quote:
Janes jij vuile slowchatterquote:Op maandag 30 juni 2008 19:47 schreef Nexie het volgende:
[..]
Zeker wel 3 dingen! Knuffelen, chocolade en diepgaande gesprekken
Auto's, vrouwen en sport
Ik niet, ik denk aan andere dingen, en meerdere dingen tegelijk enzoquote:Op maandag 30 juni 2008 19:49 schreef JanesBrownie het volgende:
fipo?
Ja dus.
Wat ik dus aan het zeggen was, is dat mannen allemaal hetzelfde zijn en maar aan 1 ding denken.
Blijkbaar. Oh. En uiteraard.quote:Op maandag 30 juni 2008 19:49 schreef JanesBrownie het volgende:
fipo?
Ja dus.
Wat ik dus aan het zeggen was, is dat mannen allemaal hetzelfde zijn en maar aan 1 ding denken.
Als dat echt zo was zou je het al lang hebben laten vallen. Maar goed, niet nuttig om daar verder op in te gaan, 2 topics waren genoeg.quote:Op maandag 30 juni 2008 19:52 schreef Miss_S het volgende:
Hey 2 pagina's vol gepraat over mijn gewicht![]()
En iedereen mag er alles van zeggen anders zou ik het niet op Fok! plaatsen, alleen trek ik me er weinig van aan
Jou?quote:Op maandag 30 juni 2008 19:49 schreef JanesBrownie het volgende:
O ja, jij wel idd.quote:Op maandag 30 juni 2008 19:52 schreef Elegy het volgende:
[..]
Ik niet, ik denk aan andere dingen, en meerdere dingen tegelijk enzo
Daarvoor is het te grappig, maar ik was niet diegene die er over begonquote:Op maandag 30 juni 2008 19:53 schreef Nexie het volgende:
[..]
Als dat echt zo was zou je het al lang hebben laten vallen. Maar goed, niet nuttig om daar verder op in te gaan, 2 topics waren genoeg.
Noem me niet zo!quote:Op maandag 30 juni 2008 19:51 schreef Nexie het volgende:
Even wat laatste posts uit vorige deeltje:
[..]
[..]
Janes jij vuile slowchatter![]()
Ik kan niet lang boos op je blijven.
Zeker niet als je al edit voordat ik post
Ach, zo tussendoor denk ik ook nog wel ergens anders aan hoor. Sex bijvoorbeeldquote:Op maandag 30 juni 2008 19:58 schreef Kluts het volgende:
Schaamteloze tvp.
Oh, en ja, de meeste mannen kunnen maar aan een ding denken.
En vrouwen niet he?quote:Op maandag 30 juni 2008 19:46 schreef JanesBrownie het volgende:
[..]
Denken allemaal maar aan 1 ding enzo...
En later wel aan andere dingen, maar in de eerste instantie...quote:Op maandag 30 juni 2008 19:58 schreef Kluts het volgende:
Schaamteloze tvp.
Vergeet je die arme hond niet? Die wil ook wel eens eten en uitgelaten worden hoorquote:Op maandag 30 juni 2008 20:00 schreef JanesBrownie het volgende:
[..]
En later wel aan andere dingen, maar in de eerste instantie...
Ik denk voornamelijk aan andere dingen, booschappenlijstjes, wat er nog allemaal moet gebeuren in huis... Dat soort dingen
Nee, wij vrouwen kunnen 2 dingen tegelijk, en denken dus alleen maar aan 2 dingen:quote:
Dan denkt de man in kwestie toch echt aan het verkeerde dingquote:Op maandag 30 juni 2008 20:00 schreef JanesBrownie het volgende:
[..]
En later wel aan andere dingen, maar in de eerste instantie...
Ik denk voornamelijk aan andere dingen, booschappenlijstjes, wat er nog allemaal moet gebeuren in huis... Dat soort dingen
Sorry, wist niet dat het gevoelig lag, JailBait. Ik vind Jane best een sexy naam. Om je nou James te gaan noemen gaat me te ver, dan ga ik wel voor JB. James is zo'n butler naamquote:Op maandag 30 juni 2008 19:55 schreef JanesBrownie het volgende:
[..]
Noem me niet zo!
Ik heet JB of James, dit i gewoon een nieuwe nick omdat de oude t niet meer deed
Leugens!quote:Op maandag 30 juni 2008 19:58 schreef Kluts het volgende:
Schaamteloze tvp.
Ja, ik zal aan de hond denken tijdens de sexquote:Op maandag 30 juni 2008 20:01 schreef Elegy het volgende:
[..]
Vergeet je die arme hond niet? Die wil ook wel eens eten en uitgelaten worden hoor
[knuppel-en-hoenderhokmode]
Trouwens, vrouwen zijn maar met één ding bezig en dat is: Wat vinden andere vrouwen van mij?
[/knuppel-en-hoenderhokmode]
Dus je denkt ook wel eens aan chocola tijdens de sex?quote:Op maandag 30 juni 2008 20:01 schreef Kluts het volgende:
[..]
Nee, wij vrouwen kunnen 2 dingen tegelijk, en denken dus alleen maar aan 2 dingen:
Sex en Chocola.
Jane mag ook wel hoor.quote:Op maandag 30 juni 2008 20:03 schreef Nexie het volgende:
[..]
Sorry, wist niet dat het gevoelig lag, JailBait. Ik vind Jane best een sexy naam. Om je nou James te gaan noemen gaat me te ver, dan ga ik wel voor JB. James is zo'n butler naam![]()
[..]
Leugens!
Of verklap ik nu ons grote geheim, mannen?
Oh, ik had te laat door dat het ging over wat je dacht tíjdens de sex.quote:Op maandag 30 juni 2008 20:06 schreef DarkManta het volgende:
[..]
Dus je denkt ook wel eens aan chocola tijdens de sex?
Of ben je dan chocola aan het eten tijdens de sex?
Misschien denk je aan sex tijdens het eten van chocola?
Als je met sex bezig bent, alleen aan sex denken.
Niet op de kaart kijken tijdens het autorijden.
Waar het hart vol van is enzo...quote:Op maandag 30 juni 2008 20:04 schreef JanesBrownie het volgende:
[..]
Ja, ik zal aan de hond denken tijdens de sex
Jij begon over mijn hond en met die zieke geest van jouquote:Op maandag 30 juni 2008 20:09 schreef Elegy het volgende:
[..]
Waar het hart vol van is enzo...
Of bedoel je doggystyle?
Nu we het toch over sex hebben, welk standje is jouw favoriet?quote:Op maandag 30 juni 2008 20:09 schreef Kluts het volgende:
[..]
Oh, ik had te laat door dat het ging over wat je dacht tíjdens de sex.
Mits lekkere billen.quote:Op maandag 30 juni 2008 20:12 schreef JanesBrownie het volgende:
Doggystyle is okee
Bierquote:Op maandag 30 juni 2008 19:49 schreef JanesBrownie het volgende:
* noteert: denkt tijdens de sex niet aan anderen *quote:Op maandag 30 juni 2008 20:24 schreef JanesBrownie het volgende:
[..]
Dat maakt mij niet uit, ik zie ze toch niet
Hmmm.quote:Op maandag 30 juni 2008 20:29 schreef Litpho het volgende:
[..]
* noteert: denkt tijdens de sex niet aan anderen *
Dat valt me nou van je tegenquote:Op maandag 30 juni 2008 20:24 schreef JanesBrownie het volgende:
[..]
Dat maakt mij niet uit, ik zie ze toch niet
Dat ik niet naar mijn billen kijk als ik sex heb op zijn hondjes?quote:
Nou jaaaa zeg!quote:Op maandag 30 juni 2008 20:26 schreef DarkManta het volgende:
Kluts is de kluts kwijt wanneer het over sex gaat
Zeer teleurstellend.quote:Op maandag 30 juni 2008 20:38 schreef JanesBrownie het volgende:
[..]
Dat ik niet naar mijn billen kijk als ik sex heb op zijn hondjes?
als je sex met mij hebt welquote:Op maandag 30 juni 2008 20:38 schreef JanesBrownie het volgende:
[..]
Dat ik niet naar mijn billen kijk als ik sex heb op zijn hondjes?
Hoe aambeien te voorkomen?quote:Op maandag 30 juni 2008 20:43 schreef JanesBrownie het volgende:
[..]
Ik ben dan met heel andere dingen bezig joh!
Nou gelooft geen enkele man meer dat we in minimaal 1 ding beter zijn dan hun: multitasken.quote:Op maandag 30 juni 2008 20:43 schreef JanesBrownie het volgende:
[..]
quote:Op maandag 30 juni 2008 20:43 schreef JanesBrownie het volgende:
[..]
En dan zeggen mensen nog dat romantiek dood isquote:Op maandag 30 juni 2008 20:00 schreef JanesBrownie het volgende:
quote:Op maandag 30 juni 2008 20:45 schreef Litpho het volgende:
[..]
[..]
En dan zeggen mensen nog dat romantiek dood is.
Datgene waar ik aan dacht wordt gewoon erg moeilijk als ik naar mijn billen moet kijkenquote:Op maandag 30 juni 2008 20:45 schreef Kluts het volgende:
[..]
Nou gelooft geen enkele man meer dat we in minimaal 1 ding beter zijn dan hun: multitasken.
Nu is volgens sommige mensen romantiek en doggystyle al niet te combineren, maar die mensen zijn niet hier. Toch?quote:
Maar toepassen, ho maar...quote:Op maandag 30 juni 2008 20:45 schreef Kluts het volgende:
[..]
Nou gelooft geen enkele man meer dat we in minimaal 1 ding beter zijn dan hun: multitasken.
Maar omdat nou multitasken te noemen, ik kan ook aan boodschappen denken en aan mijn zak krabben.quote:Op maandag 30 juni 2008 20:50 schreef JanesBrownie het volgende:
[..]
Datgene waar ik aan dacht wordt gewoon erg moeilijk als ik naar mijn billen moet kijken
Om niet te zeggen onmogelijk
Aan boodschappenijstjes denken en mijn haren uit mijn gezicht halen, gaat gemakkelijk tegelijk.,
Hoezo? Of ik nou wil of niet, tijdens doggy-style kan ik, net als iedereen, niet naar mijn eigen kont kijken.quote:
Spiegels. Voor het kijken, niet voor het pijpen. Dat dat even duidelijk is.quote:Op maandag 30 juni 2008 20:55 schreef Kluts het volgende:
[..]
Hoezo? Of ik nou wil of niet, tijdens doggy-style kan ik, net als iedereen, niet naar mijn eigen kont kijken.
Net als dat jij jezelf niet kan pijpen. Dat is lichamelijk gewoon onmogelijk.
quote:
quote:Op maandag 30 juni 2008 21:00 schreef Litpho het volgende:
oh, en JB, je doosje is weer eens vol
Wat heeft multitasken nou te maken met naar je kont kijken onder doggystyle?quote:Op maandag 30 juni 2008 20:55 schreef Kluts het volgende:
[..]
Hoezo? Of ik nou wil of niet, tijdens doggy-style kan ik, net als iedereen, niet naar mijn eigen kont kijken.
Net als dat jij jezelf niet kan pijpen. Dat is lichamelijk gewoon onmogelijk.
Dus.
Mijn vraag is dan wat zou je willen horen?quote:Op maandag 30 juni 2008 21:01 schreef Kluts het volgende:
De vraag is nu natuurlijk: Als je t zou kunnen, zou je t dan doen?
Elke dag is jouw dagquote:Op maandag 30 juni 2008 21:04 schreef Kluts het volgende:
Ik dacht dat je daarop doelde. Vandaar.
Maar duidelijk heb ik mijn dag niet helemaal.
geeft niet meid, heeft iedereen wel eens last vanquote:Op maandag 30 juni 2008 21:04 schreef Kluts het volgende:
Ik dacht dat je daarop doelde. Vandaar.
Maar duidelijk heb ik mijn dag niet helemaal.
*kuch*quote:Op maandag 30 juni 2008 19:49 schreef JanesBrownie het volgende:
fipo?
Ja dus.
J. Brownie from Nigeria has a very special offer for youquote:
Gelukkig maar.quote:Op maandag 30 juni 2008 21:09 schreef DarkManta het volgende:
[..]
geeft niet meid, heeft iedereen wel eens last van
Drukke of vervelende dag gehad vandaag?quote:
Ik ga niet verwachten dat ze maagd is maar het aantal moet niet te hoog liggen, vind ik.quote:Op maandag 30 juni 2008 21:13 schreef Elegy het volgende:
Om het toch lichtelijk ontopic te houdenvroeg ik me zo af, wanneer gaat de single tijdens een date eigenlijk praten over seks? Of doe je dat pas later? Of heb je er veel drank voor nodig, of moed? Of wacht je totdat de ander er over begint?
En wat als je nou een date hebt met iemand die er eerlijk voor uitkomt dat hij/zij niet geheel onschuldig is, dus een flink aantal bedpartners heeft versleten. Is het voor jou dan reden om te stoppen met daten of denk je dat het wel interessant kan worden/je die persoon "wel kan omvormen"?
Over sex praten doe je pas wanneer je wensen hebt of andere dingen zijn.quote:Op maandag 30 juni 2008 21:13 schreef Elegy het volgende:
Om het toch lichtelijk ontopic te houdenvroeg ik me zo af, wanneer gaat de single tijdens een date eigenlijk praten over seks? Of doe je dat pas later? Of heb je er veel drank voor nodig, of moed? Of wacht je totdat de ander er over begint?
En wat als je nou een date hebt met iemand die er eerlijk voor uitkomt dat hij/zij niet geheel onschuldig is, dus een flink aantal bedpartners heeft versleten. Is het voor jou dan reden om te stoppen met daten of denk je dat het wel interessant kan worden/je die persoon "wel kan omvormen"?
Wat is voor jou het maximum voor een meisje dan?quote:Op maandag 30 juni 2008 21:15 schreef Nexie het volgende:
[..]
Ik ga niet verwachten dat ze maagd is maar het aantal moet niet te hoog liggen, vind ik.
Ik zou me gemakkelijk en relax moeten voelen om daarover te beginnen. Ik ben altijd heel vrij opgevoed als het over sex gaat en alles was altijd bespreekbaar, soms zelfs zo erg dat het voor mij een beetje te ver ging in tegenstelling tot mijn ouders. Maar ik zit er totaal niet mee om over sex te praten met een date.quote:Op maandag 30 juni 2008 21:13 schreef Elegy het volgende:
Hangt er een beetje vanaf, als het gesprek erop komt ontwijk ik het zeker niet, hangt ook van de persoon af.quote:Op maandag 30 juni 2008 21:13 schreef Elegy het volgende:
Die peil ik niet helemaal....quote:Op maandag 30 juni 2008 21:16 schreef DarkManta het volgende:
[..]
Over sex praten doe je pas wanneer je wensen hebt of andere dingen zijn.
Dat wisseltquote:Op maandag 30 juni 2008 21:13 schreef Elegy het volgende:
Omvormen zou alleen maar ter sprake komen als die persoon niet van plan is te stoppen met het verslijten van een flink aantal bedpartners (en ook dat zou eerder stoppen dan omvormen zijn).quote:En wat als je nou een date hebt met iemand die er eerlijk voor uitkomt dat hij/zij niet geheel onschuldig is, dus een flink aantal bedpartners heeft versleten. Is het voor jou dan reden om te stoppen met daten of denk je dat het wel interessant kan worden/je die persoon "wel kan omvormen"?
Ik moet naar huisquote:Op maandag 30 juni 2008 21:16 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Wat is voor jou het maximum voor een meisje dan?
Nah, niet echt. Veel bankgehangen omdat ik een beetje ziekjes ben.quote:Op maandag 30 juni 2008 21:13 schreef DarkManta het volgende:
[..]
Drukke of vervelende dag gehad vandaag?
Ik kom uit een streng christelijk gezin en kan er absoluut niet over praten.quote:Op maandag 30 juni 2008 21:17 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ik zou me gemakkelijk en relax moeten voelen om daarover te beginnen. Ik ben altijd heel vrij opgevoed als het over sex gaat en alles was altijd bespreekbaar, soms zelfs zo erg dat het voor mij een beetje te ver ging in tegenstelling tot mijn ouders. Maar ik zit er totaal niet mee om over sex te praten met een date.
Maar wat is hoog? 5, 15, 30? En wat is de correlatie (ik hou van interessante woorden) met de leeftijd? Stel dat je 5 niet zo'n hoog getal vindt, totdat blijkt dat ze 16 is.quote:Op maandag 30 juni 2008 21:15 schreef Nexie het volgende:
[..]
Ik ga niet verwachten dat ze maagd is maar het aantal moet niet te hoog liggen, vind ik.
Kinderen, Q. Geen seks.quote:Op maandag 30 juni 2008 21:19 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik kom uit een streng christelijk gezin en kan er absoluut niet over praten..
Ligt een beetje aan de leeftijd denk ik. En ook wat je doel is. Ik ben niet zo van de ONS maar als ik die zou willen dan zou het mij echt niet boeien hoeveel mij voor zijn gegaan. Zoek ik iets serieuzers en heeft zij opvallend veel voorgangers gehad (dan heb ik het over seks maar ook veel relaties in korte tijd bijvoorbeeld) dan gaat er bij mij wel een alarm af dat ik wellicht serieuzer ben dan zij.quote:Op maandag 30 juni 2008 21:16 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Wat is voor jou het maximum voor een meisje dan?
Die heb ik eerder gezien, ja. Dat zou uiteraard inhouden dat een maagd opzoeken de enige manier is om niet voorgelogen te wordenquote:Op maandag 30 juni 2008 21:19 schreef Elegy het volgende:
De ongeschreven rekenregel is toch dat je het aantal bij vrouwen moet vermenigvuldigen met drie en bij mannen moet delen door drie?
Maak je nou een grapje? Nee, bij mij was dat echt heel anders. Misschien vanwege mijn braziliaanse moeder. Daar is sex zo ingeburgerd dat is gewoon niet weg te denken. Je hebt daar 3 belangerijke dingen in het leven: voetbal, sex en plezier hebben in het leven en misschien op een vierde plaats religie. De rest is allemaal van ondergeschikt belang.quote:Op maandag 30 juni 2008 21:19 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik kom uit een streng christelijk gezin en kan er absoluut niet over praten..
Veel of weinig partners, wat maakt het uit? Als iemand meerdere bedpartners heeft gehad, dan neem ik aan dat hij iig goed geoefend hebt, daar pluk ik dan ook weer de vruchten van. Iemand treffen die weinig bedpartners gehad heeft heeft ook wel weer wat, ik snap het gedoe rondom het aantal niet.quote:Op maandag 30 juni 2008 21:19 schreef Elegy het volgende:
[..]
Maar wat is hoog? 5, 15, 30? En wat is de correlatie (ik hou van interessante woorden) met de leeftijd? Stel dat je 5 niet zo'n hoog getal vindt, totdat blijkt dat ze 16 is.
Want hoe vaak hoor je jongens wel niet opscheppen dat ze X aantal meisjes hebben gehad en dat dat heel erg stoer is, totdat een meisje zegt "ik heb er tien gehad", dan is het meteen een slet en een hoer en wil niemand haar. Zeggen ze.
De ongeschreven rekenregel is toch dat je het aantal bij vrouwen moet vermenigvuldigen met drie en bij mannen moet delen door drie?
Wanneer je het over sex hebt verschilt per persoon, de ene keer vrij snel , de andere keer misschien helemaal niet.quote:Op maandag 30 juni 2008 21:13 schreef Elegy het volgende:
Je hebt gelijk mbt die leeftijd, ja.quote:Op maandag 30 juni 2008 21:19 schreef Elegy het volgende:
[..]
Bij ons was het religie, religie, religie, god en de dood. Heerlijk.quote:Op maandag 30 juni 2008 21:22 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Maak je nou een grapje? Nee, bij mij was dat echt heel anders. Misschien vanwege mijn braziliaanse moeder. Daar is sex zo ingeburgerd dat is gewoon niet weg te denken. Je hebt daar 3 belangerijke dingen in het leven: voetbal, sex en plezier hebben in het leven en misschien op een vierde plaats religie. De rest is allemaal van ondergeschikt belang.
aaaww en dan met dit mooie weer, in ieder geval beterschapquote:Op maandag 30 juni 2008 21:18 schreef Kluts het volgende:
[..]
Nah, niet echt. Veel bankgehangen omdat ik een beetje ziekjes ben.
Om bij de ander in de smaak te vallen en hopend goed te gokkenquote:Op maandag 30 juni 2008 21:22 schreef Kluts het volgende:
Waarom zouden mensen er überhaupt over liegen?
Je hebt je telefoon altijd nog he.quote:Op maandag 30 juni 2008 21:18 schreef JanesBrownie het volgende:
[..]
Ik moet naar huis
Maar dat ligt toch ook aan de vrouw?
Geweldig is dat. Doe mij zo'n opvoedingquote:Op maandag 30 juni 2008 21:22 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Maak je nou een grapje? Nee, bij mij was dat echt heel anders. Misschien vanwege mijn braziliaanse moeder. Daar is sex zo ingeburgerd dat is gewoon niet weg te denken. Je hebt daar 3 belangerijke dingen in het leven: voetbal, sex en plezier hebben in het leven en misschien op een vierde plaats religie. De rest is allemaal van ondergeschikt belang.
En later door het liegen toch door de mand vallen.quote:Op maandag 30 juni 2008 21:24 schreef Litpho het volgende:
[..]
Om bij de ander in de smaak te vallen en hopend goed te gokken. Onzekerheid dus.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |