Nee. die heb ik al genoeg dankzij 1 of andere fanatieke f5'er.quote:
Mn tank zit nog meer als de helft vol! I'll pick you up, we'll smoke a fat 1, and beat the shit out of that guy... Sound like a plan!quote:Op maandag 30 juni 2008 22:51 schreef Salvad0R het volgende:
Als je nou effe vertelt waar je werkt enzo, dan kunnen wij wel gepaste maatregelen nemen vanuit onze relaxte bureaustoelen.
Hmmm goed planquote:Op maandag 30 juni 2008 23:06 schreef TheSorrow het volgende:
[..]
Mn tank zit nog meer als de helft vol! I'll pick you up, we'll smoke a fat 1, and beat the shit out of that guy... Sound like a plan!
Komen er geen S&G-posts meer van jequote:Op maandag 30 juni 2008 23:05 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Nee. die heb ik al genoeg dankzij 1 of andere fanatieke f5'er.
En er staan toch geen foto's dus beste mensen, klikken is nutteloos!
Jammerquote:Op maandag 30 juni 2008 23:05 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Mwoah, vast welquote:Op maandag 30 juni 2008 23:08 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Komen er geen S&G-posts meer van je?
Very funnyquote:Op maandag 30 juni 2008 23:14 schreef sungaMsunitraM het volgende:
http://rapidshare.com/files/126168247/Breathtaking.rar
hoax, breathtaking heeft niet genoeg brainpower om het bot-werende raadsel op te lossen van rapidshare dus er valt niets funny te vindenquote:
Zeker teveel last gehad van al die rukkertjes die je pm'denquote:Op maandag 30 juni 2008 23:05 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Jij laat je hond een kind verkrachten?quote:Op maandag 30 juni 2008 23:34 schreef Armoed het volgende:
Zo lekker is ze toch ook weer niet? Zij is toch dat meisje dat toen dat roze rokje aanhad (met die zwarte top![]()
en meisjes hebben dan zogenaamd een fucking NASA-engineering voor mode en dat soort dingen? don't bullshit me)?
Ok eerlijk is eerlijk ik zou mijn hond er niet vanaf trappen, maar komop
Breek me de ' bek' niet openquote:Op maandag 30 juni 2008 21:38 schreef Breathtaking het volgende:
(Nee, geen lemming)
Klacht: Jaloerse mannen
Met een zak eroverheen is alles goed te doenquote:Op maandag 30 juni 2008 23:34 schreef Armoed het volgende:
Zo lekker is ze toch ook weer niet? Zij is toch dat meisje dat toen dat roze rokje aanhad (met die zwarte top![]()
en meisjes hebben dan zogenaamd een fucking NASA-engineering voor mode en dat soort dingen? don't bullshit me)?
Ok eerlijk is eerlijk ik zou mijn hond er niet vanaf trappen, maar komop
Ik denk niet dat het schadelijk is voor de hond, maar mocht ik het mis hebben, geef ik je gelijkquote:Op maandag 30 juni 2008 23:40 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Jij laat je hond een kind verkrachten?
Ik kots op je!
quote:Op maandag 30 juni 2008 22:10 schreef draaijer het volgende:
[..]
Nope, het is gewoon een attention topic.. Alles wegwuiven en aandacht trekken
En jij was toch diegene met die korte onnodige opmerkingen?quote:Op maandag 30 juni 2008 23:45 schreef Fakkan het volgende:
Jij bent toch die ene met die mooie ronde kont?
Nuff said.quote:Op maandag 30 juni 2008 23:42 schreef Fidelio9889 het volgende:
[..]
Met een zak eroverheen is alles goed te doen
[..]
Ik denk niet dat het schadelijk is voor de hond, maar mocht ik het mis hebben, geef ik je gelijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |