Date jij wel eens met mannen waarvan je zo in het begin dacht dat ze een klootzak waren?quote:Op maandag 30 juni 2008 18:24 schreef Kluts het volgende:
Zullen we nu gewoon weer normaal tegen elkaar doen anders? Vond ik een stuk leuker.
quote:Op maandag 30 juni 2008 18:25 schreef kastanova het volgende:
[..]
Hé sletje, wanneer zuig je me nou een keer klaar?
En de andere helft was het volkomen met me eens maar zei verder ook niks omdat ze liever iemand anders de kastanjes (vandaar m'n nickname natuurlijk!) uit het vuur laten halen.quote:Op maandag 30 juni 2008 18:25 schreef Liquidootje het volgende:
[..]
Maar jij met je ingelezen kennis over het menselijke psyche weet toch dat het gevoel dat je tegen een "groepje" op moet al reden genoeg kan zijn om bepaalde onderwerpen niet aan te snijden?
Nu geloof ik heel goed dat jij in je eentje je mannetje kunt staan hoor, maar nog... weetje hoe je vroeger miss_s altijd beledigde over haar molligheid (sorry miss_s dat ik dit even weer aanhaal) en bijna geen persoon die er wat van zei. Terwijl ik zeker weet dat mensen zijn die vonden dat je te ver ging gaan.
Dat lijkt mij een karakteristieke voorbeeld van wat ik bedoel.
edit: kut ik moet leren sneller typen
Nou, wanneer kom ik bij je slapen?quote:
No prob, sowieso zouden we samen een anti-muggen-front vormen, dus dacht eerst dat je t daarover had.quote:Op maandag 30 juni 2008 18:30 schreef JanesBrownie het volgende:
[..]
Nou, wanneer kom ik bij je slapen?
(sorry, moest evenaangezien iedereen je hier al op die manie schijnt te benaderen
)
Wil er een keer een populaire jongen met je neuken, is het weer niet goed. Beetje jammer dit.quote:Op maandag 30 juni 2008 18:33 schreef Kluts het volgende:
Verder heb ik vooral geen idee waar ik deze variant van benaderen aan verdiend heb, maar goed.
Mja, maar in IRL kun je mensen beter aanvoelen of ze het kunnen hebben of niet. Nu weet ik dat niet van dinges, ken ik verder niet, maar wat dat betreft vind ik het gewoon boers en (hier komt ie) onfatsoenlijk.quote:Op maandag 30 juni 2008 18:30 schreef kastanova het volgende:
[..]
En de andere helft was het volkomen met me eens maar zei verder ook niks omdat ze liever iemand anders de kastanjes (vandaar m'n nickname natuurlijk!) uit het vuur laten halen.
Ze was immers ook daadwerkelijk te mollig voor de kleding die ze droeg.
Als dat in real life bij een vriendin het geval is zeg ik het ook, dus waarom niet online bij een wildvreemde?
Hoor jij daar in de verte ook de bingingsangstklok luiden Krea?quote:Op maandag 30 juni 2008 18:35 schreef Kreator het volgende:
[..]
Wil er een keer een populaire jongen met je neuken, is het weer niet goed. Beetje jammer dit.
@ Kreatorquote:Op maandag 30 juni 2008 18:34 schreef Kreator het volgende:
@JanesBrownie
Wat ik trouwens al tijden wilde melden hè.... wist je wel dat Brownie slang is voor anus? En dat je dus eigenlijk Janes Anus heet?
Groetjes,
Krea.
Dát kan kloppen. Ik héb op dit moment ook bindingsangst.quote:Op maandag 30 juni 2008 18:36 schreef kastanova het volgende:
[..]
Hoor jij daar in de verte ook de bingingsangstklok luiden Krea?
Dat bedoelde ik ook, maar nu moet t natuurlijkquote:Op maandag 30 juni 2008 18:33 schreef Kluts het volgende:
[..]
No prob, sowieso zouden we samen een anti-muggen-front vormen, dus dacht eerst dat je t daarover had.![]()
Verder heb ik vooral geen idee waar ik deze variant van benaderen aan verdiend heb, maar goed.
Dat is in jouw geval niet echt een ramp, aangezien we het hier niet over een periode langer dan een maand hebben als ik me niet vergis.quote:Op maandag 30 juni 2008 18:38 schreef Kluts het volgende:
[..]
Dát kan kloppen. Ik héb op dit moment ook bindingsangst.
Hehe, maar zo ver ik weet jij ook nietquote:Op maandag 30 juni 2008 18:38 schreef dawg het volgende:
En dan te bedenken dat jij hier eigenlijk niet mag komen, Liquido.
Ze is nog niet toe aan een echte man. Dat zie je zo. Dat rellerige, wegschoppende gedrag is typisch voor meisjes met bindingsangst. Geeft niet, als ze 2 toffe knapen als ons achter de kiezen heeft, gaat het licht wel branden.quote:Op maandag 30 juni 2008 18:36 schreef kastanova het volgende:
Hoor jij daar in de verte ook de bindingsangstklok luiden Krea?
Tegen dergelijke mensen zeggen dat het wel mee valt qua molligheid terwijl iedereen beter weet, dát is pas boers.quote:Op maandag 30 juni 2008 18:36 schreef Liquidootje het volgende:
Mja, maar in IRL kun je mensen beter aanvoelen of ze het kunnen hebben of niet. Nu weet ik dat niet van dinges, ken ik verder niet, maar wat dat betreft vind ik het gewoon boers en (hier komt ie) onfatsoenlijk.
Ik wil jequote:Op maandag 30 juni 2008 18:40 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ze is nog niet toe aan een echte man. Dat zie je zo. Dat rellerige, wegschoppende gedrag is typisch voor meisjes met bindingsangst. Geeft niet, als ze 2 toffe knapen als ons achter de kiezen heeft, gaat het licht wel branden.
Precies.quote:Op maandag 30 juni 2008 18:39 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Dat is in jouw geval niet echt een ramp, aangezien we het hier niet over een periode langer dan een maand hebben als ik me niet vergis.
Ik mag hier altijd komen.quote:Op maandag 30 juni 2008 18:39 schreef Liquidootje het volgende:
[..]
Hehe, maar zo ver ik weet jij ook niet
Ontkennen heeft geen zin. Ik weet het. Het geeft niet. Ik vind je foto alleen wat weerzinwekkend. Als je daar wat aan doet, maak je misschien wel een kans.quote:
Over dat trauma ben ik al heen volgens mijn psychiater........quote:
Dáár ben ik het dan wel weer mee eens. Als iemand gewoon straal voor lul loopt, dan is het beter er iets van te zeggen, dan haar maandenlang er zo bij te laten lopen.quote:Op maandag 30 juni 2008 18:41 schreef kastanova het volgende:
[..]
Tegen dergelijke mensen zeggen dat het wel mee valt qua molligheid terwijl iedereen beter weet, dát is pas boers.
Zo'n meisje loopt maandenlang voor lul omdat de meerderheid het lef niet heeft om het haar te zeggen, dát is pas onfatsoenlijk.
En daarnaast is het in feite natuurlijk ook gewoon keihard liegen.
Dus omdat ik niet lieg ben ik dus niet aardig. Sue me, dan ben ik maar onaardig.
Helpt het enigszins als ik je erop attendeer dat ik op Kasta doelde?quote:Op maandag 30 juni 2008 18:43 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Over dat trauma ben ik al heen volgens mijn psychiater........
Een licht dat gaat branden klinkt inderdaad heel wat poetischer dan "Hartstochtelijk smeken om zaad omdat ze na 4 maanden continu soppend op haar bureaustoeltje zitten vergiftigingsverschijnselen begint te vertonen."quote:Op maandag 30 juni 2008 18:40 schreef Kreator het volgende:
Geeft niet, als ze 2 toffe knapen als ons achter de kiezen heeft, gaat het licht wel branden.
Je knipt mijn mooie conclusie en het ontstaan van al dit weg. Egoïst.quote:Op maandag 30 juni 2008 18:41 schreef kastanova het volgende:
[..]
Tegen dergelijke mensen zeggen dat het wel mee valt qua molligheid terwijl iedereen beter weet, dát is pas boers.
Zo'n meisje loopt maandenlang voor lul omdat de meerderheid het lef niet heeft om het haar te zeggen, dát is pas onfatsoenlijk.
En daarnaast is het in feite natuurlijk ook gewoon keihard liegen.
Dus omdat ik niet lieg ben ik dus niet aardig. Sue me, dan ben ik maar onaardig.
Ik denk dat ik maar een stuk touw ga kopen nuquote:Op maandag 30 juni 2008 18:43 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ontkennen heeft geen zin. Ik weet het. Het geeft niet. Ik vind je foto alleen wat weerzinwekkend. Als je daar wat aan doet, maak je misschien wel een kans.
Ff sporten, dat moet gebeuren als je zo atletisch en aantrekkelijk wil zijn als ik.
Tot vanavond, gepeupel. En Martin.
quote:Op maandag 30 juni 2008 18:43 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Over dat trauma ben ik al heen volgens mijn psychiater........
Ken ik jou niet ergens van? tegen een dikzak in de frietzaak is subtiel genoeg, bedoel je?quote:Op maandag 30 juni 2008 18:43 schreef Kluts het volgende:
Maar er zijn natuurlijk wel een hoop manieren waaróp je dat kan zeggen.
Sommige mensen hebben nou eenmaal geen gevoel voor sarcasmequote:Op maandag 30 juni 2008 18:48 schreef dawg het volgende:
[..]
Ken ik jou niet ergens van? tegen een dikzak in de frietzaak is subtiel genoeg, bedoel je?
Waarom ik toch liever voor het directe ga, daar heb ik (uiteraard ook) een vrij simpele maar logische theorie over.quote:Op maandag 30 juni 2008 18:43 schreef Kluts het volgende:
[..]
Dáár ben ik het dan wel weer mee eens. Als iemand gewoon straal voor lul loopt, dan is het beter er iets van te zeggen, dan haar maandenlang er zo bij te laten lopen.
Maar er zijn natuurlijk wel een hoop manieren waaróp je dat kan zeggen.
Nog 120 vrouwen te gaan en je zult beseffen dat het niet aan die specifieke vrouwen ligt, Krea.quote:Op maandag 30 juni 2008 18:48 schreef Kreator het volgende:
Kut. Ik begin die labilo's ook al aan te trekken, Kasta.
Da's wel een heel mooie theorie, maar volgens mij prefereert het gros van de mensen toch subtiliteit. Kop in het zand enzoquote:Op maandag 30 juni 2008 18:50 schreef kastanova het volgende:
[..]
Waarom ik toch liever voor het directe ga, daar heb ik (uiteraard ook) een vrij simpele maar logische theorie over.
Men kiest doorgaans liever voor de subtiliteit dan voor het directe.
Subtiliteit is concreet gezien het verbloemen van de waarheid.
De waarheid verbloemen is simpelweg de waarheid verdraaien.
Zodra je de waarheid verdraait ben je in de praktijk deels aan het liegen.
Ik lieg principieel nooit, dus ook aan het verdraaien van de waarheid en dus subtiliteit doe ik principieel niet.
quote:Op maandag 30 juni 2008 18:48 schreef Kreator het volgende:
Voorbeeld:quote:Op maandag 30 juni 2008 18:50 schreef kastanova het volgende:
[..]
Waarom ik toch liever voor het directe ga, daar heb ik (uiteraard ook) een vrij simpele maar logische theorie over.
Men kiest doorgaans liever voor de subtiliteit dan voor het directe.
Subtiliteit is concreet gezien het verbloemen van de waarheid.
De waarheid verbloemen is simpelweg de waarheid verdraaien.
Zodra je de waarheid verdraait ben je in de praktijk deels aan het liegen.
Ik lieg principieel nooit, dus ook aan het verdraaien van de waarheid en dus subtiliteit doe ik principieel niet.
Vertel eens, ben je het nu eens met hem en vind dat mensen iets gewoon moeten zeggen als er iets niet klopt ook al is het confronterend en simpelweg beledigend? En dan heb ik het niet over een snotje die aan je neus hangt he. Anders heb ik nog wel enkele opmerkingen voor jequote:Op maandag 30 juni 2008 18:52 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Da's wel een heel mooie theorie, maar volgens mij prefereert het gros van de mensen toch subtiliteit. Kop in het zand enzo
Iets zegt me dat je tien jurkjes maat 36 later toch echt in de verleiding komtquote:Op maandag 30 juni 2008 18:55 schreef Kluts het volgende:
Ik kan haar natuurlijk ook gewoon vertellen dat ze te vadsig voor is voor maat 36, maar dat is niet echt constructief.
Maar dat is je vriendin. Zal ik je een paar fobo's geven, dan kun je ze even een dienst bewijzen.quote:Op maandag 30 juni 2008 18:55 schreef Kluts het volgende:
[..]
Voorbeeld:
Ik ga winkelen met een vriendin die wat aan de mollige kant is. Ze komt uit een pashokje met een kledingstuk dat gewoon 1 á 2 maten te klein is. Nu scheelt het in mijn geval dat mijn vriendinnen weten dat ik eerlijk zeg wat ik ervan vind. (wat bij vrouwen niet gebruikelijk is, denk aan die ene McDonaldsreclame)
Ik vertel haar dan dat het een leuk jurkje oid is, maar dat ze het beter een of 2 maten groter kan kopen, omdat het dan gewoon beter staat.
Ik kan haar natuurlijk ook gewoon vertellen dat ze te vadsig voor is voor maat 36, maar dat is niet echt constructief.
Deel je opmerkingen eens dan.quote:Op maandag 30 juni 2008 18:56 schreef Liquidootje het volgende:
[..]
Vertel eens, ben je het nu eens met hem en vind dat mensen iets gewoon moeten zeggen als er iets niet klopt ook al is het confronterend en simpelweg beledigend? En dan heb ik het niet over een snotje die aan je neus hangt he. Anders heb ik nog wel enkele opmerkingen voor je
Was DH dan degene die Tegan meedeelde dat ie er vanaf zag o.i.d.?quote:Op maandag 30 juni 2008 18:50 schreef Liquidootje het volgende:
[..]!!!!!!
Wat is je smoesje? Het is maandag!
Nou nee. Als mijn vriendinnen willen dat ik ze naar de mond praat, moeten ze me niet meenemen om te gaan winkelen. They know.quote:Op maandag 30 juni 2008 18:56 schreef Litpho het volgende:
[..]
Iets zegt me dat je tien jurkjes maat 36 later toch echt in de verleiding komt.
Ja ik heb dit weekend niet veel mee gekregen, maar ze hebben het dus weer afgezegd?quote:Op maandag 30 juni 2008 18:57 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Was DH dan degene die Tegan meedeelde dat ie er vanaf zag o.i.d.?
Tja, dat kan inderdaad... Maar dat is dus slechts symptoombestrijding.quote:Op maandag 30 juni 2008 18:55 schreef Kluts het volgende:
[..]
Voorbeeld:
Ik ga winkelen met een vriendin die wat aan de mollige kant is. Ze komt uit een pashokje met een kledingstuk dat gewoon 1 á 2 maten te klein is. Nu scheelt het in mijn geval dat mijn vriendinnen weten dat ik eerlijk zeg wat ik ervan vind. (wat bij vrouwen niet gebruikelijk is, denk aan die ene McDonaldsreclame)
Ik vertel haar dan dat het een leuk jurkje oid is, maar dat ze het beter een of 2 maten groter kan kopen, omdat het dan gewoon beter staat.
Hij heeft op zich wel gelijk. Ik zelf geef ook wel voorkeur aan de waarheid, hoor. Maar 't is nogal mens-eigen om niet graag ergens op een botte manier geconfronteerd te worden (of om mensen te kwetsen). Maar er zijn natuurlijk mensen voor wie dit niet geldquote:Op maandag 30 juni 2008 18:56 schreef Liquidootje het volgende:
[..]
Vertel eens, ben je het nu eens met hem en vind dat mensen iets gewoon moeten zeggen als er iets niet klopt ook al is het confronterend en simpelweg beledigend? En dan heb ik het niet over een snotje die aan je neus hangt he. Anders heb ik nog wel enkele opmerkingen voor je
Pick me! Pick me! Wacht, ik zal vast helpen: Te mager, unibrow en te dikke neus!quote:Op maandag 30 juni 2008 18:57 schreef Liquidootje het volgende:
[..]
Maar dat is je vriendin. Zal ik je een paar fobo's geven, dan kun je ze even een dienst bewijzen.
In de verleiding komen om te zeggen dat geen enkel maatje 36 gaat passen, hoe ruim het ook uitvalt.quote:Op maandag 30 juni 2008 18:58 schreef Kluts het volgende:
[..]
Nou nee. Als mijn vriendinnen willen dat ik ze naar de mond praat, moeten ze me niet meenemen om te gaan winkelen. They know.
Gladjanus vooral eigenlijk.quote:Op maandag 30 juni 2008 19:00 schreef kastanova het volgende:
[..]
Pick me! Pick me! Wacht, ik zal vast helpen: Te mager, unibrow en te dikke neus!
Dat mag ook best, kan nl ook op allerlei verschillende manieren.quote:Op maandag 30 juni 2008 19:00 schreef Litpho het volgende:
[..]
In de verleiding komen om te zeggen dat geen enkel maatje 36 gaat passen, hoe ruim het ook uitvalt.
De term vadsig vermijden zou maar zo eens een stap in de positievere richting kunnen zijn.quote:Op maandag 30 juni 2008 19:03 schreef JanesBrownie het volgende:
[..]
Dat mag ook best, kan nl ook op allerlei verschillende manieren.
Nou nee, ik zie je wel eens dingen wijselijk negeren. Als ik ze nu door zou geven, dan voel je je geroepen om het echt te uiten. Immers, dan heb je je fel begeerde aanleiding tot.quote:Op maandag 30 juni 2008 19:00 schreef kastanova het volgende:
[..]
Pick me! Pick me! Wacht, ik zal vast helpen: Te mager, unibrow en te dikke neus!
Kijk, dát soort dingen hoor ik dus in real life nóóit.quote:
Denk 't niet, terwijl jullie druk aan het ragen waren zei ie ff snel dat Tegan leuk was en ik neem aan dat ie haar dan ontmoet heeft.quote:Op maandag 30 juni 2008 18:59 schreef Liquidootje het volgende:
[..]
Ja ik heb dit weekend niet veel mee gekregen, maar ze hebben het dus weer afgezegd?
Dat is disturbingly sexyquote:Op maandag 30 juni 2008 18:38 schreef Kluts het volgende:
[..]
Dát kan kloppen. Ik héb op dit moment ook bindingsangst.
Je vroeg t nav je fobo...quote:Op maandag 30 juni 2008 19:06 schreef kastanova het volgende:
[..]
Kijk, dát soort dingen hoor ik dus in real life nóóit.
Zal ook voornamelijk zijn omdat ik in real life meer als het relaxte surferstype over schijn te komen, maar toch
Nah, niki en logic, vertellen jullie eens even eerlijk wat voor typje jullie me vinden [ afbeelding ]
Dat komt me heel bekend voorquote:Op maandag 30 juni 2008 19:07 schreef JanesBrownie het volgende:
Mijn fobo is ook niet zo geweldig als ik in het echt ben
Pijn kun je op zoveel verschillende manieren toebrengen...quote:Op maandag 30 juni 2008 19:06 schreef Elegy het volgende:
Ach, je kan toch gewoon iemand vertellen dat die maat haar/hem niet staat? Dat hoeft toch niet meteen "jij met je obesitas aarsch zal dat nooit staan en het ziet er niet uit, lelijk varken"?
Kan je wel heel stoer je eigen waarheid vertellen omdat je "niet wil liegen" maar wat is er nou mis met een beetje beleefdheid en eventueel mededogen? Of het nou vrienden zijn of niet, dat maakt mij niks uit.
Welk smoesje? Lees een stukkie terug dan zie je al dat ik eerder gepost had. alleen kwam er veel gezeik tussendoorquote:Op maandag 30 juni 2008 18:50 schreef Liquidootje het volgende:
[..]!!!!!!
Wat is je smoesje? Het is maandag!
Heya, beetje bijgekomen?quote:
Whehe ook al heb ik er waarschijnlijk niets mee te maken, vink ik het toch maar aanquote:Op maandag 30 juni 2008 19:07 schreef Nexie het volgende:
[..]
Denk 't niet, terwijl jullie druk aan het ragen waren zei ie ff snel dat Tegan leuk was en ik neem aan dat ie haar dan ontmoet heeft.
Ik heb al van logi gehoord hoe jij ongeveer in het echt bent. En als dat zo is (geen reden om aan logi te twijfelen), dan snap ik niet echt waarom jij je op fok als een gefrustreerd ventje presenteert.quote:Op maandag 30 juni 2008 19:06 schreef kastanova het volgende:
Nah, niki en logic, vertellen jullie eens even eerlijk wat voor typje jullie me vinden [ afbeelding ]
Tuurlijk, maar ik sla liever haar kont stuk dan dat ik haar afzeik over hoe ze er uit ziet. Dat is te makkelijk, heeft ze niks aan en dat vind ik vooral een zwaktebod van de afzeiker. Of hij/zij nou "de waarheid" verteld of niet.quote:Op maandag 30 juni 2008 19:09 schreef JanesBrownie het volgende:
[..]
Pijn kun je op zoveel verschillende manieren toebrengen...
Hoe bedoel je?quote:Op maandag 30 juni 2008 19:10 schreef Liquidootje het volgende:
[..]
Whehe ook al heb ik er waarschijnlijk niets mee te maken, vink ik het toch maar aan
Misschien zou het juist wijselijk zijn om bij jezelf na te gaan waarom je het als gefrustreerd beschouwt?quote:Op maandag 30 juni 2008 19:10 schreef dawg het volgende:
[..]
Ik heb al van logi gehoord hoe jij ongeveer in het echt bent. En als dat zo is (geen reden om aan logi te twijfelen), dan snap ik niet echt waarom jij je op fok als een gefrustreerd ventje presenteert.
QFT, elke keer als je iemand iets zie posten over kasta dan is het heel down to earth.quote:Op maandag 30 juni 2008 19:10 schreef dawg het volgende:
[..]
Ik heb al van logi gehoord hoe jij ongeveer in het echt bent. En als dat zo is (geen reden om aan logi te twijfelen), dan snap ik niet echt waarom jij je op fok als een gefrustreerd ventje presenteert.
Waarom is dat wijselijk?quote:Op maandag 30 juni 2008 19:12 schreef kastanova het volgende:
[..]
Misschien zou het juist wijselijk zijn om bij jezelf na te gaan waarom je het als gefrustreerd beschouwt?
Dat klopt, in het echt heb je ook armen, benen en een torso, dat was voor mij ook een verrassing.quote:Op maandag 30 juni 2008 19:07 schreef JanesBrownie het volgende:
[..]
Je vroeg t nav je fobo...
Dus tja.
Mijn fobo is ook niet zo geweldig als ik in het echt ben
Wat Nexie zei.quote:Op maandag 30 juni 2008 19:10 schreef Liquidootje het volgende:
[..]
Whehe ook al heb ik er waarschijnlijk niets mee te maken, vink ik het toch maar aan
Ik wil iets zeggen, maar laat maar...quote:Op maandag 30 juni 2008 19:15 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Dat klopt, in het echt heb je ook armen, benen en een torso, dat was voor mij ook een verrassing.
Zelfontplooingquote:
Eigenlijk moet ik nu vragen of Tegan hot is zodat ik jouw antwoord kan vergelijken met het antwoord uit mijn geheime bron. Maar mijn bron is voor haar niet zo geheim dus als zij de uitkomst van de vergelijking weet verraad ik dingen. Damnit.quote:
Ohh ik snap 'm, zijn lijstje met plannen om iedereen hier aan de man/vrouw te helpen, toch?!quote:
Zoiets ja.quote:Op maandag 30 juni 2008 19:19 schreef Nexie het volgende:
[..]
Ohh ik snap 'm, zijn lijstje met plannen om iedereen hier aan de man/vrouw te helpen, toch?!
Mag ik je in je kont neuken?quote:Op maandag 30 juni 2008 18:48 schreef Kreator het volgende:
Tegan is hot. Ook een geheime bron.quote:Op maandag 30 juni 2008 19:19 schreef Nexie het volgende:
[..]
Eigenlijk moet ik nu vragen of Tegan hot is zodat ik jouw antwoord kan vergelijken met het antwoord uit mijn geheime bron. Maar mijn bron is voor haar niet zo geheim dus als zij de uitkomst van de vergelijking weet verraad ik dingen. Damnit.
Halfbloedjes zijn meestal hot , heb ik al eerder gezegd.quote:
Ja, maar ze is pas 18. Veel te jong.quote:Op maandag 30 juni 2008 19:25 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Halfbloedjes zijn meestal hot , heb ik al eerder gezegd.
Nog bedankt daarvoorquote:Op maandag 30 juni 2008 19:20 schreef Liquidootje het volgende:
In mijn perfecte droomwereld heeft het continue naar voren halen en herinneren van de semi-internet-flirt tussen DH en Tegan elke keer als ze posten geholpen
Het blijft waar.quote:Op maandag 30 juni 2008 19:41 schreef JanesBrownie het volgende:
Mannen
(o nee, dat had ik al gezegd he )
Kerel, het is gisteren uitgemaakt en jij wil er al bovenop duiken?quote:Op maandag 30 juni 2008 19:39 schreef mrbox het volgende:
iemand enig idee hoe oud chips-zak is ? en rookt ze ?
quote:Op maandag 30 juni 2008 18:45 schreef kastanova het volgende:
[..]
Een licht dat gaat branden klinkt inderdaad heel wat poetischer dan "Hartstochtelijk smeken om zaad omdat ze na 4 maanden continu soppend op haar bureaustoeltje zitten vergiftigingsverschijnselen begint te vertonen."
Kijk, ik leer ook nog wel eens wat dankzij deze reeks.
We zijn hier niet voor niets in het singles topic hè, we doen allemaal iets foutquote:Op maandag 30 juni 2008 19:43 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Kerel, het is gisteren uitgemaakt en jij wil er al bovenop duiken?
Like that's going to happenquote:Op maandag 30 juni 2008 19:43 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Kerel, het is gisteren uitgemaakt en jij wil er al bovenop duiken?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |