Helemaal niet... Het was geen goede film, maar omdat SLJ de hoofdrol speelt met zijn trademark-quote (I have had it with these motherfucking snakes on this motherfucking plane!) en de film zichzelf niet al te serieus neemt is het toch zeker wel cult!quote:
cultquote:Op dinsdag 1 juli 2008 15:11 schreef RedDevil085 het volgende:
[..]
Helemaal niet... Het was geen goede film, maar omdat SLJ de hoofdrol speelt met zijn trademark-quote (I have had it with these motherfucking snakes on this motherfucking plane!) en de film zichzelf niet al te serieus neemt is het toch zeker wel cult!
Cult, idd.quote:Op dinsdag 1 juli 2008 15:11 schreef RedDevil085 het volgende:
[..]
Helemaal niet... Het was geen goede film, maar omdat SLJ de hoofdrol speelt met zijn trademark-quote (I have had it with these motherfucking snakes on this motherfucking plane!) en de film zichzelf niet al te serieus neemt is het toch zeker wel cult!
Kul, bedoel jequote:Op dinsdag 1 juli 2008 15:11 schreef RedDevil085 het volgende:
[..]
Oh, ik dacht dat je Undisputed bedoelde, die was gister namelijk op RTL7....quote:Op dinsdag 1 juli 2008 13:32 schreef Chewie het volgende:
[..]
The great white hype is echt wel met Samuel L.
Allebijquote:Op dinsdag 1 juli 2008 15:27 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
Oh, ik dacht dat je Undisputed bedoelde, die was gister namelijk op RTL7....
Dat heb ik wel eens vaker bij Samuel L. Jackson, veel goede films maar ook zeer veel slechte zoals:quote:Op dinsdag 1 juli 2008 15:19 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Kul, bedoel jeIk heb best wat films gezien waarvan ik dacht "okee
" maar deze sloeg echt alles.
51st state is geniaal!quote:Op dinsdag 1 juli 2008 15:42 schreef Chewie het volgende:
[..]
Dat heb ik wel eens vaker bij Samuel L. Jackson, veel goede films maar ook zeer veel slechte zoals:
-Sphere
-Deep Blue sea
-51st state
- Star wars (de nieuwe waren al minder dan de oude maar Samuel speelt hierin wel heel erg ongeintresseerd)
-Changing Lanes
-XxX
-Twisted
Inderdaad.quote:
Cool x Cool = Cool2quote:Op dinsdag 1 juli 2008 15:51 schreef Chewie het volgende:
[..]
Kom op zeg, dat was gewoon Snatch aangevuld met een vervelende egotrip van Samuel L. Jackson.
Heb hem intussen al veel te vaak gezien en ook al vind ik hem niet direct geniaal, er zitten wel degelijk amusante stukjes in:quote:
wat doet hij in een mackinaw?quote:Op dinsdag 1 juli 2008 09:13 schreef twentemeisje het volgende:
SLJ is the coolest of the cool!
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 2 juli 2008 00:48 schreef Roi het volgende:
Hij wordt alleen geėvenaard door Clint Eastwood.
[ afbeelding ]
Ik noem die film dan ook nog niet eens matigquote:Op dinsdag 1 juli 2008 19:28 schreef twentemeisje het volgende:
[..]
Indeed, 51st State matig noemen in dit topic is gelijk aan vloeken in de kerk Chewie!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |