Gladjanus vooral eigenlijk.quote:Op maandag 30 juni 2008 19:00 schreef kastanova het volgende:
[..]
Pick me! Pick me! Wacht, ik zal vast helpen: Te mager, unibrow en te dikke neus!
Dat mag ook best, kan nl ook op allerlei verschillende manieren.quote:Op maandag 30 juni 2008 19:00 schreef Litpho het volgende:
[..]
In de verleiding komen om te zeggen dat geen enkel maatje 36 gaat passen, hoe ruim het ook uitvalt.
De term vadsig vermijden zou maar zo eens een stap in de positievere richting kunnen zijn.quote:Op maandag 30 juni 2008 19:03 schreef JanesBrownie het volgende:
[..]
Dat mag ook best, kan nl ook op allerlei verschillende manieren.
Nou nee, ik zie je wel eens dingen wijselijk negeren. Als ik ze nu door zou geven, dan voel je je geroepen om het echt te uiten. Immers, dan heb je je fel begeerde aanleiding tot.quote:Op maandag 30 juni 2008 19:00 schreef kastanova het volgende:
[..]
Pick me! Pick me! Wacht, ik zal vast helpen: Te mager, unibrow en te dikke neus!
Kijk, dát soort dingen hoor ik dus in real life nóóit.quote:
Denk 't niet, terwijl jullie druk aan het ragen waren zei ie ff snel dat Tegan leuk was en ik neem aan dat ie haar dan ontmoet heeft.quote:Op maandag 30 juni 2008 18:59 schreef Liquidootje het volgende:
[..]
Ja ik heb dit weekend niet veel mee gekregen, maar ze hebben het dus weer afgezegd?
Dat is disturbingly sexyquote:Op maandag 30 juni 2008 18:38 schreef Kluts het volgende:
[..]
Dát kan kloppen. Ik héb op dit moment ook bindingsangst.
Je vroeg t nav je fobo...quote:Op maandag 30 juni 2008 19:06 schreef kastanova het volgende:
[..]
Kijk, dát soort dingen hoor ik dus in real life nóóit.
Zal ook voornamelijk zijn omdat ik in real life meer als het relaxte surferstype over schijn te komen, maar toch
Nah, niki en logic, vertellen jullie eens even eerlijk wat voor typje jullie me vinden [ afbeelding ]
Dat komt me heel bekend voorquote:Op maandag 30 juni 2008 19:07 schreef JanesBrownie het volgende:
Mijn fobo is ook niet zo geweldig als ik in het echt ben
Pijn kun je op zoveel verschillende manieren toebrengen...quote:Op maandag 30 juni 2008 19:06 schreef Elegy het volgende:
Ach, je kan toch gewoon iemand vertellen dat die maat haar/hem niet staat? Dat hoeft toch niet meteen "jij met je obesitas aarsch zal dat nooit staan en het ziet er niet uit, lelijk varken"?
Kan je wel heel stoer je eigen waarheid vertellen omdat je "niet wil liegen" maar wat is er nou mis met een beetje beleefdheid en eventueel mededogen? Of het nou vrienden zijn of niet, dat maakt mij niks uit.
Welk smoesje? Lees een stukkie terug dan zie je al dat ik eerder gepost had. alleen kwam er veel gezeik tussendoorquote:Op maandag 30 juni 2008 18:50 schreef Liquidootje het volgende:
[..]!!!!!!
Wat is je smoesje? Het is maandag!
Heya, beetje bijgekomen?quote:
Whehe ook al heb ik er waarschijnlijk niets mee te maken, vink ik het toch maar aanquote:Op maandag 30 juni 2008 19:07 schreef Nexie het volgende:
[..]
Denk 't niet, terwijl jullie druk aan het ragen waren zei ie ff snel dat Tegan leuk was en ik neem aan dat ie haar dan ontmoet heeft.
Ik heb al van logi gehoord hoe jij ongeveer in het echt bent. En als dat zo is (geen reden om aan logi te twijfelen), dan snap ik niet echt waarom jij je op fok als een gefrustreerd ventje presenteert.quote:Op maandag 30 juni 2008 19:06 schreef kastanova het volgende:
Nah, niki en logic, vertellen jullie eens even eerlijk wat voor typje jullie me vinden [ afbeelding ]
Tuurlijk, maar ik sla liever haar kont stuk dan dat ik haar afzeik over hoe ze er uit ziet. Dat is te makkelijk, heeft ze niks aan en dat vind ik vooral een zwaktebod van de afzeiker. Of hij/zij nou "de waarheid" verteld of niet.quote:Op maandag 30 juni 2008 19:09 schreef JanesBrownie het volgende:
[..]
Pijn kun je op zoveel verschillende manieren toebrengen...
Hoe bedoel je?quote:Op maandag 30 juni 2008 19:10 schreef Liquidootje het volgende:
[..]
Whehe ook al heb ik er waarschijnlijk niets mee te maken, vink ik het toch maar aan
Misschien zou het juist wijselijk zijn om bij jezelf na te gaan waarom je het als gefrustreerd beschouwt?quote:Op maandag 30 juni 2008 19:10 schreef dawg het volgende:
[..]
Ik heb al van logi gehoord hoe jij ongeveer in het echt bent. En als dat zo is (geen reden om aan logi te twijfelen), dan snap ik niet echt waarom jij je op fok als een gefrustreerd ventje presenteert.
QFT, elke keer als je iemand iets zie posten over kasta dan is het heel down to earth.quote:Op maandag 30 juni 2008 19:10 schreef dawg het volgende:
[..]
Ik heb al van logi gehoord hoe jij ongeveer in het echt bent. En als dat zo is (geen reden om aan logi te twijfelen), dan snap ik niet echt waarom jij je op fok als een gefrustreerd ventje presenteert.
Waarom is dat wijselijk?quote:Op maandag 30 juni 2008 19:12 schreef kastanova het volgende:
[..]
Misschien zou het juist wijselijk zijn om bij jezelf na te gaan waarom je het als gefrustreerd beschouwt?
Dat klopt, in het echt heb je ook armen, benen en een torso, dat was voor mij ook een verrassing.quote:Op maandag 30 juni 2008 19:07 schreef JanesBrownie het volgende:
[..]
Je vroeg t nav je fobo...
Dus tja.
Mijn fobo is ook niet zo geweldig als ik in het echt ben
Wat Nexie zei.quote:Op maandag 30 juni 2008 19:10 schreef Liquidootje het volgende:
[..]
Whehe ook al heb ik er waarschijnlijk niets mee te maken, vink ik het toch maar aan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |