quote:Op dinsdag 1 juli 2008 11:59 schreef morgane het volgende:
Kan iemand de OP ff veranderen? Ik studeer nu officieel Engelse Taal en Cultuur aan de RU want ik heb zojuist een studentnummer gekregen
I'm sorryquote:
Waar woonde je ook alweer?quote:Op dinsdag 1 juli 2008 12:34 schreef Houniet het volgende:
Zo even naar de kapper en daarna in mijn zwembroek de wagen wassen.
bruin worden
quote:Op dinsdag 1 juli 2008 12:51 schreef Relneger18 het volgende:
HBO, de meest nutteloze uitvinding in de geschiedenis van Nederland. Of je doet uni of je doet MBO PUNT, voorbeeld:
MBO-banen:
-bouwvakker > duidelijk
-systeembeheerder > duidelijk
-timmerman > duidelijk
-secretaris > duidelijk
-mode designer > duidelijk
-manager > duidelijk
-sociale maatschappelijk werker > duidelijk
Uni banen:
-Onderzoeker (In alle wetenschappen)![]()
-Arts
-Jurist
-Ingenieur
-Psycholoog
-Architect
Allemaal duidelijk en vanzelfsprekend..
Nu HBO
-HBO Credit management![]()
-Business Process Management
-HBO SPD Bedrijfsadministratie![]()
-HBO Hartfunctielaborant
-HBO Longfunctieassistent![]()
-HBO Sociaal Pedagogische Hulpverlening (SPH)![]()
-NIMA Interne en Concerncommunicatie-Bwtf??
-Customer Relationship Management (CRM)
allemaal van die nietszeggende Bullshit
106 Sport, blauwequote:
Ik vreet je helemaal op hoor als je hier in de buurt komtquote:
Vulpen wtf? is ie van goud ofzoquote:Op dinsdag 1 juli 2008 13:02 schreef LastRequest het volgende:
Dom verhaal dat HBO-verhaal
En ik ken het Yasha, ik zou m'n moeders vulpen ophalen in Arnhem.. als ik toevallig van de week nog in Arnhem kom, en anders doen we het vrijdag want dan moeten we samen in Arnhem zijn.. zit ze me iedere ochtend wakker te bellen of ik em al gehaald heb
quote:
La Chica in de Molenpoortquote:Op dinsdag 1 juli 2008 10:37 schreef Yashaaaaa het volgende:
Coolcat zul je wss wel kans maken jahen de Bleep ook, of hoe dat nu ook heet
Jah maar waarom laat je een vulpen repareren als hij voor de rest niks waard isquote:Op dinsdag 1 juli 2008 13:32 schreef LastRequest het volgende:
Kan er ook niks aan doen, cadeautje van paps.. hij vertelde het er niet eens bij.. pas toen ze hem ging laten repareren kwam ze erachter. Tis de binnenkant zeg maar.
daaropquote:Op dinsdag 1 juli 2008 12:58 schreef Yashaaaaa het volgende:
ik zou kaarten bij de anwb halen
Ow jahquote:
Maar ik ben Engelsquote:Op dinsdag 1 juli 2008 13:47 schreef PietjePuk007 het volgende:
Jij hebt ook al van die grootse problemen waar je je de hele dag druk om kan maken, meid toch.
Wat heb je eraan om de binnenkant van een vulpen goud te maken?quote:Op dinsdag 1 juli 2008 13:50 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Maar ik ben Engels![]()
En ik kan ook niks posten maar das ook zo saai
swarma binnenkant is goud
ik had m laatst nog geupdate maar rondom en in utrecht klopte er geen fuck vanquote:Op dinsdag 1 juli 2008 13:50 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ow dat hadden we vorig jaar ook jah, onze tomtom was niet helemaal meer up to date.. en ze waren dus een afslag aant verleggen.. dus vriendinnetje en ik zo: uhm.. pap.. volgens mij hadden wij DIE afslag moeten hebben
Ik heb geen flauw idee, ik ben dan ook geen vulpennenmaker.quote:Op dinsdag 1 juli 2008 13:53 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Wat heb je eraan om de binnenkant van een vulpen goud te maken?
Die pen is zeker door het goud wat je niet ziet ook een miljoen euro waard ofzo?quote:Op dinsdag 1 juli 2008 14:00 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Ik heb geen flauw idee, ik ben dan ook geen vulpennenmaker.
Sarcasme?quote:Op dinsdag 1 juli 2008 13:51 schreef Yashaaaaa het volgende:
Pietje is wel gemeen de laatste tijd hea
is nu niet dan de herhaling van gisterquote:Op dinsdag 1 juli 2008 14:04 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ik heb deze ep van the a-team nog nooit geziendie van gister ook al niet..
Ik dacht dat dat niet bestond
Nah, ik snap gewoon niet waarom je een vulpen koopt met goud erin waarvan je niks zietquote:Op dinsdag 1 juli 2008 14:06 schreef LastRequest het volgende:
Wat is nou het probleem.. tis een speciale pen, klaar.
Ik moet altijd de stekker van mn dvdspeler er helemaal uit halen als ik ermee klaar ben, anders blijft de tv klotenquote:Op dinsdag 1 juli 2008 14:08 schreef Yashaaaaa het volgende:
Hilarisch die pendiscussiezullen we een paint erover maken
Mijn tv doet raar.. springt zonder reden op de dvd speler..
Oh ja sorry, m'n swarmamodus stond nog aanquote:Op dinsdag 1 juli 2008 14:21 schreef swarmahoer het volgende:
we hebben nog 20 posts
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |