Groot gelijk? Wat is dat voor onzin.quote:Op maandag 30 juni 2008 21:40 schreef Neo-Mullen het volgende:
Lol, volgens mij ben je ook extreem hot.
Deze beste jongen heeft groot gelijk.
Owja, wees blij dat je leuk gevonden wordt en zeur niet zo
True, maar hij heeft groot gelijk wat betreft jou leuk vindenquote:Op maandag 30 juni 2008 21:44 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Groot gelijk? Wat is dat voor onzin.
Ik heb geen problemen met leuk gevonden worden, maar ik heb er wel een probleem mee als iemand me uitscheldt terwijl ik diegene niets misdaan heb!
In jezelf snijden is meer dan genoeg, de rest van de bevolking laat je maar mooi met rust.quote:Op maandag 30 juni 2008 21:45 schreef TheSorrow het volgende:
Mesje langs zn halsslagader will do ze trick!
toch apart dat je na al die jaren nog steeds niet kan lezenquote:Op maandag 30 juni 2008 21:44 schreef Nobu het volgende:
Toch apart, dat je in zo'n volgende alinea plotseling een jaar jonger wordt.
Oh wacht, ik moet leren lezen.![]()
Nou jah, ze is dan meteen werkloos en jah wat zullen de mensen wel niet denken.quote:Op maandag 30 juni 2008 21:45 schreef TheSorrow het volgende:
Mesje langs zn halsslagader will do ze trick!
En niet even nadenkt voordat je allerlei onzin schrijft inderdaad.quote:Op maandag 30 juni 2008 21:46 schreef PeZu het volgende:
[..]
toch apart dat je na al die jaren nog steeds niet kan lezen_!
Jaloerse mensen zijnquote:Op maandag 30 juni 2008 21:38 schreef Breathtaking het volgende:
(Nee, geen lemming)doo
Imagine, een man van eind 20, samenwonend met zijn vriendin, probeert een collega van nog geen 17 te versieren, faalt daarin. Komt erachter dat desbetreffend meisje een date heeft dit weekend, en vindt het nodig haar daarom uit te schelden voor alles wat god verboden heeft waardoor hij werken voor haar bijna onmogelijk maakt.
Ja oke oke, ik ben dat meisje van 16maar, dat is toch niet normaal?
Ik kan zo niet werken, elke keer als ik bij hem in de buurt kom scheldt hij me uit, for no reason..
Klacht: Jaloerse mannen
Goed lezen. Nog geen 17 is dus 16.quote:Op maandag 30 juni 2008 21:44 schreef Nobu het volgende:
Toch apart, dat je in zo'n volgende alinea plotseling een jaar jonger wordt.
Oh wacht, ik moet leren lezen.![]()
Nee, ik denk niet dat dat een optie is. Ze zullen hem sowieso niet ontslaan want er is geen vervanging te vinden, hij heeft ook al zoveel dingen gedaan bij anderen (een collega geslagen ed) en hij werkt er nog steeds. Dus this won't do the trick.quote:Op maandag 30 juni 2008 21:45 schreef TheSorrow het volgende:
Kan je niet naar je baas of leidinggevende toestappen?
Nou ja, dan heb je voorlopig geen last meer van hem. Wel zorgen dat je het overleefd natuurlijk.quote:Op maandag 30 juni 2008 21:49 schreef Breathtaking het volgende:
En al zou ik het tegen mn baas zeggen en die tegen mn collega zal die waarschijnlijk heel schijnheilig reageren en mij daarna opwachten met zo'n mooi vleesmes ofzo
wat voor pauper zooi is dat heequote:Op maandag 30 juni 2008 21:49 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Nee, ik denk niet dat dat een optie is. Ze zullen hem sowieso niet ontslaan want er is geen vervanging te vinden, hij heeft ook al zoveel dingen gedaan bij anderen (een collega geslagen ed) en hij werkt er nog steeds. Dus this won't do the trick.
En al zou ik het tegen mn baas zeggen en die tegen mn collega zal die waarschijnlijk heel schijnheilig reageren en mij daarna opwachten met zo'n mooi vleesmes ofzo
je hebt ook nog oom agent.quote:Op maandag 30 juni 2008 21:49 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Nee, ik denk niet dat dat een optie is. Ze zullen hem sowieso niet ontslaan want er is geen vervanging te vinden, hij heeft ook al zoveel dingen gedaan bij anderen (een collega geslagen ed) en hij werkt er nog steeds. Dus this won't do the trick.
Je laten intimideren is iets wat je zelf doet... Ik zou die lul gewoon even flink laten vallen. Gewoon je werk goed doen en als die dibbes gekke dingen blijft doen, hem daarop aanspreken en in de mail bevestigen. Blijft hij doorgaan dan die mail forwarden naar de baas / manager en doet die er ook niks aan dan sta je al een stuk sterkerquote:Op maandag 30 juni 2008 21:49 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Mail mail? Que? Ik ben serveerster, geen mail bij onsquote:Op maandag 30 juni 2008 21:54 schreef draaijer het volgende:
[..]
Je laten intimideren is iets wat je zelf doet... Ik zou die lul gewoon even flink laten vallen. Gewoon je werk goed doen en als die dibbes gekke dingen blijft doen, hem daarop aanspreken en in de mail bevestigen. Blijft hij doorgaan dan die mail forwarden naar de baas / manager en doet die er ook niks aan dan sta je al een stuk sterker
Ook al geen optie, zoals ik van meerdere collega's heb gehoord, zn vriendin is een schatje, tot je in de buurt van haar vriend komt.. In haar ogen kan hij niets slechts doen, dus als ik dat vertel zal ze mij de schuld geven..quote:Op maandag 30 juni 2008 21:55 schreef Ratelslangetje het volgende:
Licht je toch even het (samenwonende) vriendinnetje van die knul in?
Brief dan.. Je kan zo'n aap laten vallen en dat moet je missie worden.. Tenzij je het lekker vindt om alle kanten op geslagen te wordenquote:Op maandag 30 juni 2008 21:55 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Mail mail? Que? Ik ben serveerster, geen mail bij ons
quote:Op maandag 30 juni 2008 22:00 schreef Salvad0R het volgende:
verkapt ik-versier-30-jarige-mannen-topic.
Bronquote:Klacht
Mochten er toch ongewenste intimiteiten plaatsvinden dan kan het slachtoffer een klacht indienen bij de werkgever. Deze kan hiervoor een speciale klachtenregeling hebben, hoewel dat lang niet altijd het geval is. Vaak heeft een werkgever een vertrouwenspersoon in dienst bij wie de ongewenst benaderde werknemer terecht kan. Op basis van de klacht moet de werkgever zorgen dat de dader stopt met zijn ongewenste activiteiten. Als de werkgever een klacht onvoldoende afhandelt, kan de werknemer hierover een rechtszaak beginnen tegen de werkgever. Als de rechter voldoende vermoedt dat seksuele intimidatie heeft plaatsgevonden, kan hij aan de werkgever vragen te bewijzen dat hij genoeg heeft gedaan om de intimidatie te voorkomen. Ook moet de werkgever dan aantonen dat hij het beginsel van gelijke behandeling heeft toegepast. Dit leggen van de bewijslast bij de werkgever is een gevolg van een wijziging van zowel de Wet gelijke behandeling van mannen en vrouwen als het Burgerlijk Wetboek in oktober 2006. Overigens kan de werknemer de collega die hem of haar seksueel lastig valt ook direct bij de rechter aanklagen.
Ik weet toch niet wat zijn reden is? Hij zei tegen me dat hij relatieproblemen had en dat 'ie niet gelukkig was.quote:Op maandag 30 juni 2008 22:04 schreef draaijer het volgende:
Ik vraag nu al 2x wat een reden kan zijn dat die gast met haar uit wil, maar geen reply... I don't buy this story and I join Pappie_Culo in his remark
ooh met een goede reden is het verhaal plots wel waarquote:Op maandag 30 juni 2008 22:04 schreef draaijer het volgende:
Ik vraag nu al 2x wat een reden kan zijn dat die gast met haar uit wil, maar geen reply... I don't buy this story and I join Pappie_Culo in his remark
En daar doen ze ook echt iets aan? Zoals daar staat zou ik dan eerst naar werkgever moeten, en dat werkt al niet.. En ik wil al helemaal niet mn werkgever aanklagenquote:Op maandag 30 juni 2008 22:05 schreef Fidelio9889 het volgende:
[..]
![]()
Zoals ik al zei kun je ook gewoon even bij oom agent langs.
[..]
Bron
Jemig wat wil je horen? Niks!quote:Op maandag 30 juni 2008 22:07 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
En daar doen ze ook echt iets aan? Zoals daar staat zou ik dan eerst naar werkgever moeten, en dat werkt al niet.. En ik wil al helemaal niet mn werkgever aanklagen
Nope, het is gewoon een attention topic.. Alles wegwuiven en aandacht trekkenquote:Op maandag 30 juni 2008 22:07 schreef PeZu het volgende:
[..]
ooh met een goede reden is het verhaal plots wel waar
Ja het is klaagbaak. Ik hoef niets te horen, oplossingen zijn natuurlijk altijd fijn, maar ik maak dit topic met een klacht. PUNT.quote:Op maandag 30 juni 2008 22:09 schreef draaijer het volgende:
[..]
Jemig wat wil je horen? Niks!
Just attention..
De oplossing is nu al 10x gegeven en je blijft huilen
K het is klaagbaak.. Wat zit ik te zeiken
wat doe je hier dan nogquote:Op maandag 30 juni 2008 22:10 schreef draaijer het volgende:
[..]
Nope, het is gewoon een attention topic.. Alles wegwuiven en aandacht trekken
Jij wilt alleen maar dat er een sekstape van komtquote:Op maandag 30 juni 2008 22:10 schreef LudoSanders het volgende:
Gun hem toch ook eens gewoon een pleziertje joh.
Met zo'n mentaliteit kom je nergens en kun je net zo goed de volgende keer geen topic openen.quote:Op maandag 30 juni 2008 22:07 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
En daar doen ze ook echt iets aan? Zoals daar staat zou ik dan eerst naar werkgever moeten, en dat werkt al niet.. En ik wil al helemaal niet mn werkgever aanklagen
quote:Op maandag 30 juni 2008 22:11 schreef PeZu het volgende:
[..]
wat doe je hier dan nog_!
je bent net een tuinman die jankt om het onkruid maar het wel water geeft
Ik ben een lulquote:Op maandag 30 juni 2008 22:11 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja het is klaagbaak. Ik hoef niets te horen, oplossingen zijn natuurlijk altijd fijn, maar ik maak dit topic met een klacht. PUNT.
En wat doe jij nou lullig zeg? Waarom zou ik dit verzinnen? Als ik aandacht wilde had ik wel iets beters verzonnen denk je niet
ik ben hier dan ook niet ter uwer vermaakquote:
En ts is net een tuivrouw met een natte vingers die jankt om het onkruid maar de schoffel liever met het stompe uiteinde hanteert, en dan bedoel ik niet in d'r hand!quote:Op maandag 30 juni 2008 22:11 schreef PeZu het volgende:
Eentje zonder diploma of eentje die manager/eigenaar is van de Pizzahutquote:Op maandag 30 juni 2008 22:14 schreef LudoSanders het volgende:
Overigens, welke eind 20'er werkt er nu nog in een/de Pizzahut.
Wel bij de les blijven.quote:Op maandag 30 juni 2008 22:16 schreef Fidelio9889 het volgende:
[..]
Eentje zonder diploma of eentje die manager/eigenaar is van de Pizzahut
quote:Op maandag 30 juni 2008 22:11 schreef PeZu het volgende:
[..]
wat doe je hier dan nog_!
Het begint met een a en eindigt op llochtoon.quote:Op maandag 30 juni 2008 22:14 schreef LudoSanders het volgende:
Overigens, welke eind 20'er werkt er nu nog in een/de Pizzahut.
Je voelt je aangesproken ?quote:Op maandag 30 juni 2008 22:22 schreef TheSorrow het volgende:
[..]
Ja, leuk, niet grappig.
Opgeka-kankert.
quote:
Ik werk niet eens bij de pizzahutquote:Op maandag 30 juni 2008 22:16 schreef Fidelio9889 het volgende:
[..]
Eentje zonder diploma of eentje die manager/eigenaar is van de Pizzahut
Waar wel danquote:Op maandag 30 juni 2008 22:28 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik werk niet eens bij de pizzahut
Ts der topics worden juist stelselmatig verkracht als je het mij vraagtquote:Op maandag 30 juni 2008 22:34 schreef Chriz2k het volgende:
Het enige klaagbaaktopic waarbij de TS niet wordt afgebrand, rukkers.
niemand vraagt je daarom ook watquote:Op maandag 30 juni 2008 22:40 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Ts der topics worden juist stelselmatig verkracht als je het mij vraagt
Ik las: ''TS wordt stelselmatig verkracht als je het mij vraagt.''quote:Op maandag 30 juni 2008 22:40 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Ts der topics worden juist stelselmatig verkracht als je het mij vraagt
And damn proud of itquote:Op maandag 30 juni 2008 22:34 schreef Chriz2k het volgende:
Het enige klaagbaaktopic waarbij de TS niet wordt afgebrand, rukkers.
Mooi plaatje hoor!quote:
Dat is toch het hele punt niet? Heb ik het hier over 'in trek zijn', nee, ik heb het over uitgescholden worden op mijn werkquote:Op maandag 30 juni 2008 22:47 schreef Cruise.Elroy het volgende:
Oh nee je bent in trek bij het manvolk. Ja idd enorm vervelend voor je.
Nee. die heb ik al genoeg dankzij 1 of andere fanatieke f5'er.quote:
Mn tank zit nog meer als de helft vol! I'll pick you up, we'll smoke a fat 1, and beat the shit out of that guy... Sound like a plan!quote:Op maandag 30 juni 2008 22:51 schreef Salvad0R het volgende:
Als je nou effe vertelt waar je werkt enzo, dan kunnen wij wel gepaste maatregelen nemen vanuit onze relaxte bureaustoelen.
Hmmm goed planquote:Op maandag 30 juni 2008 23:06 schreef TheSorrow het volgende:
[..]
Mn tank zit nog meer als de helft vol! I'll pick you up, we'll smoke a fat 1, and beat the shit out of that guy... Sound like a plan!
Komen er geen S&G-posts meer van jequote:Op maandag 30 juni 2008 23:05 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Nee. die heb ik al genoeg dankzij 1 of andere fanatieke f5'er.
En er staan toch geen foto's dus beste mensen, klikken is nutteloos!
Jammerquote:Op maandag 30 juni 2008 23:05 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Mwoah, vast welquote:Op maandag 30 juni 2008 23:08 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Komen er geen S&G-posts meer van je?
Very funnyquote:Op maandag 30 juni 2008 23:14 schreef sungaMsunitraM het volgende:
http://rapidshare.com/files/126168247/Breathtaking.rar
hoax, breathtaking heeft niet genoeg brainpower om het bot-werende raadsel op te lossen van rapidshare dus er valt niets funny te vindenquote:
Zeker teveel last gehad van al die rukkertjes die je pm'denquote:Op maandag 30 juni 2008 23:05 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Jij laat je hond een kind verkrachten?quote:Op maandag 30 juni 2008 23:34 schreef Armoed het volgende:
Zo lekker is ze toch ook weer niet? Zij is toch dat meisje dat toen dat roze rokje aanhad (met die zwarte top![]()
en meisjes hebben dan zogenaamd een fucking NASA-engineering voor mode en dat soort dingen? don't bullshit me)?
Ok eerlijk is eerlijk ik zou mijn hond er niet vanaf trappen, maar komop
Breek me de ' bek' niet openquote:Op maandag 30 juni 2008 21:38 schreef Breathtaking het volgende:
(Nee, geen lemming)
Klacht: Jaloerse mannen
Met een zak eroverheen is alles goed te doenquote:Op maandag 30 juni 2008 23:34 schreef Armoed het volgende:
Zo lekker is ze toch ook weer niet? Zij is toch dat meisje dat toen dat roze rokje aanhad (met die zwarte top![]()
en meisjes hebben dan zogenaamd een fucking NASA-engineering voor mode en dat soort dingen? don't bullshit me)?
Ok eerlijk is eerlijk ik zou mijn hond er niet vanaf trappen, maar komop
Ik denk niet dat het schadelijk is voor de hond, maar mocht ik het mis hebben, geef ik je gelijkquote:Op maandag 30 juni 2008 23:40 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Jij laat je hond een kind verkrachten?
Ik kots op je!
quote:Op maandag 30 juni 2008 22:10 schreef draaijer het volgende:
[..]
Nope, het is gewoon een attention topic.. Alles wegwuiven en aandacht trekken
En jij was toch diegene met die korte onnodige opmerkingen?quote:Op maandag 30 juni 2008 23:45 schreef Fakkan het volgende:
Jij bent toch die ene met die mooie ronde kont?
Nuff said.quote:Op maandag 30 juni 2008 23:42 schreef Fidelio9889 het volgende:
[..]
Met een zak eroverheen is alles goed te doen
[..]
Ik denk niet dat het schadelijk is voor de hond, maar mocht ik het mis hebben, geef ik je gelijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |