Semi-rickroll?quote:Op maandag 30 juni 2008 18:12 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
http://www.nu.nl/news/163(...)leegt_zelfmoord.html![]()
![]()
![]()
Zou het zelf fijn vinden als je dit erbuiten laat, je mag me wel pm-en maikelquote:Op maandag 30 juni 2008 17:46 schreef Maikuuul het volgende:
En ik doe geen uitspraken over de gevoelens van zijn ouders hierover.
Gezien de reacties hier van mensen die 'er meer van weten' en met name de wazige reacties van Maikuuul denk ik dat de enige betrouwbare bron momenteel de persberichten zijn, jammer is dat die altijd zo lekker 'boordevol' informatie staanquote:Op maandag 30 juni 2008 18:16 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
En wie zou die feiten moeten aanleveren?![]()
[..]
Tsja, 13 topics in krap een uurtje doorspitten is ook geen doen, waarschijnlijk overheen gelezen, het zou overigens niet de eerste keer zijn dat er zonder officieel persbericht dit soort hoaxes in de kranten komen.quote:Dat het originele bericht van het ANP kwam was al bekend.
internet held!quote:Op maandag 30 juni 2008 18:22 schreef hooligun het volgende:
Maddox is al jaren bezig met hacken, eerst steam, websites, hij wilde zeker verder en verder gaan. Ooit zou die toch gepakt worden, in 2001 had ik hem al kunnen verlinken met zijn ip. Al waren we niet zeker dat het zijn echte was, maar het leidde altijd naar Maastricht..
quote:Op maandag 30 juni 2008 18:23 schreef weasel85 het volgende:
[..]
Zou het zelf fijn vinden als je dit erbuiten laat, je mag me wel pm-en maikel![]()
kun je me hierover wat meer informeren?
Nederlandse hacker steelt de game Darkfall Onlinequote:Op maandag 30 juni 2008 17:19 schreef reetveter het volgende:
[..]
Wat heb je gedaan dat je verhoord werd
Het is alweer ff terug, maar volgens mij heb jij Jasper verstoples gegeven ofzo.. het is al net zo snugger als wat jij destijds gedaan hebt... no offence intended maar het is toch echt een beetje zoquote:Op maandag 30 juni 2008 18:52 schreef Kowapanga het volgende:
[..]
Nederlandse hacker steelt de game Darkfall Online
Je bent een beetje een sneu mannetje; eerst stoer lopen doen dat je van alles weet maar dat je niks mag zeggen (sure), daarna als een Peter R de Vries je hele familie inlichten van alle 'bewijs' wat er op FoK! gepost is en nu via een vriend van jouw neef vragen hoe erg die ouders (je oom/tante?) het wel niet vinden...quote:
quote:Op maandag 30 juni 2008 18:01 schreef Thomass het volgende:
[..]
![]()
Ach bijna iedereen remt de eerste keer te hard, zal wel goedkomen
haha bedroevend ja... maar Maikuuul valt me ook een beetje tegen, hij staat op foto's, een filmpje met die kerel, samen lachen en gieren, en nu opeens? niets..? geen nieuws..quote:Op maandag 30 juni 2008 18:59 schreef Govinda het volgende:
[..]
Je bent een beetje een sneu mannetje; eerst stoer lopen doen dat je van alles weet maar dat je niks mag zeggen (sure), daarna als een Peter R de Vries je hele familie inlichten van alle 'bewijs' wat er op FoK! gepost is en nu via een vriend van jouw neef vragen hoe erg die ouders (je oom/tante?) het wel niet vinden...
Eens!quote:Op maandag 30 juni 2008 18:59 schreef Govinda het volgende:
[..]
Je bent een beetje een sneu mannetje; eerst stoer lopen doen dat je van alles weet maar dat je niks mag zeggen (sure), daarna als een Peter R de Vries je hele familie inlichten van alle 'bewijs' wat er op FoK! gepost is en nu via een vriend van jouw neef vragen hoe erg die ouders (je oom/tante?) het wel niet vinden...
Ik denk, ik zeg niks.quote:Op maandag 30 juni 2008 18:59 schreef Govinda het volgende:
[..]
Mauikuuul mag niks zeggen , dat gaat alleen tegen hem werkenquote:Op maandag 30 juni 2008 19:01 schreef Koalabier het volgende:
[..]
haha bedroevend ja... maar Maikuuul valt me ook een beetje tegen, hij staat ok foto's, een filmpje met die kerel, lachen en gieren, en nu opeens? niets..?
Nee sorry zo is het niet helemaal gegaan , ik heb van geen een bedrijf ooit iets op internet gezet of er mee pimpen.quote:Op maandag 30 juni 2008 18:59 schreef MentalBrT het volgende:
[..]
Het is alweer ff terug, maar volgens mij heb jij Jasper verstoples gegeven ofzo.. het is al net zo snugger als wat jij destijds gedaan hebt... no offence intended maar het is toch echt een beetje zo
Alles wat hij post can and will be used against z'n vriend, lijkt me niet zo gek.quote:Op maandag 30 juni 2008 19:01 schreef Koalabier het volgende:
[..]
haha bedroevend ja... maar Maikuuul valt me ook een beetje tegen, hij staat op foto's, een filmpje met die kerel, samen lachen en gieren, en nu opeens? niets..? geen nieuws..
Ik bedoel dus het draaien van dat spel thuis icm het plaatsen van een advertentie op hun site.. wat daar ook van waar mag zijnquote:Op maandag 30 juni 2008 19:04 schreef Kowapanga het volgende:
[..]
Nee sorry zo is het niet helemaal gegaan , ik heb van geen een bedrijf ooit iets op internet gezet of er mee pimpen.
Ben bij aventurine tegen de lamp gelopen omdat ik lui was en te overmoedig werd , geen van de andere bedrijven heeft ook maar iets door gehad van mij aanwezigheid...dus no offence taken
oh en voor de goede orde..heb wel 100x tegen hem gezegd dat ie niet zo moest pimpen
Das dus het overmoedige/luie gedeeltequote:Op maandag 30 juni 2008 19:09 schreef MentalBrT het volgende:
[..]
Ik bedoel dus het draaien van dat spel thuis icm het plaatsen van een advertentie op hun site.. wat daar ook van waar mag zijn
Tja i know ik vroeg het expres hoor Maikuuul, je hoeft niet het niet uit te leggen, we horen het binnenkort welquote:Op maandag 30 juni 2008 19:06 schreef shmoopy het volgende:
[..]
Alles wat hij post can and will be used against z'n vriend, lijkt me niet zo gek.
Ah ok, dat bedoel ik dus met persberichten die 'boordevol' info staanquote:Op maandag 30 juni 2008 19:11 schreef Kowapanga het volgende:
[..]
Das dus het overmoedige/luie gedeelte
sidenote: die advertentie stond niet op hun eigen site..
Yup lesje geleerdquote:Op maandag 30 juni 2008 19:14 schreef MentalBrT het volgende:
[..]
Ah ok, dat bedoel ik dus met persberichten die 'boordevol' info staan
Maargoed, lesje geleerd denk ik? Nu dus net als de rest van de moraalridders in nederland alleen profiteren (downloaden) van andermans criminele activiteiten
owned ja...quote:
Die zijn inmiddels al weer op vrije voeten en hebben hun straf al uitgezeten.quote:Op maandag 30 juni 2008 17:55 schreef Koalabier het volgende:
OK mensen, deze bedoelde ik:
Hackers verdacht van banden Russische mafia
Lees:
De twee Nederlandse computerhackers uit Loon op Zand en Rijswijk die begin oktober zijn aangehouden door de Nationale Recherche, worden verdacht van samenwerking met de Russische mafia. De twee hebben het zogenoemde 'Wayfischer virus' ontwikkeld, waarmee wachtwoorden en inlogcodes kunnen worden gekraakt.
Het tweetal zou deze gegevens van 119 banken en betaalinstellingen hebben verkocht aan iemand in Oost-Europa. De rekeningen werden later geplunderd door leden van een bende. De 19-jarige hoofdverdachte verdiende mogelijk 40 duizend euro aan het verspreiden van virussen en ongewenste reclame-mails. Voor het rondsturen van het virus Wayphisher kreeg hij geregeld betaald via een bankrekening in Estland.
De twee werden begin oktober in Nederland aangehouden, samen met een derde verdachte. Ze zitten nog in voorarrest.
Netjes, nou.. laten we dan nog een klein beetje hopen dat Maddoxx er nog een beetje goed uitkomt en de bezem mag pakken om de boel schoon te schoffelen. Maar tja, de rechter beslist.quote:Op maandag 30 juni 2008 19:26 schreef kraakvandaal het volgende:
[..]
Die zijn inmiddels al weer op vrije voeten en hebben hun straf al uitgezeten.
dat heb ik vanmiddag ook al gevraagd. Blijkbaar kán het. Maar of het gebeurt betwijfel ikquote:Op maandag 30 juni 2008 19:29 schreef flugeltje het volgende:
Maar even serieus hè, we maken er allemaal wel grappen over enzo... maar kan hij daadwerkelijk uitgeleverd worden voor zoiets? De berechting in de US is natuurlijk wel wat strenger dan hier in NL...
och, alstie hier in NL berecht wordt komt hij er makkelijk vanaf. Patricia W die tonnen heeft "gejat" / opgelicht is immers ook nog steeds op vrije voeten. En dat terwijl armageddon/opgelicht haar op een presenteer blaadje aan de politie heeft gegeven praktischquote:Op maandag 30 juni 2008 19:33 schreef Koalabier het volgende:
[..]
Netjes, nou.. laten we dan nog een klein beetje hopen dat Maddoxx er nog een beetje goed uitkomt en de bezem mag pakken om de boel schoon te schoffelen. Maar tja, de rechter beslist.
Ja, omdat maikel sowieso direct contact heeft met de familie en de politie. Ik weet al een paar dingen ja, maar dat gaat jullie ook niets aan he?... Dus daarom vraag ik of maikel mij ook alvast kan inlichten over nieuwe dingen die boven tafel komen.quote:
Het zal erg afhangen of er om uitlevering gevraagt gaat worden. In Nederland zal zijn straf nog wel meevallen.quote:Op maandag 30 juni 2008 19:33 schreef Koalabier het volgende:
[..]
Netjes, nou.. laten we dan nog een klein beetje hopen dat Maddoxx er nog een beetje goed uitkomt en de bezem mag pakken om de boel schoon te schoffelen. Maar tja, de rechter beslist.
Ik weet niet wat ik daarvan moet vinden.. aan de ene kant heeft hij ontzettend veel mensen schade toegebracht (cc gegevens gebruiken) en mag hij van mij lekker wegrotten in de cel tot ie 80 is.quote:Op maandag 30 juni 2008 19:29 schreef flugeltje het volgende:
Maar even serieus hè, we maken er allemaal wel grappen over enzo... maar kan hij daadwerkelijk uitgeleverd worden voor zoiets? De berechting in de US is natuurlijk wel wat strenger dan hier in NL...
Dat vraag ik me ook wel af..quote:Op maandag 30 juni 2008 19:29 schreef flugeltje het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |