denk dat je meer kans hebt om gewoon van je kut ritme af te komenquote:Op dinsdag 1 juli 2008 10:15 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ja, maar ik moet even van dat kut ritme af komenvind het zonde om de helft van mijn vakantie in bed te vieren.. alhoewel, met leuk gezelschap
![]()
wat is t thema danquote:Op dinsdag 1 juli 2008 10:17 schreef Dupje het volgende:
Goeiemorgen!
Vanmiddag spulletjes zoeken om me zaterdag "fout" aan te kleden
quote:
Nou heb ik dus bij Blokker een hoedje gezien wat qua kleur bij een truitje van mij past.. en kdacht hup grote zonnebril op.. Maar dat hoedje was 5 euro.. En ik zie mezelf dat toch wel weer kwijt raken.. dus ik moet eigenlijk even iets anders verzinnenquote:Op dinsdag 1 juli 2008 10:17 schreef Dupje het volgende:
Goeiemorgen!
Vanmiddag spulletjes zoeken om me zaterdag "fout" aan te kleden
Jah als jij blijft faalhazen wel jaquote:Op dinsdag 1 juli 2008 10:17 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
denk dat je meer kans hebt om gewoon van je kut ritme af te komen
Mja mij lijkt het wel leuk om in t goud of zilver te gaan ofzoquote:Op dinsdag 1 juli 2008 10:32 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Nou heb ik dus bij Blokker een hoedje gezien wat qua kleur bij een truitje van mij past.. en kdacht hup grote zonnebril op.. Maar dat hoedje was 5 euro.. En ik zie mezelf dat toch wel weer kwijt raken.. dus ik moet eigenlijk even iets anders verzinnen
Hehe ja idd, daar kan ik ook nog kijkenquote:Op dinsdag 1 juli 2008 10:37 schreef Yashaaaaa het volgende:
Coolcat zul je wss wel kans maken jahen de Bleep ook, of hoe dat nu ook heet
Rond 3 uur gaat de muziek uit.quote:Op dinsdag 1 juli 2008 10:44 schreef Yashaaaaa het volgende:
Dupje wat was de eindtijd ook alweer?
quote:Op dinsdag 1 juli 2008 11:59 schreef morgane het volgende:
Kan iemand de OP ff veranderen? Ik studeer nu officieel Engelse Taal en Cultuur aan de RU want ik heb zojuist een studentnummer gekregen
I'm sorryquote:
Waar woonde je ook alweer?quote:Op dinsdag 1 juli 2008 12:34 schreef Houniet het volgende:
Zo even naar de kapper en daarna in mijn zwembroek de wagen wassen.
bruin worden
quote:Op dinsdag 1 juli 2008 12:51 schreef Relneger18 het volgende:
HBO, de meest nutteloze uitvinding in de geschiedenis van Nederland. Of je doet uni of je doet MBO PUNT, voorbeeld:
MBO-banen:
-bouwvakker > duidelijk
-systeembeheerder > duidelijk
-timmerman > duidelijk
-secretaris > duidelijk
-mode designer > duidelijk
-manager > duidelijk
-sociale maatschappelijk werker > duidelijk
Uni banen:
-Onderzoeker (In alle wetenschappen)![]()
-Arts
-Jurist
-Ingenieur
-Psycholoog
-Architect
Allemaal duidelijk en vanzelfsprekend..
Nu HBO
-HBO Credit management![]()
-Business Process Management
-HBO SPD Bedrijfsadministratie![]()
-HBO Hartfunctielaborant
-HBO Longfunctieassistent![]()
-HBO Sociaal Pedagogische Hulpverlening (SPH)![]()
-NIMA Interne en Concerncommunicatie-Bwtf??
-Customer Relationship Management (CRM)
allemaal van die nietszeggende Bullshit
106 Sport, blauwequote:
Ik vreet je helemaal op hoor als je hier in de buurt komtquote:
Vulpen wtf? is ie van goud ofzoquote:Op dinsdag 1 juli 2008 13:02 schreef LastRequest het volgende:
Dom verhaal dat HBO-verhaal
En ik ken het Yasha, ik zou m'n moeders vulpen ophalen in Arnhem.. als ik toevallig van de week nog in Arnhem kom, en anders doen we het vrijdag want dan moeten we samen in Arnhem zijn.. zit ze me iedere ochtend wakker te bellen of ik em al gehaald heb
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |