Ik wil iets zeggen, maar laat maar...quote:Op maandag 30 juni 2008 19:15 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Dat klopt, in het echt heb je ook armen, benen en een torso, dat was voor mij ook een verrassing.
Zelfontplooingquote:
Eigenlijk moet ik nu vragen of Tegan hot is zodat ik jouw antwoord kan vergelijken met het antwoord uit mijn geheime bron. Maar mijn bron is voor haar niet zo geheim dus als zij de uitkomst van de vergelijking weet verraad ik dingen. Damnit.quote:
Ohh ik snap 'm, zijn lijstje met plannen om iedereen hier aan de man/vrouw te helpen, toch?!quote:
Zoiets ja.quote:Op maandag 30 juni 2008 19:19 schreef Nexie het volgende:
[..]
Ohh ik snap 'm, zijn lijstje met plannen om iedereen hier aan de man/vrouw te helpen, toch?!
Mag ik je in je kont neuken?quote:Op maandag 30 juni 2008 18:48 schreef Kreator het volgende:
Kut. Ik begin die labilo's ook al aan te trekken, Kasta.
Tegan is hot. Ook een geheime bron.quote:Op maandag 30 juni 2008 19:19 schreef Nexie het volgende:
[..]
Eigenlijk moet ik nu vragen of Tegan hot is zodat ik jouw antwoord kan vergelijken met het antwoord uit mijn geheime bron. Maar mijn bron is voor haar niet zo geheim dus als zij de uitkomst van de vergelijking weet verraad ik dingen. Damnit.
Halfbloedjes zijn meestal hot , heb ik al eerder gezegd.quote:
Ja, maar ze is pas 18. Veel te jong.quote:Op maandag 30 juni 2008 19:25 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Halfbloedjes zijn meestal hot , heb ik al eerder gezegd.
Nog bedankt daarvoorquote:Op maandag 30 juni 2008 19:20 schreef Liquidootje het volgende:
In mijn perfecte droomwereld heeft het continue naar voren halen en herinneren van de semi-internet-flirt tussen DH en Tegan elke keer als ze posten geholpen
Het blijft waar.quote:Op maandag 30 juni 2008 19:41 schreef JanesBrownie het volgende:
Mannen
(o nee, dat had ik al gezegd he )
Kerel, het is gisteren uitgemaakt en jij wil er al bovenop duiken?quote:Op maandag 30 juni 2008 19:39 schreef mrbox het volgende:
iemand enig idee hoe oud chips-zak is ? en rookt ze ?
quote:Op maandag 30 juni 2008 18:45 schreef kastanova het volgende:
[..]
Een licht dat gaat branden klinkt inderdaad heel wat poetischer dan "Hartstochtelijk smeken om zaad omdat ze na 4 maanden continu soppend op haar bureaustoeltje zitten vergiftigingsverschijnselen begint te vertonen."
Kijk, ik leer ook nog wel eens wat dankzij deze reeks.
We zijn hier niet voor niets in het singles topic hè, we doen allemaal iets foutquote:Op maandag 30 juni 2008 19:43 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Kerel, het is gisteren uitgemaakt en jij wil er al bovenop duiken?
Like that's going to happenquote:Op maandag 30 juni 2008 19:43 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Kerel, het is gisteren uitgemaakt en jij wil er al bovenop duiken?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |