Ik heb de cola maar tevoorschijn gehaald... moet toch iets doen om nog een beetje actief te blijven voor mijn werkgeverquote:Op dinsdag 1 juli 2008 15:17 schreef Fha het volgende:
[..]
Ik merkte net ineens dat ik al 10 minuten naar dezelfde regel in mn boek zat te starenmaar weer even pauze dus haha
Muck denkt altijd dat niemand WbD kent...quote:
ik las broekquote:Op dinsdag 1 juli 2008 15:17 schreef Fha het volgende:
[..]
Ik merkte net ineens dat ik al 10 minuten naar dezelfde regel in mn boek zat te starenmaar weer even pauze dus haha
kitty litter makes me pukequote:Op dinsdag 1 juli 2008 15:22 schreef Klonk het volgende:
helaas, weer alleen maar poep en plas in de kattenbakkenik hoop nog elke dag op een verborgen goudschat
quote:
wrom wist ik dat alquote:Op dinsdag 1 juli 2008 15:26 schreef Klonk het volgende:
een broekregel bestaat echtvolgens google is het een kledinghanger met zo´n horizontaal ding om je broek aan op te hangen
ik weetsquote:
tis een wonderquote:Op dinsdag 1 juli 2008 14:40 schreef Fha het volgende:
[..]
Mja oke goed punt
Grappig een ex van mij woont ook in Wijk
PeZu woont op een berg... eentje waar veel emo's vanaf rollen!quote:Op dinsdag 1 juli 2008 15:40 schreef Muck het volgende:
Hey naar pezu, waar kom je vandaan dan?
[/nieuwsgierig]
pezu komt het geografisch middelpunt van nederland, het immer bruisende amersfoortquote:Op dinsdag 1 juli 2008 15:40 schreef Muck het volgende:
Hey naar pezu, waar kom je vandaan dan?
[/nieuwsgierig]
quote:Op dinsdag 1 juli 2008 15:42 schreef DaMart het volgende:
[..]
PeZu woont op een berg... eentje waar veel emo's vanaf rollen!
alleen bepaalde emo'squote:Op dinsdag 1 juli 2008 15:42 schreef DaMart het volgende:
[..]
PeZu woont op een berg... eentje waar veel emo's vanaf rollen!
heeeel vaak geweest vroegerquote:Op dinsdag 1 juli 2008 15:42 schreef PeZu het volgende:
[..]
pezu komt het geografisch middelpunt van nederland, het immer bruisende amersfoort
wiezo dasquote:
ik ben nog nooit verder geweest dat het station geloof ikquote:
Ik wil e rniet heen, daarom werk ik vaak thuis.quote:
zo erg is het nu ook weer nietquote:Op dinsdag 1 juli 2008 15:48 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik wil e rniet heen, daarom werk ik vaak thuis.
vanwege de dierentuin natuurlijk!quote:
mja ik vind hem wat karig, emmen is zoveel beterquote:Op dinsdag 1 juli 2008 15:50 schreef Muck het volgende:
[..]
vanwege de dierentuin natuurlijk!
En ik heb er een blauwe maandag rijles gehad :p
je mag er wel een paar van mijquote:Op dinsdag 1 juli 2008 15:52 schreef Pheno het volgende:
Ik doe niet aan exxen
glquote:Op dinsdag 1 juli 2008 15:52 schreef Klonk het volgende:
mochten jullie nog tijd hebben, doe dan tussen 16:30 en 17:30 even duimen, mijn vriendin heeft een sollicitatiegesprek
Ik ken het liefst zo min mogelijk mensen, dat scheelt verjaardagen.quote:
Ook gl.quote:
als jij volgende week woensdag voor mij duimtquote:Op dinsdag 1 juli 2008 15:52 schreef Klonk het volgende:
mochten jullie nog tijd hebben, doe dan tussen 16:30 en 17:30 even duimen, mijn vriendin heeft een sollicitatiegesprek
ik gaat er ook vandoor, eens kijken of er interesse is in een braaiquote:
daarom gaan we morgen ook naar burger'squote:Op dinsdag 1 juli 2008 15:53 schreef PeZu het volgende:
[..]
mja ik vind hem wat karig, emmen is zoveel beter![]()
en stappen in amersfoort_!
Ik kom er aan!!quote:
+1 opmerkzaamheidquote:Op dinsdag 1 juli 2008 16:30 schreef OA het volgende:
Nog niet vol?
?quote:Op dinsdag 1 juli 2008 16:33 schreef Pheno het volgende:
Oe, een donphan
Mja dat ook inderdaad.. en ik baal dat die verdomde eigen risico verplicht is want ik kan het gewoon niet betalen.quote:Op dinsdag 1 juli 2008 16:27 schreef Pheno het volgende:
Ik vraag me ook altijd af waarom alles wat ik heb altijd buiten een verzekering valt
Wat de boer niet kent....quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |