Maar omdat nou multitasken te noemen, ik kan ook aan boodschappen denken en aan mijn zak krabben.quote:Op maandag 30 juni 2008 20:50 schreef JanesBrownie het volgende:
[..]
Datgene waar ik aan dacht wordt gewoon erg moeilijk als ik naar mijn billen moet kijken
Om niet te zeggen onmogelijk
Aan boodschappenijstjes denken en mijn haren uit mijn gezicht halen, gaat gemakkelijk tegelijk.,
Hoezo? Of ik nou wil of niet, tijdens doggy-style kan ik, net als iedereen, niet naar mijn eigen kont kijken.quote:
Spiegels. Voor het kijken, niet voor het pijpen. Dat dat even duidelijk is.quote:Op maandag 30 juni 2008 20:55 schreef Kluts het volgende:
[..]
Hoezo? Of ik nou wil of niet, tijdens doggy-style kan ik, net als iedereen, niet naar mijn eigen kont kijken.
Net als dat jij jezelf niet kan pijpen. Dat is lichamelijk gewoon onmogelijk.
quote:
quote:Op maandag 30 juni 2008 21:00 schreef Litpho het volgende:
oh, en JB, je doosje is weer eens vol
Wat heeft multitasken nou te maken met naar je kont kijken onder doggystyle?quote:Op maandag 30 juni 2008 20:55 schreef Kluts het volgende:
[..]
Hoezo? Of ik nou wil of niet, tijdens doggy-style kan ik, net als iedereen, niet naar mijn eigen kont kijken.
Net als dat jij jezelf niet kan pijpen. Dat is lichamelijk gewoon onmogelijk.
Dus.
Mijn vraag is dan wat zou je willen horen?quote:Op maandag 30 juni 2008 21:01 schreef Kluts het volgende:
De vraag is nu natuurlijk: Als je t zou kunnen, zou je t dan doen?
Elke dag is jouw dagquote:Op maandag 30 juni 2008 21:04 schreef Kluts het volgende:
Ik dacht dat je daarop doelde. Vandaar.
Maar duidelijk heb ik mijn dag niet helemaal.
geeft niet meid, heeft iedereen wel eens last vanquote:Op maandag 30 juni 2008 21:04 schreef Kluts het volgende:
Ik dacht dat je daarop doelde. Vandaar.
Maar duidelijk heb ik mijn dag niet helemaal.
*kuch*quote:Op maandag 30 juni 2008 19:49 schreef JanesBrownie het volgende:
fipo?
Ja dus.
Wat ik dus aan het zeggen was, is dat mannen allemaal hetzelfde zijn en maar aan 1 ding denken.
J. Brownie from Nigeria has a very special offer for youquote:
Gelukkig maar.quote:Op maandag 30 juni 2008 21:09 schreef DarkManta het volgende:
[..]
geeft niet meid, heeft iedereen wel eens last van
Drukke of vervelende dag gehad vandaag?quote:
Ik ga niet verwachten dat ze maagd is maar het aantal moet niet te hoog liggen, vind ik.quote:Op maandag 30 juni 2008 21:13 schreef Elegy het volgende:
Om het toch lichtelijk ontopic te houdenvroeg ik me zo af, wanneer gaat de single tijdens een date eigenlijk praten over seks? Of doe je dat pas later? Of heb je er veel drank voor nodig, of moed? Of wacht je totdat de ander er over begint?
En wat als je nou een date hebt met iemand die er eerlijk voor uitkomt dat hij/zij niet geheel onschuldig is, dus een flink aantal bedpartners heeft versleten. Is het voor jou dan reden om te stoppen met daten of denk je dat het wel interessant kan worden/je die persoon "wel kan omvormen"?
Over sex praten doe je pas wanneer je wensen hebt of andere dingen zijn.quote:Op maandag 30 juni 2008 21:13 schreef Elegy het volgende:
Om het toch lichtelijk ontopic te houdenvroeg ik me zo af, wanneer gaat de single tijdens een date eigenlijk praten over seks? Of doe je dat pas later? Of heb je er veel drank voor nodig, of moed? Of wacht je totdat de ander er over begint?
En wat als je nou een date hebt met iemand die er eerlijk voor uitkomt dat hij/zij niet geheel onschuldig is, dus een flink aantal bedpartners heeft versleten. Is het voor jou dan reden om te stoppen met daten of denk je dat het wel interessant kan worden/je die persoon "wel kan omvormen"?
Wat is voor jou het maximum voor een meisje dan?quote:Op maandag 30 juni 2008 21:15 schreef Nexie het volgende:
[..]
Ik ga niet verwachten dat ze maagd is maar het aantal moet niet te hoog liggen, vind ik.
Ik zou me gemakkelijk en relax moeten voelen om daarover te beginnen. Ik ben altijd heel vrij opgevoed als het over sex gaat en alles was altijd bespreekbaar, soms zelfs zo erg dat het voor mij een beetje te ver ging in tegenstelling tot mijn ouders. Maar ik zit er totaal niet mee om over sex te praten met een date.quote:Op maandag 30 juni 2008 21:13 schreef Elegy het volgende:
Hangt er een beetje vanaf, als het gesprek erop komt ontwijk ik het zeker niet, hangt ook van de persoon af.quote:Op maandag 30 juni 2008 21:13 schreef Elegy het volgende:
Die peil ik niet helemaal....quote:Op maandag 30 juni 2008 21:16 schreef DarkManta het volgende:
[..]
Over sex praten doe je pas wanneer je wensen hebt of andere dingen zijn.
Dat wisseltquote:Op maandag 30 juni 2008 21:13 schreef Elegy het volgende:
Omvormen zou alleen maar ter sprake komen als die persoon niet van plan is te stoppen met het verslijten van een flink aantal bedpartners (en ook dat zou eerder stoppen dan omvormen zijn).quote:En wat als je nou een date hebt met iemand die er eerlijk voor uitkomt dat hij/zij niet geheel onschuldig is, dus een flink aantal bedpartners heeft versleten. Is het voor jou dan reden om te stoppen met daten of denk je dat het wel interessant kan worden/je die persoon "wel kan omvormen"?
Ik moet naar huisquote:Op maandag 30 juni 2008 21:16 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Wat is voor jou het maximum voor een meisje dan?
Nah, niet echt. Veel bankgehangen omdat ik een beetje ziekjes ben.quote:Op maandag 30 juni 2008 21:13 schreef DarkManta het volgende:
[..]
Drukke of vervelende dag gehad vandaag?
Ik kom uit een streng christelijk gezin en kan er absoluut niet over praten.quote:Op maandag 30 juni 2008 21:17 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ik zou me gemakkelijk en relax moeten voelen om daarover te beginnen. Ik ben altijd heel vrij opgevoed als het over sex gaat en alles was altijd bespreekbaar, soms zelfs zo erg dat het voor mij een beetje te ver ging in tegenstelling tot mijn ouders. Maar ik zit er totaal niet mee om over sex te praten met een date.
Maar wat is hoog? 5, 15, 30? En wat is de correlatie (ik hou van interessante woorden) met de leeftijd? Stel dat je 5 niet zo'n hoog getal vindt, totdat blijkt dat ze 16 is.quote:Op maandag 30 juni 2008 21:15 schreef Nexie het volgende:
[..]
Ik ga niet verwachten dat ze maagd is maar het aantal moet niet te hoog liggen, vind ik.
Kinderen, Q. Geen seks.quote:Op maandag 30 juni 2008 21:19 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik kom uit een streng christelijk gezin en kan er absoluut niet over praten..
Ligt een beetje aan de leeftijd denk ik. En ook wat je doel is. Ik ben niet zo van de ONS maar als ik die zou willen dan zou het mij echt niet boeien hoeveel mij voor zijn gegaan. Zoek ik iets serieuzers en heeft zij opvallend veel voorgangers gehad (dan heb ik het over seks maar ook veel relaties in korte tijd bijvoorbeeld) dan gaat er bij mij wel een alarm af dat ik wellicht serieuzer ben dan zij.quote:Op maandag 30 juni 2008 21:16 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Wat is voor jou het maximum voor een meisje dan?
Die heb ik eerder gezien, ja. Dat zou uiteraard inhouden dat een maagd opzoeken de enige manier is om niet voorgelogen te wordenquote:Op maandag 30 juni 2008 21:19 schreef Elegy het volgende:
De ongeschreven rekenregel is toch dat je het aantal bij vrouwen moet vermenigvuldigen met drie en bij mannen moet delen door drie?
Maak je nou een grapje? Nee, bij mij was dat echt heel anders. Misschien vanwege mijn braziliaanse moeder. Daar is sex zo ingeburgerd dat is gewoon niet weg te denken. Je hebt daar 3 belangerijke dingen in het leven: voetbal, sex en plezier hebben in het leven en misschien op een vierde plaats religie. De rest is allemaal van ondergeschikt belang.quote:Op maandag 30 juni 2008 21:19 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik kom uit een streng christelijk gezin en kan er absoluut niet over praten..
Veel of weinig partners, wat maakt het uit? Als iemand meerdere bedpartners heeft gehad, dan neem ik aan dat hij iig goed geoefend hebt, daar pluk ik dan ook weer de vruchten van. Iemand treffen die weinig bedpartners gehad heeft heeft ook wel weer wat, ik snap het gedoe rondom het aantal niet.quote:Op maandag 30 juni 2008 21:19 schreef Elegy het volgende:
[..]
Maar wat is hoog? 5, 15, 30? En wat is de correlatie (ik hou van interessante woorden) met de leeftijd? Stel dat je 5 niet zo'n hoog getal vindt, totdat blijkt dat ze 16 is.
Want hoe vaak hoor je jongens wel niet opscheppen dat ze X aantal meisjes hebben gehad en dat dat heel erg stoer is, totdat een meisje zegt "ik heb er tien gehad", dan is het meteen een slet en een hoer en wil niemand haar. Zeggen ze.
De ongeschreven rekenregel is toch dat je het aantal bij vrouwen moet vermenigvuldigen met drie en bij mannen moet delen door drie?
Wanneer je het over sex hebt verschilt per persoon, de ene keer vrij snel , de andere keer misschien helemaal niet.quote:Op maandag 30 juni 2008 21:13 schreef Elegy het volgende:
Je hebt gelijk mbt die leeftijd, ja.quote:Op maandag 30 juni 2008 21:19 schreef Elegy het volgende:
[..]
Bij ons was het religie, religie, religie, god en de dood. Heerlijk.quote:Op maandag 30 juni 2008 21:22 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Maak je nou een grapje? Nee, bij mij was dat echt heel anders. Misschien vanwege mijn braziliaanse moeder. Daar is sex zo ingeburgerd dat is gewoon niet weg te denken. Je hebt daar 3 belangerijke dingen in het leven: voetbal, sex en plezier hebben in het leven en misschien op een vierde plaats religie. De rest is allemaal van ondergeschikt belang.
aaaww en dan met dit mooie weer, in ieder geval beterschapquote:Op maandag 30 juni 2008 21:18 schreef Kluts het volgende:
[..]
Nah, niet echt. Veel bankgehangen omdat ik een beetje ziekjes ben.
Om bij de ander in de smaak te vallen en hopend goed te gokkenquote:Op maandag 30 juni 2008 21:22 schreef Kluts het volgende:
Waarom zouden mensen er überhaupt over liegen?
Je hebt je telefoon altijd nog he.quote:Op maandag 30 juni 2008 21:18 schreef JanesBrownie het volgende:
[..]
Ik moet naar huis
Maar dat ligt toch ook aan de vrouw?
Geweldig is dat. Doe mij zo'n opvoedingquote:Op maandag 30 juni 2008 21:22 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Maak je nou een grapje? Nee, bij mij was dat echt heel anders. Misschien vanwege mijn braziliaanse moeder. Daar is sex zo ingeburgerd dat is gewoon niet weg te denken. Je hebt daar 3 belangerijke dingen in het leven: voetbal, sex en plezier hebben in het leven en misschien op een vierde plaats religie. De rest is allemaal van ondergeschikt belang.
En later door het liegen toch door de mand vallen.quote:Op maandag 30 juni 2008 21:24 schreef Litpho het volgende:
[..]
Om bij de ander in de smaak te vallen en hopend goed te gokken. Onzekerheid dus.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |