Waar het hart vol van is enzo...quote:Op maandag 30 juni 2008 20:04 schreef JanesBrownie het volgende:
[..]
Ja, ik zal aan de hond denken tijdens de sex
Jij begon over mijn hond en met die zieke geest van jouquote:Op maandag 30 juni 2008 20:09 schreef Elegy het volgende:
[..]
Waar het hart vol van is enzo...
Of bedoel je doggystyle?
Nu we het toch over sex hebben, welk standje is jouw favoriet?quote:Op maandag 30 juni 2008 20:09 schreef Kluts het volgende:
[..]
Oh, ik had te laat door dat het ging over wat je dacht tíjdens de sex.
Mits lekkere billen.quote:Op maandag 30 juni 2008 20:12 schreef JanesBrownie het volgende:
Doggystyle is okee
Bierquote:Op maandag 30 juni 2008 19:49 schreef JanesBrownie het volgende:
Wat ik dus aan het zeggen was, is dat mannen allemaal hetzelfde zijn en maar aan 1 ding denken.
* noteert: denkt tijdens de sex niet aan anderen *quote:Op maandag 30 juni 2008 20:24 schreef JanesBrownie het volgende:
[..]
Dat maakt mij niet uit, ik zie ze toch niet
Hmmm.quote:Op maandag 30 juni 2008 20:29 schreef Litpho het volgende:
[..]
* noteert: denkt tijdens de sex niet aan anderen *
Dat valt me nou van je tegenquote:Op maandag 30 juni 2008 20:24 schreef JanesBrownie het volgende:
[..]
Dat maakt mij niet uit, ik zie ze toch niet
Dat ik niet naar mijn billen kijk als ik sex heb op zijn hondjes?quote:
Nou jaaaa zeg!quote:Op maandag 30 juni 2008 20:26 schreef DarkManta het volgende:
Kluts is de kluts kwijt wanneer het over sex gaat
Zeer teleurstellend.quote:Op maandag 30 juni 2008 20:38 schreef JanesBrownie het volgende:
[..]
Dat ik niet naar mijn billen kijk als ik sex heb op zijn hondjes?
als je sex met mij hebt welquote:Op maandag 30 juni 2008 20:38 schreef JanesBrownie het volgende:
[..]
Dat ik niet naar mijn billen kijk als ik sex heb op zijn hondjes?
Hoe aambeien te voorkomen?quote:Op maandag 30 juni 2008 20:43 schreef JanesBrownie het volgende:
[..]
Ik ben dan met heel andere dingen bezig joh!
Nou gelooft geen enkele man meer dat we in minimaal 1 ding beter zijn dan hun: multitasken.quote:Op maandag 30 juni 2008 20:43 schreef JanesBrownie het volgende:
[..]
quote:Op maandag 30 juni 2008 20:43 schreef JanesBrownie het volgende:
[..]
En dan zeggen mensen nog dat romantiek dood isquote:Op maandag 30 juni 2008 20:00 schreef JanesBrownie het volgende:
Ik denk voornamelijk aan andere dingen, booschappenlijstjes, wat er nog allemaal moet gebeuren in huis... Dat soort dingen
quote:Op maandag 30 juni 2008 20:45 schreef Litpho het volgende:
[..]
[..]
En dan zeggen mensen nog dat romantiek dood is.
Datgene waar ik aan dacht wordt gewoon erg moeilijk als ik naar mijn billen moet kijkenquote:Op maandag 30 juni 2008 20:45 schreef Kluts het volgende:
[..]
Nou gelooft geen enkele man meer dat we in minimaal 1 ding beter zijn dan hun: multitasken.
Nu is volgens sommige mensen romantiek en doggystyle al niet te combineren, maar die mensen zijn niet hier. Toch?quote:
Maar toepassen, ho maar...quote:Op maandag 30 juni 2008 20:45 schreef Kluts het volgende:
[..]
Nou gelooft geen enkele man meer dat we in minimaal 1 ding beter zijn dan hun: multitasken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |