Wat is er mis met roze?quote:Op dinsdag 1 juli 2008 12:08 schreef Bravebart het volgende: [..] Daarom, hij is rozeBrrrr
Als je nou 15 was ok, of een 21 jarige barbiepop, maar roze auto's kunnen eeecht niet
![]()
Uhm.. zo'n beetje heel veel. voor een tshirt is het nog eens leuk, maar meer ook nietquote:Op dinsdag 1 juli 2008 12:12 schreef Yesse het volgende:
Wat is er mis met roze?
quote:Op dinsdag 1 juli 2008 12:10 schreef Yesse het volgende:
[..]
Haal jij maar niet je rijbewijs. Ik rijd wel
Voor de downforce.. anders ga je met +300km/u tegen de eerste de beste boom aanquote:
Markquote:
Dat leg ik net uitquote:Op dinsdag 1 juli 2008 12:12 schreef Yesse het volgende:
Hier is het bericht dat je wilde plaatsen:
[..]
Wat is er mis met roze?
Ik snap echt niet waarom roze stereotype is voor barbiepoppen en jonge meisjes. Roze is gewoon een lichtere kleur rood...quote:Op dinsdag 1 juli 2008 12:13 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Uhm.. zo'n beetje heel veel. voor een tshirt is het nog eens leuk, maar meer ook niet
Roze is voor beschuit met muisjes als het een meisje is geworden.. niet voor auto'squote:Op dinsdag 1 juli 2008 12:14 schreef Yesse het volgende:
[..]
Ik snap echt niet waarom roze stereotype is voor barbiepoppen en jonge meisjes. Roze is gewoon een lichtere kleur rood...
quote:Op dinsdag 1 juli 2008 12:15 schreef Cuegirllie het volgende:
KUT!!! Er is een kamerzoekavond gepland op maandag![]()
Ja maar ik ga niet naast iemand zitten die scheurt. Paar keer gedaan en mezelf ook een paar keer zo rot geschrokken dat ik niet mn hele leven naast zo iemand ga zittenquote:Op dinsdag 1 juli 2008 12:13 schreef Bravebart het volgende:
[..]Ik heb al een keer in een 1-serie gereden en daar is niks mee gebeurd
Dus men mag ook niet in een blauwe auto rijden. Mooi dan weet ik dat ook weerquote:Op dinsdag 1 juli 2008 12:15 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Roze is voor beschuit met muisjes als het een meisje is geworden.. niet voor auto's
Lichtblauw dan hèquote:Op dinsdag 1 juli 2008 12:16 schreef Yesse het volgende:
Dus men mag ook niet in een blauwe auto rijden. Mooi dan weet ik dat ook weer
blauw is nog een normale kleurquote:Op dinsdag 1 juli 2008 12:16 schreef Yesse het volgende:
[..]
Lichtblauwe auto's zijn ook geen porumquote:Op dinsdag 1 juli 2008 12:16 schreef Yesse het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 1 juli 2008 12:16 schreef Yesse het volgende:
[..]
Ja maar ik ga niet naast iemand zitten die scheurt. Paar keer gedaan en mezelf ook een paar keer zo rot geschrokken dat ik niet mn hele leven naast zo iemand ga zittenDat is slecht voor mijn hart.
vanaf 7 uur pas, maar toch...quote:
Eensquote:Op dinsdag 1 juli 2008 12:15 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Roze is voor beschuit met muisjes als het een meisje is geworden.. niet voor auto's
Alles goed ?quote:
Nogal kut weer dus... grrr, waarom overkomt mij dit dan haha.. en dit is weer zoiets wat niet af te zeggen valt, omdat 1 huisgenote al ziek is en er niet bij kan zijnquote:
Met 120+ door de bocht.quote:Op dinsdag 1 juli 2008 12:18 schreef Bravebart het volgende:
[..]Ik vind het altijd wel mooi, met 80+ een hoek om kunnen
Welke trouwens wel superdik isquote:Op dinsdag 1 juli 2008 12:18 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Eens
Ooit iemand eens in een roze Rolls Royce zien rijden en dan heb ik niet over Miss Lady Penelope van de Thunderbirds in haar Fab1
Ja maar dat is dan weer een pure scheurautoquote:
Thunderbirds FTWquote:
De oude versie dan hequote:
Ja, ik heb nog ergens het International Rescue Island met alle Thunderbirds voertuigen.quote:Op dinsdag 1 juli 2008 12:24 schreef Bravebart het volgende:
[..]
De oude versie dan heDie new-school Thunderbirds is zoooooooo debiel
![]()
![]()
Ja, je zit in het verkeerde subforum.quote:Op dinsdag 1 juli 2008 12:25 schreef jna het volgende:
Zit ik in het autotopic?
quote:Op dinsdag 1 juli 2008 12:25 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Ja, ik heb nog ergens het International Rescue Island met alle Thunderbirds voertuigen.
Blijkbaarquote:Op dinsdag 1 juli 2008 12:25 schreef jna het volgende:
Zit ik in het autotopic?
erg hequote:Op dinsdag 1 juli 2008 12:25 schreef jna het volgende:
Zit ik in het autotopic?
Ik ookquote:Op dinsdag 1 juli 2008 12:25 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Ja, ik heb nog ergens het International Rescue Island met alle Thunderbirds voertuigen.
ja en met geluiden...quote:Op dinsdag 1 juli 2008 12:27 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ik ookMet die opzij klappende palmbomen als de grot open ging
Die had ik ookquote:Op dinsdag 1 juli 2008 12:25 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Ja tot je op 2 millimeter ven een busje zit met 200 op de snelweg.quote:Op dinsdag 1 juli 2008 12:18 schreef Bravebart het volgende:
[..]Ik vind het altijd wel mooi, met 80+ een hoek om kunnen
Gaat lekkerquote:Op dinsdag 1 juli 2008 12:22 schreef MarkM het volgende:
[..]
Ja chill, met jou dan?
Ik mis het kijken in je fotoboek..
Die groene was echt meesterlijk omdat dat middelste gedeeltje eruit kon vallen waarna daar ook weer dat gele ding uit kwamquote:
Het gaat mij niet om snelheidquote:Op dinsdag 1 juli 2008 12:28 schreef Yesse het volgende:
[..]
Ja tot je op 2 millimeter ven een busje zit met 200 op de snelweg.
Wat vindt je van het nieuwe shirt dan?quote:Op dinsdag 1 juli 2008 12:25 schreef jna het volgende:
Zit ik in het autotopic?
Mij om de audioquote:Op dinsdag 1 juli 2008 12:30 schreef Bravebart het volgende:
Het gaat mij niet om snelheidHet gaat mij om acceleratie en wegligging
Jaquote:Op dinsdag 1 juli 2008 12:30 schreef jna het volgende:
[..]
Die groene was echt meesterlijk omdat dat middelste gedeeltje eruit kon vallen waarna daar ook weer dat gele ding uit kwam
Mwah valt me best mee. Die pasvorm is volgens mij wel goed.quote:Op dinsdag 1 juli 2008 12:30 schreef Houniet het volgende:
[..]
Wat vindt je van het nieuwe shirt dan?
Ja ok, maar dat kan je in elke auto proppenquote:
Vind hem ook niet lelijk, al is het wel even wennen.quote:Op dinsdag 1 juli 2008 12:31 schreef jna het volgende:
Mwah valt me best mee. Die pasvorm is volgens mij wel goed.
Eerst vond ik hem echt lelijk maar als ze hem aanhebben is ie best wel oke![]()
En jij?
quote:Op dinsdag 1 juli 2008 12:33 schreef jna het volgende:
Hoe zag die boormachine er ook alweer uit dan? Die kan ik ff niet voor me halen.
Ga je nou eindelijk eens pics maken je kapster?quote:Op dinsdag 1 juli 2008 12:33 schreef Houniet het volgende:
Zo even naar de kapper en daarna in mijn zwembroek de wagen wassen.
bruin worden
Misschien is ze der welquote:Op dinsdag 1 juli 2008 12:34 schreef eer-ik het volgende:
Ga je nou eindelijk eens pics maken je kapster?
Hier.quote:
wss door het onderwerp allemaal aan de lunch begnonen.. ga ik dat ook maar eens doenquote:
In de thunderbirds zat ook een vrouwquote:Op dinsdag 1 juli 2008 12:35 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Hier.
Maar het ging over auto's en daarna over thunderbirds.
Allebei de onderwerpen intresseren mij nog minder dan niks
Ik ga straks shoppenquote:Op dinsdag 1 juli 2008 12:35 schreef Milou__ het volgende:
Hier.
Maar het ging over auto's en daarna over thunderbirds.
Allebei de onderwerpen intresseren mij nog minder dan niks
Van allesquote:
quote:
quote:Op dinsdag 1 juli 2008 12:39 schreef eer-ik het volgende:
Ik heb die brillen besteld gast!
Ik koop ook altijd alles, anders krijg ik ook spijtquote:Op dinsdag 1 juli 2008 12:40 schreef Houniet het volgende:
[..]
Van alles. Ik plan nooit wat anders gaat het fout. Alles wat ik leuk vind koop ik, anders krijg ik achter af spijt.
JIj dan?
dat is alleen interessant als de ik-persoon, ikzelf benquote:
Welkequote:Op dinsdag 1 juli 2008 12:42 schreef Milou__ het volgende:
Ik koop ook altijd alles, anders krijg ik ook spijt![]()
Kga dalijk een nieuw geurtje halen
Helemaal niet meer aan gedachtquote:Op dinsdag 1 juli 2008 13:07 schreef ReMcOrE het volgende:
ik had een naamtopic verwacht voor mijn jubileum
Is dat nu alquote:Op dinsdag 1 juli 2008 13:07 schreef ReMcOrE het volgende:
ik had een naamtopic verwacht voor mijn jubileum
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |