Au contraire, ik associeer die foto met:quote:Op dinsdag 1 juli 2008 01:33 schreef Loofus het volgende:
De gebruikte foto insinueert enigzins een sarcastische ondertoon mijns inziens.
quote:Op dinsdag 1 juli 2008 01:34 schreef Koploperkopper het volgende:
Maar je bent toch al neger Chriz2k? Hoeveel koeler kun je zijn.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Misleidend !quote:
Die film was echt lachwekkend slecht, zo slecht dat Samuel niet eens de film naar een matig niveau kon brengen..quote:
Je snapt het gewoon niet!quote:Op dinsdag 1 juli 2008 02:18 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Die film was echt lachwekkend slecht, zo slecht dat Samuel niet eens de film naar een matig niveau kon brengen..
quote:
Tegenwoordig ? De film is al verkleurd inmiddels, zo oud is ie!quote:Op dinsdag 1 juli 2008 02:31 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]Ik ging de film kijken omdat S.L.J. erin meespeelde. Nadat ik de film had gezien spookte er alleen maar door m'n gedachten... WTF speelde hij hierin mee..
Meteen trauma, Samuel leent zich tegenwoordig alleen maar aan slechte films.. Laatste film die ik van em gezien heb, Jumper en helaas ook een bedroevend slechte film..
Hey sexy.quote:
quote:Op dinsdag 1 juli 2008 01:31 schreef Chriz2k het volgende:
[ afbeelding ]
Elke keer als ik deze man ergens zie denk ik bij mezelf: Hoe stoer kan iemand zijn?
Klacht: Ik zal nooit opkunnen tegen de stoerheid van Samuel L. Jackson.
]quote:Mmmm! Goddamn, Jimmie! This is some serious gourmet shit! Usually, me and Vince would be happy with some freeze-dried Taster's Choice right, but he springs this serious GOURMET shit on us! What flavor is this?
quote:Op dinsdag 1 juli 2008 07:54 schreef MLF het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
hij is zo COOL!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
mijn favoriete acteur
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Leroy blijkbaar.quote:Op dinsdag 1 juli 2008 12:53 schreef skiczukie het volgende:
Waar staat die L. eigenlijk voor in zijn naam?
dat was met Wesley Snipes en Ving Rhames....quote:Op dinsdag 1 juli 2008 10:46 schreef afcajos het volgende:
In die boksfilm van gister op rtl7 was hij ook zoeen fucking baas![]()
quote:Op dinsdag 1 juli 2008 10:51 schreef Sequencial het volgende:
"We're gonna be like three little Fonzies here. And what's Fonzie like?"![]()
cool [kool] adjective, -er, -est, adverb, noun, verb
1. Samuel L. Jackson
[ afbeelding ]
The great white hype is echt wel met Samuel L.quote:Op dinsdag 1 juli 2008 13:00 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
dat was met Wesley Snipes en Ving Rhames....![]()
die halen bij lange na de coolheid van Samuel L. Jackson niet...
Helemaal niet... Het was geen goede film, maar omdat SLJ de hoofdrol speelt met zijn trademark-quote (I have had it with these motherfucking snakes on this motherfucking plane!) en de film zichzelf niet al te serieus neemt is het toch zeker wel cult!quote:
cultquote:Op dinsdag 1 juli 2008 15:11 schreef RedDevil085 het volgende:
[..]
Helemaal niet... Het was geen goede film, maar omdat SLJ de hoofdrol speelt met zijn trademark-quote (I have had it with these motherfucking snakes on this motherfucking plane!) en de film zichzelf niet al te serieus neemt is het toch zeker wel cult!
Cult, idd.quote:Op dinsdag 1 juli 2008 15:11 schreef RedDevil085 het volgende:
[..]
Helemaal niet... Het was geen goede film, maar omdat SLJ de hoofdrol speelt met zijn trademark-quote (I have had it with these motherfucking snakes on this motherfucking plane!) en de film zichzelf niet al te serieus neemt is het toch zeker wel cult!
Kul, bedoel jequote:Op dinsdag 1 juli 2008 15:11 schreef RedDevil085 het volgende:
[..]
Oh, ik dacht dat je Undisputed bedoelde, die was gister namelijk op RTL7....quote:Op dinsdag 1 juli 2008 13:32 schreef Chewie het volgende:
[..]
The great white hype is echt wel met Samuel L.
Allebijquote:Op dinsdag 1 juli 2008 15:27 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
Oh, ik dacht dat je Undisputed bedoelde, die was gister namelijk op RTL7....
Dat heb ik wel eens vaker bij Samuel L. Jackson, veel goede films maar ook zeer veel slechte zoals:quote:Op dinsdag 1 juli 2008 15:19 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Kul, bedoel jeIk heb best wat films gezien waarvan ik dacht "okee
" maar deze sloeg echt alles.
51st state is geniaal!quote:Op dinsdag 1 juli 2008 15:42 schreef Chewie het volgende:
[..]
Dat heb ik wel eens vaker bij Samuel L. Jackson, veel goede films maar ook zeer veel slechte zoals:
-Sphere
-Deep Blue sea
-51st state
- Star wars (de nieuwe waren al minder dan de oude maar Samuel speelt hierin wel heel erg ongeintresseerd)
-Changing Lanes
-XxX
-Twisted
Inderdaad.quote:
Cool x Cool = Cool2quote:Op dinsdag 1 juli 2008 15:51 schreef Chewie het volgende:
[..]
Kom op zeg, dat was gewoon Snatch aangevuld met een vervelende egotrip van Samuel L. Jackson.
Heb hem intussen al veel te vaak gezien en ook al vind ik hem niet direct geniaal, er zitten wel degelijk amusante stukjes in:quote:
wat doet hij in een mackinaw?quote:Op dinsdag 1 juli 2008 09:13 schreef twentemeisje het volgende:
SLJ is the coolest of the cool!
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 2 juli 2008 00:48 schreef Roi het volgende:
Hij wordt alleen geėvenaard door Clint Eastwood.
[ afbeelding ]
Ik noem die film dan ook nog niet eens matigquote:Op dinsdag 1 juli 2008 19:28 schreef twentemeisje het volgende:
[..]
Indeed, 51st State matig noemen in dit topic is gelijk aan vloeken in de kerk Chewie!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |