Semi-rickroll?quote:Op maandag 30 juni 2008 18:12 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
http://www.nu.nl/news/163(...)leegt_zelfmoord.html![]()
![]()
![]()
Zou het zelf fijn vinden als je dit erbuiten laat, je mag me wel pm-en maikelquote:Op maandag 30 juni 2008 17:46 schreef Maikuuul het volgende:
En ik doe geen uitspraken over de gevoelens van zijn ouders hierover.
Gezien de reacties hier van mensen die 'er meer van weten' en met name de wazige reacties van Maikuuul denk ik dat de enige betrouwbare bron momenteel de persberichten zijn, jammer is dat die altijd zo lekker 'boordevol' informatie staanquote:Op maandag 30 juni 2008 18:16 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
En wie zou die feiten moeten aanleveren?![]()
[..]
Tsja, 13 topics in krap een uurtje doorspitten is ook geen doen, waarschijnlijk overheen gelezen, het zou overigens niet de eerste keer zijn dat er zonder officieel persbericht dit soort hoaxes in de kranten komen.quote:Dat het originele bericht van het ANP kwam was al bekend.
internet held!quote:Op maandag 30 juni 2008 18:22 schreef hooligun het volgende:
Maddox is al jaren bezig met hacken, eerst steam, websites, hij wilde zeker verder en verder gaan. Ooit zou die toch gepakt worden, in 2001 had ik hem al kunnen verlinken met zijn ip. Al waren we niet zeker dat het zijn echte was, maar het leidde altijd naar Maastricht..
quote:Op maandag 30 juni 2008 18:23 schreef weasel85 het volgende:
[..]
Zou het zelf fijn vinden als je dit erbuiten laat, je mag me wel pm-en maikel![]()
kun je me hierover wat meer informeren?
Nederlandse hacker steelt de game Darkfall Onlinequote:Op maandag 30 juni 2008 17:19 schreef reetveter het volgende:
[..]
Wat heb je gedaan dat je verhoord werd
Het is alweer ff terug, maar volgens mij heb jij Jasper verstoples gegeven ofzo.. het is al net zo snugger als wat jij destijds gedaan hebt... no offence intended maar het is toch echt een beetje zoquote:Op maandag 30 juni 2008 18:52 schreef Kowapanga het volgende:
[..]
Nederlandse hacker steelt de game Darkfall Online
Je bent een beetje een sneu mannetje; eerst stoer lopen doen dat je van alles weet maar dat je niks mag zeggen (sure), daarna als een Peter R de Vries je hele familie inlichten van alle 'bewijs' wat er op FoK! gepost is en nu via een vriend van jouw neef vragen hoe erg die ouders (je oom/tante?) het wel niet vinden...quote:
quote:Op maandag 30 juni 2008 18:01 schreef Thomass het volgende:
[..]
![]()
Ach bijna iedereen remt de eerste keer te hard, zal wel goedkomen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |