 13:47 schreef MarkM het volgende:
[..]
Ik ben een schatje, echt!
Vraag mash_ maar.
Als ie daar al van schriktquote:
Dus? Ze posten hier toch. Dan is het ook hun meetquote:Op dinsdag 1 juli 2008 13:54 schreef Piles het volgende:
[..]
Als het zo doorgaat wordt het meer een PUB-meet
quote:Op dinsdag 1 juli 2008 13:54 schreef Piles het volgende:
omdat? ik kom niet meer bij pub... alleen bart heel soms nog geloof ik? dus weinig pub meet aanquote:Op dinsdag 1 juli 2008 13:54 schreef Piles het volgende:
[..]
Ja en Bart was ook op de vorige meetquote:Op dinsdag 1 juli 2008 13:55 schreef mash_ het volgende:
[..]
omdat? ik kom niet meer bij pub... alleen bart heel soms nog geloof ik? dus weinig pub meet aan
maar ik ben helemaal geen puber meerquote:Op dinsdag 1 juli 2008 13:54 schreef Piles het volgende:
[..]
Neuhquote:
Dat ook, maar ik wil de mensen ontmoeten die hier al weken/maanden zitten, niet die een paar keer hier postenquote:
Ik ook niet.quote:Op dinsdag 1 juli 2008 13:56 schreef PieterBas het volgende:
[..]
maar ik ben helemaal geen puber meer
quote:Op dinsdag 1 juli 2008 13:57 schreef Piles het volgende:
Dat ook, maar ik wil de mensen ontmoeten die hier al weken/maanden zitten, niet die een paar keer hier posten
ik post hier al paar weken nuquote:Op dinsdag 1 juli 2008 13:57 schreef Piles het volgende:
[..]
Dat ook, maar ik wil de mensen ontmoeten die hier al weken/maanden zitten, niet die een paar keer hier posten
Je bent van harte welkom hoorquote:
Of rijk!quote:
Rijk alleen nietquote:Op dinsdag 1 juli 2008 14:00 schreef Bravebart het volgende:
Of rijk!
Voor een meet is alleen rijk genoegquote:Op dinsdag 1 juli 2008 14:01 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Rijk alleen niet
Rijk alleen in combinatie, met leuk en/of lekker
Krijg ik nog geld van je?quote:Op dinsdag 1 juli 2008 14:04 schreef MarkM het volgende:
[..]
Grapjuh, voor jou blijf ik! En ook wel een beetje voor Bart.
En gewilligquote:
Jij hebt een kapotte knie!quote:Op dinsdag 1 juli 2008 14:07 schreef mash_ het volgende:
ik ben rijk want ik ben gezond!!zeggen me ouders altijd
quote:
Wijze mensenquote:Op dinsdag 1 juli 2008 14:07 schreef mash_ het volgende:
ik ben rijk want ik ben gezond!!zeggen me ouders altijd
Wat is er mis met een kapotte knie?quote:
En wat is er mis met een kapotte rug?quote:Op dinsdag 1 juli 2008 14:09 schreef mash_ het volgende:
[..]
jij een kapotte rug! omdat je zo nodig op een school moest klimmen!
quote:Op dinsdag 1 juli 2008 14:10 schreef eer-ik het volgende:
zo, lunchpauzer is weer over.
moet weer aan de bak
Jij deed Bacardi Apple door m'n cola.quote:Op dinsdag 1 juli 2008 14:09 schreef mash_ het volgende:
[..]
jij een kapotte rug! omdat je zo nodig op een school moest klimmen!
en 1 minitompoesquote:
Aaah was ik zomaar je minitompoes vergetenquote:Op dinsdag 1 juli 2008 14:13 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
en 1 minitompoes![]()
Maar dat is wel klote zeg.. ik zet net aan een cup a soupje.. gun jou ook wel wat lekkers
Ik had het heul niet door!!quote:Op dinsdag 1 juli 2008 14:13 schreef mash_ het volgende:
[..]
ja dusje hoefde het niet op te drinken hoor
Omdat ik vanmorgen geen tijd had om brood te ontdooien en te smeren heb ik maar een zak snack a jacks gepakt. Is wel te doen hoorquote:
Ontbijten is nodig zodat je niet flauwvaltquote:Op dinsdag 1 juli 2008 14:23 schreef MarkM het volgende:
Ontbijten is voor lijnende mensen.
Nee. Ik prefereer mijn toetsenbord.quote:Op dinsdag 1 juli 2008 14:25 schreef Piles het volgende:
Kennen jullie het gevoel dat je je hoofd door je beeldscherm wil rammen
Oh.quote:Op dinsdag 1 juli 2008 14:25 schreef Yesse het volgende:
[..]
Ontbijten is nodig zodat je niet flauwvalt
moet je net zo hard als mij gaan werkenquote:Op dinsdag 1 juli 2008 14:25 schreef Yesse het volgende:
[..]
Ontbijten is nodig zodat je niet flauwvalt
quote:Op dinsdag 1 juli 2008 14:25 schreef Yesse het volgende:
Nee. Ik prefereer mijn toetsenbord.
Ik zou er tequila van makenquote:Op dinsdag 1 juli 2008 14:27 schreef Milou__ het volgende:
Wat vinden jullie trouwens van mn nieuwe ondertitel
Ik slaap 's nachtsquote:Op dinsdag 1 juli 2008 14:26 schreef MarkM het volgende:
[..]
Oh.
Ik vreet 's nachts gewoon zoveel dat ik 's morgens geen honger heb.
Slapen.quote:Op dinsdag 1 juli 2008 14:30 schreef Yesse het volgende:
[..]
Ik slaap 's nachts![]()
Maar als ik 's ochtends wakker word moet ik echt iets eten anders word ik echt duizelig enzo.. En sowieso.. Ontbijten
Wat staat er dan?quote:Op dinsdag 1 juli 2008 14:27 schreef Milou__ het volgende:
Wat vinden jullie trouwens van mn nieuwe ondertitel
Jij hebt ook een ban dus niet zeurenquote:Op dinsdag 1 juli 2008 14:30 schreef MarkM het volgende:
[..]
HAHAHAAHAH.
Waarom heb jij een fobo ban?
"When life hands you lemons, ask for a bottle of tequilla and some salt!"quote:Op dinsdag 1 juli 2008 14:32 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Wat staat er dan?heb t uitgeschakeld
Detailquote:
IP-ban schatquote:Op dinsdag 1 juli 2008 14:36 schreef Yesse het volgende:
Kijken kan dan nog wel tochWant dan doe je gewoon even via een andere browser
Ooit van IP-ban gehoord?quote:Op dinsdag 1 juli 2008 14:36 schreef Yesse het volgende:
[..]
Kijken kan dan nog wel tochWant dan doe je gewoon even via een andere browser
Ja dat was ook fucking irritantquote:Op dinsdag 1 juli 2008 14:37 schreef mash_ het volgende:
[..]
jaik ging expres de layout verneuken kreeg ik als reden
Kreeg je PM?quote:Op dinsdag 1 juli 2008 14:37 schreef mash_ het volgende:
[..]
jaik ging expres de layout verneuken kreeg ik als reden
Ah zoquote:Op dinsdag 1 juli 2008 14:38 schreef mash_ het volgende:
[..]
tis gee ip banmaar je user naam ban
ik kan wel op fobo behalve met mash_
bij de instellingen staat die optie wel ergensquote:Op dinsdag 1 juli 2008 14:33 schreef Milou__ het volgende:
"When life hands you lemons, ask for a bottle of tequilla and some salt!"
Waar kan je dat uitschakelen
quote:Op dinsdag 1 juli 2008 14:40 schreef Piles het volgende:
[..]
Kunnen ze iig niet meer posten
En daar gaat het om
Dat kloptquote:Op dinsdag 1 juli 2008 14:40 schreef Piles het volgende:
[..]
Kunnen ze iig niet meer posten
En daar gaat het om
Klopt.quote:Op dinsdag 1 juli 2008 14:42 schreef Piles het volgende:
[..]
Wou je zeggen dat ik ongelijk heb
Je krijgt die ban toch zodat je niet kan posten![]()
FOK! is al sloom genoeg.quote:Op dinsdag 1 juli 2008 14:48 schreef Yesse het volgende:
[..]
Nou dan doe je toch gewoon even anonymousen...
ik zal even een afscheidswoordje opstellen om mijn aanwezigheid te besluitenquote:
Ik dacht al, wat is het rustig bij Eemnesquote:Op dinsdag 1 juli 2008 14:41 schreef MarkM het volgende:
Nou moeten alle fobochicks een weekje wachten.
Hahah.quote:Op dinsdag 1 juli 2008 14:53 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ik dacht al, wat is het rustig bij Eemnes
quote:Op dinsdag 1 juli 2008 14:53 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ik dacht al, wat is het rustig bij Eemnes
Wel! Lees maar terugquote:Op dinsdag 1 juli 2008 14:55 schreef MarkM het volgende:
[..]
Dat doe ik altijd!
Maar van Milou mag ik niet terug komen.
Morgen word het 30 graden!quote:Op dinsdag 1 juli 2008 14:56 schreef Piles het volgende:
[..]
Sorry
Morgen zit ik gewoon heel dag in een warm kantoor, dus nu mag ik nog ff
Ik zit nog 2,5 dagen op een warm kantoorquote:Op dinsdag 1 juli 2008 14:56 schreef Piles het volgende:
[..]
Sorry
Morgen zit ik gewoon heel dag in een warm kantoor, dus nu mag ik nog ff
Dat bedoel ikquote:Op dinsdag 1 juli 2008 14:56 schreef mash_ het volgende:
Morgen word het 30 graden!en dan ben ik vrij
quote:Op dinsdag 1 juli 2008 14:56 schreef mash_ het volgende:
[..]
Morgen word het 30 graden!en dan ben ik vrij
Veel plezier nog Remco!quote:Op dinsdag 1 juli 2008 14:59 schreef ReMcOrE het volgende:
Dames/Heren,
Het is zover, mijn tijd is gekomen, het Stage SC zal het voortaan zonder mij moeten doen. Ik weet nog goed dat is als stage-newbie binnen kwam zetten bij deeltje 48, toen Zosk er nog was (om maar ff een willekeurig iemand te noemen) Mijn stage werd dragelijk doordat ik mijn frustraties kwijt kon op het forum, waarbij ik ook nog lotgenoten trof
Om niemand te kort te doen zeg ik: bedankt allen voor de fijne tijd in dit subforum! Ik zal misschien nog wel in andere topics over school en studie te vinden zijn, maar niet meer in de slowchat van de stagiaires.
Als afsluiting zeg ik: het waren 500 fantastische topics
Houdoe en bedankt,
Remco
Anonieme Alcoholisten? Dat weet je nu al?quote:Op dinsdag 1 juli 2008 15:02 schreef ReMcOrE het volgende:
dank/steun-betuigingen kunnen uiteraard via FoBo en PM
en ik loop sinds januari 2007 geen stage meer Yesse, dus veel heb ik niet toe te voegenmisschien ben ik er over 3/4 jaar weer, als ik stage loop voor mijn AA-opleiding. al zijn we dan wel ruim over #1000 denk ik
![]()
Ja ik zit hier nog niet zo lang, dus ik ken hem niet zo goedquote:Op dinsdag 1 juli 2008 15:06 schreef Piles het volgende:
[..]
Waarom ik
We dragen wel een topic aan 'm op
Ik loop ook geen stagequote:Op dinsdag 1 juli 2008 15:02 schreef ReMcOrE het volgende:
dank/steun-betuigingen kunnen uiteraard via FoBo en PM
en ik loop sinds januari 2007 geen stage meer Yesse, dus veel heb ik niet toe te voegenmisschien ben ik er over 3/4 jaar weer, als ik stage loop voor mijn AA-opleiding. al zijn we dan wel ruim over #1000 denk ik
![]()
omdat jij hier 24/7 bentquote:Op dinsdag 1 juli 2008 15:06 schreef Piles het volgende:
[..]
Waarom ik
We dragen wel een topic aan 'm op
AA = Accountant-Administratieconsulentquote:Op dinsdag 1 juli 2008 15:04 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Anonieme Alcoholisten? Dat weet je nu al?
Morgen is hij er van 8-5 niet eensquote:Op dinsdag 1 juli 2008 15:11 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Nou dat valt ook wel mee.
Pili is aan het afkicken
Mooi tochquote:Op dinsdag 1 juli 2008 15:14 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik ga vanavond om een uur of 23.00 weg, en ben dan pas om een uur of 19.00 pas weer terug
Mag hij ook nog etenquote:Op dinsdag 1 juli 2008 15:14 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Maar dan zal hij er van 5 tot 8 er wel zijn
Hoezo, vinden er internetwerkzaamheden plaats?quote:Op dinsdag 1 juli 2008 15:14 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik ga vanavond om een uur of 23.00 weg, en ben dan pas om een uur of 19.00 pas weer terug
quote:Op dinsdag 1 juli 2008 15:16 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Hoezo, vinden er internetwerkzaamheden plaats?
quote:Op dinsdag 1 juli 2008 15:16 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Hoezo, vinden er internetwerkzaamheden plaats?
Hier niet..Airco!quote:Op dinsdag 1 juli 2008 15:18 schreef MarkM het volgende:
Het is heet hier!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |