Daar wil je toch niet naar kijken als je je pc aanzetquote:
Ik welquote:Op dinsdag 4 november 2008 16:34 schreef Antony1989 het volgende:
[..]
Daar wil je toch niet naar kijken als je je pc aanzet
Leuke achtergrond welquote:Op vrijdag 7 november 2008 03:47 schreef Boschkabouter het volgende:
Windows 2008.
[ link | afbeelding ]
Elke minuut?quote:Op maandag 17 november 2008 16:39 schreef Dizer het volgende:
Op mijn Macbook Pro van thuis.
[ afbeelding ]
Eigenlijk wijzigt het breaubladachtergrond elk minuut maar deze is de stoerste
Merk er niet zo veel vanquote:Op maandag 17 november 2008 17:15 schreef EvilMarc het volgende:
[..]
Elke minuut?
Is dat niet vreselijk irritant?
Ik verwachtte wel iets zelf getekend als achtergrondquote:
Als jij inspiratie heb en ik veel vrije tijd en zin dan wil ik best eens kijkenquote:Op woensdag 19 november 2008 00:45 schreef donroyco het volgende:
[..]
Ik verwachtte wel iets zelf getekend als achtergrond
quote:Op woensdag 19 november 2008 00:47 schreef toma het volgende:
[..]
Als jij inspiratie heb en ik veel vrije tijd en zin dan wil ik best eens kijken
Toma kan je mij het origineel geven?quote:
SPOILER: Wat is er allemaal te zien.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 10% gewijzigd door n8n op 20-11-2008 00:52:09 ]“Specialization is for insects”.—Robert Heinlein
dat kanquote:Op woensdag 19 november 2008 11:53 schreef Houniet het volgende:
[..]
Toma kan je mij het origineel geven?
Nee ik heb Vista, maar dat hoort ook gewoon allemaal te kunnen met XP geloof ik. Zal effe een paar linkies zoeken want het is wel een apart proggie.quote:Op maandag 24 november 2008 21:28 schreef toma het volgende:
[..]
Wat is dat allemaal op je desktop? Of heb jij een apart OS?
Mooie foto man!quote:Op maandag 24 november 2008 21:38 schreef Slarioux het volgende:
Ik ook maar ff. Foto zelf gemaakt
[ link | afbeelding ]
quote:Op maandag 24 november 2008 21:30 schreef Beezz het volgende:
[..]
Nee ik heb Vista, maar dat hoort ook gewoon allemaal te kunnen met XP geloof ik. Zal effe een paar linkies zoeken want het is wel een apart proggie.
edit: Heb ze weer gevonden.
Eerst Rainmeter, Rainmeter en niet de nieuwe. http://www.softpedia.com/get/System/System-Info/Rainmeter.shtml
Dan HUD.Vision, http://mepu.deviantart.com/art/HUD-Vision-84457514
En om die tijd, en het weer zo groot op je scherm te krijgen heb ik 10Foot.HUD; http://www.espiox.net/uploads/10-Foot_HUD.zip
Die gejatte mac icoontjes zijn van RocketDock btw.
Die weather tool is best lastig om te veranderen vind ikquote:Op dinsdag 25 november 2008 10:44 schreef Jo0Lz het volgende:
Toffe tool zeg! En mooi customisable, moet alleen nog wat grafische dingen veranderen...
[ link | afbeelding ]
Ja hoor, hij is bij mij nu Segoe UI.quote:Op dinsdag 25 november 2008 10:49 schreef toma het volgende:
[..]
Die weather tool is best lastig om te veranderen vind ik
Pakt ie ook andere lettertypes?
Hoe heb je dat gedaan? Met die LastFM covers.quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 15:50 schreef Jo0Lz het volgende:
[ link | afbeelding ]
Grappig, die ene met die kat.
Ik heb nu mijn last.fm covers op de desktop, beetje donkerder, omdat ik anders de icons niet normaal kon zien.
Eens even kijken wat mijn nieuwe backgrounds gaan worden, dit weekend.
Met de Last.FM Desktop Generator.quote:Op dinsdag 25 november 2008 11:00 schreef ChRoNiC het volgende:
[..]
Hoe heb je dat gedaan? Met die LastFM covers.
Geniaal ding. Echt.quote:Op dinsdag 25 november 2008 11:07 schreef Wouser het volgende:
wow die tool is dus vet tof als ik thuis ben even downloaden
quote:
Graag gedaan. Je moet maar eens op deze pagina kijken:quote:
Welk lettertype is dat? En hoe heb je die 24 uurs weergave gekregen?quote:Op woensdag 26 november 2008 19:59 schreef toma het volgende:
[ link | afbeelding ]
Prachtige tool!
Heb nu de tijd, de status van m'n accu, de datum, temperatuur en een rss regeltje met het laatste nieuws wat Ajax betreft
Die heb ik in kerstvariantquote:Op maandag 8 december 2008 19:26 schreef geelkuikentje het volgende:
Schaamteloos hier gepikt
[ link | afbeelding ]
Origineel
Ik vind hem zo geweldig![]()
![]()
quote:Op donderdag 18 december 2008 10:03 schreef WyriHaximus het volgende:
Zo nieuwe op me werk:
[ link | afbeelding ]
Oe bijna vergeten de bron plaatjes:quote:
Wat is je config daarvan? Ik wil die stijl namelijk ook... en daft punkquote:
beetje lastig ben er even mee bezig geweestquote:Op donderdag 18 december 2008 13:32 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Wat is je config daarvan? Ik wil die stijl namelijk ook... en daft punk
een vrolijke lijkwagenquote:
Mooi huis jaquote:Op dinsdag 6 januari 2009 13:43 schreef zweedse_muppet het volgende:
[ [url=http://img255.imageshack.us/img255/2577/bureaubladkleinvm7.png]afbeelding ][/url]
Volvo XC90
Lijkt net een mongooltje.quote:
Dreamscene is dat geloof ikquote:Op dinsdag 13 januari 2009 23:15 schreef marcel-o het volgende:
heb een boel ico's weggeruimd en n nieuwe achtergrond gekozen..
[ link | afbeelding ]
heeft iemand een idee hoe ik de achtergrond steeds kan laten veranderen? (vista)
Dreamscene is een bewegende achtergrond, als in een filmpje, niet een roulerende...quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |